Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: Pinohelmond op april  2, 2012, 08:59:25
Zaterdag in Eindhoven wezen shoppen en even snel de Free Record Shop ingelopen. Kom ik daar Forrest Gump tegen in de budgetbak, 2 stuks voor € 15,- ! Lucky me.. Tron Legacy lag er ook bij dus dat was de 2e voor die € 15,-.
Mooie actie. Heb je hem toch nog. Super! :popcorn:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Alex Groningen op april  2, 2012, 07:02:37
Het aftellen kan beginnen. Nog zo'n anderhalve maand en dan is het zover.
Verheug me er enorm op.
Citaat van: frankp op april  2, 2012, 09:17:38
Daar kan ik me alleen maar bij aansluiten!!  :popcorn:
Anders ik wel. Ik heb de afgelopen weken bijna ontwenningsverschijnselen gehad :D
Ben ook erg benieuwd naar de HSDD in de CoD. Heb hoge verwachtingen!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

RonG

Ben echt benieuwd hoe dat stukje van Puls bij jou klinkt :)

frankp

Skyfox

Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

HTip

Citaat van: RonG op april  4, 2012, 12:57:44
Ben echt benieuwd hoe dat stukje van Puls bij jou klinkt :)
Citaat van: frankp op april  4, 2012, 13:23:39
Klinkt of voelt  ;)
Citaat van: skyfox op april  4, 2012, 15:24:44
Beide :D
:D Toine heeft bij de laatste meting voor de gein 10Hz sinussen op de DD18 losgelaten en dat was :o :o :o De ruimte gaf geen krimp maar de Gramma had het er maar druk mee :D
Showcase - Topic

Skyfox

Laatste reply op 4 april...  :unsure:

Philip, gaat alles goed daar? Je hebt vast wel weer een upgrade of experiment te melden ;) En ben je inmiddels bijgekomen van je griepje met luchtweginfectie?
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12

morca

Ja ik zei ook vd week tegen RalphH dat het rustig is in de kamer van dromen.

Volgende maand op mezelf trouwens Phillip,RalphH komt over een poosje weer een dagje gezellig doen :pompom:,mocht het zo uitkomen dat jullie samen komen,als je nog zin hebt.

frankp

Philip is zich mentaal aan het voorbereiden op de M&G in mei als de HSDD wordt losgelaten op de Chamber of Dreams  :D

morca

Ik had een probleem met afspelen,vandaar nog geen reactie.
Misschien kan je een dat extreme stukje film mailen welke tijd pak ik die hele film even  ;)

Lex Groningen

Citaat van: frankp op april 18, 2012, 15:08:36
Philip is zich mentaal aan het voorbereiden op de M&G in mei als de HSDD wordt losgelaten op de Chamber of Dreams  :D

Nog 30 dagen geduld en dan is het zover. Enige waar ik tegenop zie is de 3½ heen en 3½ terug rijden.
Waarschijnlijk zit ik langer in de auto dan dat ik van Philip z'n ruimte kan genieten. ;)
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

Martijnst1990

Citaat van: Alex Groningen op april 18, 2012, 18:59:15
Nog 30 dagen geduld en dan is het zover. Enige waar ik tegenop zie is de 3½ heen en 3½ terug rijden.
Waarschijnlijk zit ik langer in de auto dan dat ik van Philip z'n ruimte kan genieten. ;)
Je moet er wat voor over hebben ;) Kan je wel vertellen dat het de reis echt waard is :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

frankp

@alex
Je hebt natuurlijk wel het geluk dat je niet alleen hoeft te rijden.
Zal eens kijken hoe ik moet rijden, misschien dat we mekaar ergens kruisen, kunnen we eventueel samen verder.

Bas Akkerman

Doe ik regelmatig voor anderhalf uur trainen, dus dit zal het zeker waard zijn Alex. Maar je mag gerust je "toegangsbewijs" bij me inleveren hoor!  :P
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

HTip

Citaat van: skyfox op april 18, 2012, 14:43:38
Laatste reply op 4 april...  :unsure:

Philip, gaat alles goed daar? Je hebt vast wel weer een upgrade of experiment te melden ;) En ben je inmiddels bijgekomen van je griepje met luchtweginfectie?
Citaat van: morca op april 18, 2012, 14:59:45
Ja ik zei ook vd week tegen RalphH dat het rustig is in de kamer van dromen.
Het was inderdaad wat stil hier, maar ik had eigenlijk niets te melden. Ik ben inmiddels alweer 3 weken aan het werk en weer bijna helemaal fit. We konden in ieder geval afgelopen zondag weer op tempo wandelen zonder vermoeidheid. Dus dat gaat allemaal weer de goede kant op.

Ondertussen genieten we natuurlijk wel van onze HT. Afgelopen weekend nog een leuke golden oldie gezien, Ghostbusters. Heerlijk om weer een keer te zien :popcorn: Maar ook nog de Ice Age trilogie :D en Limitless. Erg gave film. Ben inmiddels wereldkampioen in F1 2011 en hebben een aantal concerten geheel/gedeeltelijk gezien. Stuk voor stuk juweeltjes overigens. Adele, Billy Joel, Peter Gabriel en David Gilmour.

Heerlijk gewoon :wub:
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: morca op april 18, 2012, 14:59:45
Volgende maand op mezelf trouwens Phillip,RalphH komt over een poosje weer een dagje gezellig doen :pompom:,mocht het zo uitkomen dat jullie samen komen,als je nog zin hebt.
Leuk! Zin wel, maar tijd iets minder. Hebben we het tegen die tijd nog wel over...
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: frankp op april 18, 2012, 15:08:36
Philip is zich mentaal aan het voorbereiden op de M&G in mei als de HSDD wordt losgelaten op de Chamber of Dreams  :D
Naar de M&G en de HSDD kijk ik zeker uit! Mentale voorbereiding heb ik daarvoor niet nodig ;D

En Alex, de rit is inderdaad lang, dus ik hoop dat het het allemaal waard is en dat je lang genoeg kan blijven om alles (muziek, games en film/HSDD) mee te maken. Ik pas desnoods het programma aan.

Citaat van: Martijn90 op april 18, 2012, 19:52:38
Je moet er wat voor over hebben ;) Kan je wel vertellen dat het de reis echt waard is :D
Bedankt Martijn! Het heeft je wel weer geld gekost, maar je hebt er natuurlijk iets prachtigs voor terug gekregen :thumbs-up:

Citaat van: frankp op april 18, 2012, 20:01:31
@alex
Je hebt natuurlijk wel het geluk dat je niet alleen hoeft te rijden.
Zal eens kijken hoe ik moet rijden, misschien dat we mekaar ergens kruisen, kunnen we eventueel samen verder.
Ik zal binnenkort de PM's versturen. Kunnen we het hebben over de begin- en eindtijd en kunnen jullie daarop jullie plannen maken

Citaat van: Bas Akkerman op april 18, 2012, 21:50:26
Doe ik regelmatig voor anderhalf uur trainen, dus dit zal het zeker waard zijn Alex. Maar je mag gerust je "toegangsbewijs" bij me inleveren hoor!  :P
:clapping:

Ik vind het overigens nog steeds jammer dat de vorige niet kon doorgaan. Nieuwe datum moeten we nog plannen, maar dat komt zeker goed.
Showcase - Topic

morca

Ice Age is erg leuk om af en toe weer eens te kijken.
Komt idd op ze tijd wel ,ik ben vaak thuis en niet echt druk dus zal van deze kant meestal wel uitkomen,doe rustig aan  ;)

StefaanD

Citaat van: HTip op april 18, 2012, 22:52:54
Het was inderdaad wat stil hier, maar ik had eigenlijk niets te melden. Ik ben inmiddels alweer 3 weken aan het werk en weer bijna helemaal fit. We konden in ieder geval afgelopen zondag weer op tempo wandelen zonder vermoeidheid. Dus dat gaat allemaal weer de goede kant op.

Goed om te horen dat je weer helemaal de oude aan het worden bent  :thumbs-up:

Wandelen, ah met zoiets aan de voeten dus  ;D

Citaat van: HTip op april 18, 2012, 22:52:54Ik vind het overigens nog steeds jammer dat de vorige niet kon doorgaan. Nieuwe datum moeten we nog plannen, maar dat komt zeker goed.

Geen erg Philip, als je ziek bent dan is veel rust zowieso altijd aan te raden, we zouden je daar alleen maar in de weg gezeten hebben. We komen er met zijn 5 wel uit om een datum te prikken.

Bas Akkerman

Citaat van: StefaanD op april 18, 2012, 23:11:03Geen erg Philip, als je ziek bent dan is veel rust zowieso altijd aan te raden, we zouden je daar alleen maar in de weg gezeten hebben. We komen er met zijn 5 wel uit om een datum te prikken.
Als je het zo bekijkt had de M&G gewoon door kunnen gaan. Philip op bed, jullie in de HT-ruimte. Een schijfje in de blu-rayspeler leggen kunnen we allemaal wel.
Kortom, a-sociaal van je Philip om zo aan jezelf te denken.  :P :P :sly:
(just in case, dit was een poging tot humor. voordat er een terechte ban wordt uitgesproken ;))

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

HTip

Citaat van: morca op april 18, 2012, 23:09:39
Ice Age is erg leuk om af en toe weer eens te kijken.
Komt idd op ze tijd wel ,ik ben vaak thuis en niet echt druk dus zal van deze kant meestal wel uitkomen,doe rustig aan  ;)
Prima! Gaat helemaal goed komen.
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: StefaanD op april 18, 2012, 23:11:03
Goed om te horen dat je weer helemaal de oude aan het worden bent  :thumbs-up:

Wandelen, ah met zoiets aan de voeten dus  ;D

Bedankt Stef. Zoiets hebben wij inderdaad aan de voeten, maar dan van Lowa ;)

Citeer
Geen erg Philip, als je ziek bent dan is veel rust zowieso altijd aan te raden, we zouden je daar alleen maar in de weg gezeten hebben. We komen er met zijn 5 wel uit om een datum te prikken.
M&G gaat er sowieso komen :pompom: Rust heb ik genoeg gehad, alleen slaap niet, dus misschien was ik in de HT gewoon in slaap gevallen :D

Citaat van: Bas Akkerman op april 19, 2012, 07:41:01
Als je het zo bekijkt had de M&G gewoon door kunnen gaan. Philip op bed, jullie in de HT-ruimte. Een schijfje in de blu-rayspeler leggen kunnen we allemaal wel.
Kortom, a-sociaal van je Philip om zo aan jezelf te denken.  :P :P :sly:
(just in case, dit was een poging tot humor. voordat er een terechte ban wordt uitgesproken ;))
:clapping: Ik had bijna RTM gedaan :D

Schijfje in de speler is 1 ding, maar wie had de lasagne professioneel opgewarmd? :P
Showcase - Topic

RonG

Citaat van: HTip op april 19, 2012, 13:29:06
Schijfje in de speler is 1 ding, maar wie had de lasagne professioneel opgewarmd? :P

Dat is zeer zeker een van de highlights :D

WickedGame

Skyfox

Citaat van: HTip op april 19, 2012, 13:29:06

Die M&G datum komt vast helemaal goed!

Maarre, de lasagne opwarmen had ik best aan Annet durven uitbesteden ;)