Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

HTip

Citaat van: advr op oktober  9, 2010, 22:03:04
wat hebben jullie dan moeten doen om te mogen komen ??? ??? ???
Niet veel eigenlijk. Ooit een keer aangegeven dat ze een keer zouden willen langskomen en allemaal trouw volger van mijn topic. Dus als je wil sta je bij deze op de lijst ;)

Citaat van: Denon Focal op oktober  9, 2010, 23:16:10
Wat ziet het er geweldig uit, veel plezier morgen en ben benieuwd naar het verslag
Bedankt! Het is "slechts" 5.1, maar het klinkt wel redelijk ;)

Citaat van: RonG op oktober  9, 2010, 23:27:41
Ik heb het al eens een keer gezegd maar zeg het nogmaals, wat erg gave ruimte. Ik wilde dat ik zo'n ruimte ter beschikking had  :) :)
Bedankt Ron! Je hebt toch een mooie ruimte? :thumbs-up:

Citaat van: RalphH op oktober  9, 2010, 23:34:49
Heel strak.
Veel plezier met de M&G.
Thanks!

BTW: Mijn 300e pagina is begonnen :o :o :o
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

eddy135

Citaat van: HTip op oktober  9, 2010, 23:38:21
Niet veel eigenlijk. Ooit een keer aangegeven dat ze een keer zouden willen langskomen en allemaal trouw volger van mijn topic. Dus als je wil sta je bij deze op de lijst ;)

Ik denk dat ik ook maar eens op die lijst moet zien te komen... ;)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Martijnst1990

Dit blijft echt een geweldige ruimte! Ooit.. in een verre toekomst...  :P
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Citaat van: The Vampire op oktober  9, 2010, 23:06:09
hoe klonk Monsters inc bij jou?? en bij deze film nog belangrijker: hoe was het beeld?
Wel redelijk :unsure: :D

Even serieus, beeld en geluid zijn schitterend. Maar nog niet in de huidige configuratie gespeeld. Misschien morgen?
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Martijn90 op oktober  9, 2010, 23:42:42
Dit blijft echt een geweldige ruimte! Ooit.. in een verre toekomst...  :P
Bedankt Martijn. Je bent nog jong en je hebt nu al een mooie set, dus je dat gaat helemaal goed komen! Ik ben ook pas 3 jaar geleden begonnen ;)
Showcase - Topic

RonG

Citaat van: HTip op oktober  9, 2010, 23:38:21
Bedankt Ron! Je hebt toch een mooie ruimte? :thumbs-up:

thnx, ben er ook super happy mee, maar hij mocht wel wat groter zijn.

celerontje

Philips HT is ook niet zo heel groot qua oppervlak. (maar geen schuine wanden, zoals jij en ik hebben)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: HTip op oktober  9, 2010, 23:43:01
Wel redelijk :unsure: :D

Even serieus, beeld en geluid zijn schitterend. Maar nog niet in de huidige configuratie gespeeld. Misschien morgen?
goed idee. kun je de Nespa ook gebruiken met blu ray? ander is dat misschien een mooie disc om te vergelijken
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Dirk

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Marsh

Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

HTip

Citaat van: celerontje op oktober 10, 2010, 00:04:29
Philips HT is ook niet zo heel groot qua oppervlak. (maar geen schuine wanden, zoals jij en ik hebben)
Klopt, slechts 5,5x4m en daar gaat nog een hoop vanaf door akoestische maatregelen ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: The Vampire op oktober 10, 2010, 01:09:14
goed idee. kun je de Nespa ook gebruiken met blu ray? ander is dat misschien een mooie disc om te vergelijken
Nespa werkt met elke schijf, CD, SACD, DVD, DVD-A en BD. We hebben eigenlijk alleen de vergelijking met geluid gedaan. Maar beeld zou ook moeten verbeteren... :unsure:
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Dynky op oktober 10, 2010, 07:21:41
je zou je haast af gaan vragen ; hoe kom ik er weer af ?  :D :D
De lijst is net zoals BKR. Je komt er nooit meer af :D

Gewoon aangeven dat je geen interesse meer hebt ;)

Dit is op dit moment de lijst...

Op alfabetische volgorde:

10-10-10 :D

• celerontje
  • Etiennevh
  • Madhouse => neemt de PS3 met F1 2010 mee 8)
  • Marsh
  • The Vampire
Ergens in november

• Alex Groningen => voorkeur voor november
Ergens in maart/april

• Jean Sibelius
  • Maximus_Aurelius
  • treky22
En gewoon ergens tussendoor

• Blue Eyes => op een maandagavond in de komende 2 maanden
  • Snowmaster => Komt een keer apart met de Oppo en high-end zekeringen
  • tiptop => komt een keer apart
Nog niet ingepland :)

• CoSo
  • Davey => rond mei 2011
  • djaxx
  • eddy135
  • Godtoh
  • Geert1962
  • Kamidioblitz => had zich vorig jaar als 1e aangemeld :D
  • kermit
  • Little Ninja
  • RonG
  • Sonic Circle
  • Valkyrie
Dus ik hoor het wel wie eraf moet :tongue2:
Showcase - Topic

HTip

Showcase - Topic

Robbert54

Citaat van: HTip op oktober 10, 2010, 07:32:32
Nespa werkt met elke schijf, CD, SACD, DVD, DVD-A en BD. We hebben eigenlijk alleen de vergelijking met geluid gedaan. Maar beeld zou ook moeten verbeteren... :unsure:
Neem voor de zekerheid de mijne wel mee om te vergelijken. Stap nu in de auto! Tot straks!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

treky22

Veel kijk en luister plezier vandaag allemaal.

We  verwachten natuurlijk wel een uitgebreid verslag 
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

Lex Groningen

Wens jullie bij deze vandaag een hoop kijk en luisterplezier.
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

kermit

Ziet er idd echt top uit. Mooi hoor.Maak een leuke dag van.....

jaco

9.4.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Klipsch RP-1000SW x4 subwoofers, VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm, Van Damme STARQUAD Balanced Cable with Neutrik Gold XLR. Belden 19364 Power cable

Martijnst1990

Veel plezier inderdaad ;D En een mooi verslag is altijd leuk ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Bedankt allemaal! Verslag(en) gaa(t)(n) er zeker komen 8)

Maar of die "live" zullen zijn? Ik denk het niet. De laptop gaat niet mee naar de kelder ;)

Tenzij er emails via Smartphones worden verstuurd... :unsure:
Showcase - Topic

Garmir

Heb jouw thread van in begin gevolgd, en het resultaat mag er echt wezen. Jouw ruimte is een van de weinige die ik echt geslaagd vind qua kleur en materiaal keuze.
Ook zie ik liever speakers vrij staan dan volledig in een wand weg gewerkt. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik enkel jouw theater mooi vind :p Er zijn hier nog enkele die een knap staaltje werk hebben geleverd maar die van u springt er gewoon iets verder uit ^^

Daarnaast nog een klein vraagje :) Welke center speaker stand heb je? Ik kan me herinneren dat er iemand me deze ooit eens heeft getoond en ganse tijd terug, maar ik vind het model nog merk terug. Daar ik al enige tijd aan het kijken ben om mijn center om hoog te zetten i.p.v. op de grond :)

Groet, en veel film genot vandaag :D

Een mens heeft 3 jaar nodig om te leren spreken, en een volledig leven om te leren zwijgen.

Dirc