Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: Madhouse op juli 20, 2011, 12:42:53
Daar ben ik nog steeds heel benieuwd naar! Ze verkopen goed namelijk en ik heb alleen nog maar positieve reacties gehad  :D
Ik heb (gelukkig) bijna vakantie en niet de hele tijd weg, dus ik heb het zeker gepland. Maar ja, ik wil ook de Oppo nog tweaken met alutape (bedankt Jack :worship:), de Notes tweaken met gewichtjes, etc. Oh ja, ik moet nog gamen :D

Nee hoor, ik ga het zeker doen, ik ben namelijk ook erg benieuwd...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op juli 20, 2011, 12:49:01
Ik heb (gelukkig) bijna vakantie en niet de hele tijd weg, dus ik heb het zeker gepland. Maar ja, ik wil ook de Oppo nog tweaken met alutape (bedankt Jack :worship:), de Notes tweaken met gewichtjes, etc. Oh ja, ik moet nog gamen :D

Ik kwam er laatst ook achter dat er te weinig uren in een dag zitten  :D

Review komt in de webwinkel te staan (die overigens bijna online gaat)  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: frank2 op juli 17, 2011, 08:40:05
Philip ik ben benieuwd of dat alu tape aan de binnenkant van het deksel v.d. Oppo een verbetering (hoorbaar) met zich meebrengt, kaat het aub weten.
Waarschijnlijk volgende week, als de tijd het toelaat. Moet nog even contact hebben met Karel of ik de Oppo mag openenen...

Citeer
Verbetering in stereo is erg gemakkelijk: de hifi tuning stroomkabel ipv. de belden gebruiken voor stroomaanvoer.
In mijn situatie was het verschil toen wij het uitprobeerden dusdanig groot dat het leek alsof ik een zwaardere/duurdere versterker of ander apparaat er tussen had gezet.

Nu heb ik het geluk gehad dat ik van te voren kon uitproberen... en het beviel erg goed. Blind iets aanschaffen houd ik persoonlijk niet van, maar aangezien ik niet verwacht dat jij "fouten" in je set hebt zitten (de kabel klinkt aanmerkelijk transparanter/opener, waardoor deze fouten naar boven kunnen komen) zou je de gok kunnen nemen... of wachten totdat Antoine ze in de set heeft zitten evenals Martin... dan heb je meer referentie.
(geschatte aankomst v.d. kabel over 2 weken)
Veel van mijn huidige tweaks heb ik "blind" gekocht. Na veel onderzoek op internet heb je toch wel een beeld bij de eventuele verbeteringen. Maar in dit geval moet ik er best veel voor doen en dat weerhoud me nu een beetje. Aan de andere kant, als de verbeteringen zo groot zijn, dan zijn die werkzaamheden het natuurlijk helemaal waard. Ik weet alleen niet of die verbeteringen in mijn set ook zo groot zijn, vanwege de PPP waar overigens de DD18 niet op is aangesloten.

Geen idee trouwens of er in mijn set "fouten" zitten. Dat zal wel duidelijk worden als ik het zou kunnen testen.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Madhouse op juli 20, 2011, 12:51:51
Ik kwam er laatst ook achter dat er te weinig uren in een dag zitten  :D
:clapping:

Citeer
Review komt in de webwinkel te staan (die overigens bijna online gaat)  :D
:headbanging:
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Midcall op juli 17, 2011, 15:19:54
Zijn set is volledig HT gericht samengesteld en op dat punt presteert het prima. Een kegeltje hier of een ander (stroom)kabeltje daar zal echt niet een gelijkwaardig (of ook maar een beetje in de buurt hiervan) stereosyteem maken. De Marantz is niet zo beroerd in stereo als veel collega receivers, maar een stereo voorversterker die de helft van die marantz kost zal probleemloos een grotere verbetering geven dan duizenden euro's in end of the line tweaks die nu door sommigen worden geadviseerd. Ga op zoek naar een mooie voorversterker, liefst met ht-throughput (niet per se noodzakelijk, maar maakt het leven wel wat makkelijker) en je maakt de grootste sprong voorwaards denk ik.
Bedankt voor het meedenken. Het kan heel goed zijn dat ik daar de beste stap mee kan maken, maar de investeringen die ik moet doen voor de tweaks kosten lang niet zoveel als een stereo-voorversterker. En als de verbeteringen uitblijven (ga ze allemaal eerst testen en dat kost alleen tijd en wat verzendkosten) dan kan ik altijd nog doen wat jij voorstelt.

Want er telt uiteindelijk maar één ding en dat ik (meer) tevreden ben met de weergave in stereo.

Citaat van: frank2 op juli 17, 2011, 20:12:41
jammer, dat je mijn idee verkeerd opvat, 200 euro is geen duizenden euro's en Philip weet waar ik over praat
Zeker!
Showcase - Topic

Maximus_Aurelius

Heel lekker Philip bijna vakantie, ga je ook op vakantie dit jaar?

Citaat van: frank2 op juli 17, 2011, 20:12:41
jammer, dat je mijn idee verkeerd opvat, 200 euro is geen duizenden euro's en Philip weet waar ik over praat
Citaat van: HTip op juli 20, 2011, 12:59:33
Want er telt uiteindelijk maar één ding en dat ik (meer) tevreden ben met de weergave in stereo.
Zeker!

Misschien is het wel meest onderschatten probleem in de hifi wereld dat je je set omhoog kan tillen door kleine investeringen te doen. Vele denken dat het allemaal heel veel geld moet kosten om een set te verbeteren. Sommige tweaks gaan mij ook te ver en maakt niets uit of dit nu 100, 200 of zelfs 1000 euro kost.
Soms is het resultaat veel meer dan wanneer je duizenden euro's uitgeeft of zelfs van versterker naar versterker. Want hoe hoger je komt in het segment hoe kleiner de verschillen maar de prijs is veel meer dan het resultaat dat je (kunt) krijgen.
Accuphase C-2150 & P4500  > APL DSD AR > YG Acoustic Carmel > Sternklang Ephemera LS kabel >  Siltech 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( Jcat USB XE & Farad super3 ) > Taiko Extreme ATX-DC with Keces P8 >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Midcall

Citaat van: Maximus_Aurelius op juli 21, 2011, 21:56:32

Misschien is het wel meest onderschatten probleem in de hifi wereld dat je je set omhoog kan tillen door kleine investeringen te doen. Vele denken dat het allemaal heel veel geld moet kosten om een set te verbeteren. Sommige tweaks gaan mij ook te ver en maakt niets uit of dit nu 100, 200 of zelfs 1000 euro kost.
Soms is het resultaat veel meer dan wanneer je duizenden euro's uitgeeft of zelfs van versterker naar versterker. Want hoe hoger je komt in het segment hoe kleiner de verschillen maar de prijs is veel meer dan het resultaat dat je (kunt) krijgen.
Mee eens. Maar het gaat er ook helemaal niet om HOEVEEL geld je uitgeeft, het gaat er om hoeveel effect/winst er per uit te geven euro kan worden behaald en dat is voor een ieder anders. Voor de een kan een paar kegeltjes of een voedingskabel veel winst opleveren, maar voor een ander die, gechargeerd gezegd, met een yoko setje zit, zal een investering elders in de set veel meer zin hebben. En uiteindelijk zullen toch wel de juiste keuzes gemaakt gaan worden en ik verwacht bij HTip dat dit sneller zal zijn dan de gemiddelde forumgebruiker dat doet (zie zijn toewijding wat betreft akoestische aanpassingen, waar iedere bestede euro een veelvoud aan winst oplevert dan dat er ooit aan (rand)apparatuur kan worden besteed).
Stereo: GoldenEar Triton Reference - Audio Research Reference 5SE - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 75 - Denafrips Terminator + Gaia DDC - Mano Ultra MkIII Farad - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Black Label XLR interlinks - Audioquest Dragon powercables - Audiolund True Silver i2s - Callas Audio Clamprack
HT (geïntegreerd met stereo): Sony VPL-VW590ES - Yamaha CX-A5000 - 4x Infinity Renaissance 90 (surround and rears) - GoldenEar SuperCenter Reference (center) - XTZ A2-400 - XTZ A2-300 - Korsun D9 - NBS Statement II XLR kabels.

Maximus_Aurelius

Citaat van: Midcall op juli 21, 2011, 22:40:39
Mee eens. Maar het gaat er ook helemaal niet om HOEVEEL geld je uitgeeft, het gaat er om hoeveel effect/winst er per uit te geven euro kan worden behaald en dat is voor een ieder anders. Voor de een kan een paar kegeltjes of een voedingskabel veel winst opleveren, maar voor een ander die, gechargeerd gezegd, met een yoko setje zit, zal een investering elders in de set veel meer zin hebben. En uiteindelijk zullen toch wel de juiste keuzes gemaakt gaan worden en ik verwacht bij HTip dat dit sneller zal zijn dan de gemiddelde forumgebruiker dat doet (zie zijn toewijding wat betreft akoestische aanpassingen, waar iedere bestede euro een veelvoud aan winst oplevert dan dat er ooit aan (rand)apparatuur kan worden besteed).

Hier ben ik het ook mee eens wat jij schrijft ook al wat jij eerder schreef maar de audio/Ht wereld wekt meer en meer dat wanneer je hoeveelheden uitgeeft des te meer winst je haalt. Wanneer je een versterker bezit van 5000 euro kun je beter een versterker nemen van 10k want dan is de winst zeer groot terwijl je in klank waar het in deze hobby om draait misschien 2 tot maximaal 5% winst uithaalt, dan moet men zich afvragen of dit het wel waard is om deze stap te nemen. Daarom haalde ik dit aan en gaat het om hoeveelheid euro's. Jij omschrijft het in effect/winst ;). Er wordt veelal nooit gepraat over kleine tweaks maar veelal over grote aanpassingen o.a. LS, andere versterker(s), de bron en kabels etc etc. Daarom gaf ik al aan dat men ook grote effecten met kleine veranderingen kunt krijgen. Of dit bij iedereen werkt dat moet men zelf beoordelen maar dat weet jij en ik en ook (hopelijk) vele andere.

Wanneer iemand al een goede (uitgebalanceerde) set heeft staan en hij wil nog winst boeken in de klank zijn kleine aanpassingen meer op zijn plaats. Je hebt ook mensen die er alles willen uitpersen zonder dat er aan de apparatuur hoeft te komen. Philip heeft al aangegeven dat hij het liefst niet aan zijn marantz wilt komen, terecht want het is een top receiver die in stereo goed zijn mannetje staat. Ik heb er een hard hoofd in dat er geen receiver is die huidig op de markt zijn op stereo beter zal klinken. Wil hij echt grote vooruitgang(schreef jij al) dan zal hij een voorversterker of losse compnonenten aan het werk moeten zetten ;). Dat zijn investeringen die veel meer poen kosten. Je kunt inderdaad wel doorsparen maar wanneer je kleine tweaks gaat testen en deze brengen het niveau op een nog hoger niveau, is dit meegenomen want vele tweaks kunnen upgrades overleven. Met testen van deze (kleine) tweaks wordt je nooit slechter van, dat is ook het mooie van deze hobby. Je neemt genoegen met wat je bezit en geniet ervan, je wilt meer dan ga je testen, waneer je klaar bent genieten ;)  ;D
Accuphase C-2150 & P4500  > APL DSD AR > YG Acoustic Carmel > Sternklang Ephemera LS kabel >  Siltech 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( Jcat USB XE & Farad super3 ) > Taiko Extreme ATX-DC with Keces P8 >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

denoontje

al 4 dgn geen posting...wat is er gebeurd? ;-)

treky22

Citaat van: denoontje op juli 25, 2011, 21:50:50

Waarschijnlijk helemaal verslaafd aan de PS3  :clapping:
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

Madhouse

Citaat van: treky22 op juli 26, 2011, 00:53:22

Er staat in zijn topic titel dat hij op zoek is naar verbeteringen, kan zijn dat hij zel heel ver of heel goed moet zoeken...
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Etiennevh

Het is bouwvak.. zou Philip niet op vakantie zijn?
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Midcall

Citaat van: Maximus_Aurelius op juli 21, 2011, 23:19:34
Hier ben ik het ook mee eens wat jij schrijft ook al wat jij eerder schreef maar de audio/Ht wereld wekt meer en meer dat wanneer je hoeveelheden uitgeeft des te meer winst je haalt. Wanneer je een versterker bezit van 5000 euro kun je beter een versterker nemen van 10k want dan is de winst zeer groot terwijl je in klank waar het in deze hobby om draait misschien 2 tot maximaal 5% winst uithaalt, dan moet men zich afvragen of dit het wel waard is om deze stap te nemen. Daarom haalde ik dit aan en gaat het om hoeveelheid euro's. Jij omschrijft het in effect/winst ;). Er wordt veelal nooit gepraat over kleine tweaks maar veelal over grote aanpassingen o.a. LS, andere versterker(s), de bron en kabels etc etc. Daarom gaf ik al aan dat men ook grote effecten met kleine veranderingen kunt krijgen. Of dit bij iedereen werkt dat moet men zelf beoordelen maar dat weet jij en ik en ook (hopelijk) vele andere.

Wanneer iemand al een goede (uitgebalanceerde) set heeft staan en hij wil nog winst boeken in de klank zijn kleine aanpassingen meer op zijn plaats. Je hebt ook mensen die er alles willen uitpersen zonder dat er aan de apparatuur hoeft te komen. Philip heeft al aangegeven dat hij het liefst niet aan zijn marantz wilt komen, terecht want het is een top receiver die in stereo goed zijn mannetje staat. Ik heb er een hard hoofd in dat er geen receiver is die huidig op de markt zijn op stereo beter zal klinken. Wil hij echt grote vooruitgang(schreef jij al) dan zal hij een voorversterker of losse compnonenten aan het werk moeten zetten ;). Dat zijn investeringen die veel meer poen kosten. Je kunt inderdaad wel doorsparen maar wanneer je kleine tweaks gaat testen en deze brengen het niveau op een nog hoger niveau, is dit meegenomen want vele tweaks kunnen upgrades overleven. Met testen van deze (kleine) tweaks wordt je nooit slechter van, dat is ook het mooie van deze hobby. Je neemt genoegen met wat je bezit en geniet ervan, je wilt meer dan ga je testen, waneer je klaar bent genieten ;)  ;D
Hier ben ik het toch niet helemaal mee eens. Je zal schrikken hoe klein het verschil tussen een € 5k klinkende versterker is tov een € 10k kostende versterker. Als je set op een bepaald niveau is aangekomen dan hebben investeringen van duizenden euro's geen hele grote effecten meer, de marges van mogelijke verbeteringen worden steeds kleiner. En dat is het moment dat je met kleine tweaks aan de gang moet gaan, want dan is de verbetering per bestede euro in het voordeel van de tweaks doorgeslagen. Maar als de set nog niet op dat niveau is aangekomen, dan is het geld steken in diezelfde tweaks min of meer een verspilling van middelen, want die euro die je maar 1 keer kan uitgeven had elders efficiënter ingezet kunnen worden. En ik meen dat dit het geval is bij HTTip.Een losse stereovoorversterker zal veel meer winst opleveren in zijn set, omdat hij een ronduit zwak element in zijn set heeft zitten wat betreft stereoweergave en dat is zijn receiver. En die zwakheid los je nooit fundamenteel op met kegeltjes of voedingskabels. Een goede stereopre kost (2e hands) zo tussen de €1000 en € 1500,- schat ik. Natuurlijk is dit meer dan al die tweaks, al kom je nog redelijk ver als je de prijzen van alle tweaks bij elkaar optelt. Maar daar het stereodeel vele tientallen procenten beter wordt met een goede stereo-pre, zo zullen de tweaks slechts enkele procenten winst opleveren. Daarom ook mijn advies, hou het geld voor al die tweaks op de bank, spaar nog even door en koop dan iets waar wel grote stappen mee maakt en kijk evt daarna pas naar de aanbevolen tweaks.
Stereo: GoldenEar Triton Reference - Audio Research Reference 5SE - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 75 - Denafrips Terminator + Gaia DDC - Mano Ultra MkIII Farad - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Black Label XLR interlinks - Audioquest Dragon powercables - Audiolund True Silver i2s - Callas Audio Clamprack
HT (geïntegreerd met stereo): Sony VPL-VW590ES - Yamaha CX-A5000 - 4x Infinity Renaissance 90 (surround and rears) - GoldenEar SuperCenter Reference (center) - XTZ A2-400 - XTZ A2-300 - Korsun D9 - NBS Statement II XLR kabels.

Maximus_Aurelius

Citaat van: Midcall op juli 26, 2011, 10:25:26
Hier ben ik het toch niet helemaal mee eens. Je zal schrikken hoe klein het verschil tussen een € 5k klinkende versterker is tov een € 10k kostende versterker. Als je set op een bepaald niveau is aangekomen dan hebben investeringen van duizenden euro's geen hele grote effecten meer, de marges van mogelijke verbeteringen worden steeds kleiner.

Ik weet dat de verschillen heel klein zijn tussen een  € 5K versterker en een € 10K versterker (uit eigen ervaring) maar dit schreef ik al in mijn vorige reactie.;).
Hoe meer je uitgeeft op een bepaald niveau des te kleiner het verschil.
Mijn schrijven was puur gebasseerd in de ogen van bepaalde groepen in de audio wereld waar de indruk gewekt wordt juist wel zo'n flinke upgrades te maken. Ik schreef ook dat de winst helemaal niet zo groot zal zijn (zie blauw gedrukte zin). Net zoals jij ook omschrijft. ;)
Ik zal misschien nog zeer optimistisch zijn dat je er 5% winst uit kan halen  ;D.

Bepaalde groepen moet je denken aan audiobladen, fabrikanten en importeurs, uiteraard, ze willen liefst verkopen  ;D. Hetzelfde geld voor bepaalde winkels. Ook de hobbyisten van deze hobby zijn er genoeg die onder deze bepaalde groep vallen ;)

Citaat van: Maximus_Aurelius op juli 21, 2011, 23:19:34
maar de audio/Ht wereld wekt meer en meer dat wanneer je hoeveelheden uitgeeft des te meer winst je haalt. Wanneer je een versterker bezit van 5000 euro kun je beter een versterker nemen van 10k want dan is de winst zeer groot terwijl je in klank waar het in deze hobby om draait misschien 2 tot maximaal 5% winst uithaalt, dan moet men zich afvragen of dit het wel waard is om deze stap te nemen.

Midcall

Citaat van: Maximus_Aurelius op juli 26, 2011, 11:13:00
Ik weet dat de verschillen heel klein zijn tussen een  € 5K versterker en een € 10K versterker (uit eigen ervaring) maar dit schreef ik al in mijn vorige reactie.;).
Sorry, had ik vergeerd gelezen/geïnterpreteerd... zijn we het dus toch wel eens  ;)

HTip

Citaat van: Maximus_Aurelius op juli 21, 2011, 21:56:32
Heerlijk idd. We gaan weer naar het Zillertal (Oostenrijk) om de gezonde berglucht op te snuiven en misschien (als er niet teveel sneeuw ligt) ons hoogterecord (3135m) verbreken. We zijn druk bezig met de voorbereidingen, die toch elk jaar weer meer tijd duurt dan verwacht ;)

Citaat van: denoontje op juli 25, 2011, 21:50:50
Paar daagjes weg geweest, dus niets ernstigs :D Leuk dat je het vraagt...

Citaat van: treky22 op juli 26, 2011, 00:53:22
Moet toegeven dat ik best veel achter de PS3 zit, maar voorlopig nog alleen in de woonkamer. Dat wil zeggen totdat ik met een stuur fatsoenlijk kan racen. Stuur heb ik pas geleden gekocht via MP. Jullie kennen me zo langzamerhand wel, dus ik heb het meteen goed gedaan, nl. de Logitech G27. Omdat het lastig is het stuur en het pookje vast te houden is ook nog een stand onderweg en wel deze, Wheelstand Pro. Bedankt voor de tip, Ron! :worship:

Citaat van: Madhouse op juli 26, 2011, 09:04:36
Er staat in zijn topic titel dat hij op zoek is naar verbeteringen, kan zijn dat hij zel heel ver of heel goed moet zoeken...
:D

Citaat van: Etiennevh op juli 26, 2011, 09:05:28
Het is bouwvak.. zou Philip niet op vakantie zijn?
Bijna :pompom:
Showcase - Topic

HTip

Wat betreft de zoektocht naar het verbeteren in stereo, die is nog niet gestopt, maar staat even op een laag pitje. Ik heb wel een fase-tester gekocht. Bedankt voor de tip, Thuur! :worship:

Nu druk met de voorbereidingen van de vakantie bezig en ik heb Annet een iPad voor de verjaardag gegeven en ik die heb ik voor haar ingericht. En aangezien ik nieuw ben in de wereld van Apple heb ik veel moeten lezen ;) Die gaat ook mee op vakantie en dan kan de laptop misschien ook thuisblijven.

En als we thuiskomen kunnen we meteen de foto's in de HT kijken. Daar kijk ik nu al naar uit :pompom:
Showcase - Topic

SV..S

Citaat van: HTip op juli 27, 2011, 09:48:36
Heerlijk idd. We gaan weer naar het Zillertal (Oostenrijk) om de gezonde berglucht op te snuiven en misschien (als er niet teveel sneeuw ligt) ons hoogterecord (3135m) verbreken. We zijn druk bezig met de voorbereidingen, die toch elk jaar weer meer tijd duurt dan verwacht ;)

dat is hoog :o
wij zijn in Wallis geweest, en ik vond 2500 meter al hoog, helaas was het vaak bewolkt en konden we niet echt van het uitzicht genieten, verder wel een machtig gevoel om door de bergen te wandelen  :)

veel plezier ;)

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Sonic Circle

Citaat van: HTip op juli 27, 2011, 09:48:36
Moet toegeven dat ik best veel achter de PS3 zit, maar voorlopig nog alleen in de woonkamer. Dat wil zeggen totdat ik met een stuur fatsoenlijk kan racen. Stuur heb ik pas geleden gekocht via MP. Jullie kennen me zo langzamerhand wel, dus ik heb het meteen goed gedaan, nl. de Logitech G27. Omdat het lastig is het stuur en het pookje vast te houden is ook nog een stand onderweg en wel deze, Wheelstand Pro

Nu weet ik zeker dat ik graag een keer een volgend bezoek in wil plannen. Ben al een tijdje geen 'gamer' meer, maar heb meer dan 20 jaar met veel passie race spellen gespeeld. Al vanaf mijn 5e oid :). Van Geoff Crammond's grand Prix serie (1 tot 4) tot Gran Turismo, Forza, DTM, op Xbox Live de MotoGP serie (tijdlang top 50 ranking wereldwijd gehad) en PGR serie, etc. Vaak met stuur en zelfs zelf gemaakte raceframes.

Heb je GT5 al? Die heb ik nl. nog nooit gespeeld.

celerontje

Citaat van: HTip op juli 27, 2011, 10:29:56
Nu druk met de voorbereidingen van de vakantie bezig en ik heb Annet een iPad voor de verjaardag gegeven en ik die heb ik voor haar ingericht. En aangezien ik nieuw ben in de wereld van Apple heb ik veel moeten lezen ;) Die gaat ook mee op vakantie en dan kan de laptop misschien ook thuisblijven.
Thou shall obey the will of the sacred Apple! :devil:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: SV..S op juli 27, 2011, 10:47:18
dat is hoog :o
wij zijn in Wallis geweest, en ik vond 2500 meter al hoog, helaas was het vaak bewolkt en konden we niet echt van het uitzicht genieten, verder wel een machtig gevoel om door de bergen te wandelen  :)

veel plezier ;)
Bedankt Jos!

Dat is ook erg mooi daar. Heb ik mooie opnamen van gezien. Het heeft veel geregend en dus gesneeuwd op grote hoogten, dus het is maar de vraag of we zo hoog kunnen komen. Doel is de Hochfeiler op 3509m, maar dat kan alleen met goed weer. Fingers crossed!

Maar we gaan sowieso genieten van de bergen. Is inderdaad elke keer een machtig gevoel...
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Sonic Circle op juli 27, 2011, 13:04:53
Nu weet ik zeker dat ik graag een keer een volgend bezoek in wil plannen. Ben al een tijdje geen 'gamer' meer, maar heb meer dan 20 jaar met veel passie race spellen gespeeld. Al vanaf mijn 5e oid :). Van Geoff Crammond's grand Prix serie (1 tot 4) tot Gran Turismo, Forza, DTM, op Xbox Live de MotoGP serie (tijdlang top 50 ranking wereldwijd gehad) en PGR serie, etc. Vaak met stuur en zelfs zelf gemaakte raceframes.

Heb je GT5 al? Die heb ik nl. nog nooit gespeeld.
Ben er ook een hele tijd uit geweest, maar op de PC heb ik ook zo'n beetje de hele scene meegemaakt. Straks als ik alles compleet heb, zie ik me al zitten in de HT. De bioscoopstoelen zullen prima kunnen dienen als racestoel met een frame voor de G27. Maar dan moet ik eerst het frame binnenkrijgen en dat is nog onderweg...

Een M&G is met muziek en film al vol, maar met gamen erbij moeten we nóg vroeger beginnen of later ophouden :D
Showcase - Topic

Maximus_Aurelius

Citaat van: HTip op juli 27, 2011, 21:12:58
Bedankt Jos!

Dat is ook erg mooi daar. Heb ik mooie opnamen van gezien. Het heeft veel geregend en dus gesneeuwd op grote hoogten, dus het is maar de vraag of we zo hoog kunnen komen. Doel is de Hochfeiler op 3509m, maar dat kan alleen met goed weer. Fingers crossed!

Maar we gaan sowieso genieten van de bergen. Is inderdaad elke keer een machtig gevoel...

Lijkt me prachtig, ik hoop dat je goed weer zal hebben.

Ik hoop dat ik over 3 weken op de top van de Zugspitze kan komen. Is de hoogste berg van Duitsland, net geen 3000 meter. Ik wil vanuit Garmisch partenkirchen zo'n tour maken met een treintje en het laatste stuk gaat via een kabelbaan. Lijkt me echt een machtig gevoel om zo hoog te staan en dan van het uitzicht te genieten.

HTip

Citaat van: celerontje op juli 27, 2011, 14:50:51
Thou shall obey the will of the sacred Apple! :devil:
:D Niet alleen van de appel hoor, maar van alle fruit...

:D
Showcase - Topic