Het Riesj theatertje:: Sonus Faber - Pioneer - SVS :: update april 2020

Started by riesjdabietsj, January 7, 2006, 02:28:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kuiperik

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Las dat je wel tevreden was over de vooruitgang tov je oude Marantz  ;D.

Zag in je signature dat je de CS-122 van VDH gebruikt. Heb deze zelf ook een tijd gebruikt, echter na upgrade van een SR7000 naar een PM17 heb ik deze kabel vrij snel vervangen door een andere (OTA 4708) kabel. Deze vond ik zelf een stuk beter dan de CS122. Misschien ligt hier ook nog wel een mogelijkheid, mocht je huidige speaker je toch nog wel bevallen.
Dream Theater in opbouw, zelfbouwspeakers: Scan Speak Event (TL), Hatt mkIII, Focal TL Sub en wat apparatuur om ze te laten zingen.

riesjdabietsj

Dankjewel both voor jullie bijdrage...

Ik denk dat het grootste probleem hier de akoustiek is, en daar baal ik ontzettend van... ik ben daarom ook weer aan het twijfelen of ik de speakers wel wil verkopen aangezien ik niet weet hoelang ik nog in dit appartement blijf zitten...

Anyhow, nieuwe opstelling nieuwe foto's :D
Let niet op de zooi.. ben en blijf een student dus opruimen doen we 1 x per week :D

TV weggehaald van het brede meubel, alle componenten er voor in de plaats :)



En nog een...



Het nieuwe beest:



De center / 360 / lacie:



Het andere beest:



Speakers: Bowers & Wilkins Formation Duo | Monitor: Pioneer KRP600M KURO | Console: Sony PS4 | Other: Synology DS13 (2x2TB) and Gramofon

Head-fi: Bowers & Wilkins P5, Sony WH-1000XM3

mikeske

de vuilbak mooi in de hoek  ;D

Blijven toch prachtige dingen die svs subs
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

riesjdabietsj

hahaha, grappig dat je dat zo zegt...

Hoevaak ik wel niet de reactie heb gekregen van visite: ey, heb je "dat ding" bij "Heuts" gekocht?  ::)

:D
Speakers: Bowers & Wilkins Formation Duo | Monitor: Pioneer KRP600M KURO | Console: Sony PS4 | Other: Synology DS13 (2x2TB) and Gramofon

Head-fi: Bowers & Wilkins P5, Sony WH-1000XM3

mikeske

Quote from: riesjdabietsj on June  4, 2007, 21:39:12
hahaha, grappig dat je dat zo zegt...

Hoevaak ik wel niet de reactie heb gekregen van visite: ey, heb je "dat ding" bij "Heuts" gekocht?  ::)

:D

Dan moet je even een stukje film opzetten en kijken hoe hun mond openvalt bij de diepe bassen.
Dan gewoon zeggen: u zei  ?
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

riesjdabietsj

Quote from: mikeske on June  4, 2007, 21:41:51
Dan moet je even een stukje film opzetten en kijken hoe hun mond openvalt bij de diepe bassen.
Dan gewoon zeggen: u zei  ?

Monster inc. scene "stroomstoring" doet het altijd goed... 9 van de 10 keer staan ze op en gaan ze in de keuken gestressed (gebukt) grinikken zo van; "wtf was dat?? Je buren!!!"

Moet zeggen dat de Omega360 ook heerlijk knalt, 1 stuk geweld als het moet :D  >:D
Speakers: Bowers & Wilkins Formation Duo | Monitor: Pioneer KRP600M KURO | Console: Sony PS4 | Other: Synology DS13 (2x2TB) and Gramofon

Head-fi: Bowers & Wilkins P5, Sony WH-1000XM3

mikeske

Quote from: riesjdabietsj on June  4, 2007, 21:51:55
Monster inc. scene "stroomstoring" doet het altijd goed... 9 van de 10 keer staan ze op en gaan ze in de keuken gestressed (gebukt) grinikken zo van; "wtf was dat?? Je buren!!!"

Moet zeggen dat de Omega360 ook heerlijk knalt, 1 stuk geweld als het moet :D  >:D


ja ben er ook wel tevreden van maar zou toch graag een svs hebben.
En dat lukt mss binnenkort  :)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

riesjdabietsj

Welke gaat het worden Mikeske?  ;D

Nog even lopen spelen met de nieuwe cam wat altijd resulteert in een filmpje :D

http://www.youtube.com/watch?v=KwhLp0fdyQ4
Speakers: Bowers & Wilkins Formation Duo | Monitor: Pioneer KRP600M KURO | Console: Sony PS4 | Other: Synology DS13 (2x2TB) and Gramofon

Head-fi: Bowers & Wilkins P5, Sony WH-1000XM3

mikeske

Quote from: riesjdabietsj on June  4, 2007, 22:50:22
Welke gaat het worden Mikeske?  ;D

Nog even lopen spelen met de nieuwe cam wat altijd resulteert in een filmpje :D

http://www.youtube.com/watch?v=KwhLp0fdyQ4


een 20-39 PC+ normaal.

leuk filmpje en leuk muziekje op de achtergrond.
Welk liedje is dat ?
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

riesjdabietsj

Quote from: mikeske on June  4, 2007, 22:54:08
een 20-39 PC+ normaal.

leuk filmpje en leuk muziekje op de achtergrond.
Welk liedje is dat ?

oef, das een heavy one, daar zul je geen spijt van krijgen ;) Gaat de 360 de verkoop in?

pliedje heet Hypnotized van Sebastien Leger Featuring Gia "nog iets" haha...
Speakers: Bowers & Wilkins Formation Duo | Monitor: Pioneer KRP600M KURO | Console: Sony PS4 | Other: Synology DS13 (2x2TB) and Gramofon

Head-fi: Bowers & Wilkins P5, Sony WH-1000XM3

mikeske

Quote from: riesjdabietsj on June  4, 2007, 22:58:47
oef, das een heavy one, daar zul je geen spijt van krijgen ;) Gaat de 360 de verkoop in?

pliedje heet Hypnotized van Sebastien Leger Featuring Gia "nog iets" haha...

yup de magnat omega gaat dan de verkoop in  :)

effe het liefdje zoeken

EDIT: gevonden en gekocht op Itunes  :)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

riesjdabietsj

Quote from: mikeske on June  4, 2007, 23:01:05
yup de magnat omega gaat dan de verkoop in  :)

Goeie, ik zal het in de gaten houden, weet nog wel iemand die er maybe in geinteresseerd is ;)
Speakers: Bowers & Wilkins Formation Duo | Monitor: Pioneer KRP600M KURO | Console: Sony PS4 | Other: Synology DS13 (2x2TB) and Gramofon

Head-fi: Bowers & Wilkins P5, Sony WH-1000XM3

mikeske

Quote from: riesjdabietsj on June  4, 2007, 23:02:38
Goeie, ik zal het in de gaten houden, weet nog wel iemand die er maybe in geinteresseerd is ;)

Ah, prima  :)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

riesjdabietsj

Speakers: Bowers & Wilkins Formation Duo | Monitor: Pioneer KRP600M KURO | Console: Sony PS4 | Other: Synology DS13 (2x2TB) and Gramofon

Head-fi: Bowers & Wilkins P5, Sony WH-1000XM3

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

riesjdabietsj

Speakers: Bowers & Wilkins Formation Duo | Monitor: Pioneer KRP600M KURO | Console: Sony PS4 | Other: Synology DS13 (2x2TB) and Gramofon

Head-fi: Bowers & Wilkins P5, Sony WH-1000XM3

riesjdabietsj

Quote from: TearS on June  5, 2007, 00:01:47
Duurde best lang he deze keer?!  ;D

Ja, viel me een beetje van je tegen om eerlijk te zijn  :( 8) :D
Speakers: Bowers & Wilkins Formation Duo | Monitor: Pioneer KRP600M KURO | Console: Sony PS4 | Other: Synology DS13 (2x2TB) and Gramofon

Head-fi: Bowers & Wilkins P5, Sony WH-1000XM3

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

riesjdabietsj

Kamer opgeruimd :D dus om het topic wat op te vrolijken wat nieuwe foto's :)









Speakers: Bowers & Wilkins Formation Duo | Monitor: Pioneer KRP600M KURO | Console: Sony PS4 | Other: Synology DS13 (2x2TB) and Gramofon

Head-fi: Bowers & Wilkins P5, Sony WH-1000XM3

apollovenlo

Ziet er mooi uit !!

Gebruik je die 360 als media center ? en dan gewoon via het netwerk naar de pc of hoe werkt dat precies.
Heb nu zelf namelijk 2 pc's draaien een voor de muziek (Bpm studio) en een met media center.

Mocht het zo werken als ik denk zou er 1 pc de deur uit kunnen. Wat ook weer erg gunstig is voor de energy bill  ;D
Barco data 708. Mooie 701cine, een data 800 eneen 808  Dit alles op een mooi doek van GT !! Met een marantz sr6200 4 misson m73 en een svs sub. + home made center. Nu de HT ruimte nog verbouwen :)

riesjdabietsj

Dankjewel!   ;D

Situatie is al volgt:

Ik zit hier met een oude lelijke grote desktop pc die ik onlangs naar de slaapkamer verbannen heb...
De XBOX gebruik ik eigenlijk vooral voor de media-functionaliteiten gebruik, en heeeel af en toe een spelletje....
Op de 360 is een 300Gig Lacie HD aangesloten met hierop mijn foto en muziek archief, maar je zou ook je media wireless kunnen streamen vanaf de pc... (tenminste, voor zover ik weet ;))

Groeten,
Speakers: Bowers & Wilkins Formation Duo | Monitor: Pioneer KRP600M KURO | Console: Sony PS4 | Other: Synology DS13 (2x2TB) and Gramofon

Head-fi: Bowers & Wilkins P5, Sony WH-1000XM3

apollovenlo

Dat is wel een mooie optie, als je kunt sreamen via netwerk.

Ik ga dit even verder uit zoekken. Het is namelijk makkelijker om een 360 in de koof bij mn beamer te hangen als een complete pc ;D
Barco data 708. Mooie 701cine, een data 800 eneen 808  Dit alles op een mooi doek van GT !! Met een marantz sr6200 4 misson m73 en een svs sub. + home made center. Nu de HT ruimte nog verbouwen :)

riesjdabietsj

Quote from: TearS on June 21, 2007, 23:41:28
Heb jij geen last van de ongelofelijke stofzuigerherrie die de 360 weet te produceren?  ::) Ik stream geregeld wat muziek van mijn pc naar de 360, maar als er dan wat stille momenten komen of ik heb het volume niet zo hoog staan, stoor ik me echt heel erg aan die ventilatoren in de 360.

Je kamer ziet er zo trouwens erg goed uit, ben nog steeds jaloers op die versterker van je.  O0

Dankjewel :D nu nog wat nieuw meubilair (lees: bankstel en salontafel) en ik ben wel even tevreden....

Ik heb overigens idd ook last van dat gezoem van de xbox360, vooral als ik na 23u nog wat muziek wil luisteren stoort dat omdat dan het volume laag is... is daar niets aan te doen??
Speakers: Bowers & Wilkins Formation Duo | Monitor: Pioneer KRP600M KURO | Console: Sony PS4 | Other: Synology DS13 (2x2TB) and Gramofon

Head-fi: Bowers & Wilkins P5, Sony WH-1000XM3

sj0er-D

Quote from: riesjdabietsj on June 22, 2007, 17:53:25
Dankjewel :D nu nog wat nieuw meubilair (lees: bankstel en salontafel) en ik ben wel even tevreden....

Ik heb overigens idd ook last van dat gezoem van de xbox360, vooral als ik na 23u nog wat muziek wil luisteren stoort dat omdat dan het volume laag is... is daar niets aan te doen??

ik geloof dat er extra ventilators leverbaard zijn die een stuk stiller zijn dan die in de xbox 360. deze koelen goed dus dat betekent dat de ventilators in de xbox niet hard hun best hoeven te doen. = geluidsmindering.

sj0er-D

Quote from: TearS on June 30, 2007, 17:56:27
Zou je de koeler die er nu in zitten niet kunnen vervangen of iets dergelijks? Ik zit zelf al buiten de garantieperiode, dus daar hoef ik het niet om te laten.
ja is ook en optie. je kan er natuurlijk zelf mee aan de slag door de fans te vervangen door zalmann fans. deze staan bekend om hun stilte en effectiviteit. er zijn ook kant en klare fans met led lampjes enzo. maar ik vind zelf dat het dan zo'n kermis word.