Lelijke speakers!

Gestart door WickedGame, september 9, 2006, 20:41:35

Vorige topic - Volgende topic

aws

Misschien gek, maar het lijkt net of ie een hoog voorhoofd heeft. ;D Misschien dat ie best past in sommige super strakke interieurs. Maar ik vind de oude Extrema veel mooier, ondanks zijn hoge leeftijd.

advr

Citaat van: aws op maart 30, 2014, 13:10:47
Misschien gek, maar het lijkt net of ie een hoog voorhoofd heeft. ;D Misschien dat ie best past in sommige super strakke interieurs. Maar ik vind de oude Extrema veel mooier, ondanks zijn hoge leeftijd.

mee eens!
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Mordante

Citaat van: aws op maart 30, 2014, 13:00:40
De nieuwe Sonus Faber Extrema, slechts € 30.000,00 per setje, zijn de meningen heel erg over verdeeld, zie SF topic alhier.

Kan ze niet lelijk vinden.

FDLARRY

Citaat van: advr op maart 30, 2014, 13:02:09
Ze zijn inderdaad enorm lelijk... ze zijn daar wel de weg kwijt. Zeer jammer. :-[
Zonder dat ik deze mannen ken denk ik dat dit de reden is waarom ze volgens jouw de weg kwijt zijn, de mannen zijn net zo glad als de speaker.

OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

aws

Ja, mee eens, gladder bestaan ze niet. :D :D :D

martin778

De lelijkste speaker van het jaar 2014 tot nu toe  :D
Doodzonde, want de oude Extrema vond ik wel mooi.

angelo83

Van mij mogen ze deze sonus fabers zo neer komen zetten !
ik vind ze wel wat hebben .

VlisChris

Ik denk dat ik vooral de houtkleur in combinatie met de moderne vormen zo verschrikkelijk lelijk vind. Misschien in hoogglans zwart antraciet of carbon dat ik ze mooier zou gaan vinden.

Maar dit is het voor mij gewoon. Niet.

Jumping Jack

Die glanzende pakken zijn af-schuwe-lijk  :nopompom:.

O, en de speakers zijn ook best lelijk maar valt wel mee te leven.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

SmauG

Citaat van: FDLARRY op maart 30, 2014, 22:06:42
Zonder dat ik deze mannen ken denk ik dat dit de reden is waarom ze volgens jouw de weg kwijt zijn, de mannen zijn net zo glad als de speaker.

Hoewel ik het eens ben met de stelling dat de Ex3ma niet de meest elegant ogende SF is, wil ik wel opperen dat het deze mannen zijn die ons Olymica hebben gebracht. Dat vind ik een schitterende luidspreker welke m.i. SF waardig is.
-- Speakers N.N.B. - Naim Supernait - Naim CDX2 - Naim Stageline N - Pro-Ject Debut Carbon - Ortofon 2m Red - Scherm N.N.B. - Ziggo Horizon --

Raphie

het lijkt een beetje op zo'n wielrenners helm met zo'n stulp, i.g.g. STUKKEN mooier dan de oude, wat een lelijke jaren 80" blokken dozen zijn dat zeg, gadver..... net alsof je 2 vogelhuisjes in de huiskamer heb staan... je jan er zo een netje pinda's aanhangen....
JBL PRX Power!

FDLARRY

Citaat van: SmauG op maart 31, 2014, 14:16:28
Hoewel ik het eens ben met de stelling dat de Ex3ma niet de meest elegant ogende SF is, wil ik wel opperen dat het deze mannen zijn die ons Olymica hebben gebracht. Dat vind ik een schitterende luidspreker welke m.i. SF waardig is.
Eens. Misschien hadden de mannen gewoon een slechte dag.  ;)
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

FDLARRY

Citaat van: Raphie op maart 31, 2014, 14:48:48
het lijkt een beetje op zo'n wielrenners helm met zo'n stulp, i.g.g. STUKKEN mooier dan de oude, wat een lelijke jaren 80" blokken dozen zijn dat zeg, gadver..... net alsof je 2 vogelhuisjes in de huiskamer heb staan... je jan er zo een netje pinda's aanhangen....
:D

aws

Citaat van: SmauG op maart 31, 2014, 14:16:28

i.d.d., ze ontwerpen vaak baanbrekende en zeer goede luidsprekers, misschien is over een aantal jaren de Ex3ma gewoon de 1e geweest van een nieuwe trend, en zijn het klassiekers geworden. Lef hebben ze zeker!

Nahpets

Citaat van: aws op maart 31, 2014, 15:27:24
Lef hebben ze zeker!

Yep, die kledingkeuze is niet voor de weak-of-mind.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

PuNkEnStEiN

Quad 99CDS ♦ Quad 99FM ♦ Quad 99PRE ♦ Quad 99POW ♦ Quad 21L2 Sony PS-11
Synology DS215+ Squeezebox Touch DacMagic ♦ DacMagic 100 Shure SRH840

Passion4Sound

Zal wel vloeken in de kerk zijn, maar ik vind het mooie speakers.
Sterker nog ik denk dat ze waanzinnig zullen klinken.
Dat laatste is een aanname natuurlijk. ;D

eddy135

Citaat van: Passion4Sound op maart 31, 2014, 17:57:49

...Sterker nog ik denk dat ze waanzinnig zullen klinken.
Dat laatste is een aanname natuurlijk. ;D

Dat staat natuurlijk wel los van 't uiterlijk, waar het hier over gaat. ;D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Passion4Sound

Citaat van: eddy135 op maart 31, 2014, 19:25:36
Dat staat natuurlijk wel los van 't uiterlijk, waar het hier over gaat. ;D
Ik vind ze mooi, en zullen absoluut niet misstaan bij mij thuis.  ;D ze hebben ook een beetje weg qua afwerking van de Tad monitor

advr

Citaat van: Passion4Sound op maart 31, 2014, 17:57:49
..
Sterker nog ik denk dat ze waanzinnig zullen klinken.
..

Wat je zegt, je moet niet denken maar zeker weten. ;D ;D
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A