Het NAIM topic

Gestart door fireman, februari 28, 2007, 11:43:04

Vorige topic - Volgende topic

Alco

Ja precies, dat was 'm, LPlover. ;D

Die 2e foto is op zich wel erg mooi. (zou zo in een Naim brochure kunnen) :D
Zolang de eigenaar de gordijnen achter/naast de speakers dicht heeft zal 't met de galm denk ik nog wel meevallen, mede door het grote vloerkleed.

Wel een erg mooie kamer, met schitterende set en nog mooier uitzicht.

Hier weer zo'n foto van het Naim forum, waarbij de speakers toch wel heel erg dicht op elkaar staan. ???

Een inmiddels klassieker onde de Naim systempics is toch wel deze, van forumlid Sandy8. :happy:

(hij maakt altijd prachtige foto's, ook van zijn Nait 2, Rega RP6 + Harbeth HL-P3esr setje)
Bluesound Node Icon, Naim Nait 50, Proac Tablette 10 signatures op Solidsteel SS-6 stands. (kabels: Amazon rca-din + De Groef Audio ls kabel)

garmtz

Citaat van: Alco op februari  1, 2014, 20:28:24
(hij maakt altijd prachtige foto's, ook van zijn Nait 2, Rega RP6 + Harbeth HL-P3esr setje)

Die zie ik ook nog wel eens op facebook voorbijkomen... :)

Robiwan

Ja precies, dat was 'm, LPlover. ;D

Die 2e foto is op zich wel erg mooi. (zou zo in een Naim brochure kunnen) :D
Zolang de eigenaar de gordijnen achter/naast de speakers dicht heeft zal 't met de galm denk ik nog wel meevallen, mede door het grote vloerkleed.

Wel een erg mooie kamer, met schitterende set en nog mooier uitzicht.

Hier weer zo'n foto van het Naim forum, waarbij de speakers toch wel heel erg dicht op elkaar staan. ???

Een inmiddels klassieker onde de Naim systempics is toch wel deze, van forumlid Sandy8. :happy:

Wow wat een benen, of zou het een vent zijn? :D

Speakers dicht op elkaar kan het ruimtebeeld zelfs verbeteren.
:D
Naim NAC 172XS+NAP100 | Technics SL1500c | Denon DCD-900 | Neat Motive SX2

Alco

Een plaatje (letterlijk en figuurlijk) :colgate: :worship: pure & simpel.

(ok, nu kap ik met de systempics. Het is tenslotte geen Naim systempics topic)
Bluesound Node Icon, Naim Nait 50, Proac Tablette 10 signatures op Solidsteel SS-6 stands. (kabels: Amazon rca-din + De Groef Audio ls kabel)

Robiwan

Citaat van: Alco op februari  1, 2014, 21:53:31

Tis toch Naim gerelateerd!

Wow wat een view :inlove:

jpmoree

Mooi album van Sonny Rollins ook op de foto. Heb hem enkele jaren geleden nog eens zien optreden in Eindhoven. Valt echt onder de noemer "Krasse Knarren". In de tachtig en gewoon nog retestrak saxen, RESPECT!

Klout10

Mooie foto, bijzondere speakers ook. Hoor wel wisselende berichten over de combi Naim/B&W...
Current system: Rega Planar 8 | Naim Uniti Nova | Chord Epic Twin | Dynaudio Special Forty's | mu-so Qb2

Bensz

Citaat van: LPlover op februari  1, 2014, 21:34:40
Wow wat een benen, of zou het een vent zijn? :D

Zeker niet bijzonder mooie benen. Maar wellicht heeft ze een goed karakter, kan ze goed koken, en als bonus kan ze leuke kunstjes in de sponde.

Combi Naim & B&W vind ik overigens wel mooi.
Maar zal me zeker met laatste niet populair maken, aangezien hier nogal wat aanhangers van  Harbeth aardappelkisten vertoeven.

Klout10

Citaat van: Bensz op februari  1, 2014, 22:54:43
Maar zal me zeker met laatste niet populair maken, aangezien hier nogal wat aanhangers van  Harbeth aardappelkisten vertoeven.

:D
Current system: Rega Planar 8 | Naim Uniti Nova | Chord Epic Twin | Dynaudio Special Forty's | mu-so Qb2

garmtz

Citaat van: Bensz op februari  1, 2014, 22:54:43
Zeker niet bijzonder mooie benen. Maar wellicht heeft ze een goed karakter, kan ze goed koken, en als bonus kan ze leuke kunstjes in de sponde.

De meeste Harbeth liefhebbers zijn niet zo fanatiek hoor... Zij weten wel beter... ;)

Robiwan

Citaat van: Alco op februari  1, 2014, 21:53:31

Zou het Rega Exact element in de RP... draaitafel door de hoogteligging hier geen kanaalafwijking hebben :D

jpmoree

Citaat van: Klout10 op februari  1, 2014, 22:23:36
Mooie foto, bijzondere speakers ook. Hoor wel wisselende berichten over de combi Naim/B&W...
Ik heb recentelijk hier de nieuwe B&W CM10 enkele dagen gehad. Beesten van speakers zijn het die heel veel van alles lieten horen. diep gecontroleerd laag, zelfs met mijn bescheiden NAP150x, stemmen heel upfront en ontzettend gedetailleerd hoog. Je kon alle laagjes in de muziek als het ware afpellen. Bij de eerst klanken echt spectaculair. Na een dag of zo kom je er wel achter dat een goede speaker vaak in eerste instantie niet spectaculair klinkt. Zo ook de B&Ws voor een feestje op oorlogssterkte strak housen, super. Maar na een kwartiertje zet de luistermoehied al in.....
Mijn vrouw was lyrisch, ik had ze door haar enthousiasme bijna geruild met mijn Allaes. Achteraf blij dat eea niet is doorgegaan.

jpmoree

Als new member heb ik nog 3 berichtjes nodig voordat ik een component hier te koop mag zetten. Kwam er net achter toen ik mijn Musical Fidelity M1 DAC te koop wilde zetten. Altijd veel plezier van gehad (eerst de oude versie en nu een tijdje de nieuwe versie met async USB) in combinatie met mijn Naim set.

jpmoree

Hij is pas 6 maanden oud en in NL gekocht, inclusief factuur, verpakking, etc.!

paaj

Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
LG 42C3 || Apple TV

twani

En verschrikkelijk "off topic", daar zijn al aardig wat "Naimies" aan ten onder gegaan in dit topic :D

jpmoree

Het wordt idd steeds rustiger hier ;)

Deleted Member 2

twani

Citaat van: Onder013 op februari  3, 2014, 23:16:18
Prat-gemod ;)

Dat gaat je weer een groen "wiebertje" links bij je profiel opleveren Henk :D

Ach, "groen is goed" hier :pompom:

Robiwan

jpmoree

Niks voor jou, Robin?

garmtz

Niet doen Robin, een XS is muzikaler dan een SN1... ;)

Robiwan

Citaat van: garmtz op februari  4, 2014, 17:00:56
Niet doen Robin, een XS is muzikaler dan een SN1... ;)

Was een tip voor andere forumleden ;)

garmtz

Citaat van: LPlover op februari  4, 2014, 17:04:32
Was een tip voor andere forumleden ;)

Begrijp ik, maar ik reageerde op jpmoree... ;)

Robiwan

Citaat van: garmtz op februari  4, 2014, 17:08:04
Begrijp ik, maar ik reageerde op jpmoree... ;)

Klinkt lekker he die XS-1 ;)