Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: Maximus_Aurelius op oktober  2, 2010, 01:38:55
Prachtig :clapping:.
Ik vind de dd18 wel erg klein  :laugh: :tongue2:  ;)
:clapping:

Hij lijkt inderdaad helemaal niet zo groot. Totdat je de kap eraf haalt een woofer van 45cm :o ziet!!

We vinden allebei dat die erg mooi integreert in het interieur :wub:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Citaat van: HTip op oktober  2, 2010, 01:47:39
Ik heb nou ook niet de kortste benen en dat gaat prima. Anders ga je gewoon achterin zitten. Heb je ruimte genoeg :D
Of je zet dat ding even opzij! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Marsh

Ziet er goed uit Philip! Mooi gevoel als je die doos in je gang hebt staan he?  ;D
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

VlisChris

Erg mooi en inDRUKwekkend ::) :P
Wil stiekem ook wel eens stukje film koekeloeren op je schermpje en dat subwoofertje meemaken. Pleeeaase :P

HTip

Citaat van: celerontje op oktober  2, 2010, 01:52:35
Of je zet dat ding even opzij! ;D
Dacht het niet :D

Citaat van: Marsh op oktober  2, 2010, 01:54:55
Ziet er goed uit Philip! Mooi gevoel als je die doos in je gang hebt staan he?  ;D
Thanks! Ik heb gelukkig een grote ruimte voor de HT, waar die nu staat. De doos zal weg zijn volgende week ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

HTip

Citaat van: Christiaan S op oktober  2, 2010, 01:55:51
Erg mooi en inDRUKwekkend ::) :P
Leuke woordspeling :clapping:

Citaat van: Christiaan S op oktober  2, 2010, 01:55:51
Wil stiekem ook wel eens stukje film koekeloeren op je schermpje en dat subwoofertje meemaken. Pleeeaase :P
Gaat goed komen. Nog even geduld :tongue2: :D
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: celerontje op oktober  2, 2010, 01:57:54
Wat gaat er met de doos gebeuren? :o
Net zoals al mijn dozen. Naar de bergzolder. Ik gooi NOOIT een doos van apparatuur weg. Je weet nooit of je nog een keer nodig hebt voor transport...
Showcase - Topic

celerontje

Zeer wijs. :worship:
Daarom kan je op onze rommelzolder je kont nog amper keren. :D

HTip

Citaat van: celerontje op oktober  2, 2010, 02:00:55
Zeer wijs. :worship:
Daarom kan je op onze rommelzolder je kont nog amper keren. :D
Wijsheid komt met de jaren ;) We hebben ook nog een zolder onder het dak, maar om alle dozen daar te krijgen moet ik het trappengat in de logeerkamer groter maken. Is het volgende project ;)
Showcase - Topic

Robbert54

Philip die om 02.03 nog reageert. Dat zie ik niet vaak :D maar mooi dat je zo tevreden bent! En wat een prachtig ding! Alleen de looks al!

Vond m nog niet zo groot lijken tot ik de laatste overzichtsfoto zag  :o

Heb je nog getest met de stofkappen? Blijven ze er nu af? Toch ook wel erg mooi zo hoor!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

LittleNinja

henkt1

JBL-L100 - Accuphase C2000, DAC60, P5000 - Bluesound - Zidoo - Samsung - Qnap - Audioquest

treky22

OMG  :blink:

Wat een bakbeest is het.

Daar ga je zeker heel veel luisterplezier mee beleven  :headbanging:

Is het al maart/april ??  ::)
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

Spijkie

Mooi ook om te zien hoeveel aandacht eraan besteed word om het in te regelen met al die microfoons, het kan niet anders dan dat het perfect in geregeld staat. Super mooie ruimte!

Groeten,

Spijkie
T+A Symphonia, Audiosolutions figaro S2, Atlas power, atlas mavros LS grun, Ansuz A3 digital, Axxess ethernet, Axxess switch.

Denon Focal

Wat eeb fantastisch beest, heel mooie ruimte en deze Sub maakt het helemaal af.
Gefeliciteerd!
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

Davey

Citaat van: HTip op oktober  2, 2010, 00:26:35
Thanks Dave!

Mooie van de afstelling van Bjorn is dat de DD18 een broekwapperend laag kan produceren, maar veroorzaakt toch geen trilling van plankjes, wanden, deuren. Dat vind ik erg indrukwekkend...

Da's kwaliteit i.p.v. prutswerk dat werkelijk je huis laat schudden  8).

Citaat van: HTip op oktober  2, 2010, 00:26:35
En als je het een keer wil ervaren, dan hoor ik het wel. Volgende week is vol, maar november heeft nog 3 plaatsen vrij en maart/april nog 1 plaats. Je bent welkom. Kan je meteen de LNB's meenemen, want het is er niet van gekomen om ze op te halen ;)

Heel graag en dan zou ik graag een keertje samen met Danielle willen langskomen. Het heeft geen haast en zo te lezen is er altijd veel animo  :D. Eind april gaan we de schuur/veranda plaatsen. Daarna wil ik heel graag wat inspiratie gaan opdoen bij jouw HT en hopelijk ook bij die van Jan om zelf te beginnen met de garage om te toveren.

Die LNB's moet ik ook nog steeds van de rail afhalen wat ik echt moet gaan doen. Het scheelt 16 kabeltjes naar binnen  :D

Citaat van: HTip op oktober  2, 2010, 01:08:00
De beloofde foto's...

Mijn hemel, wat een kast zeg  :o

Etiennevh

Prachtig Philip!

Echt geweldig! Ik ben benieuwd naar volgende week zondag!

Ik hoop dat je van gezonde kritiek houdt, zo is het ook bedoeld:

Nu je HT helemaal af is.. vind ik het tapijtje dat onder het tafeltje ligt.. wel een beetje "vaal" ogen.. Is dat fotomisleiding? Of is het werkelijk vrij "vaal"? Mijn vrouw heeft een tijdje tapijten verkocht, wat ik denk dat goed en mooi zou staan, is Chinchilla tapijt van Parade. Dat maakt het "nog meer af"!!

Maargoed, een klein detail. ;) niet verkeerd bedoeld.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Martijnst1990

Man man wat een pracht sub en die ruimte!  :inlove: :worship:

Ik kan me in de verste verte niet eens voorstellen hoe zo'n sub ervaren word. Als ik al lees dat het laag er gewoon IS dan moet dat echt een hele ervaring zijn!  8)

Heel veel plezier ermee (niet alleen de sub, maar de hele HT natuurlijk), maar dat zijn natuurlijk onnodige woorden ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

MG76

Zo wat een gaaf ding, mooi om te zien dat het meteen allemaal zo professioneel geplaatst wordt!

Zo op het zicht lijkt hij ongeveeer net zo groot als mijn sub. Je hebt hem redelijk dichtbij de stoelen aan de zijkant staan, maar "wijst" dan wel richting scherm. Scheelde dat dan veel van naar welke richting je hem hebt wijzen? Omdat ik hem zo ongeveer op elke richting heb zien staan.....

advr

Citaat van: HTip op oktober  2, 2010, 01:08:00
De beloofde foto's...

De doos was te groot en paste niet door de deur

Het uiteindelijke resultaat...

Zo dat zijn wel even genoeg foto's... :D

daar wordt je wel even stil van.....
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

mimic

Wat een monster! Gefeliciteerd!

Los daarvan vind k het erg mooi hoe jij de ruimte zo "clean" hebt kunnen houden visueel. Er staat toch niet voor een geringe hoeveelheid spulletjes!

Eneh ( wellicht lees ik er overheen ) hoe klinkt ie?
Anthem MX1120/ STRE PRE/ MCA525 Gen2- Triangle Magellan Duetto/ Voce- DIY 18&15inch dualSUB

Nooff

Schitterend Philip! Nu maar hopen dat de films ook weer beter gaan worden  :D  :D Je hebt in ieder geval een prachtige ruimte met hele mooie apparatuur. Genieten nu!  8)

celerontje

Citaat van: mimic op oktober  2, 2010, 15:34:59
Wat een monster! Gefeliciteerd!

Los daarvan vind k het erg mooi hoe jij de ruimte zo "clean" hebt kunnen houden visueel. Er staat toch niet voor een geringe hoeveelheid spulletjes!
Da's zeker knap inderdaad, je kan nog net langs ''het monster'' lopen. ;D

HTip

Citaat van: The Vampire op oktober  2, 2010, 04:13:05
Philip die om 02.03 nog reageert. Dat zie ik niet vaak :D maar mooi dat je zo tevreden bent! En wat een prachtig ding! Alleen de looks al!
:D Komt niet vaak voor inderdaad. Ik kon gisteren niet slapen. Hoe zou dat nu komen...? :D

De DD18 ziet er inderdaad erg mooi uit. Van de glimmende pianolak heb ik geen enkele last en het ziet erg gaaf uit.

Vond m nog niet zo groot lijken tot ik de laatste overzichtsfoto zag  :o
Ik had precies hetzelfde toen ik de close-up foto's had genomen. Ik heb nog een foto met een CD ernaast, maar die was mislukt. Dan zie je het echt. Ik kan ook nog even de SVS ernaast zetten... ;)

Heb je nog getest met de stofkappen? Blijven ze er nu af? Toch ook wel erg mooi zo hoor!
Ze blijven er voorlopig af. We zijn erg tevreden met de klank en daar gaat het toch ook om. Annet vind het niet storend, dus blijven ze eraf. Ze staan nog wel in de ruimte, dus een test kan ik nog doen...
Showcase - Topic