Wat is jouw laatste stereo - aanwinst

Gestart door Peerless Monster, april 8, 2006, 12:34:24

Vorige topic - Volgende topic

Spijkie

JAh echt super dit forum! 8) Ik zal binnenkort wat foto's plaatsen van mijn set die ik nu voor de helft via dit forum bijelkaar heb weten te bemachtigen :)
T+A Symphonia, Audiosolutions figaro S2, Atlas power, atlas mavros LS grun, Ansuz A3 digital, Axxess ethernet, Axxess switch.

Daklem

Citaat van: Spijkie op juni 24, 2007, 10:20:56
Een Arcam FMJa32 via BB&G. Nooit geweten dat het verschil zo groot kon zijn met mijn Denon AVC A10.

Groeten,

Spijkie

Gefeliciteerd! Dat zal inderdaad een wereld van verschil zijn! Dat geloof ik direct :D

Rob Eric Blank

Citaat van: MartijnR op juni 24, 2007, 16:57:01Wat mij betreft levert Primare zo'n beetje het mooiste design.
Staan ook in het museum of Modern Arts in New York! Ik vind het super en klinkt ook vet. Mn vriendin vind het ook mooi, om de DVD speler, stereo versterker, surroundversterker en CD speler aan te schaffen....SLIK!

sultankat

Citaat van: Rob Eric Blank op juni 26, 2007, 09:30:06
Staan ook in het museum of Modern Arts in New York! Ik vind het super en klinkt ook vet. Mn vriendin vind het ook mooi, om de DVD speler, stereo versterker, surroundversterker en CD speler aan te schaffen....SLIK!

Als Primare nu ook nog speakers heeft zit je helemaal goed
Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

MartijnR

Citaat van: Rob Eric Blank op juni 26, 2007, 09:30:06

Warm houden die gedachte, en ach geld is toch maar een overgewaardeerd item ;). Geld moet rollen, zo nu en dan ook een beetje mijn kant op.

Martijn
Bluesound Pokernode 2i | Audio Physic Sittara | LG oled 55"

DANILXL

Ik heb de laatste maanden een setje bij elkaar gekocht: (foto's van internet)

Onkyo TX-DS575X receiver

Monitor Audio Reference Bronze Br2 zwart:

+4m van der hul speakerkabel

audionut

Laatst via hifi.nl de musical fidelity KW500 versterker en A5 Cd-speler gekocht:
Men neme een paar maggies, doen daar wat minipodjes bij en hebbe.... een kamer vol speakers!

R

Audiotwin

Dat is een kamer vol :o Maar wel mooi hoor!
Tevredenheid!!!

Alco

Wel een beetje vol inderdaad.... (mooi zou ik 't eerlijk gezegd niet kunnen noemen, uitgezonderd de MF componenten en de Magnepan's! :-* :))  Vind de oude TV bovenop 't al vrij hoge rack niet zo'n mooi gezicht eigenlijk...

Ik denk dat 't met een iets lager rack en dan een mooie LCD TV tegen de muur mooier uitkomt.
Nevertheless, kan me voorstellen dat 't erg fraai klinkt hoor! :)
Bluesound Node Icon, Naim Nait 50, Proac Tablette 10 signatures op Solidsteel SS-6 stands. (kabels: Amazon rca-din + De Groef Audio ls kabel)

EdoE

Ik ben wel benieuwd naar dat knaagdier, daar links.

B.J.

Grindtegel

Cowon iAudio D2 + Sennheiser CX300 oordopjes
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Ghosty J

woow wat een mooie aankopen :)
succes en wordt niet doof :)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

ener

Een paar usher cp6371 met beryllium hoog in zwart. :) :) :) :) :)
Gewoon super aanwinst.

Raphie

Citaat van: ener op juni 27, 2007, 20:19:43
Gewoon super aanwinst.

Yep beryllium rules.... Eenmaal beryllium, nooit meer wat anders!  O0
JBL PRX Power!

Audiotwin

Citaat van: ener op juni 27, 2007, 20:19:43
Gewoon super aanwinst.

Gefeliciteerd!!!
Heb je ze ook beluisterd met de standaard tweeters,wat vond je verschillend?
Tevredenheid!!!

ener

Veel meer details en aangenamer hoog, verschil is groot maar ook kostbaar, geen moment spijt van gehad. :D :D
Heb eerst ongeveer 2 maand met de standaard tweeters geluisterd dit was al zeer fraai, maar als je een keer beryllium hebt gehoord wil je niet meer terug. Echt gewoon super. :)

Wijx wondere wereld

Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

Pai Mei

DE CEC CD3300

Pai Mei

Marantz SR7007 | Pioneer VSX-A5i | CEC AMP3300R | CEC CD3300 | Pioneer DVR-530H | Elac 208.2 | Elac 203.2 | Elac 200.2 | JK Reference Junior | Interlink JK acoustics Type II | JK Type II| Oehlbach | Viablue

Kingpin

Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Volumio Rivo Plus Streamer, Kingpin Volumio Power Supply, Gustard X26 III DAC, MoFi Sourcepoint 10 Master Edition, Apogee Wyde Eye RCA, WireWorld I2S HDMI, IsoAcoustics.

Sjors

ff cross-posten  ;D

Een Velodyne SMS-1 geleverd door BB&G  8)

Me = happy  :)

Groet, Sjors

PaulSQ

Gaaf ding ;D

Wat doet ie precies, 8 bands equalizing en crossover voor de subs, verder nog leuke features? Gaat alles eigenlijk digitaal of analoog?
Arcam AVR 390 KEF R700 / R300  ICEpower 1200AS2  BK 400XXLS

DANILXL

hoe zet je eigenlijk foto's online, ik heb namelijk foto's van mn installatie ;D

Chris80

Living Voice auditorium - Primaluna 3+5 - AH! Ultra Tjoeb - Nordost Blue Heaven.