Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Tube-freak

Paracetamol nemen om de koorts te verlagen, ook veel lindebloesem thee drinken dat help tegen verkoudheid en griep.
Hier in china nemen de meeste mensen 999 (jiu jiu jiu)  als ze griep hebbben, is een kruidendrankje. en er staan 3 negens op het doosje.

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

HTip

Bedankt voor het meeleven en de leuke reacties. Ik neem inderdaad paracetamol om de koorts te verlagen. Vanmorgen gelukkig lagere koorts en daardoor voel ik me ook iets beter.

@Sander: zou je die foto kunnen verwijderen? Ik zie wel de humor, maar past niet zo in mijn topic. Thanks!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

WickedGame

Beterschap! En ach velen met jouw zijn ziek...

En als je echt goed wil voelen voor het slapen heet water, citroen persen en een scheut strohrum/cognac erin. Opdrinken en onder de wol.

Bas Akkerman

Citaat van: HTip op maart 16, 2012, 08:35:47
Bedankt voor het meeleven en de leuke reacties. Ik neem inderdaad paracetamol om de koorts te verlagen. Vanmorgen gelukkig lagere koorts en daardoor voel ik me ook iets beter.

@Sander: zou je die foto kunnen verwijderen? Ik zie wel de humor, maar past niet zo in mijn topic. Thanks!
Het beste medicijn is medeleven? ;)
's ochtends voel je je altijd beter ben ik bang... Straks kun je het licht van buiten of de laptop misschien niet eens meer verdragen zonder knallende koppijn te krijgen. :( Gewoon veeel drinken en rusten naast de tips die je al hebt gehad. Nogmaals: beterschap!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Citaat van: HTip op maart 16, 2012, 08:35:47...
Sure, was ook wel een on-appetijtelijk plaatje 8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10

high-q

Beterschap! Jammer voor de deelnemers dat de M&G niet door gaat, maar gezondheid gaat voor. Ook mooi om te lezen dat iedereen mee leeft :)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Valkyrie

Sky-HT 7.1.4
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: Arcam P1000 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik

HTip

Bedankt allemaal ook voor de tips. Tegen de avond wordt het altijd erger, geen idee waarom. De koorts was net een lage 38 :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Zefanja

Citaat van: HTip op maart 16, 2012, 16:51:20
Bedankt allemaal ook voor de tips. Tegen de avond wordt het altijd erger, geen idee waarom. De koorts was net een lage 38 :thumbs-up:

Wat ook helpt is citrosan, is een warme citroen drank met paracetamol, vitamine c en nog wat spul erin.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Martijnst1990

Waar je ook voor komt: informatie over akoestiek, foto's van een prachtige HT, informatie over satelliet tv in de kelder of.. hoe je beter word met griep, het topic van Philip heeft het allemaal! :D

Citaat van: HTip op maart 16, 2012, 16:51:20
Gek is dat inderdaad, dat het 's avonds en 's ochtends altijd zoveel erger is.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Jean Sibelius

Beterschap Philip! Jammer dat de M&G morgen niet door kan gaan, maar er komen ongetwijfeld nog genoeg nieuwe gelegenheden.
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Citaat van: Martijn90 op maart 16, 2012, 17:01:05
Waar je ook voor komt: informatie over akoestiek, foto's van een prachtige HT, informatie over satelliet tv in de kelder of.. hoe je beter word met griep, het topic van Philip heeft het allemaal! :D
:clapping:

Citeer
Gek is dat inderdaad, dat het 's avonds en 's ochtends altijd zoveel erger is.
De avond kan ik nog niet verklaren, maar in de ochtend heb je de nacht doorgebracht zonder medicijnen en dat was vanmorgen ook precies het geval.
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Jean Sibelius op maart 16, 2012, 19:51:54
Beterschap Philip! Jammer dat de M&G morgen niet door kan gaan, maar er komen ongetwijfeld nog genoeg nieuwe gelegenheden.
Bedankt Jan! Er komen inderdaad nog genoeg keren. Kwestie van herplannen van deze...
Showcase - Topic

Deleted member

HTip

Citaat van: Antoine op maart 17, 2012, 13:58:25
Balen Philip, beterschap!!
Bedankt Antoine! We zouden nu aan het racen zijn, maar ipv daarvan lig ik op de bank :nopompom: Ik vind het eigenlijk erger voor de anderen die zich hadden verheugd op vandaag.
Showcase - Topic

StefaanD

Philip, dat hoef je helemaal niet erg te vinden. Eerst maar die ziekte uit je lijf krijgen en dan zien we verder wel. Nog dagen zat voor een M&G  ;D

Skyfox

Komt wel goed, Philip! We verheugen ons gewoon wat langer. ;)

Wat in het vat zit... En dat soort dingen :)
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

HTip

Bedankt jongens! Ik zal snel weer naar een nieuwe datum kijken en de opties per PM sturen.
Showcase - Topic

Bas Akkerman

Om even met cliche's te gooien; vol is vol en wie het eerst komt..., maar ik houd mij aanbevolen!  :bigsmile:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

HTip

Citaat van: Bas Akkerman op maart 18, 2012, 12:34:14
Om even met cliche's te gooien; vol is vol en wie het eerst komt..., maar ik houd mij aanbevolen!  :bigsmile:
:D dit jaar zit inderdaad vol en de nieuwe afspraak is natuurlijk de M&G van gisteren alleen op een andere datum ;)
Showcase - Topic

HTip

Aangezien ik elke dag wakker werd met koorts gisteravond naar de huisarts geweest. Mijn bovenste luchtwegen zijn ontstoken en ik heb nu dus medicijnen. Nog een paar daagjes de honden hier in de buurt uitdagen en dan zou het weer beter moeten gaan.

Ik hoop dat maandag dus door kan gaan, want dan komt Maximus_Aurelius met M-audio pucks kijken of er nog meer uit de Notes is te halen. Dat is nog 3 dagen verder dus ik heb goede hoop...
Showcase - Topic

RonG

Tjee philip, je hebt het echt goed te pakken. Nogmaals Beterschap en laat je goed in de watten leggen :D

Zefanja

Citaat van: HTip op maart 23, 2012, 09:54:11
Aangezien ik elke dag wakker werd met koorts gisteravond naar de huisarts geweest. Mijn bovenste luchtwegen zijn ontstoken en ik heb nu dus medicijnen. Nog een paar daagjes de honden hier in de buurt uitdagen en dan zou het weer beter moeten gaan.

Ik hoop dat maandag dus door kan gaan, want dan komt Maximus_Aurelius met M-audio pucks kijken of er nog meer uit de Notes is te halen. Dat is nog 3 dagen verder dus ik heb goede hoop...

Jeetje je hebt het wel flink te pakken zeg!
Hopelijk ben je snel weer beter.
Sterkte!
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

HTip

Bedankt jongens! Wat begon met een "simpel" griepje wat trouwens prima op zichzelf kan genezen... Ach ja, genoeg anti-biotica om alles weer aan te kunnen :D
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: HTip op maart 23, 2012, 09:54:11
Samen met M_A besloten dat het geen goed idee was om met de Notes 7 (30 kg per stuk) te gaan slepen en te luisteren hoe de M-Pucks zouden klinken. Los daarvan hoor ik links een lichte ruis/piep, maar dat gaat over volgens de huisarts. We plannen gewoon een nieuwe datum :)
Showcase - Topic