Stereophile aanbieding

Gestart door DA BoSS, november 10, 2006, 09:12:25

Vorige topic - Volgende topic

Tube-freak

Ik zag dit topic net pas.  Gelukkig was het aanbod nog geldig.  Ik heb nu 3 jaar stereophile voor 65 dollar (42 euro).
Mooie prijs aangezien al die bladen stervens duur zijn om los te kopen.   Ik heb nu 36 bladen voor de prijs waar je normaal 4 a 5 losse bladen voor koopt in de kiosk.

Ik hoop dat er snel iets op de deurmat valt....
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

hifiman

Ik ben duidelijk niet de enige, dus het zal wel normaal zijn dat het zo lang duurt :P Ik wacht ook nog even geduldig af, zal pas over een uurtje naar huis bellen of tie al op de deurmat ligt  ;D

JürgenW

Ik heb een hele tijd geleden gebruik gemaakt van het aanbod.
En het duurde een aantal maanden voordat het eerste nummer op de mat viel; maar sindsdien regelmatig.

groet, Jürgen

DB628

Ik heb dit blad nu ook al 1 jaar. Het duurde inderdaad erg lang voordat ik de eerste kreeg (geloof zo'n 4 maanden), MAAR dit werd wel door hun aangegeven, dus ik wist dat ik lang moest wachten. Nu komt die elke maand en altijd in goede orde ontvangen.

hifiman

Goed om te horen. Tegen mij werd alleen gezegd dat het enkele weken zou duren alvorens mijn aanvraag administratief verwerkt zou zijn..

M

Het blad Stereophile is binnen :D Dat andere blad nog niet :P
LG G2 83
Sony X800m2
Apple 4K 2022
JBL Bar 1300

Pjotr27

CiteerHet blad Stereophile is binnen

Bij mij is vandaag het September nummer binnen gekomen, gelukkig wordt hij weer met de normale TPG Post bezorgd. ;D
Er is een tijdje bezorging geweest door zo`n nieuwe postservice, u snapt het al 4 weken later als gebruikelijk was. :P
Sansui Au-8500, Sun Audio SVC-300 voorversterker, Sun Audio SV-2A3PE eindversterkers, zilver luidsprekerkabels, Silindo Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

hifiman

oud_account_1

Citaat van: Audioloog op augustus 16, 2008, 13:21:44
Ik wacht nog op de post  ;D
Dus je zit naast de hond naar de brievenbus te staren?  O0
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

hifiman

Citaat van: squadra op augustus 16, 2008, 13:46:12
Dus je zit naast de hond naar de brievenbus te staren?  O0
;D De postbode is net geweest en jawel ook hier de Stereophile in de bus gehad  :)

eduard

Helaas hier ook nog niet binnen. :)

J.S.

eduard

Tube-freak

Bij mij nog niet maar het schijnt even te duren voor je hem de eerste keer krijgt.

sultankat

Hier ook het eerste exemplaar ontvangen  :D
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Infinity IRS Sigma speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Nahpets

En vandaag de eerste Home Theater.

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Tube-freak

Nog steeds niets.....

Ik hoop wel dat de Euro/Dollar koers een beetje gunstig afgeschreven wordt van de creditcard....

Audiofiel

Citaat van: Enno op augustus 26, 2008, 21:41:05
En vandaag de eerste Home Theater.

Same here. Ik heb nu de Stereophile, de Shutterbug en de Home Theater binnen. 8)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

M

Gisteren ook Home Theater binnen.
LG G2 83
Sony X800m2
Apple 4K 2022
JBL Bar 1300

eduard

Vandaag ook de home Theater ontvangen.

Paulie

na meerdere malen geprobeerd te hebben om me aan te melden via hun website  heb ik ze gemaild. Nu wordt alles door hun geregeld dus ben benieuwd. Want ik wil ook wat leesvoer hebben :):)
Vincent SV 232, Onkyo TX-SR876 HT receiver, Squeezebox Touch Modified. Audio GD DAC, HDI Dune Prime 3. Front Genesis IM 8300 en Servo 12, Rear Infinity Renaissance 90. Intel SS4200 WHS server.

master30

Is het een leuk blad om te lezen? Mijn voorkeur gaat uit naar Home theater.
Wel goedkoop zo'n abbo
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Tube-freak

Van de stereophile vind ik de lay out wat rommelig overkomen maar goed er staat altijd wel een leuk artikel in of een review, en voor het geld hoor je mij niet klagen. 

J.S.

Ik moest ook aardig wennen aan het blad, behoorlijk anders qua lay-out en toch ook wel inhoud dan ik van de gebruikelijke Engelse en Duitse bladen gewend ben. Uiteindelijk wel een prima blad!