LittleNinja Theater zoektocht voorbij... Rust in de tent.

Gestart door LittleNinja, augustus 20, 2006, 22:28:31

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

SV..S

Citaat van: LittleNinja op januari 10, 2012, 01:02:27
Mochten er nooit andere kids komen spelen bij jouw kids dan?? :D
nee daar beginnen we niet aan, ben je gek zeg, straks slopen ze mijn mooie spullen nog :o




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

LittleNinja

Zo.... Na een aantal dagen klussen zijn we nu bijna helemaal klaar. Alleen nog wat hoekprofielen plaatsen van de week en deze een bijpassend kleurtje geven.

Erg lastig om de werkelijke sfeer vast te leggen, maar hierbij het nieuwe uiterlijk van mijn woonkamer HT...





Het fotowerk wordt ook nog eens lichtelijk misvormd door Tapatalk.. :-X

Gegroet,
LittleNinja
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Jean Sibelius

Citaat van: LittleNinja op januari 15, 2012, 23:22:42
Erg lastig om de werkelijke sfeer vast te leggen, maar hierbij het nieuwe uiterlijk van mijn woonkamer HT...
Ziet er mooi uit Dennis. Erg sfeervol geworden! 8)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

larzie

"The Wall" zou een goede benaming zijn voor je HT  :pompom:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

skyfox

Wauw, ziet er mooi uit!! Zal ook nog steeds netjes zijn als je scherm voor je tv zakt. Gaaf hoor!
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

LittleNinja

Thanks. Klopt inderdaad. En ik heb een donkere achtergrond achter het scherm.. Werkt als een groter donker kader om het beeld heen.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

WickedGame

Ziet er zeer netjes uit kerel! Moet toch eens een keer in het komen bekijken (loop ik al jaren te gillen! :D)

Net als jij weer eens langs moet komen...  ;D

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive


LittleNinja

Dank u, dank u! Ik ben blij dat het werk beloond wordt met lovende reacties.

Op korte termijn wil ik toch ook eens wat zwakkere verlichting achter de wand hebben omdat het voor sommige ogen wat fel over blijkt te komen ( op de foto lijkt het ook een verblindende zee van licht te zijn :-X ). Hierdoor wordt deze verlichting eigenlijk relatief weinig gebruikt. Zonde.

Daarnaast hoop ik binnenkort nog een upgrade te kunnen doen, al lijkt dat wat onzeker op dit moment.

In ieder geval ben ik weer trots op mijn nieuwe wandje! :pompom:
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

SV..S

om de een of andere manier heeft het iets bekends  >:D

is mooi geworden, netjes hoor :thumbs-up:




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Sonic Circle


LittleNinja

@SVS

Haha!! Dat begrijp ik. De plannen had ik al enorm lang ( zoek maar terug in mijn topic ), echter duurde het "even" voordat ik overging tot de uitvoering...

@Sonic

Bedankt! Als straks alle veranderingen doorgevoerd zijn, kom je dan weer eens kijken?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LittleNinja

Nog even gekeken of ik betere foto's kon maken en plaatsen.. Helaas blijven het avond shots met een iPhone 4. Niet optimaal dus..



"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LittleNinja

Citaat van: SV..S op januari 18, 2012, 22:08:42
om de een of andere manier heeft het iets bekends  >:D

is mooi geworden, netjes hoor :thumbs-up:

Wow!! Het is zelfs VEEL langer geleden dan ik dacht!!!

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=98579.0

9 maart 2010 :o
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

high-q

Dat ziet er heel netjes uit zo, heb je echt mooi gedaan!  :clapping:
Is het misschien een idee om de lampjes te dimmen, zodat je zelf de lichtsterkte kunt bepalen?
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

hifiman


LittleNinja

Citaat van: high-q op januari 19, 2012, 12:08:22
Dat ziet er heel netjes uit zo, heb je echt mooi gedaan!  :clapping:
Is het misschien een idee om de lampjes te dimmen, zodat je zelf de lichtsterkte kunt bepalen?

De spotjes aan de voorzijde zijn precies goed. Het gaat juist om de verlichting achter de wand. Dit zijn licht gekleurde TL buizen. Doordat het niet direct de ruimte in schijnt, is het juist erg sfeervol, maar iets te fel. Een TL dimmer kan, maar lichtere buizen is ook een oplossing.

@Audioloog

Jij moet ook maar weer eens binnen wandelen binnenkort. ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

vik

Citaat van: LittleNinja op januari 18, 2012, 22:54:47
Nog even gekeken of ik betere foto's kon maken en plaatsen.. Helaas blijven het avond shots met een iPhone 4. Niet optimaal dus..





Super netjes afgewerkt!  ;)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

LittleNinja

Behalve de buitenranden... Die moet ik nog afwerken met een in kleur geverfd hoekprofiel.. Komend weekend komt die er op. 8)

Thanks!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

squeek

Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

hifiman

Citaat van: LittleNinja op januari 19, 2012, 13:21:36
De spotjes aan de voorzijde zijn precies goed. Het gaat juist om de verlichting achter de wand. Dit zijn licht gekleurde TL buizen. Doordat het niet direct de ruimte in schijnt, is het juist erg sfeervol, maar iets te fel. Een TL dimmer kan, maar lichtere buizen is ook een oplossing.

@Audioloog

Jij moet ook maar weer eens binnen wandelen binnenkort. ;)

Gezellig! Ik wacht geduldig op de uitnodiging  :yin-yang:  ;)

LittleNinja

Ik had gehoopt rond deze tijd een leuke nieuwe upgrade aan te kunnen kondigen, maar helaas ziet het er niet naar uit dat dit gaat lukken.

Wat ik wel binnenkort hoop te kunnen doen is de RCA pluggen vervangen van mijn Ecosse The Composer interlinks. Ik ben tot dusver behoorlijk vergevingsgezind geweest.. De pluggen op de kabels grijpen namelijk nauwelijks vast om de terminals. De kleinste beweging betekent al dat het signaal wegvalt en ik in plaats van HD audio, een of meer kanalen minder over houdt! Iets strakker knijpen van de pluggen is geen optie. Ze buigen niet, maar breken meteen af... :nopompom:

Ik heb de leverancier een jaar na de aanschaf ( het duurde erg lang tot ik daadwerkelijke Oppo had staan ) een bericht gestuurd en deze was me erg behulpzaam door zonder blikken of blozen nieuwe pluggen toe te zenden. 8). Wat dat betreft niets dan lof over Hi-Stands!

Echter, de nieuwe pluggen leveren dezelfde problemen op en vandaag leidde dat tot een dusdanige hoeveelheid frustratie dat ik bijna in staat was de boel af te breken.. Ik ga dus op zoek naar andere, beter vastgrijpende pluggen. Adviezen?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Dirk

Citaat van: LittleNinja op januari 29, 2012, 17:20:43
Ik ga dus op zoek naar andere, beter vastgrijpende pluggen. Adviezen?
Neutrik RCA pluggen.
Bij verschillende online shops te koop voor <2€/stuk  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea