Wat is jouw laatste stereo - aanwinst

Gestart door Peerless Monster, april 8, 2006, 12:34:24

Vorige topic - Volgende topic

Marino en 7 gasten bekijken dit topic.

Henkjan_O

als de albums die besproken worden stereo zijn, mag een boek dan in dit topic?  :D

toch maar weer een sub, straks met MFB :-)

michel69

Citaat van: AudioEnZo op juli 29, 2026, 09:19:50Schitterende eindversterker, sowieso de hele set  :wub:

Thx mannen 😀 ben er uiteraard heel erg tevreden mee en heb nu wel mijn set af😉 beter dan dit gaat het imo niet worden in mijn kamer.

En hier nog een foto van het vinyl en surround gedeelte 😉

Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

Leeuwarden

Koeling voor mens en apparatuur!IMG_0555.jpeg

eduard

Afgelopen weekend bijna 60 cd's 2de hands aangeschaft via discogs. Inclusief verzenden rond de 4 euro perstuk.

Unkhman

Citaat van: michel69 op juli 29, 2026, 13:51:58beter dan dit gaat het imo niet worden in mijn kamer.
Beter niet, heter wel! 😅

michel69

Citaat van: Unkhman op juli 29, 2026, 16:13:47Beter niet, heter wel! 😅

🤣🤣 Precies de Pass labs wordt echt warm ach kan de thermostaat in de winter paar graden lager 😀
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

Unkhman

Citaat van: michel69 op juli 29, 2026, 16:30:04🤣🤣 Precies de Pass labs wordt echt warm ach kan de thermostaat in de winter paar graden lager 😀
[/quote
Citaat van: michel69 op juli 29, 2026, 16:30:04🤣🤣 Precies de Pass labs wordt echt warm ach kan de thermostaat in de winter paar graden lager 😀
Heb 8 jaar n x250.5 gehad, dat in de zomer regelmatig in mn onderbroek naar muziek luisteren 😂

AudioEnZo

Citaat van: Unkhman op juli 29, 2026, 16:33:11Heb 8 jaar n x250.5 gehad, dat in de zomer regelmatig in mn onderbroek naar muziek luisteren 😂
En ik denk in plaatjes  :blink:

:D

Leeuwarden

Tjonge jonge, ik zet de oplossing hier net boven! Nergens last van  :pompom:

Unkhman

Tu-Ner - Rendezvous Rodeo (2026)

vergeerr72

Citaat van: Unkhman op juli 30, 2026, 18:25:53Tu-Ner - Rendezvous Rodeo (2026)

Hopen dat die ook naar Europa komen.
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2/ Rhea, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL, Acrotec/Acrolink bekabeling, Labahua groundboxes, Audirvana, Synergistic Research zekeringen

gizmo2

paar tweedehands L.A audio P1 gold monoblokken.

alles high-end verantwoord.

mijn audio setje....Showcase :thumbs-up:

turtlespeed

Pro-ject Xtension evo 9
Project Phono Box DS3B
Auralic Altair g2.2
MARILLION, The best-kept secret in the music industry !

gizmo2

Citaat van: turtlespeed op Vandaag om 17:43:34Pro-ject Xtension evo 9
Project Phono Box DS3B
Auralic Altair g2.2
Zo'n Auralic Altair g2.2 staat bij mij ook nog op het lijstje.
alles high-end verantwoord.

mijn audio setje....Showcase :thumbs-up:

turtlespeed

Citaat van: gizmo2 op Vandaag om 18:04:05Zo'n Auralic Altair g2.2 staat bij mij ook nog op het lijstje.

Tot nu toe enkel positieve ervaringen!
Ze zijn nu voordelig te verkrijgen ivm het stoppen van het merk....

pjotr2701

Citaat van: turtlespeed op Vandaag om 18:54:16Tot nu toe enkel positieve ervaringen!
Ze zijn nu voordelig te verkrijgen ivm het stoppen van het merk....

Ja minder dan de helft van de oorspronkelijke prijs. Maar bedenk wel dat er geen updates meer komen en garantie of service wordt lastig.

turtlespeed

Citaat van: pjotr2701 op Vandaag om 19:21:17Ja minder dan de helft van de oorspronkelijke prijs. Maar bedenk wel dat er geen updates meer komen en garantie of service wordt lastig.

Klopt, maar streamen gaat prima via bijv. tidal connect en via het ip adres zijn de instellingen goed te doen.
Wanneer er echt grote updates komen waar ie niet mee overweg kan is Roon natuurlijk altijd een optie of een externe streaming transport.

Ik vond het eerst ook wel spannend hoor, maar staat hier nu een paar maanden rechtstreeks aangesloten op mijn krell fpb 300 eindversterker en dat klinkt echt wel heel prima!

De functie van voorversterker doet ie ook heel goed; er ziet ook een analog in op, waar ik inmiddels een project xtension 9 evo op heb aangesloten.

dre73

Citaat van: gizmo2 op Vandaag om 18:04:05Zo'n Auralic Altair g2.2 staat bij mij ook nog op het lijstje.

Staat op marktplaats.
Voor een mooie prijs.
Gryphon Atilla,Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.