Het NAIM topic

Gestart door fireman, februari 28, 2007, 11:43:04

Vorige topic - Volgende topic

Cyreg

Hey Fred, je hebt na 13 januari niet veel meer laten horen hier op het HTforum  :D

Ipv bovenstaande kan je nu beter maar je eigen topic beginnen met Mac en electrostaten?
Ben benieuwd, of toch alweer iets anders in beeld?  ;)
setup: Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE;  >> DNM Stereo Solid Core V3 Interconnects >> 
             Exposure 3010S2D INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > M-Way 3DW Gold +(plus) > Furutech e-TP60E(G) > AH! KB10 (3010S2D), BC Ruhr18 (PSU1), BC Ruhr18 (CD8SE)

Mitch--

Citaat van: fred19633 op februari 26, 2014, 18:50:30
Hè...guru Garmtz op vakantie? In alle gevallen laten wij hem de beslissing nemen en weerhouden wij ons verder van onze  eigen mening en verdere commentaren.moet ook wel anders wordt het zo off topic en daarmee een rommeltje.

zooo gaat het niet  :crazy:
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary - Gold Note DS-10 EVO PSU-10 EVO PA-10 PA-10 - Trivium Audio Cables

twani

Citaat van: Mitch-- op februari 26, 2014, 20:25:40
zooo gaat het niet  :crazy:
Helemaal "op z'n Freds", heerlijk direct  :D

Mitch--

Citaat van: twani op februari 26, 2014, 20:47:58
Helemaal "op z'n Freds", heerlijk direct  :D

laten we het daar maar op houden azijnpissen kan ook ergens anders :P
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary - Gold Note DS-10 EVO PSU-10 EVO PA-10 PA-10 - Trivium Audio Cables

Robiwan

Citaat van: fred19633 op februari 26, 2014, 18:50:30
Hè...guru Garmtz op vakantie? In alle gevallen laten wij hem de beslissing nemen en weerhouden wij ons verder van onze  eigen mening en verdere commentaren.moet ook wel anders wordt het zo off topic en daarmee een rommeltje.

Ach ja Fred, je speelt zeker alweer met Naim ;)
Naim NAC 172XS+NAP100 | Technics SL1500c | Denon DCD-900 | Neat Motive SX2

Dr.Bedlo

Nee hoor. Met mcintosh en Martin logan. Speelt ook mooi.
Quad vintage.

paaj

Mooi spul... foto's? Ex-Naim is ook ontopic ;)
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
LG 42C3 || Apple TV

Jumping Jack

Citaat van: Jumping Jack op februari 23, 2014, 07:25:18
Als het rack er is, zal ik dat doen.

Gisteren de ganse avond nog zitten luisteren, samen met mijn vrouw (die dat veel te weinig doet, haar eigen woorden) en ik viel bijna uit de zetel bij The Curse van Agnes Obel.  :wow:. Dat klonk fe-no-me-naal.

Bij deze: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=110581.msg2588311#msg2588311
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Jumping Jack

Groot artikel over BB&G in de Hifidelity XS (mét stoere foto van de drie mannen  ;D): http://www.hifi.nl/artikel/21722/hifidelity-XS-56-Beter-Beeld-&-Geluid.html
Jumping Jack's set
Discogs

bmateijsen

Citaat van: Jumping Jack op februari 28, 2014, 08:36:10
Groot artikel over BB&G in de Hifidelity XS (mét stoere foto van de drie mannen  ;D): http://www.hifi.nl/artikel/21722/hifidelity-XS-56-Beter-Beeld-&-Geluid.html

Dit is de PDF van het artikel wat ook in het Hifidelity jaarboek staat ;). Wij waren er erg blij mee... !

Cyreg

zie geen pdf, maar goed artikel  ;)
setup: Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE;  >> DNM Stereo Solid Core V3 Interconnects >> 
             Exposure 3010S2D INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > M-Way 3DW Gold +(plus) > Furutech e-TP60E(G) > AH! KB10 (3010S2D), BC Ruhr18 (PSU1), BC Ruhr18 (CD8SE)

bmateijsen

Citaat van: Cyreg op februari 28, 2014, 10:39:30
zie geen pdf, maar goed artikel  ;)

Klopt, je kan ook geen PDF downloaden, maar wordt geleid naar een viewer ;)

sultankat

Kom op jongens, helemaal niks mis met BB&G, maar dit soort artikelen zijn gewoon op een of andere manier betaalde advertorials.
I scratch your back, you scratch mine. Da's geen kritiek, maar gewoon realiteitszin.
Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Jumping Jack

Jumping Jack's set
Discogs

bmateijsen

Citaat van: sultankat op februari 28, 2014, 10:52:25
Kom op jongens, helemaal niks mis met BB&G, maar dit soort artikelen zijn gewoon op een of andere manier betaalde advertorials.
I scratch your back, you scratch mine. Da's geen kritiek, maar gewoon realiteitszin.

Hoi,

Het artikel is een uitleg van filosofie, product lijn, werkwijze, etc...

Groet,

Bjorn

Deleted Member 2

Het leuke van het artikel is dat er een link in is opgenomen naar een een gratis download van een verzamelalbum ter ere van het 40-jarig bestaan van Linn:
http://www.linnrecords.com/recording-linn-40th-anniversary-collection.aspx

Streamz

Citaat van: Streamz op februari 25, 2014, 18:02:50
Net even een Ah! Offset killer besteld. Of het nu komt door de holle vloer of iets anders, de NAP250 en de HiCap zoemen/brommen nu meer dan in mij oude huis. Of het valt meer op.
Qua stroomvoorziening zou ik er eigenlijk op vooruit moeten zijn gegaan. Van 4 naar 12 groepen, en nu voor het eerst een eigen groep voor audio.
Heb ook al alleen de NAP en Hicap op de nieuwe groep gezet en de rest op een andere. Geen verbetering. Offset killer proberen dus. Werkt dat niet, kan ik de Isotek variant hiervan proberen.

Voorlopige conclusie: het werkt. Grotendeels. De NAP250 is nu doodstil, de HiCap niet helemaal nog. Is van 37 naar onder de 30dB gegaan. Kijken hoe dit uitpakt de komende dagen/weken.

bmateijsen

Citaat van: Onder013 op februari 28, 2014, 11:32:10
Het leuke van het artikel is dat er een link in is opgenomen naar een een gratis download van een verzamelalbum ter ere van het 40-jarig bestaan van Linn:
http://www.linnrecords.com/recording-linn-40th-anniversary-collection.aspx

Dat is het andere artikel.... ;), namelijk over het evenement met 40 jaar Linn LP12. We staan op dit moment 2 keer op de voorpagina van hifi.nl

Deleted Member 2

Citaat van: bmateijsen op februari 28, 2014, 11:57:43
Dat is het andere artikel.... ;), namelijk over het evenement met 40 jaar Linn LP12. We staan op dit moment 2 keer op de voorpagina van hifi.nl

Dat met die drie strijdlustige kerels vond ik te afschrikwekkend.... ;D

Deleted Member 2

Quote from: garmtz on February 22, 2014, 12:47:02
Het importeurschap gaat gewoon door onder Number4audio.

Wel onder dezelfde naam, maar met een andere eigenaar dan John Snijders...

bmateijsen

Citaat van: Onder013 op februari 28, 2014, 12:32:17
Quote from: garmtz on February 22, 2014, 12:47:02
Het importeurschap gaat gewoon door onder Number4audio.

Wel onder dezelfde naam, maar met een andere eigenaar dan John Snijders...

Voor zover ik weet, is dat nog niet bekend....

Deleted Member 2

Citaat van: bmateijsen op februari 28, 2014, 12:44:17
Voor zover ik weet, is dat nog niet bekend....

Voor zover ik weet, wordt het zeer binnenkort bekend...

Jumping Jack

Voor zover ik weet, is het bij deze bekend.  :D
Jumping Jack's set
Discogs

Deleted Member 2

Citaat van: Jumping Jack op februari 28, 2014, 13:11:31
Voor zover ik weet, is het bij deze bekend.  :D

Voor zover ik weet, is het niet wat je denkt..... ;)

Klout10

Citaat van: sultankat op februari 28, 2014, 10:52:25

Helemaal mee eens ...
Current system: Rega Planar 8 | Naim Uniti Nova | Chord Epic Twin | Dynaudio Special Forty's | mu-so Qb2