Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Tussenstand van de poll...

Wel of niet de Oppo naar Amerika sturen voor upgrade?
Ja, jouw ruimte verdient het...    2 (20%)
Nee, het klinkt nu al fantastisch...    8 (80%)

Totaal aantal stemmen: 10

Lijkt me duidelijk. Ik heb overigens ook "Nee" gestemd ;) Nu gauw de CD wisselen en dan slapen.
Truste en tot morgen :yawnee:

P.S. Onderbouwingen en mijn reacties staan op de vorige pagina!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

VlisChris

CiteerWelke optie moet ik toevoegen voor jou?
"ja, maar dit is het laatste voor de komende tijd" :p

larzie

Citaat van: HTip op november  9, 2011, 23:07:22
Lijkt me duidelijk. Ik heb overigens ook "Nee" gestemd ;) Nu gauw de CD wisselen en dan slapen.
Truste en tot morgen :yawnee:

P.S. Onderbouwingen en mijn reacties staan op de vorige pagina!

Haha, maar je ruimte verdient wel altijd beter ;) Zo'n mooie ruimte verdiend altijd het beste :D Wil niet zeggen overigens dat het nu niet goed genoeg is hoor :pompom:

Heb trouwens een blu-ray gedownload van Linkin Park: Linkin Park: Road to Revolution - Live at Milton Keynes. Deze is in DTS-HD MSTR. Wel een vette blu-ray. Met name de ballad "shadow of the day". Als ze optreden wordt het langzaam donker en precies bij dat nummer valt echt de duister wat in en vragen ze of iedereen licht wil maken met mobiele telefoons, aanstekers, etc... wel erg gaaf :)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

fugazi_2009

Citaat van: Pinohelmond op november  8, 2011, 12:15:04
Ga niet (weer) die 440 pagina´s doorlezen dus vraag het gewoon direct.

Jij hebt diverse CD/ SACD en bluray spelers gehad, gezien, gehoord etc. Hoe goed is zo´n Oppo nu echt? En dan zou voor mij belangrijk zijn, in de verhouding 80%, de weergave van muziek.
Ruimte voor een aparte CD / SACD en een bluray speler heb ik niet in mijn meubel dus het moet een apparaat zijn wat beide formaten kan afspelen. Nogmaals, de nadruk ligt op muziekkwaliteit.

Nu durf ik ook wel te beweren dat ik het een en ander gehoord heb en in bezit heb gehad. Toen ik mijn Oppo 83SE NuForce kocht had ik mijn Micromega CD transport nog staan, ik had de Dune 3.0 staan en mijn Sony SCD-XA333ES (zwaar gemodificeerde) SACD speler. Volgens mij was ik er na 5 minuten wel uit dat de Sony verkocht kon worden, de Micromega duurde iets langer. Maar dat had er ook mee te maken dat de Micromega gewoon qua apparaat al een beauty in het rack was:

Na de shootout met de Oppo spelers was het mij duidelijk dat er een BDP-83SE NuForce TUC moest komen, en laat die nu precies een dag later aangekondigd worden. Dus gelijk besteld. Dat was min of meer de speler zoals HTip die nu ook heeft staan. Mijn exemplaar is toen nog twee keer terug geweest voor o.a. de updates waar HTip nu over nadenkt (daarover later meer).

Wegens de goede ervaringen met de 83SE NuForce TUC heb ik vervolgens toen de 95 uitkwam de Upgrade Company redelijk cart blanche gegeven met 'kijk maar wat mogelijk is'. Daarmee kreeg ik wel een 95 die behoorlijk ver verwijderd is van de BDP-95 TUC die standaard op de website van The Upgrade Company staat (lees zo'n $2000 verwijderd, gelukkig was de dollar toen heel goedkoop). Deze gaat absoluut nog een stap verder dan de 83. Groot voordeel van de 95 is ook het feit dat die flac kan afspelen. Dat was namelijk wat ik voornamelijk met de Dune deed, die heb ik dus dientengevolge ook verkocht.

Nu wat betreft de poll. Zoals ik boven aangegeven heb is mijn exemplaar wel weer een keer terug geweest. Daarbij zijn behalve de updates ook nog wat andere zaken aangepakt. De mijne had in eerste instantie geen bybees en nog de standaard stroomaansluiting. Die dingen heb ik toen gelijk ook aan laten pakken. En ik denk ook dat het opsturen zin heeft als je inderdaad ook overweegt om iets dergelijks te laten doen. Ik weet niet wat Dave er voor vraagt (heb wel een vermoeden), maar of het opsturen (wat op zich ook al gauw zo'n 75 euro kost) het waard is voor de laatste updates dat vraag ik mij af. Het zijn zowiezo hele kleine subtiele veranderingen die je nu nog gaat krijgen. En als je al met de gedachte speelt dat je wellicht volgend jaar de speler wilt vervangen dan zou ik het zeker niet doen.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

HTip

Citaat van: larzie op november 10, 2011, 07:11:49
Haha, maar je ruimte verdient wel altijd beter ;) Zo'n mooie ruimte verdiend altijd het beste :D Wil niet zeggen overigens dat het nu niet goed genoeg is hoor :pompom:
Bedankt Lars! Het is op dit moment voor de meesten van ons waarschijnlijk al lang goed genoeg. Alleen zijn wij (ook mijn vrouw) nogal kritisch over de kwaliteit van het beeld en geluid. Maar met de PM vinden we beiden dat we eerst deze stap moeten afwachten voordat we weer iets nieuws gaan doen.

Citeer
Heb trouwens een blu-ray gedownload van Linkin Park: Linkin Park: Road to Revolution - Live at Milton Keynes. Deze is in DTS-HD MSTR. Wel een vette blu-ray. Met name de ballad "shadow of the day". Als ze optreden wordt het langzaam donker en precies bij dat nummer valt echt de duister wat in en vragen ze of iedereen licht wil maken met mobiele telefoons, aanstekers, etc... wel erg gaaf :)
Linkin Park ken ik niet echt, maar het klinkt wel gaaf als ik het zo lees. Ik zal eens op youtube kijken. Bedankt voor de tip!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Lied tijdens de aftiteling van Transformers is ook van Linkin Park, dus geheel onbekend zal het je niet klinken. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: fugazi_2009 op november 10, 2011, 09:13:51
Nu durf ik ook wel te beweren dat ik het een en ander gehoord heb en in bezit heb gehad. Toen ik mijn Oppo 83SE NuForce kocht had ik mijn Micromega CD transport nog staan, ik had de Dune 3.0 staan en mijn Sony SCD-XA333ES (zwaar gemodificeerde) SACD speler. Volgens mij was ik er na 5 minuten wel uit dat de Sony verkocht kon worden, de Micromega duurde iets langer. Maar dat had er ook mee te maken dat de Micromega gewoon qua apparaat al een beauty in het rack was:

Na de shootout met de Oppo spelers was het mij duidelijk dat er een BDP-83SE NuForce TUC moest komen, en laat die nu precies een dag later aangekondigd worden. Dus gelijk besteld. Dat was min of meer de speler zoals HTip die nu ook heeft staan. Mijn exemplaar is toen nog twee keer terug geweest voor o.a. de updates waar HTip nu over nadenkt (daarover later meer).

Wegens de goede ervaringen met de 83SE NuForce TUC heb ik vervolgens toen de 95 uitkwam de Upgrade Company redelijk cart blanche gegeven met 'kijk maar wat mogelijk is'. Daarmee kreeg ik wel een 95 die behoorlijk ver verwijderd is van de BDP-95 TUC die standaard op de website van The Upgrade Company staat (lees zo'n $2000 verwijderd, gelukkig was de dollar toen heel goedkoop). Deze gaat absoluut nog een stap verder dan de 83. Groot voordeel van de 95 is ook het feit dat die flac kan afspelen. Dat was namelijk wat ik voornamelijk met de Dune deed, die heb ik dus dientengevolge ook verkocht.

Nu wat betreft de poll. Zoals ik boven aangegeven heb is mijn exemplaar wel weer een keer terug geweest. Daarbij zijn behalve de updates ook nog wat andere zaken aangepakt. De mijne had in eerste instantie geen bybees en nog de standaard stroomaansluiting. Die dingen heb ik toen gelijk ook aan laten pakken. En ik denk ook dat het opsturen zin heeft als je inderdaad ook overweegt om iets dergelijks te laten doen. Ik weet niet wat Dave er voor vraagt (heb wel een vermoeden), maar of het opsturen (wat op zich ook al gauw zo'n 75 euro kost) het waard is voor de laatste updates dat vraag ik mij af. Het zijn zowiezo hele kleine subtiele veranderingen die je nu nog gaat krijgen. En als je al met de gedachte speelt dat je wellicht volgend jaar de speler wilt vervangen dan zou ik het zeker niet doen.
Bedankt voor je uitgebreide uitleg Jack! Ik weet wel zeker dat jij de kwaliteit van een apparaat goed kan beoordelen. Je hebt er dan ook de set voor :thumbs-up:

Ik heb inderdaad bijna de Oppo die jij ook hebt gehad, maar met de modificaties van 2009. Mede daarom (ook jouw ervaringen met de upgrades) denk ik hierover na. Ik ben niet van plan de Oppo op korte termijn te vervangen, maar in de winter zonder Oppo zitten willen we toch maar niet. Ik denk dat ik het wel ga doen, maar eerder iets voor volgend jaar tijdens de zomer.
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: celerontje op november 10, 2011, 23:13:40
Lied tijdens de aftiteling van Transformers is ook van Linkin Park, dus geheel onbekend zal het je niet klinken. ;)
Wist ik niet. Zal de BD dit weekend eens van stal halen ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Christiaan S op november  9, 2011, 23:11:29
"ja, maar dit is het laatste voor de komende tijd" :p
Ik zal de optie toevoegen: "Ja, maar dan in 2012..."
Showcase - Topic

larzie

Citaat van: HTip op november 10, 2011, 23:09:33
Bedankt Lars! Het is op dit moment voor de meesten van ons waarschijnlijk al lang goed genoeg. Alleen zijn wij (ook mijn vrouw) nogal kritisch over de kwaliteit van het beeld en geluid. Maar met de PM vinden we beiden dat we eerst deze stap moeten afwachten voordat we weer iets nieuws gaan doen.
Linkin Park ken ik niet echt, maar het klinkt wel gaaf als ik het zo lees. Ik zal eens op youtube kijken. Bedankt voor de tip!

Dit nummer bedoel ik:

Het concert begint ook lekker knallend:

Vooral de tekst: "Shut up when I'm talking to you!"  :clapping:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

larzie

Overigens deze heb ik ook nog gedownload:

Ook erg goed! Vooral "Every breath you take"  :clapping: Deze begint op 1 uur 40 min.

Larzie HT

HTip

Showcase - Topic

HTip

Gisteravond weer samen een luistersessie gedaan. Leuke is dat we elke keer weer verschil horen. Dus de evolutie van het geluid meemaken is toch wel erg leuk. We hebben veel verschillende muziek gedraaid, maar wel die we al eerder hebben geluisterd.

Het hoog is erg mooi. Een slag op de bekkens sterft mooi uit en hi-hats zijn mooi in balans en erg snel. Het verschil in volume en toon is steeds beter hoorbaar. Het midden is al prachtig, instrumenten klinken erg muzikaal en goed te onderscheiden zonder dat het een rommeltje wordt. Maar dat was toch weer beter en ik denk dat komt door het strakker laag, want dat begint ook steeds beter te worden. Dat verschil was overigens het grootst. Minder modderig en al beter gedefinieerd en gelaagd. Volgens drees62 nog een weekje en het lijkt erop dat hij gelijk gaat krijgen.

Weer een goed bestede 90 minuten :music:

De hele nacht heeft Tambu van Toto gespeeld en die blijft vandaag in de Oppo, alleen op een iets hoger volume :D
Showcase - Topic

Martijnst1990

Citaat van: larzie op november 11, 2011, 00:20:04
Dit nummer bedoel ik:

Het concert begint ook lekker knallend:

Vooral de tekst: "Shut up when I'm talking to you!"  :clapping:
Klinkt wel lekker. Ik hou niet echt van rock, maar als er in gezongen word vind ik het vaak toch wel goed. In dat 2e filmpje gaat hij op een gegeven moment meer staan "krijsen", zo zie ik het althans. Komt dat veel voor? :P Zonder dat vind ik het namelijk lekkere muziek.
Citaat van: larzie op november 11, 2011, 00:27:48
Overigens deze heb ik ook nog gedownload:

Ook erg goed! Vooral "Every breath you take"  :clapping: Deze begint op 1 uur 40 min.
Ook erg mooi inderdaad! Dat is wel een concert wat ik op BD zou kopen :) En volgens bluray.com ook echt referentie materiaal met een 96 kHz/24 bit DTS-HD Master spoor.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

drees62

Citaat van: HTip op november 11, 2011, 08:37:10
Dus de evolutie van het geluid meemaken is toch wel erg leuk.

I told you!  ;D ;)

Volgens drees62 nog een weekje en het lijkt erop dat hij gelijk gaat krijgen.

Dan is de PM echt op smaak! Veel luisterplezier weer  :inlove:

Zefanja

Gisteravond weer samen een luistersessie gedaan. Leuke is dat we elke keer weer verschil horen. Dus de evolutie van het geluid meemaken is toch wel erg leuk. We hebben veel verschillende muziek gedraaid, maar wel die we al eerder hebben geluisterd.

Het hoog is erg mooi. Een slag op de bekkens sterft mooi uit en hi-hats zijn mooi in balans en erg snel. Het verschil in volume en toon is steeds beter hoorbaar. Het midden is al prachtig, instrumenten klinken erg muzikaal en goed te onderscheiden zonder dat het een rommeltje wordt. Maar dat was toch weer beter en ik denk dat komt door het strakker laag, want dat begint ook steeds beter te worden. Dat verschil was overigens het grootst. Minder modderig en al beter gedefinieerd en gelaagd. Volgens drees62 nog een weekje en het lijkt erop dat hij gelijk gaat krijgen.

Weer een goed bestede 90 minuten :music:

De hele nacht heeft Tambu van Toto gespeeld en die blijft vandaag in de Oppo, alleen op een iets hoger volume :D

Mooi om te lezen dat de pm zo vooruit gaat en jullie er zo van genieten.
Is best leuk om de evolutie van een onderdeel van je set te ervaren.
Merk dat nu ook met de nieuwe kabel.

Nou geniet ervan!
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

HTip

Citaat van: drees62 op november 11, 2011, 10:06:57
I told you!  ;D ;)
:D Ik heb ook niet gezegd dat je ongelijk had. Maar je krijgt natuurlijk wel gelijk ;D

Citeer
Dan is de PM echt op smaak! Veel luisterplezier weer  :inlove:
Citaat van: Zefanja op november 11, 2011, 10:09:15
Mooi om te lezen dat de pm zo vooruit gaat en jullie er zo van genieten.
Is best leuk om de evolutie van een onderdeel van je set te ervaren.
Merk dat nu ook met de nieuwe kabel.

Nou geniet ervan!
Thanks! We zijn echt heel blij met deze aanwinst. Annet stelde gisteravond voor te gaan luisteren :wub:
Showcase - Topic

larzie

Citaat van: Martijn90 op november 11, 2011, 09:23:11
Klinkt wel lekker. Ik hou niet echt van rock, maar als er in gezongen word vind ik het vaak toch wel goed. In dat 2e filmpje gaat hij op een gegeven moment meer staan "krijsen", zo zie ik het althans. Komt dat veel voor? :P Zonder dat vind ik het namelijk lekkere muziek.Ook erg mooi inderdaad! Dat is wel een concert wat ik op BD zou kopen :) En volgens bluray.com ook echt referentie materiaal met een 96 kHz/24 bit DTS-HD Master spoor.

Dat "krijsen" / grunten doet hij zo nu en dan. Is een heel gevarieerd concert. Ruigere muziek, ballads, hiphop. Linkin Park is in Amerika ook uitgeroepen tot band van het jaar. Ik ben een beetje op de welbekende cd/dvd/bluray bestel site van nederland aan het kijken welke blurays hoge waarderingen krijgen en wat ik leuke muziek daarvan vind aan het downloaden :) Met name vanwege dts-hd master sound. Klinkt echt vele malen beter dan normaal. Misschien dat ik binnenkort ook wel fysiek wat blu-rays ga kopen :)

Larzie HT

Etiennevh

Citaat van: Martijn90 op november 11, 2011, 09:23:11
Ook erg mooi inderdaad! Dat is wel een concert wat ik op BD zou kopen :) En volgens bluray.com ook echt referentie materiaal met een 96 kHz/24 bit DTS-HD Master spoor.
HTip, ik, Sonic Circle en Madhouse hebben deze BD tijdens de M&G geluisterd bij Sonic Circle. Wij vonden deze BR bar maar dan ook bar slecht opgenomen. Zeker omdat je wel instrumenten ziet spelen, maar ze niet hoort. Ook niet na een Nespa behandeling. Ik zou deze BR nooit kopen, hoe mooi ik Sting ook vind en hoe een goede muziek hij in het verleden ook heeft gemaakt. Bij deze BD krijg je niet waar voor je geld als je het mij vraagt.. :)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Maro

Citaat van: Etiennevh op november 12, 2011, 00:22:16
HTip, ik, Sonic Circle en Madhouse hebben deze BD tijdens de M&G geluisterd bij Sonic Circle. Wij vonden deze BR bar maar dan ook bar slecht opgenomen. Zeker omdat je wel instrumenten ziet spelen, maar ze niet hoort. Ook niet na een Nespa behandeling. Ik zou deze BR nooit kopen, hoe mooi ik Sting ook vind en hoe een goede muziek hij in het verleden ook heeft gemaakt. Bij deze BD krijg je niet waar voor je geld als je het mij vraagt.. :)

De meeste "Live'' DVD/BR's worden voor een groot gedeelte naderhand opnieuw ingespeeld en ingezongen. Dat valt me zo vaak op. Ben zelf een hobby drummer en dan let je gewoon vaak op de drums. Moet jij eens gaan kijken dat de trom/bekken klank totaal niet overeen komt met wat je ziet. Voorbeeld: Je ziet dat de ride bekken wordt bespeeld en je hoord een Hihatt..dat soort dingen. Drum fills die totaal niet kloppen wat beeld en geluid betreft.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

larzie

Ik zal binnenkort eens kritischer gaan luisteren, want volgens mij had ik dat probleem niet. Hebben jullie de youtube versie geluisterd of de echte blu-ray?
Nog  tips voor blu-ray concerten die volgens jou wel perfect zijn opgenomen? Dan heb ik weer iets om te downloaden  :pompom:

Larzie HT

Maximus_Aurelius

Citaat van: larzie op november 12, 2011, 10:13:40
Ik zal binnenkort eens kritischer gaan luisteren, want volgens mij had ik dat probleem niet. Hebben jullie de youtube versie geluisterd of de echte blu-ray?
Nog  tips voor blu-ray concerten die volgens jou wel perfect zijn opgenomen? Dan heb ik weer iets om te downloaden  :pompom:

Perfectie geeft het niet, wel heel goed ;)
Persoonlijk vind ik Madonna Sticky & Sweet Tour heel goed opgenomen en mooi beeld. De subwoofer moet er ook goed bij zweten. heb deze op mijn eigen HT-set gekeken en op een andere set met beamer(JVC HD 750) en volledige 7.1 set.
George Michael is ook wel een aanrader.
Neujahrs Konzert 2011 idem. (Deutsche Grammaphon).

Je moet natuurlijk van de muziek houden en vaak is het ook persoonlijke smaak

Citaat van: Maro op november 12, 2011, 10:11:03
De meeste "Live'' DVD/BR's worden voor een groot gedeelte naderhand opnieuw ingespeeld en ingezongen. Dat valt me zo vaak op. Ben zelf een hobby drummer en dan let je gewoon vaak op de drums. Moet jij eens gaan kijken dat de trom/bekken klank totaal niet overeen komt met wat je ziet. Voorbeeld: Je ziet dat de ride bekken wordt bespeeld en je hoord een Hihatt..dat soort dingen. Drum fills die totaal niet kloppen wat beeld en geluid betreft.

Wat jij schrijft viel me gelijk op bij de blu-ray van Metallica - Pour une Nuit. Wanneer ik steeds het concert ga luisteren erger ik me er best aan, ook mede doordat de drummer van Metallica graag ook op de voorgrond wilt verschijnen en dan valt het nog erger op. Nu zet ik het beeld uit  :D en valt het minder op  ;)
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

Martijnst1990

Dat is dan weer jammer om te horen  ::) Persoonlijk zou ik mij wel wat minder ergeren aan dat soort dingen, een concert kijk ik toch niet de hele tijd. Doe vaak ook andere dingen tussendoor en dan luister ik alleen. Qua kwaliteit van de muziek zelf, vonden jullie die wel goed? Ben hem nu sowieso eerst aan het downloaden, kan ik ook zelf erover oordelen :)

@Lars, de BD van Pink is ook echt heel goed qua geluid en beeld.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Etiennevh

Citaat van: Maro op november 12, 2011, 10:11:03
Oh dat zou best kunnen. Maar als je een nummer aan het luisteren bent met een Harp erin, is dat vaak een essentieel onderdeel van het nummer. Dan vind ik het wel jammer dat je het niet hoort. Gewoon te onzorgvuldig ontwikkeld. Dan besteed ik liever geld aan concerten waar ik wel allles hoor ;)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Etiennevh

Citaat van: Martijn90 op november 12, 2011, 13:14:20
Dat is dan weer jammer om te horen  ::) Persoonlijk zou ik mij wel wat minder ergeren aan dat soort dingen, een concert kijk ik toch niet de hele tijd. Doe vaak ook andere dingen tussendoor en dan luister ik alleen. Qua kwaliteit van de muziek zelf, vonden jullie die wel goed? Ben hem nu sowieso eerst aan het downloaden, kan ik ook zelf erover oordelen :)

@Lars, de BD van Pink is ook echt heel goed qua geluid en beeld.
Pink is inderdaad een aanrader. Net als John Mayer, Where the Light is.

Ja het is maar dat je het weet, stel je er niet te veel van voor bij Sting :)