Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: Etiennevh op februari 15, 2013, 08:37:46
Leuk om te lezen Philip. Ik had de Art of Flight nog niet aangeschaft maar al wel in Full BD van het net geplukt. Ook ik heb zitten genieten en kijk regelmatig nog een klein stukje ofzo. De opnames van Alaska en Canada vind ik de mooiste gedeelten. Wat een sound en beleving. Echt geweldig goed!
Alaska had zeker het vetste geluid. De eerste keer dat ik het geluid zachter moest zetten. De druk op de oren was gewoon too much. We hebben de film in 1 keer afgekeken. Elke keer zaten we met oh en ah's te kijken naar het volgende spektakel.

Citeer
Nog bedankt voor de tips tijdens de M&G Jean en Sonic! ;)
+1
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Jean Sibelius op februari 15, 2013, 20:04:06
Graag gedaan! :) Ben benieuwd naar je ervaringen Philip mbt de CA-plates... (maar dat is denk ik iedereen wel die dit topic regelmatig leest) :D
Ik denk dat als ik er niets over schrijf dat dan vanzelf wordt gevraagd. Zo van, "En? Hoe was het?" en "Waar blijft de review?", e.d. :D

Nog 1 nachtje slapen!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: home@the movies op februari 15, 2013, 21:31:18
Staat bij ons al een tijd als de nummer één voor demo's in onze ruimtes, ze zijn hem trouwens aan het remasteren in 3D  ;D niet dat het echt nodig is want de diepte is in de 2D versie al om van te smullen.
Kan me dat heel goed voorstellen. Je kan direct alles demonstreren, hoe goed een projector is en wat kalibratie doet en hoe surround moet klinken met een strak, diep, broek- en haarwapperend laag O0 Deze film zal bij mij ook wel tijdens M&G's in de Oppo verdwijnen denk ik zo :D

Ik heb geen 3D, maar dit komt toch wel heel erg in de buurt. Die slow-motion beelden van de sneeuw zijn gewoon prachtig!
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: larzie op februari 16, 2013, 01:12:00
Haha High-q heeft toen de Art of Flight al aangeraden en heb hem ook alweer een tijdje op de pc staan. Inderdaad een geweldige film van Red Bull. Fantastische hd opnames ondersteunt met muziek van o.a. DeadMau5. Vooral het eerste gedeelte is supervet! Daar knalt het laag door je speakers en de rest van de huizen in je straat heen.  :D
Goeie tip van high-q. Deze stond al langer op mijn verlanglijstje en ik ben erg blij dat ik hem nu heb. Het eerste deel is de übertest voor een subwoofer. Geen idee hoe laag die gaat, maar ik heb zo het idee dat niet zomaar iedere sub alles kan laten horen. Mijn god, wat ging dat laag! :o

Citeer
Vond net een intro van een andere Red Bull movie. Ziet er ook wel vet uit:

http://www.redbull.nl/cs/Satellite/du_NL/Video/Where-the-Trail-Ends-90-Sec-Teaser-021243230027082
Die gasten zijn helemaal gestoord :o Gave beelden, dat wel, maar ik denk dat ik spontaan hoogtevrees ga krijgen...
Showcase - Topic

HTip

Ik ben nog bezig geweest met muziek uitzoeken voor morgen. En dan is Soundhound wel een handige app. Je speelt een stukje, het wordt (in de meeste gevallen) direct herkend en je zet dat in je favorieten. Heb al het nodige op dat lijstje staan.

Citeer
Crawling Up a Hill by Katie Melua
On the Road Again by Katie Melua
Piece by Piece by Katie Melua
Mountains by Lonestar
The Distance by Live
The Dolphin's Cry by Live
Summer of '69 by Bryan Adams
Foreplay/Long Time by Boston
Peace of Mind by Boston

Heb nog meer klaarliggen, maar dat moet ik nog op het lijstje plaatsen...
Showcase - Topic

LuPo

Citaat van: HTip op februari 16, 2013, 10:08:36
Goeie tip van high-q. Deze stond al langer op mijn verlanglijstje en ik ben erg blij dat ik hem nu heb. Het eerste deel is de übertest voor een subwoofer. Geen idee hoe laag die gaat, maar ik heb zo het idee dat niet zomaar iedere sub alles kan laten horen. Mijn god, wat ging dat laag! :o
Die gasten zijn helemaal gestoord :o Gave beelden, dat wel, maar ik denk dat ik spontaan hoogtevrees ga krijgen...

En nog voor een hele mooie prijs ook dankzij ondergetekende. :tongue2:

Martijnst1990

Ben nu toch wel heel nieuwsgierig geworden naar The Art of Flight, dus heb hem maar gelijk even in de download lijst gegooid en eens te kijken wat het is.  Maar zo te lezen word dit wel een BD die ik snel zal kopen :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

JCL

Citaat van: HTip op februari 16, 2013, 10:17:20
Ik ben nog bezig geweest met muziek uitzoeken voor morgen. En dan is Soundhound wel een handige app. Je speelt een stukje, het wordt (in de meeste gevallen) direct herkend en je zet dat in je favorieten. Heb al het nodige op dat lijstje staan.

Heb nog meer klaarliggen, maar dat moet ik nog op het lijstje plaatsen...

Die hele CD van Katie Melua is een pareltje! "What a wonderfull world" zou ik ook even toevoegen. Is een duet met Eva Cassidy en heeft een prachtige dynamiek en veel, diep laag. Mooie test disk :)

Etiennevh

Citaat van: LuPo op februari 16, 2013, 10:32:49
licht je nader toe? Ik vond hem nog aardig prijzig, 28 euri ofzo geloof i
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Citaat van: LuPo op februari 16, 2013, 10:32:49
Ik heb al een aantal mooie schijfjes dankzij jou voor een mooie prijs kunnen bemachtigen, maar deze komt van het blauwe mannetje ;)

Citaat van: Martijn90 op februari 16, 2013, 10:47:14
Ben nu toch wel heel nieuwsgierig geworden naar The Art of Flight, dus heb hem maar gelijk even in de download lijst gegooid en eens te kijken wat het is.  Maar zo te lezen word dit wel een BD die ik snel zal kopen :D
Is verloren downloadtijd, want die ga je heel snel kopen :D

Citaat van: Etiennevh op februari 16, 2013, 11:49:57
licht je nader toe? Ik vond hem nog aardig prijzig, 28 euri ofzo geloof i
Bij het blauwe mannetje voor €11,99 en zelfs een tientje als je nog een uit de 2 voor 20 neemt.
http://www.bol.com/nl/p/the-art-of-flight/1002004011729866/
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: JCL op februari 16, 2013, 11:41:12
Die hele CD van Katie Melua is een pareltje! "What a wonderfull world" zou ik ook even toevoegen. Is een duet met Eva Cassidy en heeft een prachtige dynamiek en veel, diep laag. Mooie test disk :)
Helemaal mee eens. Ik had niet zo veel met haar vanwege het 9 miljoen keer draaien van "Nine Million Bicycles" :D. Maar met een M&G kwam "Piece by Piece" in de Oppo en dat klonk zo goed, dat ik direct de complete CD heb gekocht. "What a wonderful world" is inderdaad ook erg mooi. Zal 'm toevoegen...
Showcase - Topic

LuPo

Citaat van: HTip op februari 16, 2013, 13:56:08
Ik heb al een aantal mooie schijfjes dankzij jou voor een mooie prijs kunnen bemachtigen, maar deze komt van het blauwe mannetje ;)
Is verloren downloadtijd, want die ga je heel snel kopen :D
Bij het blauwe mannetje voor €11,99 en zelfs een tientje als je nog een uit de 2 voor 20 neemt.
http://www.bol.com/nl/p/the-art-of-flight/1002004011729866/

Klopt, dat bedoel ik ook. Ik gaf die tip dat hij maar €11,99 was bij het blauwe mannetje. :D

HTip

Citaat van: LuPo op februari 16, 2013, 17:02:13
Klopt, dat bedoel ik ook. Ik gaf die tip dat hij maar €11,99 was bij het blauwe mannetje. :D
O ja, jij was dat. Dat was ik even vergeten :-X Thanks!
Showcase - Topic

LuPo

Citaat van: HTip op februari 16, 2013, 17:17:49
O ja, jij was dat. Dat was ik even vergeten :-X Thanks!

:thumbs-up: Ik ga 'em straks even aan mn vriendin laten zien. :)
Laatst zelf gekeken namelijk.. ;)

HTip

Veel plezier dan! Morgen zal ik 'm ook nog even gebruiken voor de test. Het geluid zit nog vers in mijn hoofd. Normaal speel ik op -5dB en nu was -8dB nog te hard. Uiteindelijk op -9 dB de film kunnen volhouden ;)
Showcase - Topic

Martijnst1990

Had hem ook net binnen en wilde even een klein stukje zien omdat ik toch wilde weten waar al de "fuss" om was :D Net kwam de aftiteling alweer voorbij... Erg gaaf! Zeker het eerste stuk in Alaska inderdaad! Deze zal binnenkort besteld worden bij dat blauwe mannetje ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Jean Sibelius

Citaat van: Martijn90 op februari 16, 2013, 17:34:15
Had hem ook net binnen en wilde even een klein stukje zien omdat ik toch wilde weten waar al de "fuss" om was :D Net kwam de aftiteling alweer voorbij... Erg gaaf! Zeker het eerste stuk in Alaska inderdaad! Deze zal binnenkort besteld worden bij dat blauwe mannetje ;)
Ik zou niet te lang wachten, dadelijk is ie uitverkocht :P ;)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Martijnst1990

Citaat van: Jean Sibelius op februari 16, 2013, 17:37:04
Ik zou niet te lang wachten, dadelijk is ie uitverkocht :P ;)
Niet teveel over hebben dus :D Ga hem van de week maar snel bestellen ;)

Dedicated HT

skoebiedoe

In de Saturn hier in Belgie staat hem voor € 9,99....

LuPo

Citaat van: Martijn90 op februari 16, 2013, 19:43:08
Niet teveel over hebben dus :D Ga hem van de week maar snel bestellen ;)

Laatst was hij nog 14,99,-

HTip

En van "The Art of Flight" naar de "CA Plates" is in mijn topic slechts in 1 post gedaan :D

Wordt een spannende, waarschijnlijk vermoeiende, maar wel erg leuke dag. Als het mogelijk is maak ik de review tijdens de test, zodat ik de indrukken eenvoudiger kan onthouden.

En misschien zelfs wel tussendoor tijd voor een post hier op het forum...
Showcase - Topic

denoontje

Citaat van: HTip op februari 17, 2013, 09:03:39
En van "The Art of Flight" naar de "CA Plates" is in mijn topic slechts in 1 post gedaan :D

Wordt een spannende, waarschijnlijk vermoeiende, maar wel erg leuke dag. Als het mogelijk is maak ik de review tijdens de test, zodat ik de indrukken eenvoudiger kan onthouden.

Kun je op die ca plates dan ook boarden.....? :-)

HTip

Citaat van: denoontje op februari 17, 2013, 11:24:06
Kun je op die ca plates dan ook boarden.....? :-)
:clapping: Als je ze groot genoeg maakt... :D Maar misschien zijn ze daar iets te zwaar voor ;)
Showcase - Topic

RonG

Citaat van: HTip op februari 17, 2013, 11:34:39
:clapping: Als je ze groot genoeg maakt... :D Maar misschien zijn ze daar iets te zwaar voor ;)

En een beetje duur :D. Maar ik heb die art of flight ook eens gedownload en deze is idd erg gaaf.

Peerless Monster

Citaat van: HTip op februari 17, 2013, 09:03:39

Ik ben echt heel benieuwd Philip!!
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Classé CA-400  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Dual CS510 of Technics SP-10