Wilson Benesch/AudioNET/Tara Labs setje

Gestart door DA BoSS, april 24, 2006, 11:16:22

Vorige topic - Volgende topic

CEC TL-2X loopwerk, kopen ?

ja, buitenkansje
ja, waarom niet
nee, geen match
nee, ga voor de bijpassende audionet cd speler
nee, zonde van je geld...

DA BoSS

Citaat van: Audiotwin op februari  2, 2007, 23:03:00
Mooie foto's!
Alles al opgelost met je versterker en heb je al goed kunnen luisteren?
thx
Helaas nog niet veel verder met mijn versterker probleem.
(maar het luisteren is nog steeds één groot feest  8))
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

DA BoSS

High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

advr

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF ;D ;D ;D
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

dynam1ke

Wow, tis niet vaak dat ik speakers echt mooi vind. Maar deze  :o
Harman/Kardon Bowers&Wilkins Apple Wyrewizard Monster vdHull GLS-Audio Rittal Lapp DIY

graafke

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

DA BoSS

heb mijn setje net ook even snel online gezet bij het showcase gedeelte van 't forum 8)

(*click*)

Peerless Monster

Citaat van: DA BoSS op februari 23, 2007, 10:10:31
heb mijn setje net ook even snel online gezet bij het showcase gedeelte van 't forum 8)

(*click*)

Nu nog wachten op een uitnodiging ;D
Waanzinnig mooie speakers vind ik deze.
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of AVM AMPs | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

DA BoSS

Citaat van: Peerless Monster op februari 23, 2007, 19:35:27
Nu nog wachten op een uitnodiging ;D
Waanzinnig mooie speakers vind ik deze.

kom eens gezellig een biertje drinken >:D

Zit nog wel in een experimenteer - leren kennen fase maar bij deze ben je van harte uitgenodigd.... ;)

advr

Citaat van: DA BoSS op februari 23, 2007, 23:34:39
kom eens gezellig een biertje drinken >:D

Zit nog wel in een experimenteer - leren kennen fase maar bij deze ben je van harte uitgenodigd.... ;)

dan zou ik graag met Rens mee willen als het uitkomt bij mij ;D
ken de discovery's erg goed :D
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Peerless Monster

Citaat van: advr op februari 24, 2007, 15:41:29

Goed idee!
Maar bier en rijden (met de auto) is een minder goed idee.
Beginnen met een biertje en dan pas na 3 uur weer weg ;D.
Ben heel benieuwd naar deze jongens (en uiteraard je versterker Jasper ;) ).
De CD-speler is minder interessant. Die klank ken ik wel ;).
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of AVM AMPs | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

advr

Citaat van: Peerless Monster op februari 24, 2007, 16:51:03
Goed idee!
Maar bier en rijden (met de auto) is een minder goed idee.
Beginnen met een biertje en dan pas na 3 uur weer weg ;D.
Ben heel benieuwd naar deze jongens (en uiteraard je versterker Jasper ;) ).
De CD-speler is minder interessant. Die klank ken ik wel ;).

ik weet niet waar we heen zouden moeten maar ik drink niet ;D

DA BoSS

Citaat van: advr op februari 24, 2007, 15:41:29
gezellig 8)

DA BoSS

Citaat van: advr op februari 24, 2007, 20:39:12
ik weet niet waar we heen zouden moeten maar ik drink niet ;D

....de tocht voert naar Amsterdam; wat vinden jullie van een vrijdagavondje?

Ps: ik tap gelukkig ook spreekwoordelijke biertjes, deelt nog lekker uit ook...>:D ;D

advr

Citaat van: DA BoSS op februari 25, 2007, 20:07:50
....de tocht voert naar Amsterdam; wat vinden jullie van een vrijdagavondje?

Ps: ik tap gelukkig ook spreekwoordelijke biertjes, deelt nog lekker uit ook...>:D ;D

hoi jasper,

nou een vrijdagavondje is leuk, zag wel net dat ik alle vrijdagen in maart al vol zit dus wacht niet op mij als jullie eerder willen afspreken. verder even uitkienen want den bosch - amsterdam over de a2 is geen pretje, zeker ook op vrijdag niet helaas. :(

ik merk het wel.

groet,
Ad.

DA BoSS

Citaat van: advr op februari 25, 2007, 20:59:06
hoi jasper,

nou een vrijdagavondje is leuk, zag wel net dat ik alle vrijdagen in maart al vol zit dus wacht niet op mij als jullie eerder willen afspreken. verder even uitkienen want den bosch - amsterdam over de a2 is geen pretje, zeker ook op vrijdag niet helaas. :(

ik merk het wel.

groet,
Ad.
heeft geen haast voor mij hoor  8)

DA BoSS

Heb de laatste tijd veel van mijn overtollige apparatuur verkocht, kleine update:

-Rotel RMB1075 en RSP1066
-Quad 11L
-Quad 22L + L-center
-Classé cdp-10
&veel kabels

Nu nog mijn Tjoebje en de laatste kabels weg, en dan ben ik er  O0

Upcoming: een nieuwe lcd-tv, of iets met mijn akoestiek, of een dvd-recorder....
;D

DA BoSS

Ik heb vorige week mijn Tjoeb weer aangesloten, echt een lekkere speler 8)

Zo lekker zelfs, dat ik me na een paar dagen Tjoeb'en opeens ergerde aan mijn denon loopwerk-audionet dac combo.
Ik snapte er niks van, deed me zelfs een beetje denken aan (het geluid van mijn) Denon op mijn Rotel meerkanaals set.
Me al met al een kleine week lang verbaasd/geergerd, totdat ik eindelijk op het idee kwam de fase eens te checken.
En ja hoor......alles viel weer op zijn plek :o

Probleem opgelost ;D
(maar de tjoeb blijft gelukkig ook zeer fijn klinken in mijn huidige setup)

DA BoSS

Update: ik heb afgelopen maandag eindelijk een aparte hifi-groep in gebruik genomen O0

Ik had al tijden geleden een speciale AHP automaat voor in de stoppenkast gekocht, alsmede een Rittal stekkerblok en goed installatiedraad (nog bedankt frank).
Maar 't aansluiten liet nog lang op zich wachten, omdat ik eerst druk was te experimenteren met de plaatsing van mijn set tov de woonkamer. (in de lengte, in de breedte etc).
En daarna weer met experimenteren- leren kennen van mijn nieuwe set >:D

Maargoed, de kabel is nu getrokken en rechtstreeks afgemonteerd op het Rittal blok (nagelvast).
De automaat met smeltzekering afgelopen maandag laten aansluiten door een elektricien....en de aparte groep was eindelijk een feit 8)

Eerste mini-indruk:

-meer rust/transparantie
-klinkt iets 'schoner'
-tikje dynamischer

In ieder geval vind ik mijn set set nu prettiger klinken dan voorheen!
Fijne upgrade dus,ben er (voorlopig) blij mee...

DA BoSS

en nog een nieuwtje:

Ik heb enige tijd geleden contact opgenomen met Garmtz van BBG voor een Auralex demo / akkoustisch advies.
Ben heel benieuwd wat daar uit gaat komen... :D

DA BoSS

en wederom een nieuwe aanschaf ;D

Ik heb de knoop doorgehakt en ben toch voor een plasma gegaan.
En aangezien ik het design van de Panasonic PV60 toch iets mooier vond dan van de PV45 (en Smits  de PV60 niet kon leveren), heb ik gekozen voor de Mediamarkt-aanbieding:
de Panasonic 42PV60

Eerste indruk: ik ben helemaal gelukkig...wat een prachtige tv!
Ik zal van de week nog even wat nieuwe foto's nemen O0

Jean Sibelius

Hoi Jasper,

Gefeliciteerd met je laatste upgrades en aankopen (ziet er goed uit!) ;D
Is de postcode loterij in Amsterdam gevallen? ;)

Groetjes, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

R

Nice... feli O0 O0.

Citaat van: DA BoSS op maart 15, 2007, 17:06:02
en wederom een nieuwe aanschaf ;D

Ik heb de knoop doorgehakt en ben toch voor een plasma gegaan.
En aangezien ik het design van de Panasonic PV60 toch iets mooier vond dan van de PV45 (en Smits  de PV60 niet kon leveren), heb ik gekozen voor de Mediamarkt-aanbieding:
de Panasonic 42PV60

Eerste indruk: ik ben helemaal gelukkig...wat een prachtige tv!
Ik zal van de week nog even wat nieuwe foto's nemen O0

DA BoSS

Citaat van: Jean Sibelius op maart 15, 2007, 17:11:17
Hoi Jasper,

Gefeliciteerd met je laatste upgrades en aankopen (ziet er goed uit!) ;D
Is de postcode loterij in Amsterdam gevallen? ;)

Groetjes, Jan

dank je  :D

De postcode-knaller komt dit jaar uit Apeldoorn vandaan...bij onze vrienden in het blauw >:D

DA BoSS

Citaat van: Ruben op maart 15, 2007, 17:36:46
Nice... feli O0 O0.

Thx!

nog geen tijd gehad nieuwe foto's te maken, maar ze komen eraan....