Lelijke speakers!

Gestart door WickedGame, september 9, 2006, 20:41:35

Vorige topic - Volgende topic

astrobart

astrobart

ik zie nu pas wat ze kosten :P

Dat zijn ze ook weer niet waard vinnik. ^-^

Rob H

Destroy the core!™

LittleNinja

Citaat van: Rakurai op november 29, 2006, 16:16:18
Wat mij betreft hebben we een winnaar.

Waar zou dat ding oorspronkelijk voor ontwerpen zijn eigenlijk?? Niet als speaker mag ik aannemen...  ::)

Ik gok dat het een industrieel ontworpen hondenwasautomaat moest worden....  ;D

Rob H

Citaat van: LittleNinja op november 29, 2006, 16:29:38

Ik zou er mijn hond toch niet in steken ;) .... maar volgens mij staat die speaker tegenover een spiegel .... vandaar de opengevallen kaak en de ontdane blik ;).
Destroy the core!™

BernHardN

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Martin_M

Citaat van: LittleNinja op november 29, 2006, 16:29:38
Waar zou dat ding oorspronkelijk voor ontwerpen zijn eigenlijk?? Niet als speaker mag ik aannemen...  ::)

Als het goed is, is de lengte naar de poort aan de voorkant precies uitgerekend. Dus die vorm zou best eens functioneel kunnen zijn ;)
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

El Penumbra

Dan maar een minder functionele vorm maar dit komt niet in de huis- of wat voor kamer dan ook!  :o
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

LittleNinja

Citaat van: Martin_M op november 29, 2006, 17:10:54
Als het goed is, is de lengte naar de poort aan de voorkant precies uitgerekend. Dus die vorm zou best eens functioneel kunnen zijn ;)

We mogen toch wel hopen dat het ergens goed voor is....  >:D

Hmm... net als bij eten... is de smaak goed, maar ruikt het vies... komt het niet goed!!  ;D

Rob Eric Blank

Citaat van: Martin_M op november 29, 2006, 13:54:25
Nou ja, op de sub van deze Thor/Siren toch wel:

Wel aardige specs:
15Hz to 22KHz met een gevoeligheid van 115 db en een gewicht van 1000 lbs. Maar dan die prijs van  $100,000 ::)

Ik vind deze juist wel mooi.
En sommige hadden het over het kwijt kunnen van planten op deze speakers.........
Mijn vriendin is eindelijk zover dat ze mijn speakers niet meer als decoratie zuil gebruikt. Dus planten zijn verboden, evenals kaarsen en allerlei andere snuisterijen..... >:(

Erik van Voorst (in memoriam)

Citaat van: Maximus_Aurelius op november 15, 2006, 23:04:28
Wat ik lelijke luidsprekers vind zijn :

B&W 801D  :-X Wasmachine is er niks tegen  :-X grote laadruimte  ;D en met zo'n alienhoofd er bovenop.

Inderdaad VERSCHRIKKELIJK LELIJK....(leuk topic ik hoop eigenlijk wel dat ik niemand kwets  ::)).....
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

WickedGame

Citaat van: Erik van Voorst op november 29, 2006, 18:41:42
Inderdaad VERSCHRIKKELIJK LELIJK....(leuk topic ik hoop eigenlijk wel dat ik niemand kwets  ::)).....

Tja de 801D blinkt niet echt uit in een mooie speaker. Is gewoon te breed, snap B&W's bedoeling ook niet met de 801. De 800 en 802 zien er qua verhoudingen aanzienlijker beter eruit.

Erik van Voorst (in memoriam)

....THEY OUGHT TO SHOOT THE DESIGNER....

hansen king................klinken overigens wel top
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Rob H

Vind het nogal meevallen eerlijk gezegd. Ze zijn niet klein en subtiel, maar in een wat grotere ruimte (en gezien de nieuwprijs van deze heren lijken me het ook geen speakers voor de man met de kleine beurs ;)), denk ik dat ze niet misstaan.

Ik vind 'm niet in deze hall of shame passen eerlijk gezegd, waar ik al heel wat echt afgrijselijke speakers langs heb zien komen.
Destroy the core!™

Interficior

Oehhh zie ik daar Scan-Speak-units? 23W, 70000 en die 15W classic? :D

Ik heb wel het idee dat mijn smaak anders is dan de rest hier, die hoorn met dat gat erin: O0 Wat een gave speakers. Die aparte vormen vind ik ook mooi. Of die B&W's die hierboven staan, lekker breed en lomp en groot, zoals het laag ook klinkt natuurlijk, breed en groot. Subwoofers moeten gewoon groot zijn. >:D

Kijk, zo'n subwoofer, dat is toch lelijk klein. :X
Take it or lease it

Martin_M

Citaat van: Interficior op november 29, 2006, 22:24:16

Kijk, zo'n subwoofer, dat is toch lelijk klein. :X

Hoezo, als 'ie zo'n 2 meter hoog is en 1 meter breed en diep. Vind ik 't nogal meevallen >:D

Benco

Wel ik vind ze ook niet mooi , maar swat smaken verschillen nu eenmaal ... er zullen beslist mensen zijn die ze wel mooi vinden ...
Als ik nieuwe speakers koop ga ik ook eerst horen wat het best klinkt (naar mijn smaak) voor mijn budget ... eenmaal omdat ik klank van een luidspreker nog steeds belangrijker vind dan hoe die eruit ziet ... maar tjah het oog wil ook wat en dan is het even  beraadslagen wat er uiterlijk nog net doorkan ...
Er zijn nu ook mensen die waar het uiterlijk  het allerbelangrijkste vinden .. en die kopen dan design dingen die dan veel te duur zijn voor de klank die ze weergeven ...

Over iemand anders z'n smaak en prioriteiten kunnen we weinig zeggen ... zolang de koper maar tevreden is met wat hij/zij kocht.

Martin_M

Citaat van: Erik van Voorst op november 29, 2006, 19:42:22

Qua materiaal/uiterlijk doen ze me wel een beetje denken aan de F1's van TAG McLaren:

Moet je ook weer van houden. Ik vind 't wel mooi ;)

Raphie

Ik vind dat ook wel weer mooi  8)
JBL PRX Power!

Sjettepet

Ik vind dat dan weer afschuwelijk. Een center als een dashboard, en die fronts zullen ook wel op onderdelen van F1 bolides moeten lijken. Valt me nog mee dat er geen spoiler op zit  :'(
ROON ROCK > Flac/DSD > Okto DAC8/Ropiee > Benchmark AHB2 >  Quadral Aurum Montan 9 || Libreelec > Denon AVR-X3500 -> XGIMI H2 || ROON ROCK > Topping D90/Pre90 > KEF LS50 / BK200

Rob H

Citaat van: Sjettepet op november 30, 2006, 11:09:35
Ik vind dat dan weer afschuwelijk. Een center als een dashboard, en die fronts zullen ook wel op onderdelen van F1 bolides moeten lijken. Valt me nog mee dat er geen spoiler op zit  :'(
Je hebt de bijpassende rears nog niet gezien >:D ;).
Destroy the core!™

Tazzy

Citaat van: Erik van Voorst op november 29, 2006, 19:42:22
....THEY OUGHT TO SHOOT THE DESIGNER....

Doet me een beetje denken aan Day of the Tentacle :D

Learn the rules so you know how to break them properly - The Dalai Lama

Dedicated room project progress report
DVDProfiler

Martin_M

Citaat van: Sjettepet op november 30, 2006, 11:09:35
Hehe, het materiaal is dus hetzelfde als de F1 bolides.

Citaat van: Rakurai op november 30, 2006, 11:10:54
Je hebt de bijpassende rears nog niet gezien >:D ;).
Voor een goede 4G zijn dat natuurlijk dezelfde als de fronts >:D

Ejorne

Ejorne

Haha, en dit dan...

Dit is ook een "speaker" en lelijk...
:P