Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

larzie

Citaat van: Maximus_Aurelius op oktober 27, 2011, 12:05:01
Of juist wel ;).
Hij telt geen schaapjes maar Marantz PM - 15S2LE'tjes  :D.
De avond en nacht van vrijdag naar zaterdag zal hij denk ik niet slapen want hij komt dan zijn chamber niet uit  :tongue2:

Dan juist wel toch? Heet toch niet voor niets Chamber of Dreams? :clapping:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

HTip

Citaat van: edwinvh op oktober 27, 2011, 11:55:33
Ik denk dat jij vanacht maar weinig zal slapen  ;)
;) Vorige keren met de HD950, Oppo, DD18, etc. ook prima geslapen. Maar dat is natuurlijk geen garantie dat het deze keer ook zo is :D

Citaat van: Maximus_Aurelius op oktober 27, 2011, 12:05:01
Of juist wel ;).
Hij telt geen schaapjes maar Marantz PM - 15S2LE'tjes  :D.
De avond en nacht van vrijdag naar zaterdag zal hij denk ik niet slapen want hij komt dan zijn chamber niet uit  :tongue2:

Dan ben ik snel uitgeteld, want bij 1 houdt het op :D En zoveel zijn er nog niet in omloop ;)

Ik laat de PM eerst goed inspelen, dus in het begin komen er alleen heel vervelend geluid uit de speakers of zelfs helemaal niets, omdat ik de speakers dan afkoppel. En dan heb ik er weinig aan om in de kelder te verblijven :unsure:

Citaat van: larzie op oktober 27, 2011, 12:56:42
Dan juist wel toch? Heet toch niet voor niets Chamber of Dreams? :clapping:
:clapping:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

larzie

Je zegt dat het morgen P-Day is? Dat klinkt wel fout  :D Moet je plassen?  :blink:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

HTip

Citaat van: larzie op oktober 27, 2011, 13:02:13
Je zegt dat het morgen P-Day is? Dat klinkt wel fout  :D Moet je plassen?  :blink:
Heb je je lolbroek aan? :D P staat voor PM-15S2LE, maar PM-15S2LE-Day klinkt niet ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

larzie

Citaat van: HTip op oktober 27, 2011, 13:09:53
Heb je je lolbroek aan? :D P staat voor PM-15S2LE, maar PM-15S2LE-Day klinkt niet ;)

Altijd :angel: Maar maakt toch niet uit dat dat niet goed klinkt? Als die Marantz zelf maar goed klinkt :clapping:
P-day klinkt iig fout :D

Larzie HT

treky22

Congrats  :pompom:

Nog een dagje wachten, wat zul jij vanavond goed slapen met zo'n vooruitzicht.

Wordt weer een grote stap qua belevenis in The Chamber  :music:

Hoe krijg je het toch voor elkaar, om toch maar elke keer weer iets te vinden, om het daarna toch wel lekkerder en beter te laten klinken ?
Als mensen bij jou komen luisteren/kijken zijn ze zooo onder de indruk van al dat geweldigs.
Dat is het fijne aan een dedicated room.

Veel plezier komend weekend met aansluiten enzo  8)
We verwachten natuurlijk wel foto's a.s.a.p.  :clapping:

Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

Zefanja

Citaat van: larzie op oktober 27, 2011, 13:16:14
Altijd :angel: Maar maakt toch niet uit dat dat niet goed klinkt? Als die Marantz zelf maar goed klinkt :clapping:
P-day klinkt iig fout :D

p-day als in pay day, alleen is het in dit geval uitgeven in plaats van ontvangen  ;)
Gelukkig gaat het naar een goed doel  :pompom:

Nog 1 nachtje slapen. Ik zou helemaal gek worden van het wachten  :blink:
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

drees62

Veel plezier alvast met deze prachtige versterker! (zegt een bezitter van een "gewone" PM15-S2  ;))
En het inspelen zou ik lekker met veel verschillende soorten muziek doen, je gaat jezelf toch niet langer kwellen? Voordeel is dat je dan ook hoort dat ie steeds beter gaat spelen  :headbanging: (En als je niet meer luistert zet je gewoon de tuner van de SR 9600 erop  ;D)

larzie

Citaat van: Zefanja op oktober 27, 2011, 13:41:52
p-day als in pay day, alleen is het in dit geval uitgeven in plaats van ontvangen  ;)
Gelukkig gaat het naar een goed doel  :pompom:

Day is een engels woord dus zal de P ook in het engels uitgesproken horen te worden  :pompom:
Misschien bedoelt hij dat hij zo nerveus is dat hij er bijna van in zn broek plast  :D

Larzie HT

VlisChris

M-Day (Marantz-Day) :P
Toch treurig, hoe wij ons bezighouden met hoe Phillip die dag noemt, terwijl hij het voorrecht heeft om die versterker op te halen :D

@ Phillip: heeft het zin om in te spelen zonder de speaker aan te koppelen? Dan werken er toch delen van het circuit niet volledig? Of ben ik nu helemaal abuis?

Jean Sibelius

Alvast plezier morgen met deze mooie upgrade voor je al even mooie ruimte! 8)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Skyfox

Citaat van: HTip op oktober 26, 2011, 21:51:20
Leuk! Als alles meezit ben ik er rond 13.00 uur. Hangt af of ik vrijdagmiddag vrij kan krijgen...

Waarschijnlijk gaan we elkaar dan missen. Ik heb een afspraak om 13.30u in Den Bosch. Tis toch net wat verder dan een half uurtje rijden... In ieder geval veel plezier bij Marcel (en de tijd erna... Weekend!!!)
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Xander32

Citaat van: HTip op oktober 26, 2011, 21:03:35
:clapping: De party zal in eerste instantie in besloten kring zijn, maar voor de forumleden heb ik natuurlijk de M&G's. En jij bent met je verhuizing een stuk dichterbij gekomen. Maar ik zie net dat je (nog) niet op de lijst staat. Als je wil mag je het een keer van dichtbij meemaken...
Count me in!

:clapping: Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10

HTip

Bedankt allemaal voor de leuke reacties voor het meeleven. Ik heb me weer erg geamuseerd. Wat een fantasie hebben jullie toch :D

Citaat van: Zefanja op oktober 27, 2011, 13:41:52
Ik ben al gek dus dat probleem heb ik niet :D

Citaat van: treky22 op oktober 27, 2011, 13:17:36
Wordt weer een grote stap qua belevenis in The Chamber  :music:

Hoe krijg je het toch voor elkaar, om toch maar elke keer weer iets te vinden, om het daarna toch wel lekkerder en beter te laten klinken ?
Als mensen bij jou komen luisteren/kijken zijn ze zooo onder de indruk van al dat geweldigs.
Dat is het fijne aan een dedicated room.
:wub: Ik ben ook nog steeds erg onder de indruk elke keer als we weer in de HT zitten. Maakt niet uit of het film, concert, muziek of game is. Ik denk dat ik "gewoon" het maximum uit de ruimte wil halen. En dit keer was stereo aan de beurt, want dat was niet helemaal in balans met de rest.

Citeer
We verwachten natuurlijk wel foto's a.s.a.p.  :clapping:
Heb ik jullie ooit daarin teleurgesteld? :D

Citaat van: Jean Sibelius op oktober 27, 2011, 16:41:03
Alvast plezier morgen met deze mooie upgrade voor je al even mooie ruimte! 8)
:wub:
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: skyfox op oktober 27, 2011, 17:07:06
Waarschijnlijk gaan we elkaar dan missen. Ik heb een afspraak om 13.30u in Den Bosch. Tis toch net wat verder dan een half uurtje rijden... In ieder geval veel plezier bij Marcel (en de tijd erna... Weekend!!!)
Jammer. Marcel heeft aangegeven dat hij 's middags niet aanwezig is, dus ik ga 's morgens. We zien elkaar wel een keer met een M&G ;)

Citaat van: Xander32 op oktober 27, 2011, 17:27:36
Count me in!

:clapping: Sander.
Leuk! Ik zet je op de lijst en je ziet vanzelf wanneer ik weer een M&G organiseer. De volgende keer is eigenlijk maar 1 plaats over... Ik houd wel een loterij voor de laatste ticket ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: drees62 op oktober 27, 2011, 13:48:47
Veel plezier alvast met deze prachtige versterker! (zegt een bezitter van een "gewone" PM15-S2  ;))
En het inspelen zou ik lekker met veel verschillende soorten muziek doen, je gaat jezelf toch niet langer kwellen? Voordeel is dat je dan ook hoort dat ie steeds beter gaat spelen  :headbanging: (En als je niet meer luistert zet je gewoon de tuner van de SR 9600 erop  ;D)
Jij bent mede schuld dat ik morgen de PM moet gaan ophalen :D Ik ben wel blij dat o.a. jij me hebt overtuigd van het genot van een aparte stereoversterker :music:

Ik moet eerlijk bekennen dat jouw optie ook wel goed klinkt. Tenzij het de eerste uren niet lekker luisteren is. Twijfel, twijfel, twijfel...

Citaat van: Christiaan S op oktober 27, 2011, 14:42:59
heeft het zin om in te spelen zonder de speaker aan te koppelen? Dan werken er toch delen van het circuit niet volledig? Of ben ik nu helemaal abuis?
Wat ik heb begrepen is dat er altijd signaal op de uitgangen staat. Dus ik dacht dat het niet uitmaakte of de speakers aangekoppeld zijn.
Showcase - Topic

SV..S

Citaat van: larzie op oktober 27, 2011, 13:02:13

menneke pis, het gaat zo langzamerhand een echte belg worden :D

vol verwachting klopt ons hart, sint komt steeds vroeger elk jaar, de pepernoten liggen al in de winkel en de eerste kado's worden al bezorgd 8)

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

HTip

Citaat van: SV..S op oktober 27, 2011, 21:22:07
menneke pis, het gaat zo langzamerhand een echte belg worden :D
:D Mag ook wel na 7 jaar ;)

Citeer
vol verwachting klopt ons hart, sint komt steeds vroeger elk jaar, de pepernoten liggen al in de winkel en de eerste kado's worden al bezorgd 8)
Nee hoor, had eigenlijk met mijn verjaardag moeten arriveren. Dus eigenlijk een verlaat verjaardagskado ;)
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op oktober 27, 2011, 21:27:28
Dus eigenlijk een verlaat verjaardagskado ;)

Dat excuus hebben we inmiddels ook meerdere malen gehoord  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Lex Groningen

Nu maar hopen dat je vannacht niet al te vaak wakker ligt. :D
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

HTip

Citaat van: Madhouse op oktober 27, 2011, 21:34:30
Dat excuus hebben we inmiddels ook meerdere malen gehoord  :D
O ja, de PS3 was dat ook al, maar dan vervroegd :D Dus dat werkt ook al niet meer. Jullie onthouden ook alles... :police:

Citaat van: Alex Groningen op oktober 27, 2011, 21:36:37
Nu maar hopen dat je vannacht niet al te vaak wakker ligt. :D
Ik heb me vandaag uit de naad gewerkt om alles wat ik normaal morgen had opgeleverd vandaag al te doen. Dus ik ben best moe en zal geen enkele moeite hebben tot de wekker te slapen :yawnee:
Showcase - Topic

Etiennevh

Citaat van: HTip op oktober 26, 2011, 23:18:23
Dank je Etienne. Misschien ook iets voor jou? :D
Haha nouuu.. ik heb nog wel genoeg om te upgraden voordat ik daaraan ga denken ;-)

Allereerst ruimte, dan zelfde type speakers, center vooral nodig aan vervanging toe, bekabeling en stroom op orde, enz enz.. en bovenal.. die vervelende plop!!!! :P

Maarja, we moeten wat.. :)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Citaat van: Etiennevh op oktober 27, 2011, 22:17:56
Haha nouuu.. ik heb nog wel genoeg om te upgraden voordat ik daaraan ga denken ;-)

Allereerst ruimte, dan zelfde type speakers, center vooral nodig aan vervanging toe, bekabeling en stroom op orde, enz enz.. en bovenal.. die vervelende plop!!!! :P

Maarja, we moeten wat.. :)
Was ook maar een geintje. Ik kon het niet laten, omdat je me redelijk gevolgd hebt met je aankopen, SVS, subkabel, SR9600, Gramma, W&M, Oppo :D
Showcase - Topic

Etiennevh

Citaat van: HTip op oktober 27, 2011, 22:33:11
Was ook maar een geintje. Ik kon het niet laten, omdat je me redelijk gevolgd hebt met je aankopen, SVS, subkabel, SR9600, Gramma, W&M, Oppo :D
Haha klopt ja ;) Weet ik!

De meeste dingen waren toeval en een aantal dingen had ik ook bij jou beluisterd dus wist ik dat het goed was ;) bijv. subkabel dacht ik. En de Oppo, ja het is dat Nadine die er ook mooier uit vond zien, en dat mocht zo maar een paar honderd meer kosten.. heerlijk ;)

Maar nog steeds heb ik zat om te upgraden.. :P Inmiddels nu ons huis geupgrade, ook hard nodig geweest ;)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto