Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: frankp op juni  7, 2013, 08:37:56
Zo te horen heeft iedereen zich weer prima vermaakt. Leuk om de verhalen weer te lezen.
Hopen dat ik ooit een aantal van jullie ook op een eigen M&G mag begroeten.
Ik kom als het af is graag een keer jouw mooie project bewonderen!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Bas Akkerman op juni  7, 2013, 09:40:26
Mits goed ingesteld helemaal mee eens! Maar Philip, je draait niet met DD18 in stereo...? :withstupid:
:D Klopt helemaal! Misschien heb ik het ingericht als jij komt. Anders valt het je misschien heel erg tegen :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: SV..S op juni  7, 2013, 12:39:58
dan ben ik blijkbaar niet de enige die zich dit Afvraagt   ;)
Van het weekend niet in het zonnetje maar testen stereo met sub >:D
Dacht het niet >:D Als je vindt dat je wat hebt gemist kom je toch gewoon nog een keer terug :D
Showcase - Topic

Bas Akkerman

Citaat van: HTip op juni  8, 2013, 12:39:42
[...]
Leuke van deze M&G (en hopelijk is dit de trend) blijf ik vinden dat er alleen muziek is geluisterd tot het eten. Dat was vroeger wel eens anders!
Dat lijkt me persoonlijk ook leuker, alhoewel na het eten natuurlijk ook wel wat film getoond moet worden! Mijn ervaring is dat je ook meer met elkaar gaat praten dan je tijdens bijvoorbeeld een show elders zou doen.

Citaat van: HTip op juni  8, 2013, 14:22:01
:D Klopt helemaal! Misschien heb ik het ingericht als jij komt. Anders valt het je misschien heel erg tegen :D
Dat zal wel meevallen. ;) Het is meer dat ik de DD18 hier zo ontzettend mooi meerwaarde geeft aan de set.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

SV..S

Citaat van: HTip op juni  8, 2013, 14:23:11
Dacht het niet >:D Als je vindt dat je wat hebt gemist kom je toch gewoon nog een keer terug :D
kijk zo doe je dat, gewoon Philip kietelen en voordat je het weet ben je weer uitgenodigd  :D

maar het lijkt me interessant om eens te proberen, ik ben zelf nog bezig met de spl, en ik moet zeggen dat het beter integreert dan de svs ;)

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

RubenV.

Interessante verslagen weer heren  :clapping: Wederom een geslaagde M&G als ik dit zo allemaal lees!
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

SV..S

Jl Audio F113      

HTip

Citaat van: Bas Akkerman op juni  8, 2013, 14:42:40
Dat lijkt me persoonlijk ook leuker, alhoewel na het eten natuurlijk ook wel wat film getoond moet worden! Mijn ervaring is dat je ook meer met elkaar gaat praten dan je tijdens bijvoorbeeld een show elders zou doen.
Vindt het ook erg leuk en er wordt inderdaad meer gepraat dan tijdens beeldscenes. Soms zelfs iets té veel ;D

Citeer
Dat zal wel meevallen. ;) Het is meer dat ik de DD18 hier zo ontzettend mooi meerwaarde geeft aan de set.
Dat geloof ik graag. De DD18 kan prachtig subtiel meespelen dat je eigenlijk pas hoort dat ie meedoet als je hem weer uitzet.
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: SV..S op juni  8, 2013, 19:17:50
kijk zo doe je dat, gewoon Philip kietelen en voordat je het weet ben je weer uitgenodigd  :D
:D Dat mag altijd, alleen zijn er nu eerst anderen aan de beurt ;)

Citeer
maar het lijkt me interessant om eens te proberen, ik ben zelf nog bezig met de spl, en ik moet zeggen dat het beter integreert dan de svs ;)
Mij ook! Mijzelf kennende denk ik dan ook wel dat het er een keer van gaat komen...
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: RubenV. op juni  9, 2013, 22:19:42
Interessante verslagen weer heren  :clapping: Wederom een geslaagde M&G als ik dit zo allemaal lees!
Heb je helemaal goed (gelezen) :thumbs-up:
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: SV..S op juni 10, 2013, 19:15:00
Dit is het topic over sublaag waar ik over sprak;

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=110274.0
Interessant topic. Sublaag in muziek komt steeds vaker voor. Dank je voor de tip!
Showcase - Topic

Raymond187

Citaat van: HTip op juni 13, 2013, 22:44:29
Dat geloof ik graag. De DD18 kan prachtig subtiel meespelen dat je eigenlijk pas hoort dat ie meedoet als je hem weer uitzet.
Zo vind ik een sub het mooist meespelen in een set  :wub:

Idd weer een mooie m&g geweest.

Volgens mij komen ze alleen maar voor de lasagne en de rest is bijzaak :P :D

SV..S

Citaat van: Raymond187 op juni 14, 2013, 13:56:48

Volgens mij komen ze alleen maar voor de lasagne en de rest is bijzaak :P :D
De lasagne was heerlijk , de gastvrije ontvangst super, de beleving van de HTip een feest, maar de gezelligheid van samen een boompje opzetten over je hobby is voor mij de kers op de taart! :headbanging:

Jl Audio F113      

Madhouse

Citaat van: SV..S op juni 14, 2013, 15:40:09
De lasagne was heerlijk , de gastvrije ontvangst super, de beleving van de HTip een feest, maar de gezelligheid van samen een boompje opzetten over je hobby is voor mij de kers op de taart! :headbanging:

Je kunt het niet beter omschrijven!  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Showcase - Topic

Zefanja

Helemaal mee eens!
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

HTip

Citaat van: Zefanja op juni 17, 2013, 09:19:51
Helemaal mee eens!
Daarom vind ik het houden van een M&G ook zo leuk. Het klikte ook deze keer weer erg goed en het was zo gezellig dat er eigenlijk nog nooit zo weinig geluisterd en gekeken is...
Showcase - Topic

Bas Akkerman

Citaat van: HTip op juni 24, 2013, 10:03:43
Daarom vind ik het houden van een M&G ook zo leuk. Het klikte ook deze keer weer erg goed en het was zo gezellig dat er eigenlijk nog nooit zo weinig geluisterd en gekeken is...
Wederom herkenbaar! Vaak is het zo gezellig dat ik dan de muziek wat zachter zet om eens goed te kunnen praten. Om even later weer gegrepen te worden door de muziek en het weer harder te zetten. En zo wisselen we dan steeds heen en weer van muziek naar kletsen en terug. ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Atmoz

Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Martijnst1990

+1 8)

Citaat van: Atmoz op juni 24, 2013, 13:53:44
Klinkt allemaal érg gezellig :)

Dat was het ook zeker :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Citaat van: Bas Akkerman op juni 24, 2013, 10:12:59
Wederom herkenbaar! Vaak is het zo gezellig dat ik dan de muziek wat zachter zet om eens goed te kunnen praten. Om even later weer gegrepen te worden door de muziek en het weer harder te zetten. En zo wisselen we dan steeds heen en weer van muziek naar kletsen en terug. ;D
Zo ging het inderdaad. En zelfs na een snack of het eten bleven we langer dan gemiddeld boven ;) Eens kijken of het 3 augustus ook precies zo gaat...
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Atmoz op juni 24, 2013, 13:53:44
Klinkt allemaal érg gezellig :)

Was het ook! Leuk dat je weer wat actiever op het forum bent. Eigenlijk heel vreemd dat we zo dicht bij elkaar wonen en dat we elkaar nog nooit hebben gezien. Zelfde geldt overigens ook voor Teejoo. Kwestie van 's avonds een keer afspreken en klaar zou je zeggen en toch is het nog nooit van gekomen... :unsure:
Showcase - Topic

HTip

Showcase - Topic

Atmoz

Citaat van: HTip op juni 24, 2013, 22:52:22
Was het ook! Leuk dat je weer wat actiever op het forum bent. Eigenlijk heel vreemd dat we zo dicht bij elkaar wonen en dat we elkaar nog nooit hebben gezien. Zelfde geldt overigens ook voor Teejoo. Kwestie van 's avonds een keer afspreken en klaar zou je zeggen en toch is het nog nooit van gekomen... :unsure:

Ik ben het helemaal met je eens!
Denk daar door soms over na, maar komt ook door de drukte... heb 't drukker then ever :o
Maar het komt d'r zeker nog eens van. Zo'n ruimte als jij hebt MOET ik gewoon IRL hebben gezien :worship: :pompom:

Groetjes,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

HTip

Citaat van: Atmoz op juni 25, 2013, 11:51:33
Ik ben het helemaal met je eens!
Denk daar door soms over na, maar komt ook door de drukte... heb 't drukker then ever :o
Maar het komt d'r zeker nog eens van. Zo'n ruimte als jij hebt MOET ik gewoon IRL hebben gezien :worship: :pompom:

Groetjes,

Atmoz
Ik zit hier nog wel even dus het komt er nog wel een keer van ;) Ben ook wel benieuwd of jij nog iets op domoticagebied hebt geproduceerd. Daar stond jij toch wel om bekend, om de handige of gewoon erg gave oplossingen.
Showcase - Topic