Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Raymond187

Citaat van: HTip op juli  3, 2013, 23:18:48
Dank je Raymond! Ik was van plan om te beginnen met onze referentieschijven omdat we die zo goed kennen. En daarna gewoon wat van de CD's die in de ruimte liggen. Maar een zekere koning Albert van België moest zo nodig vanavond onze Beatrix nadoen en aankondigen dat hij afstand gaat doen van de troon ;) En om een beetje op de hoogte te zijn van de landelijke politiek was het wel verstandig om "even" de Belgische nieuwszenders te bekijken. M.a.w. er is niets van het luisteren terecht gekomen :music:
Ach.... je speakers waaien niet weg en het weekend staat om de hoek :) Blijft heerlijk ff vakantie, maar thuis komen is toch altijd oost west thuis best.

Wij komen zaterdag ff bij je op bezoek...iig naar Belgie ff de Belgische economie helpen :D shoppen in Antwerpen en natuurlijk op het plein genieten van  een heerlyk Belgische biertje  :wub:

btw stond je te urineren dat die arend eraan kwam? Die arend dacht zeker.... AHH dat benne een mooie landings paal :d .... hehehe *gniffel*

HTip

Citaat van: Rha007 op juli  4, 2013, 08:26:32
Mooie foto hoor, hij/zij kijkt recht in de lens.
Dank je! Mijn camera maakte overuren, maar het was erg moeilijk om een vogel in de vlucht vast te leggen. Was erg gaaf dat zij in mijn richting vloog. De vrouwtjes zijn het grootst. Deze had een spanwijdte van 2,14m. Overal in het publiek staan van die palen waar ze dan wat vlees neerleggen. Maar de valkeniers legden ook wel eens wat vlees neer op een open plek op de tribune. Dat was schrikken voor de degene die daarnaast zat ;D

Citaat van: Madhouse op juli  4, 2013, 08:33:14
Ik denk die heeft een berg beklommen, zag een nest en dacht laat ik eens ff kijken wat er in ligt. Vervolgens komt moeder steppenarend er aan en begint je aan te vallen  :D

Maar het zijn zeker indrukwekkende beesten en ik zou ook even ineen duiken als er 1 over mij heen komt scheren.
:D Ik ben wel hoog geweest, maar de vogels zitten nog altijd hoger en onbereikbaar als je gewoon op de paden blijft. Maar ik bleef net zetten om een mooi plaatje te schieten.

Citaat van: Bas Akkerman op juli  4, 2013, 08:33:47
Ja, wat je met een op je fototoestel gebonden kuikentje al niet kunt bereiken! ;D

Philip, goed om te lezen dat je een fijne vakantie hebt gehad. Al zullen de meesten toch vooral de warmte opzoeken vermoed ik. ::)
:clapping: Vakantie was zeker heel fijn. Wij vluchtten met de hittegolf met temperaturen boven de 35 graden net voor de warmte. Op 2000m begon het prettiger aan te voelen en op 2500m was het heerlijk vertoeven. Toen de temperatuur weer 9 graden was, was het boven juist weer te koud. Zo'n extremen hebben we nog nooit in 1 vakantieperiode meegemaakt.

Citaat van: Bas Akkerman op juli  4, 2013, 08:34:52
Philip weet het wel mooi te brengen inderdaad!
;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: advr op juli  4, 2013, 08:37:07
da's geen echt topic... :hehe: ;D :P :withstupid:
:clapping: Mijn topic is zelfs een plaatsje geklommen qua aantal keer bekeken :popcorn:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Raymond187 op juli  4, 2013, 08:43:28
Ach.... je speakers waaien niet weg en het weekend staat om de hoek :) Blijft heerlijk ff vakantie, maar thuis komen is toch altijd oost west thuis best.
Heb je gelijk in. We zijn altijd erg graag in de bergen. Maar thuiskomen is toch ook wel fijn. Weekend wordt erg mooi weer, dus dan zijn we liever buiten, maar ik wil toch nog wel even genieten van het heerlijke geluid.

Citeer
Wij komen zaterdag ff bij je op bezoek...iig naar Belgie ff de Belgische economie helpen :D shoppen in Antwerpen en natuurlijk op het plein genieten van  een heerlyk Belgische biertje  :wub:
Veel plezier in het mooie Antwerpen. Wij komen er ook graag, is maar een uurtje rijden...

Citeer
btw stond je te urineren dat die arend eraan kwam? Die arend dacht zeker.... AHH dat benne een mooie landings paal :d .... hehehe *gniffel*
:D Het was de uitdrukkelijke instructie dat iedereen bleef zitten, want anders werd je inderdaad mogelijk voor iets anders aangezien :D
Showcase - Topic

HTip

Binnenkort nog een leuke aanwinst voor de HT/bar/foyer. Ik zal er geen raadspelletje van maken, want dat zouden jullie toch niet raden ;)

Kunnen overigens ook andere blikjes en flesjes in :D
Showcase - Topic

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Madhouse op juli  4, 2013, 09:52:54
1dayfly Extreme?

Leuke dingen zijn dat ;D
Klopt! Nog 2 uur is die aanbieding beschikbaar :popcorn:
Showcase - Topic

Madhouse

HTip

Citaat van: Madhouse op juli  4, 2013, 09:54:43
Nu alleen nog een pooltafel bestellen :D
:D Dat gaat niet gebeuren. Dan is de bar meteen vol ;) Totdat de bar wordt gebouwd, zou het koelkastje wel daar kunnen staan. Anders wordt het te warm in de HT...
Showcase - Topic

Raymond187

En poker tafel  O0

Citaat van: HTip op juli  4, 2013, 09:48:13
Heb je gelijk in. We zijn altijd erg graag in de bergen. Maar thuiskomen is toch ook wel fijn. Weekend wordt erg mooi weer, dus dan zijn we liever buiten, maar ik wil toch nog wel even genieten van het heerlijke geluid.
Veel plezier in het mooie Antwerpen. Wij komen er ook graag, is maar een uurtje rijden...
:D Het was de uitdrukkelijke instructie dat iedereen bleef zitten, want anders werd je inderdaad mogelijk voor iets anders aangezien :D
Wij zijn ook graag buiten, maar dan alleen als het mooi weer is. Lekker aan de wandel met de kleine man.

Antwerpen is voor ons 1.5 uur rijden, maar we gaan eerst langs paps in Best de kleine man afzetten en dan is het maar 30 min. rijden. prima te doen zo.

hahaha dus als je zou gaan rennen dan word je opgebeurd door zo'n arend :D :D

Leuk apparaatje dat cola dinges

Jumping Jack

Citaat van: HTip op juli  4, 2013, 09:38:26
Dank je! Mijn camera maakte overuren, maar het was erg moeilijk om een vogel in de vlucht vast te leggen. Was erg gaaf dat zij in mijn richting vloog. De vrouwtjes zijn het grootst. Deze had een spanwijdte van 2,14m. Overal in het publiek staan van die palen waar ze dan wat vlees neerleggen. Maar de valkeniers legden ook wel eens wat vlees neer op een open plek op de tribune. Dat was schrikken voor de degene die daarnaast zat ;D
:D Ik ben wel hoog geweest, maar de vogels zitten nog altijd hoger en onbereikbaar als je gewoon op de paden blijft. Maar ik bleef net zetten om een mooi plaatje te schieten.
:clapping: Vakantie was zeker heel fijn. Wij vluchtten met de hittegolf met temperaturen boven de 35 graden net voor de warmte. Op 2000m begon het prettiger aan te voelen en op 2500m was het heerlijk vertoeven. Toen de temperatuur weer 9 graden was, was het boven juist weer te koud. Zo'n extremen hebben we nog nooit in 1 vakantieperiode meegemaakt.
;D

Sterker nog, steppearenden komen niet voor in Oostenrijk  ;). In europa heb je enkel in Oekraïene en Roemenië kans om er eentje te spotten (paar jaar terug dat voorrecht gehad in Roemenië). Ze leven vooral in het aziatische hoogplateau. Het zijn, zoals de naam al doet vermoeden, ook echt geen bergbewoners itt bv steenarenden... Wel indrukwekkende en ontzagwekkende beesten.

Sorry voor deze biologie-les.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Madhouse

Citaat van: HTip op juli  4, 2013, 10:09:46
Totdat de bar wordt gebouwd, zou het koelkastje wel daar kunnen staan. Anders wordt het te warm in de HT...

M&M's en Coca Cola er in is ook voldoende ;D

HTip

Citaat van: Raymond187 op juli  4, 2013, 10:10:56
En poker tafel  O0
Nope, ook geen pokertafel. Je kan wel pokeren aan de statafels, maar pauzes duren niet lang genoeg ;)

Citeer
Wij zijn ook graag buiten, maar dan alleen als het mooi weer is. Lekker aan de wandel met de kleine man.
Ik wil niet zeggen dat wij alleen maar mooiweerwandelaars zijn, maar het maakt het wel aangenamer.

Citeer
hahaha dus als je zou gaan rennen dan word je opgebeurd door zo'n arend :D :D
Zou zo maar kunnen. Ze hebben nogal veel kracht in die pootjes :o

Citeer
Leuk apparaatje dat cola dinges
Thanks! Scheelt ook weer een trap omhoog als de gasten dorst krijgen ;)

Citaat van: Madhouse op juli  4, 2013, 10:28:13
M&M's en Coca Cola er in is ook voldoende ;D
M&M's worden er niet lekkerder op als ze gekoeld worden. Die leg ik gewoon op de koelkast ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Jumping Jack op juli  4, 2013, 10:20:56
Sterker nog, steppearenden komen niet voor in Oostenrijk  ;). In europa heb je enkel in Oekraïene en Roemenië kans om er eentje te spotten (paar jaar terug dat voorrecht gehad in Roemenië). Ze leven vooral in het aziatische hoogplateau. Het zijn, zoals de naam al doet vermoeden, ook echt geen bergbewoners itt bv steenarenden... Wel indrukwekkende en ontzagwekkende beesten.

Sorry voor deze biologie-les.
No worries. Klopt ook helemaal wat je zegt. Deze kwam van uit Rusland en is de luiste van alle roofvogels. Hij imiteert de steenarend (lijkt er ook sprekend op) maar jaagt zelf eigenlijk helemaal niet. Door met een duik op een prooi, die andere roofdieren hebben gevangen, te storten laat hij de andere eters zo schrikken dat ze de prooi achterlaten en de arend rustig die prooi kan meenemen. Zij is inmiddels helemaal gewend aan leven op hoogte, want ze komt elke keer na het vliegen gewoon weer terug. Als ze het niet naar haar zin had, kwam ze niet meer terug. Geldt overigens ook voor de andere vogels. Ze hadden in de show naast de steppearend, een koppel oehoe's, een koppel rode wouwen en een koppel haviken.
Showcase - Topic

Jumping Jack

Slimme vogels  ;D. In Pairi Daiza (dierenpark net over de taalgrens in Brugelette) hebben ze ook een erg mooie roofvogelshow. Erg indrukwekkend als zo'n beest rakelings over je hoofd scheert...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Raymond187

De torenvalk die hier in NL vliegt vind ik al leuk om te zien :)

RonG

Citaat van: HTip op juli  4, 2013, 09:49:43
Binnenkort nog een leuke aanwinst voor de HT/bar/foyer. Ik zal er geen raadspelletje van maken, want dat zouden jullie toch niet raden ;)

Kunnen overigens ook andere blikjes en flesjes in :D

Cool man,  O0

HTip

Citaat van: Jumping Jack op juli  4, 2013, 13:27:43
Slimme vogels  ;D. In Pairi Daiza (dierenpark net over de taalgrens in Brugelette) hebben ze ook een erg mooie roofvogelshow. Erg indrukwekkend als zo'n beest rakelings over je hoofd scheert...
Mijn oma zei altijd, "wie zijn gemak niet zoekt is een luiaard". Dus zo lui zijn die vogels wellicht toch niet, wel slim inderdaad ;D Bedankt voor de tip! Ik heb in mei een roofvogelworkshop meegemaakt. Mijn vrouw had die mij gegeven voor mijn verjaardag. Met vogels op de hand en laten vliegen. Daarnaast nog een mooie demo door de pros. Erg leuke middag gehad en bovendien ook nog lekker gegeten.
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Raymond187 op juli  4, 2013, 13:29:41
De torenvalk die hier in NL vliegt vind ik al leuk om te zien :)
Vond ik vroeger ook, maar tegenwoordig is die voor ons niet meer bijzonder :unsure: Die hebben we ieder jaar als huisgast en broeden in de nok van het dak van ons huis :pompom: Alleen dit jaar hebben we door de vakantie het uitvliegen en de lessen gemist. Maar ja, ik heb daar al genoeg foto's van ;D
Showcase - Topic

HTip

Showcase - Topic

AbZ

HTip

Showcase - Topic

Bas Akkerman

Citaat van: AbZ op juli  4, 2013, 19:06:48
Diepzeevissen ook niet.
Nou wil er in Belgische kelders nog wel eens wat engs opduiken, maar ik verwacht geen diepzeevissen inderdaad. Of is dit te vilein? :butbut:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

HTip

Citaat van: Bas Akkerman op juli  4, 2013, 19:33:52
Nou wil er in Belgische kelders nog wel eens wat engs opduiken, maar ik verwacht geen diepzeevissen inderdaad. Of is dit te vilein? :butbut:
Is op het randje ;) Nee hoor, is al vaker een grapje over gemaakt en gisteren met het aankondigen van het aftreden van de koning ook nog ter sprake geweest. Maar wees gerust, als je niet bang bent van spinnen duikt hier niets engs op in onze kelder. Nou ja, een keer een wesp die me ook nog moest steken. Dan heb je het engste wat mij betreft wel gehad :D
Showcase - Topic

Bas Akkerman

Citaat van: HTip op juli  4, 2013, 19:39:23
Is op het randje ;) Nee hoor, is al vaker een grapje over gemaakt en gisteren met het aankondigen van het aftreden van de koning ook nog ter sprake geweest. Maar wees gerust, als je niet bang bent van spinnen duikt hier niets engs op in onze kelder. Nou ja, een keer een wesp die me ook nog moest steken. Dan heb je het engste wat mij betreft wel gehad :D
Oh, eh dan weet ik niet of ik kom hoor! Haha. Laatst was er een spin in de gymzaal waar ik hockeyles geef. Ik die in een glas gevangen waarna de kinderen er even stoer mee door de school gingen om hem te laten zien. Daarna hebben we hem weer losgelaten in de tuin. Kortom, ongedierte geen bezwaar! ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten