Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Etiennevh

Van de week, om even op het 3d verhaal terug te komen, zitten kijken bij een klant van mij, die kocht een 65 inch 3d tv van Panasonic. Weet zo niet precies welk typenummer.

Het argument van Brillen op in de woonkamer leek me een mooie om te testen. Wat een verschrikking! Het ding woog op gevoel denk ik 3 keer zwaarder dan de 3d brillen in de bioscoop! Ongelofelijk, wat een klote ding. Kijk je vervolgens op zij omdat je tijdens de film nog wel eens met elkaar praat ofzo, kijk je vervolgens tegen een wazig persoon met een alien achtige bril op aan. Ik vind het dus helemaal niets!

Wel moet ik zeggen dat de beeldkwaliteit ook met 3d fantastisch was, in tegenstelling tot 3d uit de bios!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Robbert54

ik vond als een van de weinigen volgens mij de samsung wel erg goed met 3D. ook een fijne bril, betrapte mezelf zelfs op een schokbeweging toen er een bal "op me af kwam" maar zie het verder nog niet zo zitten. voor Philip in zijn dedicated ruimte zou het wel ontzettend vet zijn natuurlijk. maar goed Toshiba komt binnenkort al met de eerste 3D tv's zonder brilletje dus we wachten nog wel een paar jaar.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Die Toshiba's worden wel hele kleine schermpjes he! Op grote schermen hebben ze de techniek zonder bril nog niet onder de knie.

Ik loop ook nog niet warm voor 3D. Ik heb zowel van Samsung, Sony en Panasonic demo's gehad en bij allemaal liep ik tegen het zelfde probleem op: Die kl*te bril.... :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Martijnst1990

Ik heb tot nu toe ook nog niks met 3D. Heb 3 keer een stukje in de winkel gekeken op een Panasonic 65" 3D tv (wel ontzettend mooie beeld kwaliteit overigens) maar ik vind het allemaal erg nep ogen en kreeg er ook nog is hoofdpijn van.

Ben wel erg benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen natuurlijk.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Robbert54

philips is er al jaren mee bezig. die kleintjes zijn nog maar het begin. de techniek is al veel verder, maar moet natuurlijk wel eerst flink worden uitgemolken.

Ik had overigens met die samsung brilletjes totaal geen last, en het 3D effect was echt nog een stuk beter dan de bios. was overigens Monsters vs Aliens
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Na een heleboel gedoe heb ik de verassing voor morgen klaar! :pompom:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: celerontje op oktober  9, 2010, 00:07:53
Na een heleboel gedoe heb ik de verassing voor morgen klaar! :pompom:
Ben heel erg benieuwd waar je al die moeite hebt gedaan... :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Jullie ervaringen met 3D staven mijn gevoel dat 3D op dit moment nog in de kinderschoenen staat. Vindt het altijd erg amusant om op beurzen een grote groep zakenmensen met die brillen op staan te staren naar een "schermpje" :D

Nee hoor, 2D met een goed contrast en veel punch geeft ook genoeg diepte voor mij. Daar zit op termijn nog de verbetering voor mij...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

ajbeefde

Citaat van: HTip op oktober  9, 2010, 07:31:47
Jullie ervaringen met 3D staven mijn gevoel dat 3D op dit moment nog in de kinderschoenen staat. Vindt het altijd erg amusant om op beurzen een grote groep zakenmensen met die brillen op staan te staren naar een "schermpje" :D

En dan ook strak in het pak....  ;D
Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55G56LS, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

HTip

Showcase - Topic

HTip

Nog iets meer dan 12 uur en dan wordt het weer heel erg gezellig in de "Chamber of Dreams" (moet toch een keer iets aan die naam doen ;)). Voor degenen die niet komen heb ik nog een paar foto's gemaakt, zoals de ruimte er nu bij staat. Dan zijn jullie er ook een beetje bij :D

En voor de fans van de gordijnen...

Zo kunnen jullie er weer even tegen... :D
Showcase - Topic

Robbert54

WOEHOE!! DIT GA IK MORGEN GEWOON IN HET ECHT ZIEN!! :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom:

Woonkamer HT
Stereo

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

advr

wat hebben jullie dan moeten doen om te mogen komen ??? ??? ???
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Etiennevh

Citaat van: advr op oktober  9, 2010, 22:03:04
wat hebben jullie dan moeten doen om te mogen komen ??? ??? ???
Dat wil je niet weten  :ph34r: :ph34r:

advr

SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Etiennevh

Citaat van: advr op oktober  9, 2010, 22:10:53
jaloezie, pure jaloezie... :blink: :blink:

veel plezier morgen!!
Ad.
Dankje Ad! Je kunt je geloof ik wel inschrijven voor de 2e meet en greet! Even PMen met Philip! Ben je ruim optijd denk ik.

advr

Citaat van: Etiennevh op oktober  9, 2010, 22:12:02
Dankje Ad! Je kunt je geloof ik wel inschrijven voor de 2e meet en greet! Even PMen met Philip! Ben je ruim optijd denk ik.

Da's een goed idee!  :withstupid:

Robbert54

Woonkamer HT
Stereo

advr

celerontje

Ik denk dat jij ook wel een kans krijgt, als trouw forumlid! :headbanging:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Robbert54

hoe klonk Monsters inc bij jou?? en bij deze film nog belangrijker: hoe was het beeld?

Woonkamer HT
Stereo

Denon Focal

Wat ziet het er geweldig uit, veel plezier morgen en ben benieuwd naar het verslag
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

celerontje

RonG

Ik heb het al eens een keer gezegd maar zeg het nogmaals, wat erg gave ruimte. Ik wilde dat ik zo'n ruimte ter beschikking had  :) :)