Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: jaco op december 28, 2010, 14:33:25
Dus je bent er niet ingestonken  :devil:
Zit Bjorn nog met een defecte projector  :omg:
:clapping: Humor kan ik nu wel gebruiken :worship:
Of Bjorn daar nu de humor van kan inzien, weet ik niet :unsure: ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Blue-Eyes op december 28, 2010, 14:45:51
Balen man....

EN het tellertje weer resetten? Vond dat wel leuk gevonden!
Inderdaad! Ik had ook wel heel erg naar dit moment toegeleefd.

Ik zal de teller op 6 weken (worst case) zetten ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: kermit op december 28, 2010, 14:46:17
Shit, dat is balen voor je. Niks aan te doen maar 4tot 6weken is wel erg lang..... :(

Absoluut! Misschien is het korter, maar ik ga uit van de langste periode.

Citaat van: kermit op december 28, 2010, 14:51:31
Je kunt ook de mijne lenen dan kan ik gelijk de overstap maken naar de X9 ;)
:clapping:
Showcase - Topic

celerontje

Citaat van: HTip op december 28, 2010, 16:56:38
Je begrijpt natuurlijk wel dat je met deze opmerkingen meteen al je kansen verspeeld hebt om de HD950 überhaupt nog een keer te zien :devil:

Nee, dat begrijp ik niet! :P

:D :D :D

Citaat van: HTip op december 28, 2010, 16:58:54
Bedankt Stephan. Of ik over 6 maanden hierom kan lachen weet ik niet, maar jouw opmerking over een leenbeamertje tovert NU al een glimlach op mijn gezicht ;D
Tja, wat kunnen we anders doen dan lachen?
Zonder film moeten we er maar een beetje ''toneel'' van maken, voor het entertainment! ;D

Maar dit is natuurlijk erg zuur, 't is eigenlijk een schande dat dit dus regelmatig voor schijnt te komen, van JVC verwacht je beter...

Citaat van: HTip op december 28, 2010, 17:02:52
Om de winter door te komen:

Lekker! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: eddy135 op december 28, 2010, 14:48:14
In de opstelling in H'sum wordt de vert. shift niet gebruikt, denk ik...
Citaat van: riwi op december 28, 2010, 15:02:45
Jammer dat Bjorn het niet even getest heeft bij hen. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er echt nooit met de vertikale shift gewerkt is. Zelfs als je hem niet 'telkens' nodig hebt moet je toch eenmalig uitlijnen met de hoogte van het doek. Ik neem dus aan dat ie het bij BBG nog wel deed.
Wordt wel gebruikt, maar minimaal, dus alles werkte. Als een klant breedbeeld (16:9) wil zien, dan wordt dat op het Stewartscherm gedaan. Anamorphic op het curved screen. Bij iedere omschakelijk moet de hoogte aangepast worden. Echter deze mate van lensshift was nieuw voor de JVC ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: riwi op december 28, 2010, 15:02:45
Ik heb op avs wel vaker gelezen dat de vertikale shift uit de doos het niet deed. Het komt dus wel meer voor bij de JVC projectoren.
Wist ik niet, maar het voordeel is dat ze ook weten hoe ze het (snel) kunnen oplossen...

Citeer
Jammer voor de vertraging htip. 't is wel balen nu.. mischien kunnen ze je even een Epson oid geven voor de periode.
Inderdaad balen, zeker nu ik vakantie heb, maar niets aan te doen. Bjorn heeft aan JVC-distributeur gevraagd om te kijken naar een leenprojector, dus misschien krijg ik wel een JVC. Hopelijk hoor ik volgende week meer...
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: kermit op december 28, 2010, 15:06:55
Het komt vaker voor bij de Jvc projectoren. En idd uit de doos. Ook heeft de zoomfunctie hier ook last van. Dus check eerst of al deze functies het doen.
Zoom, focus en horizontale lensshift was niets mis mee. Alleen de verticale ;) Er kon trouwens wel een beeld worden getoond, alleen erg klein met veel zwartruimte eromheen.

Positieve noot: Het menu was haarscherp, dus een indruk van de verbetering in scherpte heb ik al gehad ;)
Showcase - Topic

oud_account_1

Citaat van: HTip op december 28, 2010, 17:01:13
Bjorn kan dat waarschijnlijk wel, is een aardige kerel.
Wie er mogelijk wel een verkeerde indruk van kunnen krijgen, zijn mensen die op zoek zijn naar ervaringen met het bedrijf, en een stuk context missen.
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Atmoz

Citaat van: squadra op december 28, 2010, 17:19:14
Wie er mogelijk wel een verkeerde indruk van kunnen krijgen, zijn mensen die op zoek zijn naar ervaringen met het bedrijf, en een stuk context missen.

Die lezen dan ook hopelijk jou stukje tekst, en dan komt alles alsnog goed :)

[edit]

En ook nog onderstaand stukje ;)
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

HTip

Citaat van: squadra op december 28, 2010, 17:19:14
Volledig mee eens!

Citeer
Dat ik nu geen projector heb heeft helemaal niets met BB&G te maken. Dat een projector defect kan raken is nu eenmaal een werkelijkheid. Hoe een bedrijf daarmee omgaat is wat het belangrijkste. En daar heb ik helemaal niets over te klagen. De pre- én aftersales is super!!

Ik ben ook heel blij dat Bjorn de projector kwam installeren en daarvoor 240km en terug wilde rijden. Dat doen ook niet veel bedrijven. Dus niets anders dan lof voor de manier van zakendoen van Bjorn en Garmt.

Ik heb nu gewoon even pech, maar dat is binnen nu en 6 weken opgelost!
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: atmoz op december 28, 2010, 17:21:14
Die lezen dan ook hopelijk jou stukje tekst, en dan komt alles alsnog goed :)
En ook nog mijn stukje ;)
Showcase - Topic

Atmoz

Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

HTip

Showcase - Topic

HTip

Citaat van: HTip op december 28, 2010, 17:02:52

Done!

http://www.acmaine.com/swish/bdg_cd.swf?g_year=2011&g_month=2&g_day=15&g_title=Aftellen%20tot%20gerepareerde%20HD950!!

En nu maar duimen dat ik ruim voor de teller is afgelopen de gerepareerde HD950 in de Chamber of Dreams mag begroeten 8)
Showcase - Topic

CoSo

Dit is balen voor beide partijen, gelukkig wordt het goed opgelost en kan je binnenkort weer  :popcorn:

Janbo

Citaat van: HTip op december 28, 2010, 17:23:58
Dat ik nu geen projector heb heeft helemaal niets met BB&G te maken. Dat een projector defect kan raken is nu eenmaal een werkelijkheid. Hoe een bedrijf daarmee omgaat is wat het belangrijkste. En daar heb ik helemaal niets over te klagen. De pre- én aftersales is super!!

Ik ben ook heel blij dat Bjorn de projector kwam installeren en daarvoor 240km en terug wilde rijden. Dat doen ook niet veel bedrijven. Dus niets anders dan lof voor de manier van zakendoen van Bjorn en Garmt.

Ik heb nu gewoon even pech, maar dat is binnen nu en 6 weken opgelost!

Exact, fouten worden gemaakt en het is maar hoe men daar mee om gaat. Helaas de laatste weken met meerdere defecten en fouten te maken gehad. Dat is incasseren, maar maakt wel direct duidelijk wie klanten serieus neemt en wie niet. Mijn ervaringen tot nu toe met de service van bedrijven waar ik via dit forum mee te maken heb, zijn niet anders dan (zeer) goed. Juist ook als er (buiten hun 'schuld') om iets mis gaat.

Succes met het hernieuwde wachten in elk geval. Als je afkickverschijnselen vertoond is er vast wel iemand bij wie je een avondje kunt komen kijken!  ;D ;D ;D

bmateijsen

Citaat van: HTip op december 28, 2010, 17:12:20
Wist ik niet, maar het voordeel is dat ze ook weten hoe ze het (snel) kunnen oplossen...
Inderdaad balen, zeker nu ik vakantie heb, maar niets aan te doen. Bjorn heeft aan JVC-distributeur gevraagd om te kijken naar een leenprojector, dus misschien krijg ik wel een JVC. Hopelijk hoor ik volgende week meer...

Laatste update is dat dat eerst in Leiden kijken of ze het zelf de reparatie kunnen  doen. Als dat niet kan, gaat de projector naar Duitsland en krijg ik de reparatietijd te horen. Er wordt in ieder geval alles eraan gedaan, de tijd zo kort mogelijk te houden. ;)

bmateijsen

Citaat van: HTip op december 28, 2010, 17:01:13

Ja hoor... ;), ik vond het met name erg balen voor jou.... Je hebt er echt naar uit gekeken :-/

celerontje

Maar er is een lichtpuntje:
Als Philip t.z.t. het akoestische paneel heeft, kan Bjorn ook mooi het effect meemaken! :)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: CoSo op december 28, 2010, 17:56:06
Dit is balen voor beide partijen, gelukkig wordt het goed opgelost en kan je binnenkort weer  :popcorn:
Daar ben ik van overtuigd! :thumbs-up:
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Janbo op december 28, 2010, 17:56:18
Exact, fouten worden gemaakt en het is maar hoe men daar mee om gaat. Helaas de laatste weken met meerdere defecten en fouten te maken gehad. Dat is incasseren, maar maakt wel direct duidelijk wie klanten serieus neemt en wie niet. Mijn ervaringen tot nu toe met de service van bedrijven waar ik via dit forum mee te maken heb, zijn niet anders dan (zeer) goed. Juist ook als er (buiten hun 'schuld') om iets mis gaat.

Succes met het hernieuwde wachten in elk geval. Als je afkickverschijnselen vertoond is er vast wel iemand bij wie je een avondje kunt komen kijken!  ;D ;D ;D
Mooi gezegd. Ik heb dezelfde ervaringen met forumsponsors. Lijkt wel een apart type bedrijven te zijn ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: bmateijsen op december 28, 2010, 17:58:49
Laatste update is dat dat eerst in Leiden kijken of ze het zelf de reparatie kunnen  doen. Als dat niet kan, gaat de projector naar Duitsland en krijg ik de reparatietijd te horen. Er wordt in ieder geval alles eraan gedaan, de tijd zo kort mogelijk te houden. ;)
Heel goed om te horen en dat er alles aan gedaan zou worden heb ik geen moment aan getwijfeld.

Citaat van: bmateijsen op december 28, 2010, 18:00:33
Ja hoor... ;), ik vond het met name erg balen voor jou.... Je hebt er echt naar uit gekeken :-/
;D Is ook zo, maar aan de andere kant is het een materiële zaak die binnen afzienbare tijd is opgelost. En ik zal me echt niet vervelen de komende weken ;D
Showcase - Topic

HTip

Nu even eten, want Annet heeft weer iets heerlijks gemaakt. En nee, het is geen lasagne :P

Tot later!
Showcase - Topic

advr

Citaat van: HTip op december 28, 2010, 18:19:38
Nu even eten, want Annet heeft weer iets heerlijks gemaakt. En nee, het is geen lasagne :P

Tot later!

Smakelijk, kan niet anders dan verrukkelijk zijn! :xmas:
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

HTip

Citaat van: advr op december 28, 2010, 18:42:34
Smakelijk, kan niet anders dan verrukkelijk zijn! :xmas:
Namens Annet :wub: En ja, het was verrukkelijk. Eenvoudig maar lekker. Met de kerst heb ik ook niet te klagen gehad :worship:
Showcase - Topic