Onno - Marantz Klipsch en een Optoma

Gestart door Onne, december 6, 2006, 16:01:18

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Onne

hierbij nog een paar foto's, ga er maar vanuit dat het beeld retescherp is en dat dat op de foto niet altijd uitkomt.
Zie ook de inspeelinstellingen, deze foto's zijn van de Pana BD 60. Changeling is gewone DVD.











Onne

Deze plaatjes komen van de PS3,






fastlex

Ik heb er geen woorden voor!
Dat ziet er gaaf uit zeg!
Naim - Kef - MJ Accoustic - Monster

Onne

Citaat van: fastlex op januari 28, 2010, 20:41:58
Ik heb er geen woorden voor!
Dat ziet er gaaf uit zeg!
Ik ben er erg erg blij mee, en ook best trots op!! ::)
Nu heel selectief 2e hands een paar leuke blu-rays scoren, en een paar zelf houden.
'k denk wel dat de meeste film avondjes met vrienden voorlopig hier gehouden worden. ;D

Madhouse

Ziet er goed uit zeg! Erg mooi scherm zo! Heb je topic ff doorgebladerd en het evalueert aardig daar  ;)

Vooral je Marantz SR5003 staat erg hoog op mijn verlanglijstje, maar dat wist je al!

Trouwens ook leuke HDMI's voor weinig geld, die ga ik ook maar eens overwegen.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Shadowfox

Hoi

Ik zag een foto van je beeldinstellingen kwa kleur helderheid contrast, Ik heb zelf de bd-80 maar bij mijn beeld instellingen heb echt niet zoveel instel mogelijkheden. Moet ik eerst een firmware update doen ofzo?

gr

Onne

Dat zijn de instellingen van de TV zelf!  ;)

Shadowfox


Onne

Ben er klaar mee, letterlijk.



migailov


Xander32

Citaat van: Onne op januari 28, 2010, 21:26:04
Ik ben er erg erg blij mee, en ook best trots op!! ::)
Nu heel selectief 2e hands een paar leuke blu-rays scoren, en een paar zelf houden.
'k denk wel dat de meeste film avondjes met vrienden voorlopig hier gehouden worden. ;D

Ziet er top uit hoor. De Pana plasma zet er met HD materiaal echt een super plaatje neer :thumbs-up:. En de software - Avatar - is ook echt vet; een One2Watch!


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Onne


Xander32

Gefeli met de mooie Marantz speler. Past betreft looks ook mooi bij de receiver. Ga je vast veel plezier aan beleven.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Onne

Vanavond deze film gekeken op BR,


celerontje

Aha, Luc Besson and the weirdos? :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

fastlex

Geweldige Blu-ray film!
Mooie speler hoor!
Zou wel mooi zijn als er een Marantz Blu-ray bij zou staan.....
Naim - Kef - MJ Accoustic - Monster

Onne

Fifth Element gisteren voor het eerst gezien, echt een gave film!! Kwaliteit van beeld en geluid waren super, geen nl subs maar ach.
De Marantz Blu-ray is erg mooi maar ook wel erg duur!! Dat zal voorlopig niet gaan want ik moet sparen voor de vakantie in november.
Heb nog nieuwe foto's gemaakt.

Onne

#267
Dat THX filmpje aan het einde na de aftiteling is ook erg de moeite waard, net voor het eerst gezien!!





mikeske

Mooie cd speler  ;)

De marantz blu-ray zou inderdaad een mooie toevoeging zijn en een heel stuk beter dan de ps3.
Ik ben zelf nog heeel tevreden van mijn bd7004   8)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

fastlex

de bd 7003 zie je ook vaak voor weinig geld al is de 7004 wel stukken mooier....
Naim - Kef - MJ Accoustic - Monster

Denon Focal

#270
Onno,

Complimenten, mooi beeld en een prima combi die pana met het duo van Marantz. Zag dat je Eltax speakers hebt, zijn dat blijvers of het volgende slachtoffer van het upgrade virus?

greetz
Bart
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

Madhouse

Goede combi! Erg mooie CD speler!
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Onne

Citaat van: Denon Focal op mei 30, 2010, 21:40:55
Onno,
Zag dat je Eltax speakers hebt,
Pagina 1 is niet meer up to date, ik zal t eens aanpassen!


@Roy, ook voor jou erg mooi zo'n CD5003 ? nu in de aanbieding ...!

Denon Focal

Ik zie nu de missions inderdaad, lijkt me een stuk passender bij de rest.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

Madhouse

Citaat van: Onne op mei 30, 2010, 22:08:51
@Roy, ook voor jou erg mooi zo'n CD5003 ? nu in de aanbieding ...!

Tja wel mooi idd, maar doe het voorlopig maar even met de Panasonic BD80, voldoet voor mij prima als CD speler.

Als er dan toch ooit nog een andere speler komt zou ik eerer voor een Marantz BD5004 of een Oppo gaan.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub