Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

RonG

Ja, triest dat hij hier met meer actief is. Hopelijk gaat het goed met hem.

larsonator

Uit het oog, uit het hart. filmpje van tweakers is wel leuk, maar zwaar gedateerd.
In den beginne was dit wel een referentie HT, maar heden ten dagen één van de vele....

RonG

Citaat van: larsonator op juni 23, 2015, 13:28:43
maar heden ten dagen één van de vele....

Daar ben ik het niet mee eens ;). Ben er 2x op bezoek geweest en man, wat een HT.

mr.crash

Ik vind het ook nog steeds een TOP HT.

Maar het leukste en het mooiste is hoe hij met
liefde schrijft  over zijn en onze hobby !!!

...Naam luisterruimte / HT..
.........TAKE FIVE...............

SV..S

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

morca

Hij was druk met ze nieuwe functie ,hopelijk komt hij hier weer binnenkort in ze oude funtie.
Dit blijft een mooie HT en het is een fijne vent.

VlisChris

Citaat van: larsonator op juni 23, 2015, 13:28:43
Uit het oog, uit het hart. filmpje van tweakers is wel leuk, maar zwaar gedateerd.
In den beginne was dit wel een referentie HT, maar heden ten dagen één van de vele....

Sorry Lars, maar dit is toch wel serieuze onzin. Dan heb je dit topic echt niet gelezen. De mate waarin dit HT aangepakt is verdient een serieuze mate van respect. Dat het filmpje wellicht niet meer up2date is, dan zou mogelijk zijn. Maar dit HT omschrijven als "een van de vele"? Sorry. Dat gaat er bij mij niet in.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Lex Groningen

Citaat van: morca op juni 23, 2015, 18:57:52
Hij was druk met ze nieuwe functie ,hopelijk komt hij hier weer binnenkort in ze oude funtie.
Dit blijft een mooie HT en het is een fijne vent.

Citaat van: Christiaan S op juni 23, 2015, 21:43:36
Sorry Lars, maar dit is toch wel serieuze onzin. Dan heb je dit topic echt niet gelezen. De mate waarin dit HT aangepakt is verdient een serieuze mate van respect. Dat het filmpje wellicht niet meer up2date is, dan zou mogelijk zijn. Maar dit HT omschrijven als "een van de vele"? Sorry. Dat gaat er bij mij niet in.

+1

Heb deze ruimte ook mogen aanschouwen In één woord, prachtig! Ik hoop dan ook dat Philip hier snel weer is te vinden op het HT forum.
Versterker: Yamaha A-S2100/ KEF R3 Meta notenhout/ 
Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: ?/ Element: Ortofon Quintet Bronze/
Streamer: ?/ DAC: ?/  Kabels: ?/
Platenwasmachine: Okki Nokki

larsonator

met 1 reactie 5 tegenreacties veroorzaken... veel fans van HTip hier  ;D

morca

Citaat van: larsonator op juni 24, 2015, 15:03:06
met 1 reactie 5 tegenreacties veroorzaken... veel fans van HTip hier  ;D
Nee geen fan,maar toen ik hier net lid was waren er een paar mensen zeer welkom tegen me,waaronder hij.....

Raymen

Top mensen philip en zijn vrouw.

Maar gedateerd ,nee omdat hij geen atmos heeft en geen 4 k. Ja dan zijn er nog genoeg denk ik zo.

Maar wat een plaatje en wat een soundbubble heeft dat bioscoopje daar in belgie.

Mvrg
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Etiennevh

Laat die man samen met zijn vrouw lekker genieten van zijn HT jongens.. Hij hoeft de informatie over zijn HT allemaal niet te delen, maar deed dat wel. Nu is hij veel tijd kwijt aan andere dingen en daarvoor heeft het delen van ervaringen in de HT plaats gemaakt.. Dat is toch prima?

We moeten het op het forum nu eenmaal doen met veel HT's die super mooi zijn en goed klinken, maar waar weinig meer in gepost wordt.. Daar is Philip niet de enige in. Blijft wel dat hij een fantastische ruimte heeft neergezet waar je je vingers bij af kunt likken, en die wat mij betreft zeker niet achter loopt qua techniek. Niet iedereen heeft echter de voorkeur om voorop te lopen met de laatste technieken en snufjes.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

VlisChris

^^ & ^^

Met als aanvulling: het feit dat hij niet (meer?) post is erg jammer. Maar als je kijkt op een forum als modelbouwforum.nl kom je iets tegen dat voor een forum veel kwalijker is: projecten waar wel aan begonnen wordt, maar waar eindresultaten absoluut niet voorbij komen. En Philip zijn topic "klopt" tenminste ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

HTip

Allereerst bedankt allemaal voor de berichtjes (SMS, PM en e-mail) en het "levend" houden van mijn topic. :worship: Erg leuk om ook de reacties van het afgelopen jaar te lezen. Een jaar waarin heel veel is gebeurd, niet alles even positief, wat heel veel van mijn vrije tijd heeft gevergd. Zelfs het beantwoorden van jullie berichten kwam er niet van en eerlijk gezegd op een gegeven moment "durfde" ik niet meer, omdat het al zo lang geleden was  :-X

Annet en ik genieten nog heel regelmatig van een film en het blijft een hele gave beleving die nooit gaat vervelen. Wat ik wel jammer vind is dat ik bijna geen muziek meer heb geluisterd. Iets wat ik het komend jaar zeker weer wil meer wil gaan beleven.

Op het gebied van apparatuur en de set heb ik niets nieuws te melden. Die is nog exact hetzelfde en dat is echt geen straf. Upgrades zoals Dolby Atmos/Auro3D of 4K staan dan ook niet op het programma. Wellicht in de nabije toekomst een nieuwe projector, maar het ook zijn dat we de lamp van de HD950 vervangen. In ieder geval zou ik de projector willen laten reinigen door CineMike en dat kan nu ook, want ik heb de winterbanden weer onder de auto zitten ;)

Ik zag overigens dat in mijn openingspost de foto's ontbreken hoe de "Chamber of Dreams" er op dit moment bij staat. Dat zal ik binnenkort eens gaan updaten, want dat kan natuurlijk niet :D

Rest mij om iedereen hele fijne feestdagen te wensen en een in alle opzichten een goed 2016! Een jaar waarin mijn prachtige hobby weer meer tijd verdient :clapping:

P.S. Ik heb 2 pagina's met ongelezen topics :unsure:, dus het kan even duren voordat ik weer helemaal bij ben met jullie ontwikkeling :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

denoontje

Philip same ...leuk dat je weer wat post!

RalphH

Fijne feestdagen gewenst jullie en een 2016 dat positiever verloopt dan het afgelopen jaar.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

eddy135

Fijne feestdagen en een luisterijk 2016 voor jullie!  :)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Maikel_audionerd

Fijn je weer terug te zien. Een fijne kerst en goed en succesvol 2016 gewenst  :xmas:
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

frankp

Goed om te horen dat je er nog "bent" en dat jullie nog genieten van de HT.
Fijne feestdagen en alvast een goed 2016!!

Etiennevh

Leuk dat je er weer bent Philip en groeten aan Annet!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

RonG

Erg leuk om weer van je te horen ;D, jullie ook prettige feestdagen en een geweldig muziek,film en gezond 2016

SV..S

Uit het oog maar niet uit het hart  8) fijne dagen!

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Maro

Goed dat je er weer bent Philip  :thumbs-up:  Fijne dagen gewenst!!
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

michel69

Hoi Philip leuk om te lezen dat je weer terug bent hier op het vrolijke forum... ;) ;D hele fijne dagen voor jouw en Annet en dat je maar heel veel mooie muziek mag luisteren in het nieuwe jaar.

Groetjes Michel,
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 -Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-- Audioquest pearl 4x