Het NAIM topic

Gestart door fireman, februari 28, 2007, 11:43:04

Vorige topic - Volgende topic

YamahaRXV

Citaat van: garmtz op oktober 15, 2012, 09:40:31
Ja, is absoluut een kwestie voor de importeur... Mocht hij nagekeken worden, kun je onze SuperUniti in de tussentijd lenen.

@Garmt en Bjorn. Bedankt voor jullie reply betreffende de probleempjes met de Superuniti.
Zal zometeen even (vanaf mijn werkplek ;)) een mailtje sturen naar jullie met daarin een omschrijving van de genoemde items.
Ik stuur hem naar jullie info@ mailadres  ;)

Mvg.

Jan
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Dr.Bedlo

Misschien een stomme vraag maar heb je toevallig een Pana tv in de buurt staan? Ik heb dat ook al vier keer gehad deze week met de XS. Ik bedoel dat de AB vastloopt en geen commandos gegeven kunnen worden naar de XS. Very annoying!
Quad vintage.

YamahaRXV

Citaat van: fred19633 op oktober 15, 2012, 10:02:55
Misschien een stomme vraag maar heb je toevallig een Pana tv in de buurt staan? Ik heb dat ook al vier keer gehad deze week met de XS. Ik bedoel dat de AB vastloopt en geen commandos gegeven kunnen worden naar de XS. Very annoying!

@Fred.  Nee, een Pioneer PDP LX 5090 HD
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Dr.Bedlo

Ok dan kan het dat niet zijn. Lastig en vervelend.
Quad vintage.

Dr.Bedlo

Citaat van: Klout10 op oktober 12, 2012, 15:21:52
anybody??

Wolk no 10

Ik heb de afgelopen week met Edwin van de Audio artisten afgesproken dat zodra er een demo kabel vrijkomt ik deze kan lenen en beluisteren. Ben er zelf ook oorgierig naar. Je hoort het dan wel van mij.
Quad vintage.

Klout10

Citaat van: fred19633 op oktober 15, 2012, 12:11:58
Wolk no 10

Ik heb de afgelopen week met Edwin van de Audio artisten afgesproken dat zodra er een demo kabel vrijkomt ik deze kan lenen en beluisteren. Ben er zelf ook oorgierig naar. Je hoort het dan wel van mij.

OK, ben benieuwd...
Current system: Rega Planar 8 | Naim Uniti Nova | Chord Epic Twin | Dynaudio Special Forty's | mu-so Qb2

musfed

Dom dom dom,

Ik heb al een paar jaar twee hi-caps. Beiden geserviced.
Ooit beide aangesloten op mijn nac82. Uiteindelijk beviel dat niet, waarna mijn olive hi-cap mijn headline voorzag van prut en mijn cb hi-cap de 82.
Klonk beter.

Tot vanavond..
Met een Pardo voeding op het oog toch maar eens weer mijn twee hi-caps aangesloten op de 82. Om het juist aan te sluiten op het Naim forum de gebruiksaanwijzing van de 82 gedownload (zucht......., denk dat ik het een paar jaar geleden verkeerd gedaan heb.)

Een uur of twee later en we zitten nog steeds nieuwe nummers uit te zoeken van de HD.

Wat een geluid, en wat had ik dit eerder moeten doen!!! RTFM zeggen we dan maar weer eens...

Dutch & Dutch 8c's

Alco

Ok, jammer van de afgelopen paar jaren, maar wel mooi dat 't nu alsnog goed gekomen is, Musfed!  :smile:

Een mooie upgrade die ook nog niks heeft gekost. :sigh:
Bluesound Node Icon, Naim Nait 50, Proac Tablette 10 signatures op Solidsteel SS-6 stands. (kabels: Amazon rca-din + De Groef Audio ls kabel)

Dr.Bedlo

Het overkomt je zomaar. De pijltjes op dat stugge draad zijn ook wel heel erg slecht te zien.De interlinks met men bij de XS sluiten ook niet logsich aan op de XS ( controverkeerd) en dat dat rare gedoe met die omgekeerde LS aansluitingen. Kunnen ze daar nu werkelijk niets beter op verzinnen.
Quad vintage.

Robiwan

Citaat van: fred19633 op oktober 16, 2012, 16:34:35
Het overkomt je zomaar. De pijltjes op dat stugge draad zijn ook wel heel erg slecht te zien.De interlinks met men bij de XS sluiten ook niet logsich aan op de XS ( controverkeerd) en dat dat rare gedoe met die omgekeerde LS aansluitingen. Kunnen ze daar nu werkelijk niets beter op verzinnen.

Alleen jij hebt daar "problemen" mee :D
Naim NAC 172XS+NAP100 | Technics SL1500c | Denon DCD-900 | Neat Motive SX2

Dr.Bedlo

Quad vintage.

bwolke

Hoi Musfed,

Wat voor bron gebruik je? een HDX? Heb je nog steeds die Roksan phonotrap?

Jumping Jack

Ik heb mijn speakers ook aluitfase aangesloten gehad :blush:
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Dr.Bedlo

Quad vintage.

YamahaRXV

Citaat van: Jumping Jack op oktober 16, 2012, 17:59:05
Ik heb mijn speakers ook aluitfase aangesloten gehad :blush:

Hoe is het de NAC A5 kabel Nick, heb je ze al kunnen solderen ?  ;)

Jumping Jack

Citaat van: YamahaRXV op oktober 16, 2012, 19:23:43
Hoe is het de NAC A5 kabel Nick, heb je ze al kunnen solderen ?  ;)

Het is er nog niet van gekomen Jan, geen tijd / behoefte  ;)...
Jumping Jack's set
Discogs

Bas Akkerman

Citaat van: Jumping Jack op oktober 16, 2012, 19:32:27
Bofkont! Ik heb altijd behoefte aan tijd!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

YamahaRXV

Citaat van: Jumping Jack op oktober 16, 2012, 19:32:27

Oké, was gewoon even nieuwsgierig naar eventuele bevindingen  ;)

Jumping Jack

Citaat van: Bas Akkerman op oktober 16, 2012, 19:40:49
Bofkont! Ik heb altijd behoefte aan tijd!

Sterk staaltje selectief lezen Bas  ;D  ;)

Citaat van: YamahaRXV op oktober 16, 2012, 20:03:32
Oké, was gewoon even nieuwsgierig naar eventuele bevindingen  ;)

Je bent de eerste die er wat van hoort Jan, alleen is het nogal een drukke periode (huwelijk net geweest, één en ander op het werk, hoogzwangere vriendin vrouw,...).
Jumping Jack's set
Discogs

musfed

CiteerWat voor bron gebruik je? een HDX? Heb je nog steeds die Roksan phonotrap?

Ik heb alles op een Nas staan en die speelt via een SB Touch en nDac de muziek af.  Bevalt zeer goed moet ik zeggen. En inderdaad heb ik die Roksan phono trap ook nog. Met een Rega P25.
Dutch & Dutch 8c's

Martin!!!

Citaat van: Jumping Jack op oktober 16, 2012, 20:07:36
alleen is het nogal een drukke periode (huwelijk net geweest, één en ander op het werk, hoogzwangere vriendin vrouw,...).

Gefeliciteerd JJ...........
mainly British stuff

Jeriko

Citaat van: Musfed op oktober 15, 2012, 22:48:31
Dom dom dom,

Ik heb al een paar jaar twee hi-caps. Beiden geserviced.
Ooit beide aangesloten op mijn nac82. Uiteindelijk beviel dat niet, waarna mijn olive hi-cap mijn headline voorzag van prut en mijn cb hi-cap de 82.
Klonk beter.

Tot vanavond..
Met een Pardo voeding op het oog toch maar eens weer mijn twee hi-caps aangesloten op de 82. Om het juist aan te sluiten op het Naim forum de gebruiksaanwijzing van de 82 gedownload (zucht......., denk dat ik het een paar jaar geleden verkeerd gedaan heb.)

Een uur of twee later en we zitten nog steeds nieuwe nummers uit te zoeken van de HD.

Wat een geluid, en wat had ik dit eerder moeten doen!!! RTFM zeggen we dan maar weer eens...

Ik zou al blij zijn met 1 hi-cap  :blink: jij hebt gewoon er gewoon 2, ben wel een beetje jaloers hoor. Zal denk ik wel goed klinken zo met die hi-caps of niet?

Gr. Jeriko
Denon AVC-X4800H, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2/ Audioqiuest Dragonfly red en een Audio-Technica ATH-A7 hoofdtelefoon.

Jumping Jack

Jumping Jack's set
Discogs

YamahaRXV

Citaat van: Jumping Jack op oktober 16, 2012, 20:07:36
Sterk staaltje selectief lezen Bas  ;D  ;)

Je bent de eerste die er wat van hoort Jan, alleen is het nogal een drukke periode (huwelijk net geweest, één en ander op het werk, hoogzwangere vriendin vrouw,...).

Ah ja, dat is waar ::)  Nog van harte gefeliciteerd met jullie kersverse huwelijk  :pompom:  Felicitaties ook aan mevr. Hv ;)
Verder alles nog goed met de zwangerschap ?  ;) 

Jumping Jack

Citaat van: YamahaRXV op oktober 16, 2012, 21:08:17
Ah ja, dat is waar ::)  Nog van harte gefeliciteerd met jullie kersverse huwelijk  :pompom:  Felicitaties ook aan mevr. Hv ;)
Verder alles nog goed met de zwangerschap ?  ;)

;D Bedankt Jan!
Ze is uitgerekend voor 3 december dus de comfortabele maanden zijn achter de rug en nu wordt het toch zwaar, zeker met een raketje van bijna tweeënhalf in huis en haar drukke job...
Jumping Jack's set
Discogs