Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Joris1971

skoebiedoe

Awel...laaat dat nu eens een doordenker zijn.....i'm with stupid........ik geef u dus gelijk.....;)

HTip

Citaat van: Joris1971 op december 26, 2010, 20:17:41
Upgraden naar een processor en losse eindversterkers  :pompom:
Op termijn zeker, daarom staat de receiver ook niet op het lijstje "niet meer upgraden" ;) Maar voorlopig voldoet de SR9600 nog prima! De AV/MM8003 zou een leuke upgrade zijn, maar dan wel voor een heeeeeel mooi prijsje, anders niet...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: eddy135 op december 26, 2010, 20:46:28
Anamorphic?? ;)
Zeker niet! Mijn projectiewand is nu helemaal afgestemd op het Stewart 16:9 scherm en met een DIY-masking systeem krijg ik hetzelfde effect ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

celerontje

Citaat van: HTip op december 26, 2010, 21:14:16
Zeker niet! Mijn projectiewand is nu helemaal afgestemd op het Stewart 16:9 scherm en met een DIY-masking systeem krijg ik hetzelfde effect ;)
Nee, want bij anamorphic zijn scope films breder dan 1:85:1.
Maar met masking heb je wel het gevoel naar een scope scherm te kijken, dus in dat opzicht... ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: Grindtegel op december 26, 2010, 23:47:53
Een d-box setje vergeet je nog  ;)
Yeah right :P Moet ik eerst de loterij winnen waar ik niet aan meedoe ;D
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: celerontje op december 27, 2010, 01:31:49
Nee, want bij anamorphic zijn scope films breder dan 1:85:1.
Maar met masking heb je wel het gevoel naar een scope scherm te kijken, dus in dat opzicht... ;)
Gaat ook om het gevoel. Ik ga echt niet nog een keer mijn projectiewand herbouwen :nowink:
Showcase - Topic

Jean Sibelius

The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Showcase - Topic

denoontje

DD2

Davey

Het komt nu inderdaad wel heel dichtbij en de laatste loodjes wegen altijd het zwaarst. Succes met wachten en over anderhalve dag  :headbanging:

HTip

Citaat van: denoontje op december 27, 2010, 10:02:24
Upgrade naar full 3d is ook nog een optie ;-)
Hou het voorlopig nog even bij full HD ;)

Citaat van: DD2 op december 27, 2010, 11:13:04
10, 9 8, 7, 6, 5,.............   :D
Meer 24,23,22,21... ;D

Citaat van: Davey op december 27, 2010, 11:39:00
Het komt nu inderdaad wel heel dichtbij en de laatste loodjes wegen altijd het zwaarst. Succes met wachten en over anderhalve dag  :headbanging:
Denk dat je daar gelijk in hebt, maar eerst nog "even" naar Toine voor de RPG Modex Broadband. Over een half uur vertrekken we...

Tot straks!
Showcase - Topic

Sonic Circle

Waar komt al die verdere upgrade praat vandaan? Volgens mij moet Philip een tijdje gaan genieten en helemaal niet nadenken over veranderingen :).
Zeker na morgen.

Veel plezier Philip!

HTip

Citaat van: Sonic Circle op december 27, 2010, 12:25:37
Waar komt al die verdere upgrade praat vandaan? Volgens mij moet Philip een tijdje gaan genieten en helemaal niet nadenken over veranderingen :).
Zeker na morgen.

Veel plezier Philip!

Bedankt Marius! Morgen wordt inderdaad de grote dag, tenminste als het weer mee wil spelen. En dat lijkt er niet op, want er is weer sneeuw (niet veel) verwacht en met temperaturen rond het vriespunt is dat misschien niet verantwoord voor Bjorn. Zien we morgen wel.

De RPG Modex Broadband paste helaas niet in mijn auto, doordat de achterbank niet plat kan :( Helemaal voor niets naar Drunen gereden. Gelukkig was Annet mee en hebben we nog even ergens gegeten. Volgende poging misschien nog deze week met de auto (Mitsubishi Outlander) van mijn schoonvader. Moet hem alleen nog lief vragen :wub:
Showcase - Topic

celerontje

Dat moet jou overkomen, als iemand die alles tig keer opmeet... :o
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

HTip

Citaat van: celerontje op december 27, 2010, 20:19:46
Dat moet jou overkomen, als iemand die alles tig keer opmeet... :o
Het zou ook gepast hebben, maar ik kon de hoek niet maken. Helaas, volgende keer beter...
Showcase - Topic

Etiennevh

Huh? Een Avensis waar de bank niet plat van kan? Shame on Toyota! :P Ik kon dacht ik altijd het zitgedeelde omhoog vouwen en dan kon de bank wel plat..

Wel jammer dat je geen dakdragers o.i.d. had, had een lang ritje gescheeld!

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

celerontje

Ik wil HTip's auto niet beledigen, maar een achterbank die niet omlaag kan...? :o

advr

Het gat wel sneeuwen en wellicht ijzelen.... als je dan uit Almere moet gaan rijden... :withstupid: :xmas:
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

bmateijsen

Citaat van: advr op december 27, 2010, 21:10:08

Het gat wel sneeuwen en wellicht ijzelen.... als je dan uit Almere moet gaan rijden... :withstupid: :xmas:

Ach, we zien het wel... morgenvroeg checken we het weer wel. ;)

Groet,

Bjorn

kermit

Philip,
Nog een paar uurtjes. Knap hoor dat je het volgehouden hebt. Maar morgen wordt je beloond. Alvast veel kijkplezier en ben benieuwd wat je van de 950 vindt..... ;)

HTip

Mijn Avensis was het eerste Europees ontwikkelde model, maar daar hebben ze op meer vlakken de plank misgeslagen. Maar ik heb er normaal geen last van, anders dan nu :unsure:

Citaat van: bmateijsen op december 27, 2010, 21:23:30
Ach, we zien het wel... morgenvroeg checken we het weer wel. ;)
Ik hoop dat het meevalt en dat je de rit kan maken, maar dat zien we morgen wel ;)

Citaat van: kermit op december 27, 2010, 22:11:33
Philip,
Nog een paar uurtjes. Knap hoor dat je het volgehouden hebt. Maar morgen wordt je beloond. Alvast veel kijkplezier en ben benieuwd wat je van de 950 vindt..... ;)
Bedankt Brian! Als alles goed gaat laat ik snel weten wat we ervan vinden. Ik heb zo'n idee wat dat gaat worden ;D
Showcase - Topic