Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Martijnst1990

Hetzelfde toegewenst!  :) Voor iedereen natuurlijk   ::)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Maximus_Aurelius

Ook vanuit het Nederlandse Limburg dat goed onder gesneeuwd is prettige feestdagen en veel kijk en luisterplezier in 2011.
Accuphase C-2150 & P4500  > APL DSD AR > YG Acoustic Carmel > Sternklang Ephemera LS kabel >  Siltech 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( Jcat USB XE & Farad super3 ) > Taiko Extreme ATX-DC with Keces P8 >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Madhouse

Wel knap dat je zonder projector toch beeld op je scherm hebt  :D

Jullie ook fijne feestdagen toegewenst en een gezond 2011!  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Sonic Circle

Fijne dagen Philip en Annet! En een HT-tastisch 2011.

simsalabim

Goeie dagen!

en wow over 3 dagen je HD950... ik ben jaloers O0

Dat moet genieten gaan worden..
Ik denk dat het voor mij nog wel een jaartje (misschien wel 2) duurt voordat ik upgrade, eerst de nieuwe Oppo BD-95 in Maart, dat is dan sonisch iig weer een stap vooruit :)
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

MG76

Zo nog maar 10 dagen  ;D.  Dat word echt genieten voor jou!

Voor diegene die t niet snappen:
"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't"

celerontje

Da's een klassieker! :pompom:
Zal 'm eens aan mijn moeder voorleggen; LACHEN! :clapping:

Ook ien gelukkig neijaor vanuut 't heuge neurden! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

denoontje

Citaat van: Madhouse op december 25, 2010, 09:47:43
Wel knap dat je zonder projector toch beeld op je scherm hebt  :D

Jullie ook fijne feestdagen toegewenst en een gezond 2011!  ;)

ja een spuitbus met rode verf op zo'n mooi scherm

sonde

Vanuit Brabant ook de beste wensen!

advr

Citaat van: HTip op december 24, 2010, 23:33:27
Voor iedereen die mijn topic volgt...

En natuurlijk ook voor iedereen die niet mijn topic volgt ;D

Goedemorgen Philip en Annet,

Kerst is al halverwege maar vanuit het Bossche, nog een prettige 2e Kerstdag  8)

Nog een paar dagen dan is jullie wachten beloond :xmas:
Veel plezier met de nieuwe projector en alvast een gezond, muzikaal en HD950-tig 2011!

Groet,
Ad.
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Lex Groningen

Nog even en dan is het zover, het lange wachten zit er dan voor jullie op. ;D

Nog een hele fijne kerstdag en alvast een heel goed 2011.
Versterker: Yamaha A-S2100/ KEF R3 Meta notenhout/ 
Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: ?/ Element: Ortofon Quintet Bronze/
Streamer: ?/ DAC: ?/  Kabels: ?/
Platenwasmachine: Okki Nokki

HTip

Bedankt allemaal voor de erg leuke reacties. Inderdaad nog even en dan komen we voorlopig niet meer uit de kelder. We moeten de afgelopen weken natuurlijk wel inhalen :P

6 weken zonder film (met dit weer) is toch best wel een uitdaging gebleken. Heb ook niet veel muziek geluisterd, wat natuurlijk wel mogelijk was, maar de ruimte binnenlopen en alleen een maar een paar kabels uit het plafond zien steken was nou ook niet echt motiverend ;D

Ik loop overigens iets achter op de teller, want die gaat uit van middernacht en Bjorn komt pas 12 uur later ;) Nog 3 kwartier en dan is het écht nog maar 2 dagen :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

RalphH

Fijne 2e kerstdag gewenst en ook alvast een fijne jaarwisseling. Ik gok namelijk dat je de komende 2 weken offline zult zijn.
Neem wel een gsm mee de kelder in, dan kunnen jullie de hulpdiensten bellen als chips en popcorn op zijn  :bigsmile:.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

HTip

Citaat van: RalphH op december 26, 2010, 11:29:22
Fijne 2e kerstdag gewenst en ook alvast een fijne jaarwisseling. Ik gok namelijk dat je de komende 2 weken offline zult zijn.
Neem wel een gsm mee de kelder in, dan kunnen jullie de hulpdiensten bellen als chips en popcorn op zijn  :bigsmile:.
:clapping: :clapping: :clapping:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

DD2

HTip (zal het niet meer fout typen nu.. ;) )

Fantastisch die "kertskaart"  :worship:

HTip

Citaat van: DD2 op december 26, 2010, 15:20:13
HTip (zal het niet meer fout typen nu.. ;) )

Fantastisch die "kerstkaart"  :worship:
;D Thanks!

Morgen ga ik naar Toine om de RPG Modex Broadband op te halen. Ik hoop dat het allemaal past en dat de wegen een beetje berijdbaar zijn...
Showcase - Topic

HTip

Vanwege het topic HT in 2011 heb ik ook een verlanglijstje gemaakt.
- RPG Modex Broadband Type 2
- BD-speler, waarschijnlijk een Oppo BDP95 (TUC?)
- DIY-masking systeem
- tegelzaag/snijder ;D

In ieder geval al langer dan die van vorig jaar, want in 2010 was niets gepland :unsure: en we weten hoe dat is afgelopen. 2011 wordt in ieder geval meer een jaar van genieten dan upgraden... ;D

Alhoewel... Er staat al een upgrade voor 2011 op de planning, terwijl die weer helemaal niet gepland was (en dus ook niet op het lijstje staat) :unsure: ;D
Showcase - Topic

skoebiedoe

HTip

Citaat van: skoebiedoe op december 26, 2010, 18:18:08
Een nieuwe tegelsnijder mischien????? :tongue2:
:clapping:

Heb je helemaal gelijk in! Die was ik helemaal vergeten ;D
Is wel niet alleen voor de HT, maar toch... ik zal 'm toevoegen.
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: simsatit op december 25, 2010, 12:59:49
en wow over 3 dagen je HD950... ik ben jaloers O0

Dat moet genieten gaan worden..

Ik denk dat het voor mij nog wel een jaartje (misschien wel 2) duurt voordat ik upgrade, eerst de nieuwe Oppo BD-95 in Maart, dat is dan sonisch iig weer een stap vooruit :)

Bedank Simon! Dat gaat zeker genieten worden :popcorn: Dat was 1 van de upgrades van 2010 die helemaal niet gepland was, maar ook weer 1 om niet nee tegen te kunnen zeggen ;) Zoals je kan zien, staat de Oppo ook op mijn verlanglijstje...
Showcase - Topic

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

HTip

Citaat van: tiptop op december 26, 2010, 18:27:19
Volgens mij blijf jij doorlopend upgraden, Philip. ;D

;D Daar lijkt het inderdaad misschien om, maar ja ik heet niet voor niets HTip :tongue2: ;D

Maar wat upgraden betreft (met het risico dat ik in herhaling val) heb ik voor de volgende componenten geen upgradeplannen meer:

• sub => kan je nog upgraden van een Velodyne DD-18?
  • speakers => heel erg tevreden met mijn ALR/Jordan Note series (zie je ook zelden 2e hands, dus ik ben niet de enige)
  • scherm => kan je nog upgraden van een Stewart high-end scherm?
  • beamer => ik heb 'm nog niet eens, maar ik denk sowieso dat de JVC DLA-HD950 een blijvertje
  • LS-kabel => inakustik Black&White is een supermatch met de Jordans
  • stroom => de opvolger van de PPP is bijna 2x zo duur :o
  • akoestiek => als de RPG Modex Broadband doet wat Toine denkt, dan is de akoestiek optimaal. In ieder geval het maximaal haalbare ;)
Dus als je het zo bekijkt zal het allemaal wel meevallen in 2011 :unsure: ;D
Showcase - Topic

Joris1971

Upgraden naar een processor en losse eindversterkers  :pompom:

skoebiedoe