Het NAIM topic

Gestart door fireman, februari 28, 2007, 11:43:04

Vorige topic - Volgende topic

Oud lid

Zo te lezen doet hij alles weg. Er zal wel weer wat anders komen.

Erwin B

Lex Groningen

Citaat van: ThijsG op oktober  3, 2011, 07:52:55
Klopt, ik wil ervan af!! En de Sonus Faber's staan ook te koop :). Iemand geintereseerd in een set prijs met de NAC202 dan hoor ik dat graag. Dan kunnen we een mooie scherpe prijs ervan maken!!

De markt is echt slecht idd, wel jammer. :) Stelletje gierige kl##tz#kken :P hahaha :D Het heeft tijd nodig!! :) We gaan het zien.

Maar stop je helemaal met de hobby of zoek je gewoon iets anders?
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

S@m

Citaat van: Alex Groningen op oktober  4, 2011, 16:29:42

Ha, volgens mij is het bij Thijs nooit tot een hobby gekomen....

twani

Citaat van: Alex Groningen op oktober  4, 2011, 16:29:42

Ben er inderdaad ook benieuwd naar want er is toch sprake van een kentering, het is dat er geen fatsoenlijke bass uit zo`n monitor komt want deze mogen (wat mijn vrouw betreft) ongezien in de kamer worden neergezet. Waarom wil je er zo graag vanaf, is de combi Naim Sonus (in jouw optiek) niet lekker?

Groet,
Theo

Alco

Thijs....de redding is nabij!!!! :happy: op de valreep! Een NAP200 in je eigen woonplaats notabene!! :)

http://www.hifi.nl/tweedehands/tekoop/117075/Naim-Audio-NAP200.html
Bluesound Node Icon, Naim Nait 50, Proac Tablette 10 signatures op Solidsteel SS-6 stands. (kabels: Amazon rca-din + De Groef Audio ls kabel)

Lex Groningen

Nou Thijs, morgen op je fietsje stappen en halen deze NAP 200. Je hebt hier lang naar gezocht en als je er nu niet voor gaat dan zal het er wel nooit meer van komen.
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

Robiwan

Citaat van: Alco op oktober  5, 2011, 21:12:09
Thijs....de redding is nabij!!!! :happy: op de valreep! Een NAP200 in je eigen woonplaats notabene!! :)

http://www.hifi.nl/tweedehands/tekoop/117075/Naim-Audio-NAP200.html

too bad voor Thijs, ik heb de NAP200 gekocht.

geintje :D
Naim NAC 172XS+NAP100 | Technics SL1500c | Denon DCD-900 | Neat Motive SX2

garmtz

Thijs beseft niet wat hij laat liggen met de verkoop van CA en NAC 202... Ah well... :)  Hij was zo dichtbij... :D

Jumping Jack

Ik denk dat Thijs er gewoon geen zin meer in heeft. Hij reageert ook in geen enkel topic meer...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Heb ze binnen!! Nu snap ik pas waarom mensen zeggen 'Fantastische bouw, afwerking!!' Wat een geweldige speakers. Het eerste nummer dat gedraaid werd moest natuurlijk gekozen worden door vrouw lief hahaha! Lisa Lois - Hallelujah (acoustic). Fantasisch geven deze speakers de stem geluiden weer!

Kan het nog beter??? Hahaha, tja dat vraag ik me op het moment af!! Wat gebruik ik wat vervangen kan worden!!
- De standaard power kabels
- De DV9500 (SACD/DVD speler van Marantz)
- De SR8300 (Surround Receiver)
- Interlink: Audioquest VDM5 Coax digitaal
- Speaker kabels: Audioquest Rocket 33 (slecht gereviewed door Whathifi)

Wat zijn volgens jullie de grootste nekkers van mijn speakers?
Welke volgorde zal ik gaan upgraden? Kabels eerst? Of juist componenten?

Het had zo mooi kunnen zijn :D                                                                                                                                                                      

Dr.Bedlo

EHHover welke speakers heb je het nu?
Quad vintage.

twani

Die van Thijs natuurlijk! Het is een frase uit, een nog niet zo heel lang geleden, zeer populair Topic van Thijs waarin hij op zoek is naar de heilige graal. Aangegeven is hier, hoe snel
iemands enthousiastme kan omslaan in wanhoop (om van deze erg mooi spullen áf te komen). Natuurlijk niet mijn zaak maar vind zoiets verbazingwekkend, zal mijn gebrek aan inlevingsvermogen zijn, toch mijn probleem dus :D

paaj

eerste stap zal het vervangen van de receiver voor een fatsoenlijke stereo-versterker zijn denk ik?

En natuurlijk Blu-Ray voor film, maar dat spreekt vanzelf en staat los van muziek...
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
LG 42C3 || Apple TV

S@m

Citaat van: twani op oktober  5, 2011, 23:15:42
hoe snel iemands enthousiastme kan omslaan in wanhoop (om van deze erg mooi spullen áf te komen).

Er zijn dus blijkbaar belangrijker zaken dan audio... ;)

twani

S@m

Roger Black

Bas Akkerman

Citaat van: S@m op oktober  6, 2011, 11:58:29
Die werken er ook....

"Leuker kunnen we het niet maken, lekkerder wel". Niet bijster origineel, maar kon hem niet laten liggen. :blush: En over off-topic posten hoef ik me geen zorgen te maken. Het lijkt hier af en toe MP wel... ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Een flinke "belasting" ook zo te zien en bovendien helemaal niet Off Topic want helemaal Stereo, en het past ook niet in andere Boards. Zo heet dit board namelijk:  Stereo "Alles wat niet in de overige boards past.................

S@m

Citaat van: twani op oktober  6, 2011, 17:24:37
Een flinke "belasting" ook zo te zien en bovendien helemaal niet Off Topic want helemaal Stereo, en het past ook niet in andere Boards. Zo heet dit board namelijk:  Stereo "Alles wat niet in de overige boards past.................

Ondanks je leeftijd zijn je ogen nog goed in orde... 8)

AbZ

Citaat van: twani op oktober  6, 2011, 17:24:37Alles wat niet in de overige boards past.................
Dit is enorm verhelderend  :worship:
Nu begrijp ik eindelijk de insteek van het Naim topic  :thumbs-up:
want dat lijkt echt nergens meer op  :-\

twani

Citaat van: S@m op oktober  6, 2011, 18:49:57
Ondanks je leeftijd zijn je ogen nog goed in orde... 8)
Zolang het maar mijn bijzondere belangstelling heeft ;D

corry

.

fireman

NAIM SN3 / NDX2 / Vifa vivace (model 2012) / REGA P3-24-TT-PSU / R1200GSA-LC '17