Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: Madhouse op juli 25, 2013, 20:14:04
Hmmmm ik ben benieuwd wat er geschreven gaat worden maar ik denk dat ik het al weet ;)
;D Ik ook ;)

Is voor mij ook de nodige voorbereiding in gaan zitten, want ik had ook nog iets veranderd. Niet slim, zo vlak voor een "keuring". :-X

O.a daarom heb je mijn verslag van mijn ervaringen bij jou nog steeds niet kunnen lezen... :blush:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op juli 25, 2013, 20:19:00
;D Ik ook ;)

Is voor mij ook de nodige voorbereiding in gaan zitten, want ik had ook nog iets veranderd. Niet slim, zo vlak voor een "keuring". :-X

Ik heb Nico vrij hoog op Stereo gebied zitten dus de verwachtingen zijn hoog hier. Leuk dat hij is komen luisteren, jouw set verdienen zijn oortjes wel ;)

Citaat van: HTip op juli 25, 2013, 20:19:00
O.a daarom heb je mijn verslag van mijn ervaringen bij jou nog steeds niet kunnen lezen... :blush:

Ik dacht, ik zeg maar niets. Maar je moet nog maar wel even mijn topic bekijken :angel:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Citaat van: HTip op juli 25, 2013, 20:19:32
Even iets anders... Zoals jullie weten heeft LuPo mij weer vrije tijd gekost door mij voor te dragen op tweakers.net ;D

Met enige trots wil ik daarom even melden dat volgende maand onze Chamber of Dreams wordt vastgelegd op film voor de Gathering of the Tweakers!  :pompom:

Ik voel me zeer vereerd dat ik ben uitgekozen!!  :worship:

Je had het hier laatst bij mij thuis al over. Wat voor invulling gaan ze hier aan geven? Kom je zelf in beeld of ga je toch een acteur inhuren? :D

Eddye

Citaat van: Madhouse op juli 25, 2013, 21:14:32
Kom je zelf in beeld of ga je toch een acteur inhuren? :D
ROFL. Prachtige oneliner :D

Ik ben overigens wel benieuwd naar het antwoord....
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

HTip

Citaat van: Madhouse op juli 25, 2013, 20:23:28
Ik heb Nico vrij hoog op Stereo gebied zitten dus de verwachtingen zijn hoog hier. Leuk dat hij is komen luisteren, jouw set verdienen zijn oortjes wel ;)
Ik ook, dus ik vond het juist erg leuk dat hij alleen stereo wilde luisteren. Ook niet eens de neiging geweest om iets anders nog te doen. En als je de playlist ziet, dan kan het niet diverser zijn wat we allemaal geluisterd hebben :music:

Citeer
Ik dacht, ik zeg maar niets. Maar je moet nog maar wel even mijn topic bekijken :angel:
Done! :pompom:
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Raymond187 op juli 25, 2013, 20:50:25
:D gaaf. Gaan ze filmen en live interview doen?
Is zeker gaaf en een hele eer! Er wordt een film gemaakt en in de andere filmpjes (zie link in mijn vorige post) komen ook altijd de personen erachter aan het woord en in beeld. Dat laatste vind ik minder gezien de anonimiteit en beveiliging.

Citaat van: Madhouse op juli 25, 2013, 21:14:32
Je had het hier laatst bij mij thuis al over. Wat voor invulling gaan ze hier aan geven? Kom je zelf in beeld of ga je toch een acteur inhuren? :D
Hoe de middag er precies gaat uitzien weet ik nog niet, maar misschien kan ik de antwoorden op de vragen buiten beeld geven als een soort voice-over ;)

Citaat van: Eddye op juli 25, 2013, 21:21:40
ROFL. Prachtige oneliner :D

Ik ben overigens wel benieuwd naar het antwoord....
Ik vond 'm ook erg leuk gevonden. Tijdens de M&G bij Roy kwam hij met dat idee :D
Showcase - Topic

Peerless Monster

Citaat van: HTip op juli 25, 2013, 23:34:31
Ik vond 'm ook erg leuk gevonden. Tijdens de M&G bij Roy kwam hij met dat idee :D

Ik kan echt prachtig acteren en net doen alsof het MIJN HT ruimte is   :angel:
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Classé CA-400  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Dual CS510 of Technics SP-10

RonG

Etiennevh

Leuk om te lezen Philip. Wordt het een docu met interviews of puur de HT op film?
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Raymond187

Citaat van: HTip op juli 25, 2013, 23:34:31
Is zeker gaaf en een hele eer! Er wordt een film gemaakt en in de andere filmpjes (zie link in mijn vorige post) komen ook altijd de personen erachter aan het woord en in beeld. Dat laatste vind ik minder gezien de anonimiteit en beveiliging.

Cool  O0

Laatste snap ik wel, zou ik niet eens willen en ik heb niks bijzonders thuis staan.

Gewoon je haar blonderen  :thumbs-up:

Vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

HTip

Wat een leuke reacties weer :thumbs-up:

Ik twijfel nu weer een beetje... Het is echt de bedoeling dat ik prominent in beeld kom en ik ben nou niet echt fotogeniek :-X
Even los van het feit dat mijn kop dan bekend is, want zoveel mensen in mijn directe omgeving kijken niet op tweakers en degene die mij kennen weten al dat ik een beetje doorgeslagen ben in mijn hobby ;D
Showcase - Topic

Eddye

Ach, dat zegt iedereen van zichzelf. Het is wel jou 15 minutes of Fame, natuurlijk. Ik zou zeggen 'take it, it's yours' :D
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Madhouse

Ik zou het persoonlijk niet doen, maar ik vind mijzelf ook niet echt fotogeniek.

Zymotic

Voor ons zou (die jouw HT nog niet in een m&g hebben gezien) is het natuurlijk hartstikke leuk om je HT eens goed te bekijken. Maar als je er zelf niet achter staat, dan moet je het niet doen.

Bas Akkerman

Als jij enthousiast weet te vertellen over je ruimte, en dat gaat je volgens mij vanzelf af, dan is het jou in beeld brengen absoluut een meerwaarde!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

HTip

Bedankt voor jullie adviezen :wub:

Ik heb nog een paar dagen om te beslissen, maar op dit moment overheerst de twijfel, ondanks dat ik het ontzettend gaaf vind dat de Chamber of Dreams professioneel in beeld wordt gebracht. Nog een nachtje over slapen...
Showcase - Topic

morca

Heey wat lees ik nou,leuk Phillip!
Heb je geen pruik ofzo,beetje vermommen  :)

MVG

Bij twijfel niet oversteken zou ik zeggen. Als jij het zelf niet prettig vind om in beeld te komen om wat voor reden dan ook, dan dit gewoon niet doen. Het is toch niet zo dat je perse wel in beeld moet? Ze kunnen alsnog je HT filmen toch?

rovinggecko

Het internet heeft een lang geheugen. Kan me ook goed voorstellen dat je er liever niet pontificaal op wilt. Da's wellicht apart in deze ' social' wereld, maar een stukje privacy kan ik me goed voorstellen. Zal de leeftijd wel zijn :).

De andere video's zijn heel erg interview stijl, dus is er een ander format nodig. Misschien kunnen ze een 'experience' maken? (een beetje als bij Heineken: jullie zijn nu bier).
Als ze een beetje creatief zijn kunnen ze daar vast iets leuks mee. Als ze niet te verknocht zijn aan hun format....
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

Rha007

Ik kan me zeer goed voorstellen dat je twijfelt. Is het niet vanwege de veiligheid, dan wel vanwege andere privacy redenen.
Zoals al eerder is aangekaart: bij twijfel gewoon niet doen, hoe groot de eer ook mag zijn. Eenmaal op internet geplaatst, is er geen weg terug.
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

Skyfox

Philip, wat gaaf van Tweakers! Fotogeniek hoef je niet te zijn. Wat Bas zegt, als je eenmaal enthousiast aan het vertellen bent dan maakt je enthousiasme je fotogeniek.

Qua veiligheid... Mja, misschien ben ik te naïef daarin, maar er zijn zoveel mensen met mooie en dure spullen. Zo'n filmpje maakt het risico op bezoek, met al je activiteit op diverse fora, niet echt groter in mijn ogen.

Ik kijk in ieder geval uit naar de reportage!
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

HTip

Bedankt weer voor het meedenken en meeleven! :thumbs-up:

Ik heb hier echt wat aan en ik ga even de voors en tegens naast elkaar zetten...
Showcase - Topic