Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Martijnst1990

Citaat van: Christiaan S op juli 14, 2012, 12:22:28
Rango is een geweldige film om je HT weer mee uit te testen. Heerlijk film waar ik indertijd hartelijk om heb kunnen lachen 8)
Ik heb hem toevallig gister via het forum "besteld" dus ben benieuwd :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

CoSo

Citaat van: HTip op juli 11, 2012, 18:42:19
Samen met vik gaan we David confronteren met het feit dat 2 maal dezelfde modificatie is berekend. Het vervolg is afhankelijk van zijn reactie. We hebben bewijs, dus hij moet met een goed verhaal en voorstel komen, maar dat is vooruitlopen op de zaak.

Benieuwd hoe dat gaat aflopen, gelukkig is ie terug en kan je genieten.

HTip

Citaat van: Martijn90 op juli 14, 2012, 12:20:24
Het is alemaal erg vervelend gelopen, maar gelukkig is die weer terug en werkt alles nog zoals het moet. Fijn dat het geluid toch nog verbeterd is 8) Zal best bijzonder geweest zijn, dat eerste filmpje sinds lange tijd :D
Was zeker bijzonder om weer een film te kijken. Hadden we toch wel een beetje gemist. En de bubble was... :wub:

Citaat van: CoSo op juli 14, 2012, 12:34:51
Benieuwd hoe dat gaat aflopen, gelukkig is ie terug en kan je genieten.
Ben met vik bezig om te kijken hoe we het gaan aanpakken. Samen staan we denk ik zeker en de volgende stap is afhankelijk van de reactie van Dave... Ik moet nog een mail naar W&W Audio sturen bedenk ik me nu. Ben ik vergeten :blink:

Muziek in stereo is werkelijk een genot. En film in surround was ook wel aardig ;D Nu alleen nog muziek in surround...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Christiaan S op juli 14, 2012, 12:22:28
Rango is een geweldige film om je HT weer mee uit te testen. Heerlijk film waar ik indertijd hartelijk om heb kunnen lachen 8)
Citaat van: Martijn90 op juli 14, 2012, 12:29:59
Ik heb hem toevallig gister via het forum "besteld" dus ben benieuwd :D
Geweldige film inderdaad. Elke keer als die uilen voorbij kwamen met hun motiverende liedjes lagen we in een deuk. Maar er waren nog vele andere scenes waarbij we ook hardop gelachen hebben. Ik zal er niet verder over uitwijden, anders vertel ik te veel ;)

Staat ook nog een leuke scene op voor de HSDD 2.0 :o
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Skyfox

Mooi dat de Oppo weer terug is! Kan je in ieder geval weer ervan genieten. Nu alleen nog "even" erachter komen of Dave nu echt iets gedaan heeft en of dat de waarde van de upgrade dekt. In ieder geval wel fijn dat je verschil hoort. Dan moet er in ieder geval iets gedaan zijn. En dan volgende keer een Oppo 95 CineMike bestellen ;)

Maar eerst... de rest van het huis enzo afmaken  O0
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

HTip

Citaat van: skyfox op juli 14, 2012, 14:00:59
Mooi dat de Oppo weer terug is! Kan je in ieder geval weer ervan genieten. Nu alleen nog "even" erachter komen of Dave nu echt iets gedaan heeft en of dat de waarde van de upgrade dekt. In ieder geval wel fijn dat je verschil hoort. Dan moet er in ieder geval iets gedaan zijn. En dan volgende keer een Oppo 95 CineMike bestellen ;)
Er is inderdaad wel iets mee gebeurd, maar of het de waarde dekt? Geen idee. We horen in ieder geval verschil :music: Een 95CM zal een prachtmachine zijn maar qua apparatuur ben ik zo'n beetje klaar. Ik denk ook dat Annet het (op een gegeven moment) wel genoeg vindt ;)

Citeer
Maar eerst... de rest van het huis enzo afmaken  O0
So true! :unsure: Maar ook nog de gemiste M&G plannen :popcorn:
Showcase - Topic

Vik

Citaat van: HTip op juli 11, 2012, 18:42:19
Bedankt weer allemaal voor de (ook leuke) reacties...

Samen met vik gaan we David confronteren met het feit dat 2 maal dezelfde modificatie is berekend. Het vervolg is afhankelijk van zijn reactie. We hebben bewijs, dus hij moet met een goed verhaal en voorstel komen, maar dat is vooruitlopen op de zaak.

Hoofdzaak is dat de Oppo weer thuis is! :pompom: Ik heb foto's genomen van het uitpakken, maar de Oppo ziet er goed uit, dus die heb ik niet nodig. Ben natuurlijk erg benieuwd hoe die presteert, dus ik zal vanavond niet veel boven de grond zijn ;)

@1nt3gr@: Het kan zeker geen kwaad David op de hoogte te stellen van jouw beslissing en waarom. Alleen, zoals clockwork aangeeft, de timing is niet helemaal goed. Ik weet namelijk niet hoe David zou reageren op het feit dat jij weet hoe hij zaken met mij heeft gedaan. Jij zou trouwens de 5e potentiële klant zijn die hij verliest door deze gang van zaken.

@Maximus: Heb je goed onthouden :) Dit jaar waren we wat eerder op vakantie. Daarom kon ik ook geen afspraken maken ;) Dat is ons overigens heel goed bevallen. Natuur is erg mooi in juni, liften zijn toch allen open en het is heerlijk rustig.

Ik hoor wel wat je plannen zijn. ;)

Goed om te horen dat je hem terug hebt. Mike heeft de foto's nog niet bekeken. Hij houdt me op de hoogte en ik jou uiteraard.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

frankp

Citaat van: HTip op juli 14, 2012, 13:06:16
Geweldige film inderdaad. Elke keer als die uilen voorbij kwamen met hun motiverende liedjes lagen we in een deuk. Maar er waren nog vele andere scenes waarbij we ook hardop gelachen hebben. Ik zal er niet verder over uitwijden, anders vertel ik te veel ;)

Staat ook nog een leuke scene op voor de HSDD 2.0 :o

Klinkt goed, zal 'm ook eens gaan opzoeken.
Voor welke categorie is ie geschikt?

Martijnst1990

Citaat van: frankp op juli 19, 2012, 18:56:00
Ik vermoed surround, als ik het juiste stukje voor me heb ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

SV..S

Citaat van: HTip op juli 14, 2012, 12:17:23
Gisteravond voor het eerst sinds lange tijd weer een film gekeken. Ik had Rango pas gekocht en die had Annet nog niet gezien. Ik wel, maar dat was lang geleden tijdens een M&G. Erg leuke en mooi gemaakt film. Dus dat was een geslaagde avond.

we hebben Rango ook pas nog eens gekeken, samen met de kids.
zonder Nederlandse ondertiteling best wel lastig. ;D
heerlijke film, moest ook direct terugdenken aan de M&G. 8)
toen lag ik bij sommige stukjes ook dubbel van het lachen, heerlijk.  :clapping:

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

HTip

Citaat van: vik op juli 19, 2012, 15:41:25
Ik hoor wel wat je plannen zijn. ;)

Goed om te horen dat je hem terug hebt. Mike heeft de foto's nog niet bekeken. Hij houdt me op de hoogte en ik jou uiteraard.
Bedankt. Ik houd jou natuurlijk ook de hoogte.
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: frankp op juli 19, 2012, 18:56:00
LFE :o Het is de scene waarbij Rango wordt weggevoerd door een aantal kevers. Was bij mij wel heftig...

Citaat van: Martijn90 op juli 19, 2012, 19:31:22
Ik vermoed surround, als ik het juiste stukje voor me heb ;)
Zitten zeker ook leuke stukjes in voor de surroundsectie. Welk stukje had jij in gedachten?
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: SV..S op juli 19, 2012, 22:42:08
we hebben Rango ook pas nog eens gekeken, samen met de kids.
zonder Nederlandse ondertiteling best wel lastig. ;D
heerlijke film, moest ook direct terugdenken aan de M&G. 8)
toen lag ik bij sommige stukjes ook dubbel van het lachen, heerlijk.  :clapping:
Zonder ondertiteling zou ik het denk ik ook moeilijk hebben kunnen volgen.
Ik moest ook terugdenken aan die M&G. Goed voorstel van skoebidoe. Heerlijke film! :popcorn:
Showcase - Topic

WickedGame

Citaat van: HTip op juli 20, 2012, 08:52:20
LFE :o Het is de scene waarbij Rango wordt weggevoerd door een aantal kevers. Was bij mij wel heftig...
Zitten zeker ook leuke stukjes in voor de surroundsectie. Welk stukje had jij in gedachten?

Volgens mij moet ik eens een film gaan checken  ;D

Martijnst1990

Citaat van: HTip op juli 20, 2012, 08:52:20
LFE stukjes komen bij mij vaak heel anders over ;)

Surround stukje wat ik bedoel is in ieder geval:
Spoiler
De eerste ontmoeting met die ratelslang, dan hoor je zo mooi steeds die ratel om je heen 8)

Maar inderdaad, zitten zat leuke stukjes in die film :D

Dedicated HT

Peerless Monster

Citaat van: WickedGame op juli 20, 2012, 09:18:55
Volgens mij moet ik eens een film gaan checken  ;D

Echt een aanrader Marc. Stem van J. Depp. Gewoon prachtig.
Ik heb me net alsPhilip rot gelachen.
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Classé CA-400  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Dual CS510 of Technics SP-10

Lex Groningen

Heb je de RVS rekken er inmiddels hangen, philip?
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

Martijnst1990

Wat een stilte hier ;)

Hoe bevalt de Oppo nu die weer een tijdje terug is? Zo te lezen in het "wat kijk jij vanavond" topic bevalt die nog 8)

Dedicated HT

HTip

Citaat van: Alex Groningen op augustus  3, 2012, 21:03:43
Heb je de RVS rekken er inmiddels hangen, philip?
Weet nog niet of ze in de HT gaan komen of dat ik ze bewaar voor de bar. Zo veel ruimte heb ik niet meer in de HT ;)

Ze liggen op dit moment nog op dezelfde plek als dat we ze met de M&G hebben gelegd :blush:
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Martijn90 op augustus  5, 2012, 12:20:40
Wat een stilte hier ;)

Hoe bevalt de Oppo nu die weer een tijdje terug is? Zo te lezen in het "wat kijk jij vanavond" topic bevalt die nog 8)
De Oppo doet (nog steeds) prima zijn werk. Heb het nogal druk met andere zaken, dus de HT is nu puur voor de ontspanning. Elk weekend 1 of meerdere films en door de weeks lekker muziek luisteren na het werk is heerlijk. Pas nog een oldie van Supertramp nieuw leven (lees: 3x in de Nespa) in geblazen. Klinkt fantastisch ondanks dat het een CD uit 1979 is :o Toen was jij nog niet eens geboren :D

Heb een mail naar Karel van W&W Audio gestuurd om duidelijk te krijgen waar de verwarring rondom de SE-versie is ontstaan, maar nog niets op gehoord. Ik krijg van vik ook het advies om te bellen. Mailen is niet zijn sterkste kant ;)

En een mail naar TUC moet ik nog doen. Het is nogal druk op het moment (werk en prive), daarom ben ik ook niet veel online...
Showcase - Topic

Martijnst1990

Citaat van: HTip op augustus  5, 2012, 12:45:43
De Oppo doet (nog steeds) prima zijn werk. Heb het nogal druk met andere zaken, dus de HT is nu puur voor de ontspanning. Elk weekend 1 of meerdere films en door de weeks lekker muziek luisteren na het werk is heerlijk. Pas nog een oldie van Supertramp nieuw leven (lees: 3x in de Nespa) in geblazen. Klinkt fantastisch ondanks dat het een CD uit 1979 is :o Toen was jij nog niet eens geboren :D

Heb een mail naar Karel van W&W Audio gestuurd om duidelijk te krijgen waar de verwarring rondom de SE-versie is ontstaan, maar nog niets op gehoord. Ik krijg van vik ook het advies om te bellen. Mailen is niet zijn sterkste kant ;)

En een mail naar TUC moet ik nog doen. Het is nogal druk op het moment (werk en prive), daarom ben ik ook niet veel online...
Nog lang niet zelfs! :D

Lekker genieten en verder minder bezig zijn met eventuele upgrades is natuurlijk ook wel zo fijn :) Hopelijk komt de waarheid van de SE versie gauw boven water, belangrijkste is in ieder geval dat hij verder nog gewoon doet wat hij moet doen en dat je er lekker van kan genieten.

Dacht al dat je op vakantie zou zijn of iets dergelijks, maar er kunnen natuurlijk ook andere redenen zijn dat jij wat minder online bent ;)

Dedicated HT

HTip

Citaat van: Martijn90 op augustus  5, 2012, 12:54:05
Nog lang niet zelfs! :D

Lekker genieten en verder minder bezig zijn met eventuele upgrades is natuurlijk ook wel zo fijn :) Hopelijk komt de waarheid van de SE versie gauw boven water, belangrijkste is in ieder geval dat hij verder nog gewoon doet wat hij moet doen en dat je er lekker van kan genieten.

Dacht al dat je op vakantie zou zijn of iets dergelijks, maar er kunnen natuurlijk ook andere redenen zijn dat jij wat minder online bent ;)
Vakantie heb ik in juni gehad. Kan niet aan de gang blijven ;)

Belangrijkste is inderdaad dat we van de Oppo kunnen genieten. Ga deze ook binnenkort vergelijken met een standaard 95. Ben erg benieuwd wat daaruit komt...
Showcase - Topic

Lex Groningen

Citaat van: HTip op augustus  5, 2012, 12:39:51
Weet nog niet of ze in de HT gaan komen of dat ik ze bewaar voor de bar. Zo veel ruimte heb ik niet meer in de HT ;)

Ze liggen op dit moment nog op dezelfde plek als dat we ze met de M&G hebben gelegd :blush:

Ik zal zo ook 1, 2 ,3 ook geen plekje kunnen verzinnen in je ruimte.
Maar wanneer ga je beginnen met de bouw van een bar?
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

HTip

Citaat van: Alex Groningen op augustus  5, 2012, 14:54:13
Ik zal zo ook 1, 2 ,3 ook geen plekje kunnen verzinnen in je ruimte.
De achterwand links en rechts van de basstrap was nog een optie, maar eerlijk gezegd vind ik dat afbreuk doen aan de ruimte.

Citeer
Maar wanneer ga je beginnen met de bouw van een bar?
Was eigenlijk iets voor volgend jaar, maar door de ING is dat plan een beetje overhoop gegooid, dus eerlijk gezegd geen idee meer op het moment. Eerst moet de garage, slaapkamer met dressing, logeerkamer, badkamer en bijkeuken. Dan pas de plannen voor de kelder en daar hoort de bar ook bij.
Showcase - Topic

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto