Show je AV Meubel

Gestart door Marsh, maart 11, 2007, 15:48:21

Vorige topic - Volgende topic

tiptop

Citaat van: Ruben op april 24, 2007, 14:08:11
Zulke mooie componenten verdienen inderdaad wat mooiers >:D

Ik vind het er nog wel leuk uitzien.
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

molle

Citaat van: tiptop op april 24, 2007, 21:03:36
Ik vind het er nog wel leuk uitzien.

In het echt is het mooier ook dan op de foto. Je moet het geheel met de living eigenlijk samen zien ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

mikeske

Citaat van: molle op april 24, 2007, 21:13:51
In het echt is het mooier ook dan op de foto. Je moet het geheel met de living eigenlijk samen zien ;)

vind ik ook, je vrouwtje zorgt altijd voor een mooi geheel ( en nu en dan een ander kleurtje  ;D )
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Gizz

En hier is mijn meubel. Nouja meubel kan ik het niet echt noemen maar ach ik vind het er wel gezellig uit zien zo.beetje versierd met nep klimop en het kan ermee door  :)

Raphie

Citaat van: gizz op april 24, 2007, 23:08:18
En hier is mijn meubel. Nouja meubel kan ik het niet echt noemen maar ach ik vind het er wel gezellig uit zien zo.beetje versierd met nep klimop en het kan ermee door  :)

Gezellig, beetje Gothic, net alsof je de slaapkamer van Harry Potter binnenstapt  ;)
JBL PRX Power!

Gizz

mja en sommige menen dat er een doodskist in mn kamer staat  :P

TheSpeedSkater

Citaat van: gizz op april 24, 2007, 23:18:42

Hahaha, nu je het zegt!  ;D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Raphie

Citaat van: gizz op april 24, 2007, 23:18:42

Of je camera vervormt, of je hebt schoenmaat 50  ;D
JBL PRX Power!

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

R

Vandaar dat die kist zo hoog is ;)

Citaat van: Raphie op april 24, 2007, 23:20:25
Of je camera vervormt, of je hebt schoenmaat 50  ;D

Gizz

haha nou hou het maar op 46 dat lijkt me groot zat.

Deleted member

Mag ik hier nog even een beetje reclame maken?  ;)

Eerder dit jaar heb ik een ander meubel gemaakt en dit is nu te koop, zie voor meer info: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=58758.0

Rob G

CiteerZulke mooie componenten verdienen inderdaad wat mooiers

Om eerlijk te zijn vind ik het wel ok. Ok zou alleen wat schuren, wat verfen en (een) extra plankje(s) maken zodat de componenten wat beter beter over de hoogte verdeeld kunnen worden.

silitek

Mijn meubel, niet echt natuurlijk maar meer een wandsteun. Was al een hele tijd op zoek naar iets wat strak was..Je moet wel geduld hebben om alle kabels goed weg te werken. Het heeft mij incl montage steun zo'n 6uurtjes gekost

Cambridge Audio|MHZS|B&W CDM1|42PX80

NaFFy

He Silitek,
cool, das (ongeveer) precies mijn combi, HK + Klipsch. Ziet er verder echt strak uit, als ik ooit overga naar LCD (ipv projectie wat ik nu heb, zie: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=58909) is dit zeker een optie...

Marsh

Wat een kleine center in vergelijking met je fronts?
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

silitek

Citaat van: nakisoen op mei  1, 2007, 13:00:46
He Silitek,
cool, das (ongeveer) precies mijn combi, HK + Klipsch. Ziet er verder echt strak uit, als ik ooit overga naar LCD (ipv projectie wat ik nu heb, zie: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=58909) is dit zeker een optie...

Mooi spul he...gave foto's heb je gemaakt die logitech ab heb ik ook 8)
Haal wel die fotolijstje van je Klipsch af.....doodzonde 8)

Citaat van: Marsh op mei  1, 2007, 13:13:30
Wat een kleine center in vergelijking met je fronts?

Ja weet het, komt nog een klipsch surround set.. ;)

Marsh

Citaat van: silitek op mei  1, 2007, 16:34:53
Mooi spul he...gave foto's heb je gemaakt die logitech ab heb ik ook 8)

Ja weet het, komt nog een klipsch surround set.. ;)

oh vandaar.
Irriteer je je niet verschrikkelijk aan die klok daar boven als je film kijkt?  ;D
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

eazyQ

vermoedelijke update om de afgrijselijke huidige opstelling te vervangen:

silitek

Citaat van: Marsh op mei  1, 2007, 16:36:17
oh vandaar.
Irriteer je je niet verschrikkelijk aan die klok daar boven als je film kijkt?  ;D

Vind die digitale klok vet :D...Valt niet op als het amberlight aan is. Zal vannavond nog wat foto's schieten in volle bedrijf.
:)

EDIT: Probeer alles zilvergrijs/zwart te houden..zo gaat de bank pleiten en komt er een lounge bank leder chase a long (schrijf je dat zo :-\)..  met verstelbare hoofdsteunen voor vette film avonden
8)

-madison-

Citaat van: Marsh op mei  1, 2007, 16:36:17
oh vandaar.
Dat was ook het eerste wat ik dacht ;D

chaise longue ;)
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

kuiperik

Mijn zelfbouw meubel. Massief uit 18mm MDF en 18mm Berkenmultiplex, afgewerkt met eikenfineer.

Het moet ook wel een beetje stevig zijn als je er nog zo'n oude viskom op plaatst >:D.
Dream Theater in opbouw, zelfbouwspeakers: Scan Speak Event (TL), Hatt mkIII, Focal TL Sub en wat apparatuur om ze te laten zingen.

Jackol

Deze heb ik in elkaar gezet.
25mm mdf en wit gelakt met de roller.

Jackol

Dit is m'n oude meubel, ook zelf gemaakt.

(Let maar niet op die teletubbie  ;D)

eazyQ

Jackol, mooie meubels, is dat je beroep?