Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: DD2 op december 28, 2010, 13:24:13
Deze week ben ik ieg de hele week thuis, iedereen is wat mij betreft welkom...  passen er echter max 4 op de bank..  Heb helaas niet zo'n M&G vriendelijke ruimte als jij hebt gecreerd..   :wub:  ik zit met de 3 meter breedte helaas.. en noodzakelijke loopruimte achter mijn bank.
Heel erg leuk dat je zo snel een M&G wil plannen. Donderdag ga ik nog een keer naar Toine voor de RPG Modex Broadband en morgen krijg ik bezoek en heb ik een verjaardag. Dus deze week wordt het helaas niet...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

@Jan en denoontje

Bedankt weer voor de steun. Het is een stuk draaglijker zo :worship:
Het blijft kl*te, maar ik kan er niets aan doen, dus het heeft weinig zin om me hierover druk te maken.

Ik zal me gewoon weer op andere manieren moeten vermaken. En Avatar, Inception, Toy Story 3, Shrek, etc. zullen nog even moeten wachten voordat ze in de BD-speler verdwijnen. Misschien kan ik daarmee nog beter dan wachten tot de Oppo ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Deleted member

Dat is balen inderdaad, maar je pakt 't goed op je kan er idd. weinig aan doen. Maar toch, ik heb 't ook wel eens meegemaakt en dan voel je je weer even als een klein ongeduldig ventje dat enorm baalt! ;) Succes met 't wachten!!

Joris1971

Citaat van: HTip op december 28, 2010, 14:03:33
De HD950 is de ex-demo projector van BB&G. Ik heb volledige garantie, dus hij wordt gerepareerd.

ah zo, duidelijk.

Voor beide partijen balen..

HTip

Citaat van: Antoine op december 28, 2010, 14:08:15
Dat is balen inderdaad, maar je pakt 't goed op je kan er idd. weinig aan doen. Maar toch, ik heb 't ook wel eens meegemaakt en dan voel je je weer even als een klein ongeduldig ventje dat enorm baalt! ;) Succes met 't wachten!!
Bedankt Antoine! Ik heb de afgelopen jaren geleerd om me niet druk te maken over zaken waar ik geen invloed op heb. En dit is er 1 van.

En over dat ongeduldig ventje klopt helemaal ;D
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Joris1971 op december 28, 2010, 14:08:40
ah zo, duidelijk.

Voor beide partijen balen..
Zeker! Voor Bjorn niet minder, want hij (BB&G) heeft graag dat zijn klanten tevreden zijn. Ik ben in ieder geval al tevreden met de manier hoe Bjorn het heeft geprobeerd op te lossen en het verder gaat oplossen. Meer dan dat kon hij ook niet doen.
Showcase - Topic

celerontje

Citaat van: HTip op december 28, 2010, 13:03:13
Bjorn is net weg, mét de projector, want de verticale lensshift weigerde dienst. Ontzettend balen, want reparatie kan 4-6 weken duren. Bjorn gaat kijken of we een leenprojector kunnen krijgen, maar dat hoor ik volgende week. Bjorn vindt het heel erg, maar kan er ook natuurlijk niets aan doen.

Het is niet mijn week, na de RPG die niet past ook de JVC die retour moet. Maar ik kan er weinig aan doen, dus druk maken heeft geen zin.

In ieder geval kan ik de timer weer starten... :P

Da's behoorlijk.. klote! :nopompom:

Aan de andere kant; Bewijst wel dat ik gelijk had: Dit heb je niet handig gepland, zo met ''eerst die oude projector de deur uit''. ;D ;D ;D (just kidding)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

celerontje

Citaat van: HTip op december 28, 2010, 14:07:34
Misschien kan ik daarmee nog beter dan wachten tot de Oppo ;)
Kijk maar uit, straks heb je die films nóg niet gezien als je met pensioen gaat. :D :D :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Atmoz

Oef, das balen inderdaad.
Ik weet precies hoe je je voelt.
Dit soort ongein gebeurt helaas wel eens.

Over een half jaar moet je dit nare gedeelte van je topic nog eens lezen, dan kun je er alleen nog maar hard om lachen :D :D
Nu is het even doorbijten. En dat is zeker moeilijk zonder projector...
Wil je van mij een leen beamertje ( 480p ofzo :nopompom: ) komen halen?
Kun je die tijd tenminste IETS op je scherm toveren.

Succes/sterkte met alles!!

Grtz,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

celerontje

Citaat van: HTip op december 28, 2010, 14:13:53
Zeker! Voor Bjorn niet minder, want hij (BB&G) heeft graag dat zijn klanten tevreden zijn. Ik ben in ieder geval al tevreden met de manier hoe Bjorn het heeft geprobeerd op te lossen en het verder gaat oplossen. Meer dan dat kon hij ook niet doen.
Apparaten zijn gekke dingen, als 't puntje bij paaltje komt weigeren ze opeens dienst... :crazy:

jaco

Dus je bent er niet ingestonken  :devil:
Zit Bjorn nog met een defecte projector  :omg:
9.4.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Klipsch RP-1000SW x4 subwoofers, VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm, Van Damme STARQUAD Balanced Cable with Neutrik Gold XLR. Belden 19364 Power cable

blue-eyes

Balen man....

EN het tellertje weer resetten? Vond dat wel leuk gevonden!
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

kermit

Shit, dat is balen voor je. Niks aan te doen maar 4tot 6weken is wel erg lang..... :(

eddy135

Citaat van: celerontje op december 28, 2010, 14:24:35
Apparaten zijn gekke dingen, als 't puntje bij paaltje komt weigeren ze opeens dienst... :crazy:
In de opstelling in H'sum wordt de vert. shift niet gebruikt, denk ik...
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

kermit

Citaat van: HTip op december 28, 2010, 13:20:57
Bedankt allemaal voor de steun!! Dat doet goed :thumbs-up:

Ik hoop ook volgende week te horen dat ik een leenprojector kan krijgen. En ook graag 1 die ik kan ophangen, want de beamerplaat voor de Quattrofix is achtergebleven. Dus een 350/550/750 of in het beste geval een 950, want die zijn kwa behuizing identiek.

@DD2: David, bedankt! Ik hou me aanbevolen :thumbs-up:

Je kunt ook de mijne lenen dan kan ik gelijk de overstap maken naar de X9 ;)

celerontje

Citaat van: eddy135 op december 28, 2010, 14:48:14
Tuurlijk wel, wie niet? Horizontale shift is een ander verhaal, maar verticaal heb je eigenlijk altijd nodig. (wat we vroeger deden met het omlaag/omhoog richten van de projector, doen we tegenwoordig met lens shift ;))

riwi

Citaat van: eddy135 op december 28, 2010, 14:48:14

Ik heb op avs wel vaker gelezen dat de vertikale shift uit de doos het niet deed. Het komt dus wel meer voor bij de JVC projectoren.
Jammer dat Bjorn het niet even getest heeft bij hen. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er echt nooit met de vertikale shift gewerkt is. Zelfs als je hem niet 'telkens' nodig hebt moet je toch eenmalig uitlijnen met de hoogte van het doek. Ik neem dus aan dat ie het bij BBG nog wel deed.

Jammer voor de vertraging htip. 't is wel balen nu.. mischien kunnen ze je even een Epson oid geven voor de periode.

kermit

Het komt vaker voor bij de Jvc projectoren. En idd uit de doos. Ook heeft de zoomfunctie hier ook last van. Dus check eerst of al deze functies het doen.

bmateijsen

Citaat van: riwi op december 28, 2010, 15:02:45
Ik heb op avs wel vaker gelezen dat de vertikale shift uit de doos het niet deed. Het komt dus wel meer voor bij de JVC projectoren.
Jammer dat Bjorn het niet even getest heeft bij hen. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er echt nooit met de vertikale shift gewerkt is. Zelfs als je hem niet 'telkens' nodig hebt moet je toch eenmalig uitlijnen met de hoogte van het doek. Ik neem dus aan dat ie het bij BBG nog wel deed.

Uiteraard hebben wij ook moeten gebruiken en neem maar van mij aan dat ik niet 240 km ga rijden als ik denk dat hij het niet doet ;)

CiteerJammer voor de vertraging htip. 't is wel balen nu.. mischien kunnen ze je even een Epson oid geven voor de periode.

Ik ben nu net weer thuis en het RMA formulier is binnen, morgen wordt de projector naar JVC verzonden als het goed is.

Groet,

Bjorn

bmateijsen

Citaat van: HTip op december 28, 2010, 14:03:33
De HD950 is de ex-demo projector van BB&G. Ik heb volledige garantie, dus hij wordt gerepareerd.

Sterker nog, hij is nog steeds van ons ;)

celerontje

Citaat van: bmateijsen op december 28, 2010, 15:52:16
Ik ben nu net weer thuis en het RMA formulier is binnen, morgen wordt de projector naar JVC verzonden als het goed is.
Alleen jammer dat het zo lang duurt, in 6 weken kan je de hele wereld rond met dat ding! :D

bmateijsen

Citaat van: celerontje op december 28, 2010, 15:59:53
Alleen jammer dat het zo lang duurt, in 6 weken kan je de hele wereld rond met dat ding! :D

Ik doe een schatting, maar het is deze week jaarwisseling en vervoer op dit moment vertraagd flink ivm condities van het weer.
Ik geef dan liever een schatting die wat langer duurt, dan dat je 2 weken zegt en uiteindelijk 6 weken is....

HTip

Citaat van: bmateijsen op december 28, 2010, 15:52:16
Uiteraard hebben wij ook moeten gebruiken en neem maar van mij aan dat ik niet 240 km ga rijden als ik denk dat hij het niet doet ;)

Fijn dat je goed thuis bent gekomen en dat morgen de projector al kan worden opgestuurd.

Citaat van: bmateijsen op december 28, 2010, 16:03:01
Ik doe een schatting, maar het is deze week jaarwisseling en vervoer op dit moment vertraagd flink ivm condities van het weer.
Ik geef dan liever een schatting die wat langer duurt, dan dat je 2 weken zegt en uiteindelijk 6 weken is....
Ik ga ook altijd liever van het ergste scenario uit, dan kan het alleen maar meevallen. Ik wacht in spanning af.

Citaat van: bmateijsen op december 28, 2010, 15:54:15
Sterker nog, hij is nog steeds van ons ;)
Klopt! Was ik even vergeten ;D
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: celerontje op december 28, 2010, 14:20:29
Da's behoorlijk.. klote! :nopompom:

Aan de andere kant; Bewijst wel dat ik gelijk had: Dit heb je niet handig gepland, zo met ''eerst die oude projector de deur uit''. ;D ;D ;D (just kidding)
Citaat van: celerontje op december 28, 2010, 14:21:43
Kijk maar uit, straks heb je die films nóg niet gezien als je met pensioen gaat. :D :D :D
Je begrijpt natuurlijk wel dat je met deze opmerkingen meteen al je kansen verspeeld hebt om de HD950 überhaupt nog een keer te zien :devil:
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: atmoz op december 28, 2010, 14:24:04
Oef, das balen inderdaad.
Ik weet precies hoe je je voelt.
Dit soort ongein gebeurt helaas wel eens.

Over een half jaar moet je dit nare gedeelte van je topic nog eens lezen, dan kun je er alleen nog maar hard om lachen :D :D
Nu is het even doorbijten. En dat is zeker moeilijk zonder projector...
Wil je van mij een leen beamertje ( 480p ofzo :nopompom: ) komen halen?
Kun je die tijd tenminste IETS op je scherm toveren.

Succes/sterkte met alles!!

Grtz,

Atmoz

Bedankt Stephan. Of ik over 6 maanden hierom kan lachen weet ik niet, maar jouw opmerking over een leenbeamertje tovert NU al een glimlach op mijn gezicht ;D

Ik weet 1 ding zeker. Ik ga meer muziek luisteren de komende weken, want ook dat had ik gemist :music:
Showcase - Topic