Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

fastlex

Je gaat niet door voor de koelkast, volgens mij is het het stukje uit Kick Ass waar die kleine meid die jongens gaat helpen door het zwaard door de pooier zijn buik te steken.... ienie, minni, minie mo
Naim - Kef - MJ Accoustic - Monster

Etiennevh

Gewoon in die Scéne waar iedereen die kamer doorvliegt. Inderdaad met zwaard ofzo dacht ik.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

MLCinema

Nog steeds prachtig Philip, en het wordt er alleen maar mooier op zo bij jou! Ook ik hoop eens een meet en greet mee te maken in dat droom hok van je.
HT - Weergever: JVC NZ500 | Scherm: Adeo 21:9 120" Reference White | Processor: Denon AVC-X8500H | Versterking: Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB NC4.250, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Apple TV 4K Rega P8 ND7 | Fronts: Klipsch RF7iii | Center: Klipsch RC64iii | Surrounds: Klipsch RP502s ii | Rear Surrounds: Klipsch RF82mk2 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Xbox Series X |

Woonkamer - Weergever: LG OLED 65C1 | Versterker: Rega Elex R | Bronnen: Rega RP6 Ortofon 2M black | Bluesound Node 130 | Speakers: KEF R3 | Console: Nintendo Switch 2, PS5

HTip

Leuk die quiz over de scene. Het was volgens mij inderdaad die scene die jullie noemen, dus bij die pooier. Heftig met veel LFE-sweeps, erg gaaf allemaal!

Citaat van: The Vampire op februari 21, 2011, 23:46:33
als Annet alleen die scene zou zien dan denk ik idd dat dat niet echt goed over gaat komen  :D dan is het verstandiger om de film vanaf het begin te zien ;)

anders heeft het een behoorlijk hoog WTF effect ;D
Denk ik ook, maar het is er nog niet van gekomen ;) Komt nog wel een keer, maar we hebben nog zoveel in te halen...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Kamidioblitz op februari 22, 2011, 18:56:49
Nog steeds prachtig Philip, en het wordt er alleen maar mooier op zo bij jou! Ook ik hoop eens een meet en greet mee te maken in dat droom hok van je.
Bedankt Marc! Zoals je wellicht gezien hebt sta je reeds op de lijst, dus je mag zeker een keer komen. Die van april is vol, maar ergens in juni denk ik nog wel een M&G te organiseren. Ik zal je vast voor die noteren, samen met Alex Groningen.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Openingspost bijgewerkt. Countdown is weg, M&G-lijst en apparatuur bijgewerkt...
Showcase - Topic

Robbert54

Citaat van: HTip op februari 22, 2011, 23:04:03

Denk ik ook, maar het is er nog niet van gekomen ;) Komt nog wel een keer, maar we hebben nog zoveel in te halen...
dat is dan ook wel weer het mooie van een tijdje zonder beeld zitten he? De films stapelen zich wel op. Zo hoef je je de komende tijd echt niet te vervelen
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: The Vampire op februari 23, 2011, 02:25:58
dat is dan ook wel weer het mooie van een tijdje zonder beeld zitten he? De films stapelen zich wel op. Zo hoef je je de komende tijd echt niet te vervelen
Klopt, vervelen zullen we ons zeker niet. We hebben nog zoveel te kijken, dat het kiezen van een film niet eenvoudig is ;) En dan hebben we natuurlijk nog de muziek :music:

Gisteravond was ik te laat thuis, maar misschien vanavond...
Showcase - Topic

Zefanja

Hebben jullie Scott Pilgrim vs The World al gezien?
Erg leuke film. Kan hem je aanraden.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

MLCinema

Citaat van: HTip op februari 22, 2011, 23:10:23
Bedankt Marc! Zoals je wellicht gezien hebt sta je reeds op de lijst, dus je mag zeker een keer komen. Die van april is vol, maar ergens in juni denk ik nog wel een M&G te organiseren. Ik zal je vast voor die noteren, samen met Alex Groningen.

Leuk! Ik volg dit topic bijna vanaf het begin. Of misschien zelfs wel vanaf het begin, hang hier al weer een tijdje rond. En dit is toch zeker een van de mooiste HT's van het forum.
HT - Weergever: JVC NZ500 | Scherm: Adeo 21:9 120" Reference White | Processor: Denon AVC-X8500H | Versterking: Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB NC4.250, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Apple TV 4K Rega P8 ND7 | Fronts: Klipsch RF7iii | Center: Klipsch RC64iii | Surrounds: Klipsch RP502s ii | Rear Surrounds: Klipsch RF82mk2 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Xbox Series X |

Woonkamer - Weergever: LG OLED 65C1 | Versterker: Rega Elex R | Bronnen: Rega RP6 Ortofon 2M black | Bluesound Node 130 | Speakers: KEF R3 | Console: Nintendo Switch 2, PS5

Etiennevh

Philip,

Het wordt nu ook tijd dat je Band of Brothers gaat kijken. Verplicht! :P Die serie moet je gewoon gezien hebben, ik heb hem al 5 keer gezien, blijft fascineren.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Lex Groningen

Ik zal je vast voor die noteren, samen met Alex Groningen.

Juni moet me dacht ik wel lukken, al is dat nog voor mijn zomervakantie. ;)
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

treky22

Die van april is vol.

Ik heb de werk-kalender er eens op nagekeken, en ik zou op de volgende data kunnen:
- 3 April
- 10 April (Op deze dag eigenlijk werken, maar dan zou ik mijn roostervrije dag kunnen ruilen)
- 24 April
17 April niet, omdat ik dan nachtdienst heb.

Ik kom vanuit Eindhoven, moet toch door Limburg, dus als er iemand mee wil rijden  :thumbs-up:
Is altijd makkelijker dan dat we met 4 auto's moeten rijden  8)
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

Jean Sibelius

Hoi Philip,

Sta ik ook nog op de april M&G lijst? 8) Na al die onwijze upgrades natuurlijk erg benieuwd hoe het klinkt en hoe het kijkt ondertussen :pompom:
=> volgens mij had Davey ook al aangegeven dan langs te willen komen ;)

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Citaat van: Zefanja op februari 23, 2011, 09:55:30
Hebben jullie Scott Pilgrim vs The World al gezien?
Erg leuke film. Kan hem je aanraden.
Nog niet gezien en heb 'm ook (nog) niet. Zal de 2e handsmarkt in de gaten houden ;)

Citaat van: Etiennevh op februari 23, 2011, 13:41:49
Philip,

Het wordt nu ook tijd dat je Band of Brothers gaat kijken. Verplicht! :P Die serie moet je gewoon gezien hebben, ik heb hem al 5 keer gezien, blijft fascineren.
We moeten nog zoveel kijken, maar die staat wel op het lijstje. Annet kijkt niet graag naar oorlogsfilms, dus ik weet niet of we die samen gaan kijken.
Showcase - Topic

clockwork

Citaat van: HTip op februari 23, 2011, 19:17:14
Nog niet gezien en heb 'm ook (nog) niet. Zal de 2e handsmarkt in de gaten houden ;)
We moeten nog zoveel kijken, maar die staat wel op het lijstje. Annet kijkt niet graag naar oorlogsfilms, dus ik weet niet of we die samen gaan kijken.

Mijn vrouw houdt ook niet van oorlogsfilms. Per ongeluk keek ze even mee met deel 1. Daarna heeft ze net zoals ik de rest van de delen ademloos mee zitten kijken. Enorme aanrader en voor het geld hoef je het niet te laten.  :clapping:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

HTip

Citaat van: Kamidioblitz op februari 23, 2011, 10:19:40
Leuk! Ik volg dit topic bijna vanaf het begin. Of misschien zelfs wel vanaf het begin, hang hier al weer een tijdje rond. En dit is toch zeker een van de mooiste HT's van het forum.
Bedankt voor het mooie compliment, Marc! :wub:

Je bent inderdaad er (bijna) vanaf het begin bij. Toen nog onder je andere naam. En je hebt vorig jaar al een keer aangegeven dat je graag een keer zou willen komen. Nog een paar maandjes en dan is het zover ;)

Citaat van: Alex Groningen op februari 23, 2011, 15:36:12
Juni moet me dacht ik wel lukken, al is dat nog voor mijn zomervakantie. ;)
Kan natuurlijk ook in juli, maar dan wordt het misschien iets te warm. Kijken we tegen die tijd wel...
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: clockwork op februari 23, 2011, 19:20:42
Mijn vrouw houdt ook niet van oorlogsfilms. Per ongeluk keek ze even mee met deel 1. Daarna heeft ze net zoals ik de rest van de delen ademloos mee zitten kijken. Enorme aanrader en voor het geld hoef je het niet te laten.  :clapping:
Dat heb ik inderdaad meer gehoord. Dan is het misschien toch nog iets voor samen :wub:

Trouwens ik heb BoB gekregen van mijn gasten (CoSo, Geert, Sonic Circle en advr) van de vorige M&G :worship:
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op februari 23, 2011, 19:25:31
Trouwens ik heb BoB gekregen van mijn gasten (Madhouse, CoSo, Etiennenvh en advr) van de vorige M&G :worship:

Van ons kreeg je Kick-Ass hoor  ;) (we krijgen iets teveel credits nu)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: treky22 op februari 23, 2011, 16:22:31
Ik heb de werk-kalender er eens op nagekeken, en ik zou op de volgende data kunnen:
- 3 April
- 10 April (Op deze dag eigenlijk werken, maar dan zou ik mijn roostervrije dag kunnen ruilen)
- 24 April
17 April niet, omdat ik dan nachtdienst heb.

Ik kom vanuit Eindhoven, moet toch door Limburg, dus als er iemand mee wil rijden  :thumbs-up:
Is altijd makkelijker dan dat we met 4 auto's moeten rijden  8)
Dat is duidelijk :thumbs-up: 3 April valt voor mij af, want dat weekend zijn we weg. Annet en ik zijn dan 20 jaar bij elkaar :wub:

Kan wat mij betreft ook laatste week van maart of 1e week van mei, maar ik wilde het een beetje concreter maken.
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Madhouse op februari 23, 2011, 19:26:40
Van ons kreeg je Kick-Ass hoor  ;) (we krijgen iets teveel credits nu)
Klopt! Ik gooi de 2 M&G's door elkaar ;D

Kick-Ass was ook erg gaaf en net zo'n mooi cadeau van jullie (The Vampire, Etiennevh, celerontje en Marsh en jij) :worship:
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op februari 23, 2011, 19:31:58
Klopt! Ik gooi de 2 M&G's door elkaar ;D

Kick-Ass was ook erg gaaf en net zo'n mooi cadeau van jullie (The Vampire, Etiennevh, celerontje en Marsh en jij) :worship:

Dit keer krijg je wat kleiners hoor  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Jean Sibelius op februari 23, 2011, 18:39:45
Hoi Philip,

Sta ik ook nog op de april M&G lijst? 8) Na al die onwijze upgrades natuurlijk erg benieuwd hoe het klinkt en hoe het kijkt ondertussen :pompom:
=> volgens mij had Davey ook al aangegeven dan langs te willen komen ;)

Groeten, Jan

Hoi Jan,

Jij staat zeker nog op lijst van april! Ben erg benieuwd of jij verschil hoort/ziet...

Davey heeft aangegeven ergens eind mei te willen komen. Kan wat mij betreft de volgende M&G zijn ;)

Groeten, Philip
Showcase - Topic