Stereophile aanbieding

Gestart door DA BoSS, november 10, 2006, 09:12:25

Vorige topic - Volgende topic

M

LG G2 83
Sony X800m2
Apple 4K 2022
JBL Bar 1300

sultankat

net geregeld: 3 jaar voor 64 USD  :D

bedankt voor de tip!!
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Infinity IRS Sigma speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

ivo1986

Citaat van: sultankat op juni 23, 2008, 06:57:43
net geregeld: 3 jaar voor 64 USD  :D

bedankt voor de tip!!

Ik zie hier 24 issues voor 53,97. Nergens de optie 3 jaar voor 64.

Kent iemand het blad Home Theater wat je er voor 10 usd erbij kan krijgen?

Audiofiel

Ik heb gisteren ook de Stereophile (what's in a name?) besteld voor 3 jaar. Inclusief 1 jaar Home Theater magazine en 1 jaar Shutterbug. Graag had ik ook hun Canoe & Kayak er bij besteld voor $10, maar dat lukte helaas niet. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

ivo1986

Citaat van: Audiofiel op juni 24, 2008, 23:40:03
Ik heb gisteren ook de Stereophile (what's in a name?) besteld voor 3 jaar. Inclusief 1 jaar Home Theater magazine en 1 jaar Shutterbug. Graag had ik ook hun Canoe & Kayak er bij besteld voor $10, maar dat lukte helaas niet. ;)

Maar 3 jaar is niet meer mogelijk of kijk ik er overheen?

Ken jij het blad Home Theater al? Zelf heb ik vrij weinig met ht maar voor 10 usd kan ik m niet laten liggen.

Audiofiel

Citaat van: ivo1986 op juni 24, 2008, 23:43:45
Maar 3 jaar is niet meer mogelijk of kijk ik er overheen?

Toch wel, maar je moet wel snel zijn:

Citaat van: Enno op juni 22, 2008, 13:13:01
Na het aanvragen van de 2-jaars aanbieding kreeg ik 10 minuten bedenktijd voor een extra jaar voor 11 USD. En ach, ik ben de beroerdste niet.

Zie hier de screenshot die ik maakte net voordat ik positief op dat aanbod reageerde:

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Paulie

vreemd bij de aanmelding accepteert hij mijn adres niet hij geeft de volgende melding: "Invalid Address, please verify the address information"
Vincent SV 232, Onkyo TX-SR876 HT receiver, Squeezebox Touch Modified. Audio GD DAC, HDI Dune Prime 3. Front Genesis IM 8300 en Servo 12, Rear Infinity Renaissance 90. Intel SS4200 WHS server.

Nahpets

Recente nieuwbouw? Of is het adres van je creditcard afrekening niet hetzelfde als het afleveradres?
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Paulie

yep recente nieuwbouw ja. CC adres is gelijk aan nieuwbouw adres.

Lekker is dat.
Vincent SV 232, Onkyo TX-SR876 HT receiver, Squeezebox Touch Modified. Audio GD DAC, HDI Dune Prime 3. Front Genesis IM 8300 en Servo 12, Rear Infinity Renaissance 90. Intel SS4200 WHS server.

ivo1986

Citaat van: Audiofiel op juni 24, 2008, 23:52:26
Toch wel, maar je moet wel snel zijn:

Zie hier de screenshot die ik maakte net voordat ik positief op dat aanbod reageerde:

En het ht mag krijg je voor 10 usd per jaar erbij?

Nahpets

Citaat van: ivo1986 op juni 25, 2008, 00:17:21
En het ht mag krijg je voor 10 usd per jaar erbij?
Alleen het eerste jaar.
I love everybody!
some I love to avoid,

sultankat

Citaat van: ivo1986 op juni 24, 2008, 23:35:40
Ik zie hier 24 issues voor 53,97. Nergens de optie 3 jaar voor 64.

Kent iemand het blad Home Theater wat je er voor 10 usd erbij kan krijgen?

Als je voor twee jaar boekt krijg je 10 minuten de gelegenheid om voor 11 usd een derde jaar te contracteren.

Ik zie nu pas dat die opmerking al beantwoord is  ;)
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Infinity IRS Sigma speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

M

Wie heeft het blad al ontvangen?
LG G2 83
Sony X800m2
Apple 4K 2022
JBL Bar 1300

J.S.

hifiman

Ik ook nog niet, wel 2 nieuws mailtjes van beide bladen, dus het gaat vast wel goedkomen :P

sultankat

Citaat van: Audioloog op juli 13, 2008, 19:51:14
Ik ook nog niet, wel 2 nieuws mailtjes van beide bladen, dus het gaat vast wel goedkomen :P

Zelfde verhaal hier

bmateijsen

Dat duurt de 1ste keer minimaal 6 weken...

Citaat van: Mayko op juli 13, 2008, 16:29:30
Wie heeft het blad al ontvangen?

hardyke

Heb net ook geprofiteerd van de 3j stereophile + 1j home theater mag.
Wat wel vreemd bleek is dat ik op de bevestigings email geen 10$ gefactureerd werd voor home theater mag, maar 25$
Maja daar zal ik wel niet dood van gaan :)

Erik van Voorst (in memoriam)

Ik heb hem een paar dagen geleden binnen gekregen (hij staat toevallig op de foto op mijn transport-topic  ;D )...viel een tikkie tegen net als de laatste Absolute Sound...maar that's all in the game... ;)
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Audia

Citaat van: hardyke op juli 15, 2008, 21:41:25
Heb net ook geprofiteerd van de 3j stereophile + 1j home theater mag.
Wat wel vreemd bleek is dat ik op de bevestigings email geen 10$ gefactureerd werd voor home theater mag, maar 25$
Maja daar zal ik wel niet dood van gaan :)

Idem voor 3jr en 1jr HTM.
Bij mij was het ook $25,= voor HTM.
Volgens mij komt bovenop die $10,= nog eens $15,= voor verzending.
Woonkamer: SF Magico S1 | Audia Flight FLS10 | Playback Designs MPS-3 | PS Audio P10 | Transparent MM2 | REL T9X Special Edition RED

hifiman

Hmmmm, 6 weken verder en nog niks ontvangen  ::)  :P

Nahpets

I love everybody!
some I love to avoid,

Audiofiel

Ook hier niets in de brievenbus gevonden.... :-\

eduard

Ik heb ook nog niks ontvangen, ik heb geduld :)

sultankat