Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Nog iets leuks wat me zojuist opviel toen mijn oog viel op de statistieken van het forum. Mijn topic staat zowel in het aantal berichten als het aantal keer gelezen op nr. 6 allertijden :o en daarbij sta ik zelf in de top 10 van de leden met de meeste posts!

Heb het normaal niet zo op statistieken, maar dit vond ik toch wel leuk om te vermelden...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Atmoz

Citaat van: HTip op juni 25, 2013, 14:46:24
Ik zit hier nog wel even dus het komt er nog wel een keer van ;) Ben ook wel benieuwd of jij nog iets op domoticagebied hebt geproduceerd. Daar stond jij toch wel om bekend, om de handige of gewoon erg gave oplossingen.

Daar ben ik van overtuigd ja :)
Uhmmm tja, ik zou zeggen: hou m'n topic maar in de gaten ;D Daar zullen vast nog wel zulke dingen voorbij gaan komen (in de nabije toekomst... :D)

Citaat van: HTip op juni 25, 2013, 14:48:42
Nog iets leuks wat me zojuist opviel toen mijn oog viel op de statistieken van het forum. Mijn topic staat zowel in het aantal berichten als het aantal keer gelezen op nr. 6 allertijden :o en daarbij sta ik zelf in de top 10 van de leden met de meeste posts!

Heb het normaal niet zo op statistieken, maar dit vond ik toch wel leuk om te vermelden...

Ah, dat klinkt inderdaad érg goed!! Proficiat. Heel mooi resultaat voor zo'n groot forum :worship: :worship: :worship:

Met vr gr,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Peerless Monster

Hmmmm zelfs mijn topic staat op nummer 9...

Wat is jouw laatste stereo - aanwinst  (gelezen 687713 keer)

Ik ga je proberen in te halen Philip!! ;D
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of AVM AMPs | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

RonG

Dat geeft ook aan dat je iets bijzonders hebt en doet ;)

eddy135

Citaat van: Peerless Monster op juni 25, 2013, 15:37:40

Zet er ff een linkje bij... :) ;D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Peerless Monster

Citaat van: eddy135 op juni 25, 2013, 17:12:18
Zet er ff een linkje bij... :) ;D

Whahaha het is een topic wat ik ooit heb gestart, maar met alle respect voor mezelf dit is niet een topic over mijn set. Die van Philip uiteraard wel ;D en dat is gewoon ontzettend gaaf!
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of AVM AMPs | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

LuPo

Is er al wat meer bekend over je Tweakers filmpje? :D

HTip

Bedankt voor de leuke reacties allemaal! :wub:

Als enige showcase in de top 10 vind ik inderdaad erg gaaf. Is door de jaren heen een beetje uit de hand gelopen. En nu ik de M&G's buiten het forum om plan, scheelt dat ook nog eens reacties ;)

Ik blijf het leuk vinden dat zovelen mijn reis naar A/V-nirvana blijven volgen en zo enthousiast en blij voor mij zijn. Vind ik nog altijd erg bijzonder!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: LuPo op juni 25, 2013, 23:16:05
Is er al wat meer bekend over je Tweakers filmpje? :D
Ik heb eind mei een PM gestuurd met de dagen dat ik kon, maar daar heb ik nog niets op gehoord. Denk dat ze het druk met andere zaken hebben, maar ik zal nog eens een berichtje die kant opsturen.
Showcase - Topic

Zefanja

Citaat van: HTip op juni 25, 2013, 23:18:16
Ik blijf het leuk vinden dat zovelen mijn reis naar A/V-nirvana blijven volgen en zo enthousiast en blij voor mij zijn. Vind ik nog altijd erg bijzonder!

Komt mede door hoe jij er zelf in staat en hoe je er over praat.
En de manier waarop je met forumgenoten omgaat.

Denk dat vele van ons de passie die je voor je hobby hebt kunnen waarderen een ook het enthousiasme waarmee je klaar staat voor andere forumgenoten.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

HTip

Citaat van: Zefanja op juni 26, 2013, 08:40:13

Denk dat vele van ons de passie die je voor je hobby hebt kunnen waarderen een ook het enthousiasme waarmee je klaar staat voor andere forumgenoten.
Bedankt Zefanja. Erg mooi gezegd :wub:
Showcase - Topic

HTip

Zo! Ben weer terug van een paar weekjes vakantie in de prachtige bergen van Oostenrijk. Heb een aanval van een steppenarend, meters sneeuw en tropische temperaturen moeten trotseren, maar het was het allemaal weer waard.

Natuurlijk ook weer zin om muziek te luisteren, maar dat viel even tegen. Leek wel dat de set even wilde laten weten dat die het niet leuk vond dat die al die tijd in het donker heeft gestaan zonder gebruikt te worden :D Dus gewoon de muziek laten spelen en de tuin de nodige aandacht gegeven. Daarna nog even terug gegaan en dat klonk al een stuk lekkerder. Ik weet dat het gek klinkt, maar kan het niet verklaren.

Vandaag weer echt Nederlands weer, dus vanavond kan ik weer echt gaan luisteren :music:
Showcase - Topic

Madhouse

Welkom terug! Een steppenarend is een flinke, hoe krijg je het voor elkaar om aangevallen te worden door zo'n beest?
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Raymond187

Welcome home :)

Welek CD ga je als eerste luisteren? Of ben je van plan om te gaan luisteren?

high-q

Citaat van: Zefanja op juni 26, 2013, 08:40:13

Late reactie, maar hier sluit ik me helemaal bij aan.

Ontzettend leuk om te lezen over je stats! De manier waarop je informatie deelt en hoe je met passie je projecten omschrijft is voor mij ook een bron van inspiratie geweest om zelf aan de slag te gaan. Ik heb echt ontzettend vaak door dit topic gebladerd om je foto's te bekijken om te zien hoe je bepaalde zaken tijdens je bouw hebt aangepakt en uiteraard allerlei handige tips & tricks rondom akoestiek :worship:
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Rha007

Welkom terug. Stiekem hoop ik dat je de aanval van de steppenarend op film heb gezet  :D
Verders sluit ik me bij de woorden van Zefanja aan  :worship:
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

Zefanja

Welcome back!
Zo te lezen is de vakantie supergoed bevallen  ;D
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

HTip

Citaat van: Madhouse op juli  3, 2013, 08:45:51
Welkom terug! Een steppenarend is een flinke, hoe krijg je het voor elkaar om aangevallen te worden door zo'n beest?
Dank je Roy! Door op 2000m op de tribune van een roofvogelshow te zitten op het moment dat ze die arend over mij heen laten scheren. Was best spannend om mee te maken.

Citaat van: Rha007 op juli  3, 2013, 10:36:12
Welkom terug. Stiekem hoop ik dat je de aanval van de steppenarend op film heb gezet  :D
Verders sluit ik me bij de woorden van Zefanja aan  :worship:
Dank je voor beiden! :wub: Geen film helaas, maar wel een paar aardige foto's. Eén daarvan is deze...

Citaat van: Zefanja op juli  3, 2013, 11:04:31
Welcome back!
Zo te lezen is de vakantie supergoed bevallen  ;D
Dank je Zefanja! Vakantie is zeker heel erg goed bevallen. Heeft weer een paar mooie plaatjes opgeleverd op de prachtige bergtouren die we hebben gemaakt.

Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Raymond187 op juli  3, 2013, 09:05:12
Welcome home :)

Welek CD ga je als eerste luisteren? Of ben je van plan om te gaan luisteren?
Dank je Raymond! Ik was van plan om te beginnen met onze referentieschijven omdat we die zo goed kennen. En daarna gewoon wat van de CD's die in de ruimte liggen. Maar een zekere koning Albert van België moest zo nodig vanavond onze Beatrix nadoen en aankondigen dat hij afstand gaat doen van de troon ;) En om een beetje op de hoogte te zijn van de landelijke politiek was het wel verstandig om "even" de Belgische nieuwszenders te bekijken. M.a.w. er is niets van het luisteren terecht gekomen :music:
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: high-q op juli  3, 2013, 09:24:35
Late reactie, maar hier sluit ik me helemaal bij aan.

Ontzettend leuk om te lezen over je stats! De manier waarop je informatie deelt en hoe je met passie je projecten omschrijft is voor mij ook een bron van inspiratie geweest om zelf aan de slag te gaan. Ik heb echt ontzettend vaak door dit topic gebladerd om je foto's te bekijken om te zien hoe je bepaalde zaken tijdens je bouw hebt aangepakt en uiteraard allerlei handige tips & tricks rondom akoestiek :worship:
Dank je high-q! Erg leuk om te lezen dat je zoveel inspiratie door mijn topic hebt gekregen en dat de vele foto's je hebben geholpen bij de bouw van jouw prachtige ruimte. Wie weet zien we elkaars ruimte in de toekomst nog een keer...
Showcase - Topic

Rha007

Mooie foto hoor, hij/zij kijkt recht in de lens.
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

Madhouse

Citaat van: HTip op juli  3, 2013, 23:14:22
Dank je Roy! Door op 2000m op de tribune van een roofvogelshow te zitten op het moment dat ze die arend over mij heen laten scheren. Was best spannend om mee te maken.

Ik denk die heeft een berg beklommen, zag een nest en dacht laat ik eens ff kijken wat er in ligt. Vervolgens komt moeder steppenarend er aan en begint je aan te vallen  :D

Maar het zijn zeker indrukwekkende beesten en ik zou ook even ineen duiken als er 1 over mij heen komt scheren.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Bas Akkerman

Citaat van: Rha007 op juli  4, 2013, 08:26:32
Mooie foto hoor, hij/zij kijkt recht in de lens.
Ja, wat je met een op je fototoestel gebonden kuikentje al niet kunt bereiken! ;D

Philip, goed om te lezen dat je een fijne vakantie hebt gehad. Al zullen de meesten toch vooral de warmte opzoeken vermoed ik. ::)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Bas Akkerman

Citaat van: Madhouse op juli  4, 2013, 08:33:14
Ik denk die heeft een berg beklommen, zag een nest en dacht laat ik eens ff kijken wat er in ligt. Vervolgens komt moeder steppenarend er aan en begint je aan te vallen  :D

Maar het zijn zeker indrukwekkende beesten en ik zou ook even ineen duiken als er 1 over mij heen komt scheren.
Philip weet het wel mooi te brengen inderdaad!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

advr

Citaat van: Peerless Monster op juni 25, 2013, 15:37:40

Wat is jouw laatste stereo - aanwinst  (gelezen 687713 keer)

da's geen echt topic... :hehe: ;D :P :withstupid:
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A