Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Madhouse

Citaat van: kermit op maart 14, 2011, 14:47:16
Idd. Dus als je de lasagne pas tegen het einde van de meet en greet opdient dan weet je zeker dat ik tot het einde blijf.... :D :coffee:

Je kan toch ook aan het einde pas komen  :tongue2:  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

kermit

Citaat van: Madhouse op maart 14, 2011, 14:48:47
Je kan toch ook aan het einde pas komen  :tongue2:  :D

Ok , dan mag jij mijn plekje innemen tot de lasagne wordt opgediend...... :D

Madhouse

Citaat van: kermit op maart 14, 2011, 15:17:58
Ok , dan mag jij mijn plekje innemen tot de lasagne wordt opgediend...... :D

Ik heb inmiddels al voor de 3e keer mogen genieten van het avondeten daar dus ik geef een ander ook de kans  :D

kermit

Citaat van: Madhouse op maart 14, 2011, 15:24:10
Ik heb inmiddels al voor de 3e keer mogen genieten van het avondeten daar dus ik geef een ander ook de kans  :D

Ok , thanks......Het laatste hapje van mijn lasagne zal ik aan jou denken... :D

Madhouse

Citaat van: kermit op maart 14, 2011, 15:35:07
Ok , thanks......Het laatste hapje van mijn lasagne zal ik aan jou denken... :D

Das toch wel het meest bijzondere wat iemand ooit voor me heeft gedaan... :D

kermit

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

treky22

Ik ben voor het eerst in de Chamber geweest, toen ik de H78 overnam.
Toen was het een kort maar krachtig bezoek. Het was ook meer voor demo draaien met de H78.
Niet de rest.

Nu ga ik dus echt genieten 10 April, van de Chamber, en naar alle verhalen te lezen, de lasagne  :pompom:
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

Robbert54

Citaat van: treky22 op maart 14, 2011, 17:20:45
Toen was het een kort maar krachtig bezoek. Het was ook meer voor demo draaien met de H78.
Niet de rest.

Nu ga ik dus echt genieten 10 April, van de Chamber, en naar alle verhalen te lezen, de lasagne  :pompom:
zonder die lasagne kun je net zo goed naar een gewone bioscoop gaan :-X :-X :-X :-X

zonder gein: Het is een hele belevenis zowel de ruimte, als natuurlijk een M&G zelf. Lekker met je hobby bezig zijn. De lasagne is gewoon de dikke punt op de i. Heerlijk!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Martijnst1990

Nou, nou, als lasagne liefhebber begin ik nu toch wel nieuwsgierig te worden ;D

Misschien staat het in september ook wel op het menu  ::) :P
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Maximus_Aurelius

Citaat van: HTip op maart 14, 2011, 09:23:11
Het maakt eigenlijk niet uit wat Annet maakt. Het smaakt altijd :wub: Voor de volgende M&G maakt ze weer lasagne, want kermit komt hier speciaal voor.

Ik lees hier dat deze lasagne legendarisch moet zijn  ;) maar nu heb ik toch even een vraagje over die lasagne  :blush:. Is de vulling van de lasagne met tomaten of zitten er tomaten ingrediënten in. Waarom ik dit vraag is dat ik allergisch ben voor alles wat met tomaten te maken heeft. :blush: :blush:
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

kermit

Philip, misschien kun je annet overhalen om het geheim van de lasagne op het forum prijs te geven.  :D
Misschien moet je ook een poll maken. :D

Etiennevh

haha ik zie echt om de zoveel tijd die posts over lasagne komen, echt grappig! :D veel plezier allemaal!!!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Jean Sibelius

Tja, de titel wordt nu wel erg dubbelzinnig... waar gaan we van genieten in de Chamber of Dreams? :D
(ik heb overigens al een keer mogen proeven van de lasagna en die was inderdaad erg lekker)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Madhouse

Citaat van: Jean Sibelius op maart 14, 2011, 21:05:00
(ik heb overigens al een keer mogen proeven van de lasagna en die was inderdaad erg lekker)

Volgens mij was dat een macaroni schotel hoor  ;)

HTip

Citaat van: treky22 op maart 14, 2011, 17:20:45
Niet de rest.
Dat is alweer een behoorlijke tijd geleden. Er is het nodige veranderd in de tussentijd. Wat nog gebleven is, zijn de SR9600 en de ALR/Jordan Notes ;D

Citeer
Nu ga ik dus echt genieten 10 April, van de Chamber, en naar alle verhalen te lezen, de lasagne  :pompom:
En met jou ook nog 4 anderen, inclusief ikzelf :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Ik begrijp dat jullie graag komen eten. We kunnen de M&G ook behoorlijk inkorten en dan alleen eten en weer gaan ;D

@Maximus: De basis van de saus is van tomaten, dus we maken 2 gerechten. Naast de lasagne ook een ovenpasta, waar geen tomaat bij komt kijken.

BTW: Annet wil haar geheim niet prijsgeven en ze heeft aangegeven als er nog iets over de lasagne wordt gepost, dat ze hem niet maakt en iets anders voorschotelt. Het is dus aan jullie de keuze >:D

Back ontopic...

Zojuist Iron Man 2 gezien en dat was toch wel erg heftig. De sub heeft zich van zijn beste kant laten zien, ehhh... horen, maar was geen moment uit balans. Ook deze soundtrack hebben we weer wat zachter gespeeld dan normaal en nog was dat luid genoeg. Deel 1 was beter, maar deel 2 was toch ook erg vermakelijk. Heerlijk avondje dus weer :pompom:

We zijn goed op weg om in te halen wat we hebben gemist... ;D
Showcase - Topic

celerontje

Citaat van: HTip op maart 14, 2011, 22:18:54
BTW: Annet wil haar geheim niet prijsgeven en ze heeft aangegeven als er nog iets over de lasagne wordt gepost, dat ze hem niet maakt en iets anders voorschotelt. Het is dus aan jullie de keuze >:D
Ligt dat zo gevoelig, lasagne? ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Madhouse

HTip

Showcase - Topic

celerontje

Citaat van: Maximus_Aurelius op maart 14, 2011, 18:50:45
Waarom ik dit vraag is dat ik allergisch ben voor alles wat met tomaten te maken heeft. :blush: :blush:
Lekker is dat... nooit normaal pizza kunnen eten... :o
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Maximus_Aurelius

@Maximus: De basis van de saus is van tomaten, dus we maken 2 gerechten. Naast de lasagne ook een ovenpasta, waar geen tomaat bij komt kijken.

Ik vind het fijn dat er rekening mee gehouden wordt.  :thumbs-up:

Citaat van: celerontje op maart 14, 2011, 23:10:42
Lekker is dat... nooit normaal pizza kunnen eten... :o

Alles went  ;D en ik mis het ook echt niet, want wat je nooit kunt eten, kun je ook nooit missen.  :D
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

denoontje

Zojuist Iron Man 2 gezien en dat was toch wel erg heftig. De sub heeft zich van zijn beste kant laten zien, ehhh... horen, maar was geen moment uit balans. Ook deze soundtrack hebben we weer wat zachter gespeeld dan normaal en nog was dat luid genoeg. Deel 1 was beter, maar deel 2 was toch ook erg vermakelijk. Heerlijk avondje dus weer :pompom:

We zijn goed op weg om in te halen wat we hebben gemist... ;D

Pfoe die hebben wij zondag gezien met de versterker op -18 en dat was toch wel knallen.....buren gelukkig niet gehoord op de bel  ;-)

Madhouse

Nu ben ik toch wel heel benieuwd of je al met de RCA Caps hebt geëxperimenteerd?

Madhouse

Citaat van: HTip op maart 14, 2011, 22:56:54
Bedankt Roy! Die krijgt een mooi plaatsje in het M&G-verslagenboek wat ik ga samenstellen :pompom:

Graag gedaan, het was het minste wat ik kon doen! (sta ik lekker 3x in je boekje)  :pompom: