Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: Madhouse op september 17, 2010, 20:35:24
Je kunt mij niet vertellen dat je stiekum niet ff een cdtje hebt geprobeerd?  ;D
Echt niet! Ik heb alleen de doos uitgepakt om te kijken of alles in orde was. En daarna de laatste doos weer dichtgemaakt...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: The Vampire op september 17, 2010, 20:49:50
waarom zaterdag eigenlijk? verjaardag? ben je vlak voor mij jarig :D of ik héél wat jaren na jou :D ;)
klopt! ik denk dat je dagen bedoelt :D wanneer is jouw verjaardag?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Citaat van: HTip op september 18, 2010, 00:08:40
klopt! ik denk dat je dagen bedoelt :D wanneer is jouw verjaardag?
nee ik bedoel echt jaren :D ;)

ik ben de 28e jarig. jij dus de 25e?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: The Vampire op september 18, 2010, 00:13:24
nee ik bedoel echt jaren :D ;)

Weet je het zeker? je zegt nl.

Citaat van: The Vampire op september 17, 2010, 20:49:50
waarom zaterdag eigenlijk? verjaardag? ben je vlak voor mij jarig :D of ik héél wat jaren na jou :D ;)

:D

Citaat van: The Vampire op september 18, 2010, 00:13:24
ik ben de 28e jarig. jij dus de 25e?
yep :pompom:

Showcase - Topic

celerontje

Lang zal-ie flitsen, lang zal-ie flitsen, lang zal-ie flitsen met z'n Nespa ding etc. etc. :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: HTip op september 18, 2010, 00:18:07
Weet je het zeker? je zegt nl.

yep :pompom:

ja ik ben héél wat jaren na jou geboren dus feitelijk ben ik heel wat jaren later jarig dan jij :D >:D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: celerontje op september 18, 2010, 00:21:09
Lang zal-ie flitsen, lang zal-ie flitsen, lang zal-ie flitsen met z'n Nespa ding etc. etc. :D

Citaat van: The Vampire op september 18, 2010, 00:32:04
ja ik ben héél wat jaren na jou geboren dus feitelijk ben ik heel wat jaren later jarig dan jij :D >:D
Ik had mijn snapper niet aan staan :unsure: ;D
Showcase - Topic

HTip

Vandaag ga ik nog een paar kleine klusjes doen en als die klaar zijn ga ik de set terugplaatsen. Annet is een weekendje weg, dus ik kan zo lang in de kelder blijven als ik wil. Kan dus ook nachtwerk worden, want dat merk ik toch niet :D
Showcase - Topic

LittleNinja

Wow!! Ik zie dat er een prachtige en angstaanjagende DD18 onderweg is... :o

Ik ben erg benieuwd hoe je die upgrade gaat vinden!! 8)

HTip

Citaat van: LittleNinja op september 18, 2010, 08:18:46
Ik vond de SVS nog niet angstaanjagend genoeg tijdens Cloverfield :D En ik had ook nooit moeten luisteren bij Bjorn en Garmt... :unsure: ;)

Ik natuurlijk ook! Maar met de installatie door Bjorn gaat dat helemaal goed komen :thumbs-up:
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op september 18, 2010, 09:14:26
Ik natuurlijk ook! Maar met de installatie door Bjorn gaat dat helemaal goed komen :thumbs-up:

Heb je al antwoord gehad wanneer hij geplaatst gaat worden?
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Madhouse op september 18, 2010, 09:16:15
Heb je al antwoord gehad wanneer hij geplaatst gaat worden?
Nog niet, maar ik zag dat BB&G op 16 en 17 september gesloten was. Dus vandaag krijg ik wel bericht denk ik.
Showcase - Topic

HTip

Showcase - Topic

celerontje

Citaat van: HTip op september 18, 2010, 09:14:26
Ik vond de SVS nog niet angstaanjagend genoeg tijdens Cloverfield :D En ik had ook nooit moeten luisteren bij Bjorn en Garmt... :unsure: ;)

** gebrek aan afkortingsontcijfering verwijderd **
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

bmateijsen

Ja, ik rij tot 1 oktober rondjes in NL en Belgie met een DD-18 ;)

Robbert54

Woonkamer HT
Stereo

Xander32

Blijft het altijd ietwat verdacht vinden als mannen voor een langere tijd de kelder in gaan...

Sander  ;D.

Citaat van: HTip op september 18, 2010, 07:47:28
Vandaag ga ik nog een paar kleine klusjes doen en als die klaar zijn ga ik de set terugplaatsen. Annet is een weekendje weg, dus ik kan zo lang in de kelder blijven als ik wil. Kan dus ook nachtwerk worden, want dat merk ik toch niet :D
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10

HTip

Citaat van: bmateijsen op september 18, 2010, 14:24:38
Ja, ik rij tot 1 oktober rondjes in NL en Belgie met een DD-18 ;)
:clapping:

Rij je dan wel een beetje voorzichtig? :D
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Xander32 op september 18, 2010, 16:21:20
Blijft het altijd ietwat verdacht vinden als mannen voor een langere tijd de kelder in gaan...

Sander  ;D.

:clapping:

Ik zal dat toch moeten als ik de HT af wil krijgen... :unsure: :D

De hele dag wat kleine klusjes aan het doen, waar je toch veel tijd mee kwijt bent. Voor de nieuwe LS-kabel was het gat in de vloer te klein en daardoor stond een plank omhoog (stond erg slordig). De rugleuningen van de stoelen heb ik afgesteld, de zittingen beter vast gemaakt (sommige lagen nog los :-X). Daarnaast natuurlijk de LS-kabels weer op zijn plaats en dat is met die tuinslangen niet eenvoudig, maar wel gelukt. Daarna heb ik de plint op maat gemaakt. Gordijnen zijn ook afgesteld en de motor aangesloten. Kortom bijna alle kleine klusjes zijn nu gedaan.

Ik ben nu bezig met een metalen strip op de plank van de voorstoelen, zodat niet zo snel beschadigd raakt. Maar nu eerst eten...
Showcase - Topic

Teejoo

Je moet maar denken: al die kleine dingen bepalen straks wel het uiteindelijke resultaat.

celerontje

Citaat van: celerontje op september 18, 2010, 14:23:04
** gebrek aan afkortingsontcijfering verwijderd **
Hee zeg Jeroen, het was GRAPJE, geen belediging.

Madhouse

Citaat van: HTip op september 18, 2010, 12:30:06
1 oktober is de grote dag :pompom: :headbanging:

Nog 2 weekjes dus! Goede zaak en ik ben echt heel erg benieuwd hoe hij je gaat bevallen.

Mooi dat de kleine klusjes ook lekker opschieten, zo heb je straks een perfect HT wat eindelijk helemaal af is!  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Jeroen de Waal

Citaat van: celerontje op september 18, 2010, 23:30:55
Hee zeg Jeroen, het was GRAPJE, geen belediging.

Weet ik, was het van mijn kant richting jou ook  ;)

Jeroen.

celerontje

Ahhh, dat EDIT knopje is erg verleidelijk, he? :devil: :D

Waar heb je het over?  ;D

En nu weer on topic  ;)

HTip

Citaat van: Teejoo op september 18, 2010, 19:23:18
Je moet maar denken: al die kleine dingen bepalen straks wel het uiteindelijke resultaat.
Absoluut! Het zijn ook de dingen die vaak blijven liggen...
Showcase - Topic