Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Deleted member

Citaat van: HTip op september 14, 2011, 23:23:04
Probleem is dat deze alleen met flash werkt. En dat ondersteunt Apple niet :nopompom:

Sorry, ik las 't later en had m'n post al ge-edit om die reden. Nou ja, maakt 't uit, er zit een redelijk capabele teller in al onze hoofden!  ;)

HTip

Citaat van: Antoine op september 14, 2011, 23:45:23
Sorry, ik las 't later en had m'n post al ge-edit om die reden. Nou ja, maakt 't uit, er zit een redelijk capabele teller in al onze hoofden!  ;)
:D

En ik had jou edit weer gemist ;) Geeft niets. De tijd gaat er niet sneller door :D

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

JCL

Citaat van: HTip op september 14, 2011, 21:38:30
Zal ik het geheim maar verklappen? We hebben geen kinderen :D :D

Ahhh geen dure "kinder hinder" zoals mijn vader wel eens sarcastisch zegt. Scheelt in de kosten, maar helaas krijg je er ook niet de onbetaalbaar leuke dingen voor terug. Maar als ze er dan toch niet zijn (vrije keus of niet) moet je er toch maar het beste van maken. Dan is budget voor een mooie PM altijd leuk meegenomen. Maar uh... Wanneer komt ie nou :devil:

Madhouse

Citaat van: HTip op september 14, 2011, 23:23:04
Probleem is dat deze alleen met flash werkt. En dat ondersteunt Apple niet :nopompom:

En hij klopt niet  :tongue2:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Martijnst1990

Wat gaan de upgrades bij jou toch altijd heerlijk snel!  8) Ik ken de versterker persoonlijk niet, maar het lijkt mij een hele mooi, ook als ik alle verhalen erover lees :)

Zoals het er nu naar uit ziet zal hij er dus wel zijn met de eerst volgende M&G  ;D Maar goed dat ik erom had gevraagd  ::) :P
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Citaat van: JCL op september 15, 2011, 04:20:03
Ahhh geen dure "kinder hinder" zoals mijn vader wel eens sarcastisch zegt. Scheelt in de kosten, maar helaas krijg je er ook niet de onbetaalbaar leuke dingen voor terug. Maar als ze er dan toch niet zijn (vrije keus of niet) moet je er toch maar het beste van maken. Dan is budget voor een mooie PM altijd leuk meegenomen.
Zeker! Als we van kinderen willen genieten, dan vragen we wel vrienden op bezoek. Die hebben ze in alle leeftijden :D

Citeer
Maar uh... Wanneer komt ie nou :devil:
Geen idee! Ik krijg een bericht als die leverbaar is. Dus niet alleen ik, maar jullie moeten geduld hebben >:D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Madhouse op september 15, 2011, 08:14:44
En hij klopt niet  :tongue2:
Kan ik niet controleren, want ik zit weer achter de iPad ;) Ik heb 'm wel gezien, dus het gaat over de volgende M&G en die is op 9 oktober om ca. 12:00 uur.

Die van a.s. zaterdag is geen M&G, maar een kadootje :pompom:
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Martijn90 op september 15, 2011, 14:27:44
Wat gaan de upgrades bij jou toch altijd heerlijk snel!  8) Ik ken de versterker persoonlijk niet, maar het lijkt mij een hele mooi, ook als ik alle verhalen erover lees :)
Ja, wat kan ik zeggen... Sommige dingen gaan snel, anderen weer niet :D De "gewone" PM15 vond ik heerlijk klinken en was gewoon een goede match. De LE zou zelfs nog een stuk beter zijn, maar met behoud van de muzikaliteit van de 15. Ik ben natuurlijk heel erg benieuwd. Hij moet natuurlijk nog inspelen, maar dat in een week met de Densen DVD Magic op repeat.

Citeer
Zoals het er nu naar uit ziet zal hij er dus wel zijn met de eerst volgende M&G  ;D Maar goed dat ik erom had gevraagd  ::) :P
Ik hoop het wel, anders moet denoontje toch slepen met zijn Primare. En ja, JIJ bent het schuld!! :devil:
Showcase - Topic

HTip

Zojuist de eerste stap op weg naar het afronden van de vloer gemaakt... Levertijd ca. 2 weken, dus als het meezit...
Showcase - Topic

H&C Hifi

De PM-15LE word de 26e bij Marantz geleverd.
Dus de laatste week van September heb ik hem binnen  8)

Gr,

Marcel
H&C Hifi

Madhouse

Citaat van: HTip op september 15, 2011, 17:12:57
Kan ik niet controleren, want ik zit weer achter de iPad ;) Ik heb 'm wel gezien, dus het gaat over de volgende M&G en die is op 9 oktober om ca. 12:00 uur.

Know that! Mooi cadeautje ook!  :pompom:

(owja, Femke wil een chick flick film zien) :crazy:

Xander32

Citaat van: HTip op september 15, 2011, 17:12:57

Nice, een PM 15 LE. Ben benieuwd naar jouw ervaringen.

Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10

Martijnst1990

Citaat van: HcHifi.nl op september 15, 2011, 19:10:53

Gr,

Marcel
H&C Hifi
Moet wel heel gek lopen wil hij er nu niet zijn met de volgen M&G!  8);)

Komt nu steeds dichter in de buurt, ben echt reuze benieuwd naar de hele ervaring. Heb altijd met veel plezier de M&G verslagen gelezen dus heb voor mezelf wel een beetje een idee kunnen vormen. Maar toch denk ik dat dit idee niet echt overeen zal komen met de werkelijkheid  ::)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Skyfox

Nice, die PM staat lekker vlot in huis. Veel plezier net testen en genieten, Philip (en Annet ;))!
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

VlisChris

Maar Philip, even alle gekheid op een stokje.
Heb je al nagedacht wat je zo rond kerstmis (?) als volgende upgrade gaat aanschaffen?
Want dat dat gaat gebeuren is tenslotte een bijna voldongen feit :P :P :P :D :D :D haha

HTip

Citaat van: HcHifi.nl op september 15, 2011, 19:10:53

Gr,

Marcel
H&C Hifi
:pompom: :pompom: :pompom:

Wordt dan bijna mijn verjaardagscadeau. Vorig jaar een Nespa, dit jaar een versterker. Terwijl eigenlijk de PS3 met stuur al mijn cadeautje was :-X
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Madhouse op september 15, 2011, 19:42:55
Know that! Mooi cadeautje ook!  :pompom:

(owja, Femke wil een chick flick film zien) :crazy:

Is ook voor een speciale gelegenheid :pompom:

De Oppo is erg kieskeurig en gooit die er elke keer uit, dus dat komt wel goed :D
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Xander32 op september 15, 2011, 19:47:02
Nice, een PM 15 LE. Ben benieuwd naar jouw ervaringen.

Sander.
Mijn ervaringen met de "gewone" PM15 waren al erg positief. Na het inspelen zal ik snel een test doen met de schijfjes die we o zo goed kennen...
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op september 15, 2011, 22:23:00
De Oppo is erg kieskeurig en gooit die er elke keer uit, dus dat komt wel goed :D

Wat maak je me blij met die opmerking  :D  :pompom:

HTip

Citaat van: Martijn90 op september 15, 2011, 20:46:53
Moet wel heel gek lopen wil hij er nu niet zijn met de volgen M&G!  8);)
Ik denk het ook. Hangt natuurlijk meer van Marantz af dan van Marcel. Ik ga duimen...

Citeer
Komt nu steeds dichter in de buurt, ben echt reuze benieuwd naar de hele ervaring. Heb altijd met veel plezier de M&G verslagen gelezen dus heb voor mezelf wel een beetje een idee kunnen vormen. Maar toch denk ik dat dit idee niet echt overeen zal komen met de werkelijkheid  ::)
Ik heb de afgelopen week een aantal verslagen gelezen en het is erg leuk om te zien hoe enthousiast iedereen schrijft. Jij bent al enthousiast voordat je hier bent geweest. Als dat maar goed gaat... :D

We genieten nog elke keer dat we in de ruimte zitten. Nu ook met gaming, maar het gevoel went en verveelt nooit. Toen Luc met zijn PM bij mij was kreeg ik weer dat gevoel dat we heel erg boffen dat we deze ruimte hebben kunnen neerzetten.
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: skyfox op september 15, 2011, 21:07:13
Nice, die PM staat lekker vlot in huis. Veel plezier net testen en genieten, Philip (en Annet ;))!
Thanks! Ik heb weer dat gevoel dat je krijgt als er iets nieuws op komst is. Heerlijk is dat. Genieten gaan we zeker doen. Zal dan weer vaker voorkomen dat ik tijdens het genot van lekkere muziek met de iPad op schoot browse door het forum.
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Christiaan S op september 15, 2011, 21:10:52
Maar Philip, even alle gekheid op een stokje.
Heb je al nagedacht wat je zo rond kerstmis (?) als volgende upgrade gaat aanschaffen?
Want dat dat gaat gebeuren is tenslotte een bijna voldongen feit :P :P :P :D :D :D haha
En dat noem je alle gekheid op een stokje? :D

Het verlanglijstje voor dit jaar was niet zo groot. Er zijn alleen een paar dingen bijgekomen die niet op het lijstje stonden. Toevallig beginnen ze beiden met een "P", maar dat is toeval ;)

Je mag me ergens rond kerstmis herinneren aan het feit dat ik geen grote upgrades meer zou doen. Tweaken en updaten hoort daar dus niet bij...  :nowink:
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Madhouse op september 15, 2011, 22:25:33
Wat maak je me blij met die opmerking  :D  :pompom:
:D Ik verstop gewoon die films en zoveel hebben er niet van dat genre...

Een actie-/avonturenfilm leent zich veel beter om onze HT te beleven. Broekwapperend laag zal ze toch ook een keer moeten ervaren :D
Showcase - Topic

VlisChris

Citaat van: HTip op september 15, 2011, 22:41:52
En dat noem je alle gekheid op een stokje? :D

:D :D

Citaat van: HTip op september 15, 2011, 22:41:52

Je mag me ergens rond kerstmis herinneren aan het feit dat ik geen grote upgrades meer zou doen. Tweaken en updaten hoort daar dus niet bij...  :nowink:

Ik ga het proberen :P maar ik denk dat het dan al te laat is zelfs :P

Janbo

Citaat van: HTip op september 15, 2011, 22:37:55
Thanks! Ik heb weer dat gevoel dat je krijgt als er iets nieuws op komst is. Heerlijk is dat. Genieten gaan we zeker doen. Zal dan weer vaker voorkomen dat ik tijdens het genot van lekkere muziek met de iPad op schoot browse door het forum.

De verwondering van de eerste keer  ;D onbetaalbaar...