Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Raymond187

Citaat van: Bas Akkerman op juli  4, 2013, 19:45:42
Oh, eh dan weet ik niet of ik kom hoor! Haha. Laatst was er een spin in de gymzaal waar ik hockeyles geef. Ik die in een glas gevangen waarna de kinderen er even stoer mee door de school gingen om hem te laten zien. Daarna hebben we hem weer losgelaten in de tuin. Kortom, ongedierte geen bezwaar! ;D
Vuns :D :D hehehe

Mooier kan je vrijdag niet beginnen. in de ochtend thuis tijdens ontbijtje muziekje aan. Uiteraard zat DSOTM er nog in  :wub:

Citaat van: HTip op juli  4, 2013, 19:04:52
Vond ik vroeger ook, maar tegenwoordig is die voor ons niet meer bijzonder :unsure: Die hebben we ieder jaar als huisgast en broeden in de nok van het dak van ons huis :pompom: Alleen dit jaar hebben we door de vakantie het uitvliegen en de lessen gemist. Maar ja, ik heb daar al genoeg foto's van ;D
GAAF!!

Bij ons durven ze niet te komen, omdat ik zelf soms wel eens 1 laat vliegen  ..gniffel .. :blush:

Ik vind het gewoon gaaf dat zelfs NL een roofvogel heeft.

Bas Akkerman

Citaat van: Raymond187 op juli  5, 2013, 09:43:13
Vuns :D :D hehehe [...]
Wel knap dat je zelfs daar iets vunzigs in zag. Ach, ik verdien het wel na mijn keldergrapje. :dry:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Raymond187

Bas Akkerman

Citaat van: Raymond187 op juli  5, 2013, 10:37:46
Tis vrijdag heb me lolbroek weer aan :D
Ah ja, mijn kletskousen en grapjas heb ik gisteren maar weer uit gedaan. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Raymond187

Verstandig het gaat mooi weer worden  :pompom:

HTip

Grapjas en lolbroek mogen best in mijn topic. Het moet niet de overhand krijgen, maar een grapje nu en dan is altijd leuk. Ik lees dit nu ook met een lach op mijn gezicht.

We krijgen naast de valk ook regelmatig bezoek van een buizerd. Die gaat dan lekker lui op een tak in onze lindeboom zitten. Alle vogels in de tuin en omstreken zijn dan helemaal in rep en roer, en meneer/mevrouw zit daar gewoon op de tak lekker niets te doen. Heerlijk om te zien :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Gisteravond trouwens nog even geluisterd naar een aantal CD's en het puntige, snelle, strakke, ruimtelijke, gedetailleerde, etc. is weer helemaal terug. Geen idee of het al eerder zo zou geklonken hebben en daar kom ik toch niet meer achter, dus eigen een onzinnige gedachte, maar ben blij dat het weer klinkt als voor mijn vakantie :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Peerless Monster

Citaat van: HTip op juli  5, 2013, 14:32:47
Gisteravond trouwens nog even geluisterd naar een aantal CD's en het puntige, snelle, strakke, ruimtelijke, gedetailleerde, etc. is weer helemaal terug. Geen idee of het al eerder zo zou geklonken hebben en daar kom ik toch niet meer achter, dus eigen een onzinnige gedachte, maar ben blij dat het weer klinkt als voor mijn vakantie :pompom:

Heb je de stroom eraf gehad Philip?
Ik heb precies hetzelfde hoor na de vakantie (en heb er de stroom af gehad).
Zonder te gaan luisteren (alleen maar inspelen), is het weer vanouds. Het kost heel even... (een dag)...
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of AVM AMPs | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

HTip

Citaat van: Peerless Monster op juli  5, 2013, 14:59:29
Heb je de stroom eraf gehad Philip?
Ik heb precies hetzelfde hoor na de vakantie (en heb er de stroom af gehad).
Zonder te gaan luisteren (alleen maar inspelen), is het weer vanouds. Het kost heel even... (een dag)...
Klopt! Niet vrijwillig. Bijna 2 weken heeft de stroom eraf gelegen door een storing in de besturing van de CV-ketel. Ik zal jullie besparen wat we hebben moeten doen toen we thuis waren :nopompom:

Ik dacht al dat het daar aan zou liggen. Fijn dat ik niet de enige ben die dit hoort :music:
Showcase - Topic

quattronl

Citaat van: HTip op juli  5, 2013, 15:06:38
Klopt! Niet vrijwillig. Bijna 2 weken heeft de stroom eraf gelegen door een storing in de besturing van de CV-ketel. Ik zal jullie besparen wat we hebben moeten doen toen we thuis waren :nopompom:
Whoops :(
Ik denk maar aan 2 dingen: koelkast en diepvries.
Lekker dan.
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

HTip

Citaat van: quattronl op juli  5, 2013, 16:48:26
Whoops :(
Ik denk maar aan 2 dingen: koelkast en diepvries.
Lekker dan.
Heb je goed gedacht. We hadden het geluk dat mijn schoonouders een paar dagen eerder hier waren geweest en die hebben gezorgd dat de vloer al schoon was en de stroom weer aangezet. Maar het opruimen van de koelkast en vrieskast was inderdaad geen pretje. Weer wat geleerd voor de volgende keer.
Showcase - Topic

frankp

Citaat van: HTip op juli  5, 2013, 17:57:03
Weer wat geleerd voor de volgende keer.

Een noodaggregaat?  ;)

Erg vervelend inderdaad zulke dingen, zeker als je net lekker terug komt van vakantie. Wij hebben het thuis ooit gehad met een wasmachine. Opa en oma die even dachten goed te doen om een wasje te draaien voordat we terug kwamen...het water stroomde de trap af toen we thuis kwamen  :nopompom:

HTip

Dat is ook zuur zeg. Dan valt het bij ons nog wel mee...

Zou kunnen, maar vrienden zorgen dat zowel de koelkast en vriezer leeg en schoon zijn als zij op vakantie gaan. Brengen dan de inhoud naar familie. Moeten dan natuurlijk wel ruimte hebben ;)
Showcase - Topic

HTip

Vandaag mijn HT koelkastje binnen gekregen. Hij is in het echt nog leuker dan op de foto. Zit een handvat bovenop en hij kan zowel koelen als verwarmen (warmhouden) en op 220V en 12V. Heb eenzelfde soort koelbox van DeWalt, maar deze is veel leuker!

Het rooster is verstelbaar of gewoon te verwijderen, dus lekker makkelijk! :pompom: Krijgt 3 augustus de M&G-primeur...
Showcase - Topic

Peerless Monster

Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of AVM AMPs | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

RonG

Dit is echt erg leuk :popcorn: mooie toevoeging.

Waar krijg je zoiets?

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Thanks guys! Deze komt van 1dayfly en zag ik per toeval. We vonden hem allebei meteen leuk en nu staat die dus hier :pompom:

@Rens: Dit moet de snelste reactie allertijden in mijn topic zijn, 27 seconden na mijn post :o :o :o
Showcase - Topic

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

HTip

Citaat van: Eddye op juli 10, 2013, 21:24:28
En Hot, blijkbaar  ;D

Leuke aanwinst, nu nog een popcorn machine?
Leuk! Je bent de 2e die dit zegt ;) Daarvoor gebruiken we op dit moment nog ouderwets de magnetron. Maar in de bar zou het zeker leuk zijn :popcorn:
Showcase - Topic

Peerless Monster

Citaat van: HTip op juli 10, 2013, 21:38:18
Leuk! Je bent de 2e die dit zegt ;) Daarvoor gebruiken we op dit moment nog ouderwets de magnetron. Maar in de bar zou het zeker leuk zijn :popcorn:

Maar hoe ga je M&M's maken? Vooral de blauwe en dan inclusief nootjes... hmmmm die zijn lastig ;D ;D ;D
Maar wel echt een gadget zo'n koelkastje...

HTip

Citaat van: Peerless Monster op juli 10, 2013, 21:44:32
Maar hoe ga je M&M's maken? Vooral de blauwe en dan inclusief nootjes... hmmmm die zijn lastig ;D ;D ;D
Dat laat ik aan Mars over ;D Die kunnen dat veeeeeeeeeeel beter ;D

Citeer
Maar wel echt een gadget zo'n koelkastje...
Dat zijn van die leuke dingen die een HT helemaal af maken. Ik heb al een Coca-Cola lamp. De bar gaat waarschijnlijk nog wel meer van dit soort dingen krijgen...
Showcase - Topic

Peerless Monster

Citaat van: HTip op juli 10, 2013, 21:47:43
Dat laat ik aan Mars over ;D Die kunnen dat veeeeeeeeeeel beter ;D
Dat zijn van die leuke dingen die een HT helemaal af maken. Ik heb al een Coca-Cola lamp. De bar gaat waarschijnlijk nog wel meer van dit soort dingen krijgen...

Een Tap? ;D Moet je wel een Tap vergunning aanvragen ;D
Of een frisdrank suspenser....

RonG

Lol,een tap idd :D. Heb er ook een, zo'n perfect draft.

Volgende m&g komt iedereen met de taxi ;D

Peerless Monster

Citaat van: RonG op juli 10, 2013, 22:02:12
Lol,een tap idd :D. Heb er ook een, zo'n perfect draft.

Volgende m&g komt iedereen met de taxi ;D

Ik kom je wel ophalen hoor Ron ;D