Wat is jouw laatste stereo - aanwinst

Gestart door Peerless Monster, april 8, 2006, 12:34:24

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Citaat van: MartijnR op juli  3, 2007, 23:21:23
Vergeet je niet dat dit een stereotopic is. Dus alleen als je de SMS-1 ook in stereo laat meedraaien mag je hier posten  ;). Overigens, natuurlijk van harte gefeliciteerd met je SMS.

Martijn

Martijn,

ook bij Cd's in Stereo speelt de SMS mee dus hij mag hier ook staan ;)

Groet, Sjors

genesis

Citaat van: Peerless Monster op juli  5, 2007, 00:07:22
Ben je offshore?
Ik wilde P. gaan bellen voor een afspraak.

Ben thuis. ;)

Genesis

Carpe Diem

neverywhere

Boxjes voor bij de computer:KEF Q4

Zo goedkoop dat het haast pijn doet  ...99 euro per stuk...tja, wat zal ik dan blijven speuren naar betaalbare tweedehandsjes?
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

Peerless Monster

Citaat van: neverywhere op juli  6, 2007, 17:29:01
Boxjes voor bij de computer:KEF Q4

Zo goedkoop dat het haast pijn doet  ...99 euro per stuk...tja, wat zal ik dan blijven speuren naar betaalbare tweedehandsjes?

Hahaha, mooi man! Zeker voor bij de pc...
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Rotel RHB-10 Audio GD Master 3  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Technics SP-10

Raphie

M'n BB&G Nordorst Demo set, bestaande uit:
Red Dawn luidsprekerkabel
Heimdal rca interlink
en een Silver Shadow digitale interlink

De eerste indruk, ik heb véél meer hoog, dit is héél erg wennen, doet me nu bijna zeer aan m'n vullingen maar wel tevens veel meer detail in het mid hoog gebied, wat ik eerst een beetje te warm vond klinken.
ik beloof niet meer kritisch te posten in kabel topics.. Tjezus wat een verschil!
JBL PRX Power!

LexiconLogan

Citaat van: Raphie op juli  6, 2007, 19:08:39
Heimdal rca interlink

De eerste indruk, ik heb véél meer hoog, dit is héél erg wennen, doet me nu bijna zeer aan m'n vullingen maar wel tevens veel meer detail in het mid hoog gebied, wat ik eerst een beetje te warm vond klinken.
ik beloof niet meer kritisch te posten in kabel topics.. Tjezus wat een verschil!
Super interlink..
TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

dre73

Citeerik beloof niet meer kritisch te posten in kabel topics.. Tjezus wat een verschil!

en zo is er weer eentje ;D
Gryphon Atilla,Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

LexiconLogan

Heimdal rca interlink

wil je mijn CinemaFlex BassLine XLR-XLR niet overnemen? ;D
TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Raphie

Nee, heb daar een mooie M1000 van monster voor (TAg heeft ook geen XLR voor sub out toruwens)
JBL PRX Power!

LexiconLogan

Citaat van: Raphie op juli  6, 2007, 19:38:13
Nee, heb daar een mooie M1000 van monster voor (TAg heeft ook geen XLR voor sub out toruwens)

oke ;)

Markaudio

Heimdal rca interlink

Die heb ik ook vergeleken met mijn W&M LS-01 kabels. Ik speel nu nog met de W&M's........

Persoonlijk vond ik de Red Dawn geen vergelijk met de W&M's, De LS-01 vond ik veel opener en het hoog niet zo overdrijven.
Everybody's running, but half of them ain't looking.

If something works perfectly fine, take it apart and find out why!

Raphie

Het zit hem in de match, maar om nu niet helemaal gek te worden ga ik eerst even met compleet Nordost spelen om daarna m'n eigen kabels weer 1 voor 1 terug te hangen. Het kan best zijn dat bijv alleen m'n MIT Digital Reference vervangen door de Silver Shadow al het gewenste resultaat geeft. Ik mis nu wel het "fundament" dat ik met de W&M wel had....  maar eerst nog maar meer cd's luisteren om een goede totaalindruk te krijgen
JBL PRX Power!

Peerless Monster

Citaat van: Raphie op juli  6, 2007, 20:01:37
Het zit hem in de match, maar om nu niet helemaal gek te worden ga ik eerst even met compleet Nordost spelen om daarna m'n eigen kabels weer 1 voor 1 terug te hangen. Het kan best zijn dat bijv alleen m'n MIT Digital Reference vervangen door de Silver Shadow al het gewenste resultaat geeft. Ik mis nu wel het "fundament" dat ik met de W&M wel had....  maar eerst nog maar meer cd's luisteren om een goede totaalindruk te krijgen

Als je het fundament mist, dan ga je dat nooit verkrijgen met NO revII.
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Rotel RHB-10 Audio GD Master 3  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Technics SP-10

Raphie

Citaat van: Peerless Monster op juli  6, 2007, 20:06:59
Als je het fundament mist, dan ga je dat nooit verkrijgen met NO revII.

Da's waar, maar ik heb oo knog een hele mooi DD18  ;D
Zullen we in mijn topic verdergaan?
JBL PRX Power!

Peerless Monster

Citaat van: Raphie op juli  6, 2007, 20:09:44
Da's waar, maar ik heb oo knog een hele mooi DD18  ;D
Zullen we in mijn topic verdergaan?

Yes sorry.

Staaled

Ja hallo,zo is het lang zo leuk niet meer. ;) ;D

Voor je het weet ga je ook nog beweren dat netsnoeren "klinken". :P

Salut,Hipster.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Peerless Monster

Citaat van: Hipster op juli  6, 2007, 22:29:03
Ja hallo,zo is het lang zo leuk niet meer. ;) ;D

Voor je het weet ga je ook nog beweren dat netsnoeren "klinken". :P

Salut,Hipster.

Als het goed is (en dat is dus nooit), dan hebben kabels geen klank ;).
Je moest eens weten wat zo'n powersnoertje in je set kan doen...

Raphie

Dat weet ik als geen ander, maar heb m'n power al weer een paar jaar naar volle teveredenheid op orde ;)
JBL PRX Power!

Peerless Monster

Citaat van: Raphie op juli  7, 2007, 10:19:08
Dat weet ik als geen ander, maar heb m'n power al weer een paar jaar naar volle teveredenheid op orde ;)

Totdat je de P500 hebt gehoord in je set ;).

Wijx wondere wereld

kleine update

(spikes liggen nog te wachten)
Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Wijx wondere wereld

Rob_H

Citaat van: The one and only Wijx op juli  7, 2007, 15:41:12
kleine update

(spikes liggen nog te wachten)

Mooie rack  ;D

Ikzelf heb deze ook, welke spikes ga je er onder zetten?
Ik gebruik de Cerabase van Finite Elemente, wereld van verschil...

Mvg. Rob

PeterPan

iPod Nano 2GB. Met name voor gebruik in combinatie met de Nike+ sensor:

Een ontvanger voor op de iPod en een sensor voor in de Nike+ hardloopschoenen.

Om 'm goed aan te kunnen sluiten op mijn versterker heb ik deze kabel gekocht:

Een iPod dock connector naar RCA. De kabel is van microshar, een beetje aan de dure kant maar ik kwam 'm voor een redelijke prijs op eBay tegen. Alle andere dock naar RCA kabels die ik gezien heb waren of duurder dan de Nano of $5 plastic prul dingen ;)
Denon DVD-3930, OPPO BDP-83, PS3, Xbox 360 HD DVD, Popcorn Hour C-200, Pro-Ject Debut III, Humax iHDR-5050c.
DVDO iScan Duo, Panasonic 42PZ80, Epson EH-TW2900, Arcam AVR350, Kef XQ30 :wub:

Wijx wondere wereld

Citaat van: Rob_H op juli 10, 2007, 17:52:06
Mooie rack  ;D

Ikzelf heb deze ook, welke spikes ga je er onder zetten?
Ik gebruik de Cerabase van Finite Elemente, wereld van verschil...

Mvg. Rob

Er zitten nu de standaard spikes onder. Degene waar ik dit rack van heb gekocht was erg negatied over de Cerabase dus ik weet niet of ik daar nog in ga investeren. Eerst maar eens de kabels enzo goed doen