Lino's Ht

Gestart door mariolino, november 25, 2006, 07:04:57

Vorige topic - Volgende topic

mariolino

[@ stekkerke,

Aha kortrijk, woont mike daar ook niet??

Altijd welkom hier in Sint-Niklaas  ;)

mikeske

Citaat van: mariolino op juni 28, 2007, 17:14:08
[@ stekkerke,

Aha kortrijk, woont mike daar ook niet??

Altijd welkom hier in Sint-Niklaas  ;)

yup yup ik woon ook in kortrijk  :)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HTip

Heb je de SVS SB12 al besteld? Omdat je je sig al hebt aangepast ;)

Jouw 25-31PC+ staat nu (tijdelijk) op de slaapkamer (kan niet wachten tot kelder klaar is ;D) Wat een heftig apparaat :o We hebben al veel geluisterd en het is echt een goeie sub :P Hij doet fantastisch zijn werk, overheerst niet en dan is de opstelling en afstelling nog niet eens ideaal...

Ben benieuwd hoe jou de SB12 bevalt...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

mariolino

Citaat van: ht4ever op juni 30, 2007, 09:56:18
Heb je de SVS SB12 al besteld? Omdat je je sig al hebt aangepast ;)

Jouw 25-31PC+ staat nu (tijdelijk) op de slaapkamer (kan niet wachten tot kelder klaar is ;D) Wat een heftig apparaat :o We hebben al veel geluisterd en het is echt een goeie sub :P Hij doet fantastisch zijn werk, overheerst niet en dan is de opstelling en afstelling nog niet eens ideaal...

Ben benieuwd hoe jou de SB12 bevalt...

De nieuwe sub staat al te spelen  ;)
Hij doet het zeer goed, ik ben enorm geschrokken van de slag van de woofer  :o  ( toch 4cm denk ik  ;D)
Toch Marcel maar even gevraagd of dit normaal was, je kan hem niet opblazen heeft hij gezegd dus......toch nog even de buurman op stang jagen  ;D
Het grote verschil is natuurlijk de gesloten behuizing , nu moet de volumeknop wel ietsje harder dan bij de PC+ ,maar dan nog komt hij aardig in de buurt.
Maar wat er uit zo een klein doosje komt is bijna niet te begrijpen.
Ook de 5 jaar garantie die je er op hebt wil al wat zeggen over svs. ;)
Foto's komen er aan.

mariolino

HTip

Citaat van: mariolino op juni 30, 2007, 18:21:20
De nieuwe sub staat al te spelen  ;)
Hij doet het zeer goed, ik ben enorm geschrokken van de slag van de woofer  :o  ( toch 4cm denk ik  ;D)
Toch Marcel maar even gevraagd of dit normaal was, je kan hem niet opblazen heeft hij gezegd dus......toch nog even de buurman op stang jagen  ;D
Het grote verschil is natuurlijk de gesloten behuizing , nu moet de volumeknop wel ietsje harder dan bij de PC+ ,maar dan nog komt hij aardig in de buurt.
Maar wat er uit zo een klein doosje komt is bijna niet te begrijpen.

Gefeliciteerd met je nieuwe sub :D  De buurman zal blij met je zijn ;)
Dus toch maar wachten tot het weer vrijdag is... Thank God it's Friday ;D ;D

Veel plezier met al je DVD's opnieuw luisteren (en kijken). Moeten wij ook... ::)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

TheSpeedSkater

Mooie sub! Leuke aanvulling voor je set!
Staat ie al helemaal goed afgesteld?
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

mariolino

Citaat van: ht4ever op juni 30, 2007, 19:18:12
Gefeliciteerd met je nieuwe sub :D  De buurman zal blij met je zijn ;)
Dus toch maar wachten tot het weer vrijdag is... Thank God it's Friday ;D ;D

Veel plezier met al je DVD's opnieuw luisteren (en kijken). Moeten wij ook... ::)

Jij ook veel plezier met je beest, tja zo veel films en zo weinig tijd  :D

Citaat van: TheSpeedSkater op juni 30, 2007, 19:19:38
Mooie sub! Leuke aanvulling voor je set!
Staat ie al helemaal goed afgesteld?

Ik vind ook dat het geheel wat mooier waf is nu.
De instellingen staan helemaal nog niet goed, er staan dan ook enkele functies op die op de PC+ niet stonden zoals, room comp en parametric EQ.

HTip

Jammer dat je je nieuwe sub moest wegdoen vanwege de buren. :(
Je hebt gelukkig nog wel je mooie B&W's waar je toch ook een mooi geluid mee kunt produceren.

Succes met de verbouwing en als alles weer op z'n plaats staat, misschien kan je dan toch de SVS nog eens proberen... (Ben nog altijd erg tevreden met jouw vorige SVS)
Showcase - Topic

mariolino

Citaat van: htip op juli 19, 2007, 19:06:16
Jammer dat je je nieuwe sub moest wegdoen vanwege de buren. :(
Je hebt gelukkig nog wel je mooie B&W's waar je toch ook een mooi geluid mee kunt produceren.

Succes met de verbouwing en als alles weer op z'n plaats staat, misschien kan je dan toch de SVS nog eens proberen... (Ben nog altijd erg tevreden met jouw vorige SVS)

K'heb je pm gestuurd.

Een demo van mijn ex sub in jouw ht ruimte wil ik wel  :P

HTip

PM teruggestuurd.

Citaat van: mariolino op juli 19, 2007, 19:20:17
Een demo van mijn ex sub in jouw ht ruimte wil ik wel  :P

Als we klaar zijn (kan nog wel even duren ;)) dan ben je natuurlijk welkom... :D
Showcase - Topic

mariolino

Een nieuwe aanWinst in lino's ht, de BK monolith.

Na al een paar filmpjes bekeken te hebben mijn eerste bedenkingen.

In vergelijking met mijn 25-31PC+ is de monolith zeker een krachtige sub, hij haalt bij de lage tonen de svs zeker bij.

Kwa geluidsdruk was de svs dan wel wat krachtiger maar deze is voor mijn rijwoning zeker krachtig genoeg.

De afwerking van de sub is echt top.

Ook de communicatie met Ralf en Tom van BK ging bijzonder vlot, alsook de levering was zeer snel.  ;)

HTip

Proficiat :D

De leegte is weer opgevuld, zowel in ruimte als in geluid ;)
Showcase - Topic

[email protected]

nice die black ash afwerking
even in laten spelen en zorg dat je monolith op een tegel of spikes, of desnoods soundcare superspikes komt te staan, nu is de vloer 1 groot klankboard

mariolino

Citaat van: [email protected] op september 10, 2007, 17:51:49
nice die black ash afwerking
even in laten spelen en zorg dat je monolith op een tegel of spikes, of desnoods soundcare superspikes komt te staan, nu is de vloer 1 groot klankboard

Ik ga eens kijken naar nog zo een blauwe hardsteen maar ik denk dat ze hem zo groot niet gaan hebben bij gamma. ;)
Het is het experimenteren waard, maar ik denk dat het klankbeeld gaat veranderen naarmate je de sub hoger of lager tegen de grond plaatst.

[email protected]

ik heb de monolith zelf zo staan, op een 5 cm dikke betontegel, met eronder een ruuber mat
dit omdat ik een zwevend gelegde houten vloer heb

Stekkerke

Pioneer 427 Plasma Television
ARCAM AVR 350
- ARCAM DV79.
 B&W CM1 <BR/> BPS 100 Sub - Audioquest

mariolino

Citaat van: Stekkerke op september 11, 2007, 11:29:37
wat een beest zeg  :o

Na een week valt hij niet meer op.  ;D

mariolino

Onder de monolith een blauw hardsteentje gekocht, valt echt mee van prijs voor een 8 euro ben je gesteld en ik had geluk dat de afmeting perfect was.

@Ralf, ik heb geen 5 cm genomen want ik moest er nog mee naar de bovenverdieping. ;)

De TW700 is ook binnen, het is mijn eerste projector.
Bij het voorlopig projecteren op de gewone muur (in afwachting van een scherm) ben ik al zeer tevreden van de beeldkwaliteit.
Hij is aangesloten met een supra hdmi kabel, Prijs/kwaliteit is dit toch wel een aanrader vind ik.

HTip

Proficiat met je eerste beamer en dan meteen ook nog een goede 8)

Mooie blauwsteen onder je speakers. Hoe kom je er zo goedkoop aan?
Showcase - Topic

mariolino

Citaat van: htip op september 23, 2007, 11:54:54
Proficiat met je eerste beamer en dan meteen ook nog een goede 8)

Mooie blauwsteen onder je speakers. Hoe kom je er zo goedkoop aan?

Tnx  :D

De hardsteen koop ik gewoon bij gamma.  ;)

Sjors

Citaat van: mariolino op mei 26, 2007, 08:22:03

O0 O0

Blijft je THX schild wel staat op je SVS ? 

Groet, Sjors

mariolino

Neen dat bleef er niet op staan  :P O0
Ik heb de svs nu wel al een tijdje niet meer. ;)

[email protected]

dergelijk blauw hardsteen vind je hier niet bij de Gamma helaas
mooie effecten erin, en 8 euro is helemaal een goede prijs
mijn betontegel was 7 euro , en is een 4 cm dik
de andere 40 x40x 5 cm hardsteen was ik 37 euro voor kwijt
is de Monolith al een beetje ingespeeld ?
en werkt de hardsteen tegel tov de buren een beetje ?

HTip

Citaat van: [email protected] op september 23, 2007, 17:06:36
dergelijk blauw hardsteen vind je hier niet bij de Gamma helaas
mooie effecten erin, en 8 euro is helemaal een goede prijs
mijn betontegel was 7 euro , en is een 4 cm dik
de andere 40 x40x 5 cm hardsteen was ik 37 euro voor kwijt

Dat is dan waarschijnlijk het verschil tussen de Gamma in Nederland en België. Moet toch ergens verschil zijn? ;)
Showcase - Topic