Lelijke speakers!

Gestart door WickedGame, september 9, 2006, 20:41:35

Vorige topic - Volgende topic

BernHardN

Citaat van: sauron op september 17, 2006, 11:00:56
De luidsprekers zijn wel lelijk  ;D

die center ziet er bijzonder uit

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Den Tas

Citaat van: sauron op september 17, 2006, 11:00:56
De luidsprekers zijn wel lelijk  ;D

Die zou ik wel willen(als ik die middeste erbij krijg) :P
----------------------------------------------------------------------------------------------------

vieze freddie

van die hoge tonen krijg je na verloop van tijd toch koppijn ;)
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

Den Tas

Citaat van: vieze freddie op september 19, 2006, 09:47:51
van die hoge tonen krijg je na verloop van tijd toch koppijn ;)

;D dat is waar, maar als de hooge tonen te erg worden weg ermee ;D
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Nelisje

Zo'n tweeter er bovenop is natuurlijk wel moeder de vrouw beveiliging, die zal er zo niet zomaar een bloempot opzetten ;) Scheelt weer wat ruzie thuis :)

)p(

Citaat van: BENN0 op september 17, 2006, 10:28:52
Kun je dat friemeltje aan de bovenkant eraf schroeven?

Ja en als je 40+ bent merk je er waarschijnlijk nauwelijks iets van als ie weg is qua geluid  >:D

peter

Den Tas

Deze kwam ik vandaag tegen :-X.
Ik zie het mooie er niet van, maar smaken verschillen(gelukkig). ;D

BernHardN

da's toch zonde van het geld allemaal  :-\

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Ejorne

Klipsch Synergy F3

Maar ik ben wel blij met deze speakers !!!
Totdat ik geld heb voor een setje betere speakers

Raphie

Ja, die Klipsch zijn ECHT lelijk, die willen ze zelfs bij de ALDI nog niet verkopen, zo veel plastic zit erop ;D
JBL PRX Power!

noise

Deze JBL speakers vind ik er echt bagger uitzien.

Peerless Monster

Citaat van: Hessels op september 20, 2006, 21:14:14
Deze JBL speakers vind ik er echt bagger uitzien.

Nee maar ze klinken wel volgens de eigenaar ;).
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Rotel RHB-10 Audio GD Master 3  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Technics SP-10

Ejorne

Citaat van: Raphie op september 20, 2006, 16:03:51
Ja, die Klipsch zijn ECHT lelijk, die willen ze zelfs bij de ALDI nog niet verkopen, zo veel plastic zit erop ;D

Ja, inderdaad erg jammer van dat maffe plastic. Maar ik heb verder niet het idee dat dit ook voor een plastic bijgeluidje zorgt.
Ik vind de geluidskwaliteit in vergelijk met de prijs zeker niet slecht, zoiets zul je bij de aldi inderdaad niet gauw terugvinden...  8)

Ik heb deze synergy vergeleken met een wat kleinere reference speaker (de rf-10). Ik moet zeggen dat ik in het mid en hoog weinig tot geen verschil hoor in plaatsing en/of detail. Wel is het laag wat strakker van de reference speaker, maar de F3 komt beduidend lager...

Oeps, ik ben een beetje offtopic aan het raken he?

Jamo R909

Ik weet niet of ik dit nou mooi of lelijk moet vinden... Wat ik ervan op foto's gezien heb lijkt het me lelijk, maar misschien zijn de in het echt wel indrukwekkend.... ?

papaleo

Citaat van: Ejorne op september 20, 2006, 23:04:58

Jamo R909

Ik weet niet of ik dit nou mooi of lelijk moet vinden... Wat ik ervan op foto's gezien heb lijkt het me lelijk, maar misschien zijn de in het echt wel indrukwekkend.... ?

Ik heb deze speakers in het echt gezien en die zien er echt gelikt uit in pianolak, zeker als de zij panelen(doek) er op zitten.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

vieze freddie

Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

Den Tas

Ik zal dit topic nog maar eens omhoog halen ;D
Deze kwam ik net tegen :-X.

Raphie

Met water vo laten lopen en goudvis erin. wat zijn die speakers LELIJK!
Dat die persoon ze nog op marktplaats durft te zetten  :-X
JBL PRX Power!

Den Tas

Citaat van: Raphie op oktober 13, 2006, 09:44:25
Met water vo laten lopen en goudvis erin. wat zijn die speakers LELIJK!
Dat die persoon ze nog op marktplaats durft te zetten  :-X

Als aquarium zouden ze misschien niet misstaan ;D.
Maar wie dit als speakers gebruikt :-\, en dan de prijs 350€ :o.

Ejorne

Citaat van: Davy.P op oktober 13, 2006, 11:36:18

Is dat heel erg veel voor pied pipers speakers?
en dan mdf behuizing maken en water in de vissekom.  :P
misschien heb je dan best wel een leuk speakertje... 

Ejorne

BTW:

Voor al de lelijke speakers hier, is dit misschien een optie...  :P

Raphie

Citaat van: Ejorne op oktober 13, 2006, 12:57:27
BTW:

Voor al de lelijke speakers hier, is dit misschien een optie...  :P

Dat zoiets bestaat, wat ENORM kitsch :o :o
JBL PRX Power!

tiptop

Citaat van: Davy.P op oktober 13, 2006, 11:36:18

Pied pipers zijn best goede luidsprekers voor hun geld jongens. 350 euro is niet te veel gevraagd volgens mij.

Plexiglas is ook nog eens een beter materiaal voor een behuizing dan MDF.
Tsja, het uiterlijk moet dan je smaak zijn, maar echt lelijk vind ik ze niet. (ligt er aan voor wat voor behang je ze neerzet natuurlijk ;D )
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Den Tas

Citaat van: tiptop op oktober 13, 2006, 19:30:58

Pied pipers zijn best goede luidsprekers voor hun geld jongens. 350 euro is niet te veel gevraagd volgens mij.

Plexiglas is ook nog eens een beter materiaal voor een behuizing dan MDF.
Tsja, het uiterlijk moet dan je smaak zijn, maar echt lelijk vind ik ze niet. (ligt er aan voor wat voor behang je ze neerzet natuurlijk ;D )

De Pied Pipers zullen wel goede speakers zijn, maar 350€ voor deze vind ik toch duur :-\(voor 350€ heb je ook een mooi afgewerkte set Pied Pipers, dan is mijn keuze snel gemaakt :P).
En ik kan ook niet geloven dat dit origineel is, want de kabels liggen binnenin maar slordig :-X.
Smaken verschillen natuurlijk heel sterk(gelukkig :P).

Maar terug on-topic, het gaat over het uiterlijk van speakers ;D

Peppi

CiteerMet water vo laten lopen en goudvis erin. wat zijn die speakers LELIJK!
Dat die persoon ze nog op marktplaats durft te zetten 

Ik vind zo ook niet echt lelijk, ze zullen wel al redelijk oud zijn en in hun tijd wellicht zeer modern.

Je spreekt hier wel over Pied Pipers, beetje respect, is toch een van de klassieke Nederlandse luidsprekers.
al sinds mensenheugenis op de markt.

Peter
Reality is an illusion caused by a lack of alcohol (Audiostatic ES300rs, 2x HYPEX NCore 400 monoblocks, NAD T758v3, LG OLED v920, 5.1.2 Gallo A'Diva Ti surrounds in Atmos, Final S200 sub, Apple TV4k, Marantz cd80)

Daklem

Citaat van: Peerless Monster op september 20, 2006, 22:22:03
Nee maar ze klinken wel volgens de eigenaar ;).

Dat zou ik ook zeggen! Zulke lelijke dingen zet je niet voor je lol in de huiskamer.  :-X :-\