Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

larzie

Citaat van: HTip op maart 26, 2012, 20:26:19
Samen met M_A besloten dat het geen goed idee was om met de Notes 7 (30 kg per stuk) te gaan slepen en te luisteren hoe de M-Pucks zouden klinken. Los daarvan hoor ik links een lichte ruis/piep, maar dat gaat over volgens de huisarts. We plannen gewoon een nieuwe datum :)

Als het niet overgaat dan mag je gerust wat van je mooie spulletjes bij mij achterlaten hoor :D
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

HTip

Citaat van: larzie op maart 27, 2012, 10:11:39
Als het niet overgaat dan mag je gerust wat van je mooie spulletjes bij mij achterlaten hoor :D
:D Helaas voor jou, maar het is maar tijdelijk. Het wordt al minder ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Citaat van: HTip op maart 27, 2012, 22:53:05
:D Helaas voor jou, maar het is maar tijdelijk. Het wordt al minder ;)
gelukkig, antibiotica slaat aan dus? beterschap nog verder
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: The Vampire op maart 27, 2012, 22:54:23
gelukkig, antibiotica slaat aan dus? beterschap nog verder
Bedankt Robbert! Vandaag de laatste capsule genomen. Nu alleen nog de andere medicijnen afronden en dan weer kracht opbouwen en ik ben weer de oude ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Citaat van: HTip op maart 27, 2012, 22:58:46
Bedankt Robbert! Vandaag de laatste capsule genomen. Nu alleen nog de andere medicijnen afronden en dan weer kracht opbouwen en ik ben weer de oude ;)
:thumbs-up: kort kuurtje
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: The Vampire op maart 27, 2012, 22:59:24
:thumbs-up: kort kuurtje
Op z'n Belgisch. Kort maar krachtig! :D Moet er niet aan denken dat ik dit nog langer had moeten volhouden...
Showcase - Topic

Robbert54

Citaat van: HTip op maart 27, 2012, 23:03:35
Op z'n Belgisch. Kort maar krachtig! :D Moet er niet aan denken dat ik dit nog langer had moeten volhouden...
geen last van bijwerkingen gehad?

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: The Vampire op maart 27, 2012, 23:06:52
geen last van bijwerkingen gehad?
Niet echt van de antibiotica, maar wel van de andere medicijnen. Ze doen prima hun werk, maar soms is het middel erger dan de kwaal. Nog een dagje en dan ben ik ook daar vanaf.
Showcase - Topic

frankp

In ieder geval niet te snel, te veel willen. Je moet goed aansterken voor half mei  ;)

HTip

Citaat van: frankp op maart 28, 2012, 08:27:09
In ieder geval niet te snel, te veel willen. Je moet goed aansterken voor half mei  ;)

;D Dat zou wel heel erg zijn als die M&G niet zou kunnen doorgaan door dit :nopompom: Ik had gedacht deze week weer te gaan werken, maar gisteren na een half uur met een collega aan de telefoon gezeten voelde ik dat dat nog niet verstandig was. Ik was bekaf. Dus deze week nog aansterken en dan volgende week beginnen lijkt me beter. Probleem op het werk is ook dat als je er weer bent dat iedereen meteen ervan uitgaat dat je je 100% kan geven :unsure:
Showcase - Topic

frankp

Citaat van: HTip op maart 28, 2012, 08:48:57
;D Dat zou wel heel erg zijn als die M&G niet zou kunnen doorgaan door dit :nopompom: Ik had gedacht deze week weer te gaan werken, maar gisteren na een half uur met een collega aan de telefoon gezeten voelde ik dat dat nog niet verstandig was. Ik was bekaf. Dus deze week nog aansterken en dan volgende week beginnen lijkt me beter. Probleem op het werk is ook dat als je er weer bent dat iedereen meteen ervan uitgaat dat je je 100% kan geven :unsure:

fixed  :D

Zefanja

Vooral rustig aansterking anders is de kans groot dat je zo weer ziek.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Skyfox

Citaat van: HTip op maart 28, 2012, 08:48:57
Probleem op het werk is ook dat als je er weer bent dat iedereen meteen ervan uitgaat dat je je 100% kan geven :unsure:

Dat herken ik wel. Is eigenlijk op bijna elke werkplek wel het geval. Daarom heb ik mezelf maar aangeleerd om, als ik eenmaal de drempel over ben om mezelf ziek te melden, ook gewoon ziek te blijven totdat ik echt weer beter ben.

Ik zie veel collega's die dit niet doen en dan halverwege de dag gewoon op zijn, maar wel doorwerken. Dit komt hun humeur en werkkwaliteit niet ten goede. In 99 van de 100 gevallen kan de baas ook echt wel een extra dagje zonder je.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

HTip

Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Zefanja op maart 28, 2012, 09:34:06
Vooral rustig aansterking anders is de kans groot dat je zo weer ziek.
Ga ik ook doen. Vandaag een half uurtje gaan lopen om te kijken hoe het met de conditie was. Normaal kan ik makkelijk 2 uur achter elkaar lopen met een tempo van ca. 6 km/u. Ik liep vandaag waarschijnlijk de helft van dat en was blij dat ik weer thuis was. Bekaf was weer! Ach ja, het was ook maar een test ;)

Citaat van: skyfox op maart 28, 2012, 09:45:43
Dat herken ik wel. Is eigenlijk op bijna elke werkplek wel het geval. Daarom heb ik mezelf maar aangeleerd om, als ik eenmaal de drempel over ben om mezelf ziek te melden, ook gewoon ziek te blijven totdat ik echt weer beter ben.

Ik zie veel collega's die dit niet doen en dan halverwege de dag gewoon op zijn, maar wel doorwerken. Dit komt hun humeur en werkkwaliteit niet ten goede. In 99 van de 100 gevallen kan de baas ook echt wel een extra dagje zonder je.
Kan het niet beter zeggen. Nog erger is het trouwens als iemand ziek is en toch komt werken en daarmee de anderen aansteekt :nopompom:
Showcase - Topic

Pinohelmond

Is hij vanwege een griepje ziek thuis kaapt hij ook nog eens een Blu ray voor m´n neus weg..  :D
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Skyfox

Citaat van: Pinohelmond op maart 28, 2012, 17:04:03
Is hij vanwege een griepje ziek thuis kaapt hij ook nog eens een Blu ray voor m´n neus weg..  :D

How rude! ;)
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

HTip

Volgende keer moet je gewoon (nog) sneller zijn :D

P.S. Je mag best mijn "griepje" met luchtweginfectie hebben hoor >:D

Citaat van: skyfox op maart 28, 2012, 18:28:22
How rude! ;)
:clapping:
Showcase - Topic

Bas Akkerman

Sjonge, daar word je toch ziek van!  ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

HTip

Citaat van: Bas Akkerman op maart 28, 2012, 20:27:28
Sjonge, daar word je toch ziek van!  ;D
En dan heb je genoeg tijd om internet af te struinen naar leuke artikelen, BD's, etc. ;D
Showcase - Topic

Pinohelmond

Haha, beterschap in ieder geval.

Je was wel erg snel met je reactie op die Blu Ray. Kijk hem maar en dan biedt je hem daarna voor de helft aan mij aan.  :nowink:
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

HTip

Citaat van: Pinohelmond op maart 29, 2012, 08:12:20
Haha, beterschap in ieder geval.
Bedankt!

Citeer
Je was wel erg snel met je reactie op die Blu Ray. Kijk hem maar en dan biedt je hem daarna voor de helft aan mij aan.  :nowink:
:clapping: Dit is een titel waar ik de markt voor in de gaten hield en als je naar de reviews kijkt is het een blijvertje voor de collectie ;)
http://www.blu-ray.com/movies/Forrest-Gump-Blu-ray/4736/#Review
Showcase - Topic

Lex Groningen

Het aftellen kan beginnen. Nog zo'n anderhalve maand en dan is het zover.
Verheug me er enorm op.
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

Pinohelmond

Citaat van: HTip op maart 29, 2012, 11:07:57
:clapping: Dit is een titel waar ik de markt voor in de gaten hield en als je naar de reviews kijkt is het een blijvertje voor de collectie ;)
http://www.blu-ray.com/movies/Forrest-Gump-Blu-ray/4736/#Review

Zaterdag in Eindhoven wezen shoppen en even snel de Free Record Shop ingelopen. Kom ik daar Forrest Gump tegen in de budgetbak, 2 stuks voor € 15,- ! Lucky me.. Tron Legacy lag er ook bij dus dat was de 2e voor die € 15,-.

Pino's Room

frankp