Stereophile aanbieding

Gestart door DA BoSS, november 10, 2006, 09:12:25

Vorige topic - Volgende topic

Palu

Citaat van: J.S. op december 19, 2008, 15:42:29
Ik moest ook aardig wennen aan het blad, behoorlijk anders qua lay-out en toch ook wel inhoud dan ik van de gebruikelijke Engelse en Duitse bladen gewend ben. Uiteindelijk wel een prima blad!

Bedankt voor de tip. ik heb ghekozen voor de digitale versie: 12 dollar voor 2 jaar
GO FOR ARCAM
FINAL FULL RANGE ESL

M

Vind het een blad van niks, t's omdat het goedkoop is maar anders :'( Dan geef mij de Duitse bladeren maar, veel meer plaatjes :tounge2:
LG G2 83
Sony X800m2
Apple 4K 2022
JBL Bar 1300

Midcall

Citaat van: Mayko op januari  4, 2009, 16:02:26
Vind het een blad van niks, t's omdat het goedkoop is maar anders :'( Dan geef mij de Duitse bladeren maar, veel meer plaatjes :tounge2:
Dan is voor jou de Donald Duck de beste optie, nog minder inhoud, maar boy, wat een hoop plaatjes dat je daar ziet!
Stereo: GoldenEar Triton Reference - Audio Research Reference 5SE - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 75 - Denafrips Terminator + Gaia DDC - Mano Ultra MkIII Farad - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Black Label XLR interlinks - Audioquest Dragon powercables - Audiolund True Silver i2s - Callas Audio Clamprack
HT (geïntegreerd met stereo): Sony VPL-VW590ES - Yamaha CX-A5000 - 4x Infinity Renaissance 90 (surround and rears) - GoldenEar SuperCenter Reference (center) - XTZ A2-400 - XTZ A2-300 - Korsun D9 - NBS Statement II XLR kabels.

Tube-freak

Het irritante van de stereophile is dat ze nog nooit van Alinea's hebben gehoord.  Maar wat ze daar doen is ze schrijven een review en zetten alles in kleine lettertypes achter elkaar op een pagina. Is dus erg lastig lezen.  Maar ja het is goedkoop.  Het is gewoon een rommelig blad maar voor de prijs kan ik er mee leven.

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

hifiman

Het blad valt mij ook erg tegen, het leest gewoon niet lekker. Maar inderdaad voor de prijs die we ervoor betalen is het zeker de moeite waard! Gek genoeg lees ik de Hometheater met veel meer plezier  :shaun:

M

Citaat van: Midcall op januari  5, 2009, 01:47:14
Dan is voor jou de Donald Duck de beste optie, nog minder inhoud, maar boy, wat een hoop plaatjes dat je daar ziet!
Lees jij dat blad ook dan?  :tongue2:
LG G2 83
Sony X800m2
Apple 4K 2022
JBL Bar 1300