Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Voor de volledigheid (staat ook op pagina 1) een overzicht van de komende M&G's:

Ergens in april 2011 (vol!)

• Jean Sibelius
  • kermit
  • Maximus_Aurelius
  • treky22
Ergens in juni 2011

• Alex Groningen => ergens in 2011
  • Kamidioblitz => had zich vorig jaar als 1e aangemeld :D
  • Davey (?)

;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Martijnst1990

Je hebt er onderhand een dagtaak aan, al dat geplan voor de M&G's  ;D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Citaat van: Martijn90 op februari 23, 2011, 19:38:12
Je hebt er onderhand een dagtaak aan, al dat geplan voor de M&G's  ;D
;D Ik plan ook voor mijn werk, dus dit is peanuts ;D En dit is veeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker!!!!!
Showcase - Topic

Valkyrie

Ook ik wil wel een keer langskomen voor een M&G! :coffee: Lijkt me echt fantastisch om de CoD mee te maken! Ik kan wel pas na de zomervakantie ergens. ;)

Oftewel ik wil mij inschrijven op de "lange-termijn-M&G-lijst" :D
Sky-HT 7.1.4
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: Arcam P1000 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik

Lex Groningen

Citaat van: HTip op februari 23, 2011, 19:22:51
Kan natuurlijk ook in juli, maar dan wordt het misschien iets te warm. Kijken we tegen die tijd wel...

Gaat helemaal goed komen. Ik verheug me er in ieder geval enorm op.
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

DD2

Als er nog plek is in juni, dan wil ik ook graag 1 stoel reserveren.  O0

Moet er toch maar een x van komen denk ik. ;)

Davey

Citaat van: HTip op februari 23, 2011, 19:37:04
Voor de volledigheid (staat ook op pagina 1) een overzicht van de komende M&G's:

Ergens in april 2011 (vol!)

• Jean Sibelius
  • kermit
  • Maximus_Aurelius
  • treky22
Ergens in juni 2011

• Alex Groningen => ergens in 2011
  • Kamidioblitz => had zich vorig jaar als 1e aangemeld :D
  • Davey (?)

;D

Davey wil nog steeds komen  :D. Ik ben zeer flexibel en een maand(en) later is geen probleem.

Jean Sibelius

Citaat van: treky22 op februari 23, 2011, 16:22:31
Ik heb de werk-kalender er eens op nagekeken, en ik zou op de volgende data kunnen:
- 3 April
- 10 April (Op deze dag eigenlijk werken, maar dan zou ik mijn roostervrije dag kunnen ruilen)
- 17 April niet, omdat ik dan nachtdienst heb.
- 24 April
27 maart OK
3 april valt af! Altijd goede reden Philip :wub:
10 april OK (onder klein voorbehoud => maar anders blijft er weinig over)
17 april (zou mij het beste uitkomen, maar dan kan Treky22 niet)
24 april => pasen (valt af) :-\
1 mei OK!

Hopelijk kunnen we een match vinden in alle agenda's! ;D

Groeten, Jan

[EDIT:] + 27 maart ;)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

mscofield

Ben ook erg geinteresseerd in een m&g! Maar wacht wel even rustig mijn beurt af.

DD2

Zefanja

Citaat van: DD2 op februari 24, 2011, 13:55:25
Het wordt tijd om entree geld te gaan vragen zie ik.. ;)    :D

Hahaha idd. Dat zou nog leuke inkomsten geven.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

treky22

Citaat van: Jean Sibelius op februari 24, 2011, 12:07:10
27 maart OK
3 april valt af! Altijd goede reden Philip :wub:
10 april OK (onder klein voorbehoud => maar anders blijft er weinig over)
17 april (zou mij het beste uitkomen, maar dan kan Treky22 niet)
24 april => pasen (valt af) :-\
1 mei OK!

Hopelijk kunnen we een match vinden in alle agenda's! ;D

Groeten, Jan

[EDIT:] + 27 maart ;)

1 Mei vind ik ook prima  :thumbs-up:

Dus 2 man al voor 1 mei.
Nu de rest nog  ::)
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

HTip

Citaat van: Valkyrie op februari 23, 2011, 22:22:45
Ook ik wil wel een keer langskomen voor een M&G! :coffee: Lijkt me echt fantastisch om de CoD mee te maken! Ik kan wel pas na de zomervakantie ergens. ;)

Oftewel ik wil mij inschrijven op de "lange-termijn-M&G-lijst" :D
Ik denk dat ik dit jaar nog 1 of 2 M&G's na de zomer organiseer. Misschien iets voor september?
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Alex Groningen op februari 24, 2011, 07:08:49
Gaat helemaal goed komen. Ik verheug me er in ieder geval enorm op.
Me too ;)

Citaat van: DD2 op februari 24, 2011, 08:09:56
Als er nog plek is in juni, dan wil ik ook graag 1 stoel reserveren.  O0

Moet er toch maar een x van komen denk ik. ;)
Leuk! Ben benieuwd of jij verschil gaat zien in verhoudig tot jouw HD990 ;)

Citaat van: Davey op februari 24, 2011, 10:16:27
Davey wil nog steeds komen  :D. Ik ben zeer flexibel en een maand(en) later is geen probleem.
Super! Dan is juni bij deze vol! :o
Showcase - Topic

HTip

Voor de M&G van april/mei is er een voorkeur voor 1 mei. Kermit en Maximus, ik hoor/lees wel wat jullie voorkeur is ;)

Citaat van: DD2 op februari 24, 2011, 13:55:25
Het wordt tijd om entree geld te gaan vragen zie ik.. ;)    :D
;D

Citaat van: Zefanja op februari 24, 2011, 14:50:51
Hahaha idd. Dat zou nog leuke inkomsten geven.
Dat zal best, maar lijkt me ondanks dat geen goed idee ;)
Showcase - Topic

HTip

Laatste stand van zaken als het om M&G's gaat ;)

Mini M&G 11-3-2011 (vol!)

• Madhouse => Had 9000e reactie geplaatst!
  • Zefanja
Ergens in april/mei 2011 (vol!)

• Jean Sibelius
  • kermit
  • Maximus_Aurelius
  • treky22
Ergens in juni 2011 (vol!)

• Alex Groningen
  • Davey
  • dd2
  • Kamidioblitz
Ergens in september 2011 (3 stoelen over)

• Valkyrie

Deze lijst staat natuurlijk ook in mijn 1e post ;)
Showcase - Topic

Robbert54

zou graag in september een keer weer op bezoek komen, maar natuurlijk gaan de first-timers voor ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: The Vampire op februari 24, 2011, 23:43:44
zou graag in september een keer weer op bezoek komen, maar natuurlijk gaan de first-timers voor ;)
Ik zet je gewoon op voor september. Mocht de belangstelling groter worden, kijken we tegen die tijd wel...
Showcase - Topic

Lex Groningen

Je hebt zeker nog geen definitieve datum voor juni, Philip? Zodra je die mocht hebben kan ik gelijk de maandag daarop vrij nemen om bij te komen van mijn lange wereldreis. ;D
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

treky22

Citaat van: Alex Groningen op februari 25, 2011, 07:57:16
Je hebt zeker nog geen definitieve datum voor juni, Philip? Zodra je die mocht hebben kan ik gelijk de maandag daarop vrij nemen om bij te komen van mijn lange wereldreis. ;D

Een hele trip die jij gaat maken  :worship:
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

Lex Groningen

Citaat van: treky22 op februari 25, 2011, 07:59:53
Een hele trip die jij gaat maken  :worship:

Tja, je moet er iets voor over hebben om deze mooie HT ruimte een keer in het echt te zien.

HTip

Citaat van: Alex Groningen op februari 25, 2011, 07:57:16
;D Dat zal zeker een goed idee zijn, dat doe ik ook meestal ;)

Datum heb ik inderdaad nog niet, maar je mag ook een voorstel doen net zoals treky22...

Citaat van: treky22 op februari 25, 2011, 07:59:53
Een hele trip die jij gaat maken  :worship:
Citaat van: Alex Groningen op februari 25, 2011, 08:08:19
Tja, je moet er iets voor over hebben om deze mooie HT ruimte een keer in het echt te zien.
:wub:
Showcase - Topic

HTip

Gisteravond, na een k*tdag op het werk, moest ik even ontstressen en welke film leent zich daar nu beter voor dan... "Kick-Ass" :popcorn:

Ik had 'm natuurlijk gezien tijdens de M&G, maar ik heb me weer kostelijk vermaakt. Annet vond het ook erg leuk, lekker over-the-top. Het beeld was weer erg prettig om naar te kijken. Met name bij pans kan de HD950 de BD-speler veel beter bijhouden. De kleuren, waarover gezegd wordt dat ze een beetje té zijn, waren prachtig. Een goede speler en weergever zijn naar mijn mening écht een voorwaarde om een review te schrijven. ISF-calibratie helpt dan natuurlijk wel, maar zonder CMS krijg je dit nooit goed. Met name het paars van de pruik van Hitgirl is erg lastig voor een weergever, maar de HD950 heeft daar absoluut geen moeite mee!

Het geluid was ook veel beter in balans dan tijdens de M&G. De integratie van de sub is nu voortreffelijk!! Natuurlijk zitten er nog steeds die zware LFE-momenten in, maar het scherm heeft niet bewogen :o, zoals toen. Ik denk ook dat de RPG daar een rol in heeft. Kortom... :wub:
Showcase - Topic

Lex Groningen

Ik heb niet echt een voorkeur voor een datum in juni. Ik pas me wel aan aan de datum die anderen goed uitkomen.