Erik's Ht

Gestart door Eriks, januari 4, 2006, 01:08:16

Vorige topic - Volgende topic

Eriks

Foto's toegevoegd van het klooster lang lang geleden. Anders slaan die eerste reply's ook nergens op.

B&W CM4 vloerstaanders
B&W CMC centerspeaker
Jamo A510 Surroundspeakers
BK elec Monolith Sub

Pioneer DV868-AVi
Pioneer VSX2011-D
Epson EMP-TW700
Nintendo Wii

Projecta Elektrisch scherm 230x130, X10 controlled
X10 lichtcontrol (plafond lamp incl dim)
Alles wordt bedient met een Marantz RC5200

Uit de oude doos :

Uit de oude doos (klooster):

Dracoplasm

Ziet er erg mooi uit, nette set en mooie inrichting, lijkt me geweldig in een oud klooster wonen, maar zal idd niet het geluid ten goede komen. Heo had je de apparte versterker voor muziek (stereo) in gedachten? Denk er zelf namelijk ook over om voor een los iets te gaan...

Heb je ook nog een gewone tv?
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Eriks

Citaat van: Dracoplasm op januari  4, 2006, 01:17:31
Ziet er erg mooi uit, nette set en mooie inrichting, lijkt me geweldig in een oud klooster wonen, maar zal idd niet het geluid ten goede komen. Heo had je de apparte versterker voor muziek (stereo) in gedachten? Denk er zelf namelijk ook over om voor een los iets te gaan...

Heb je ook nog een gewone tv?

Ja ja een echte Finlux dvd combinatie met een 37 cm beeldbuis ;D Ik geef niks om TV dus het is echt voor het nieuws, hij staat aan de andere kant in het dressoir. Die versterker wil ik via Pre-outs aansluiten.
Dank voor je compliment

Gr
Erik

xdc

had de pics al eens gezien op got volgens mij
mooie set , maak alleen een strak zwart kader op je scherm , als je daarvoor de (projectie) ruimte hebt, ligt eraan hoe breed je nu projecteert

ziet er een stuk gelikter uit! beetje van die fluwelenplakstroken halen bij de dhz zaak
HT Specs  : Projector Pana 900 , B&W 603, Philips 963SA Rotel 1075 , 1066

Eriks

Citaat van: xdc op januari  4, 2006, 02:43:20
had de pics al eens gezien op got volgens mij
mooie set , maak alleen een strak zwart kader op je scherm , als je daarvoor de (projectie) ruimte hebt, ligt eraan hoe breed je nu projecteert

ziet er een stuk gelikter uit! beetje van die fluwelenplakstroken halen bij de dhz zaak

Rood wordt aardig zwart als je verduisterd ;) en ik wil per definitie een beter scherm, ik projecteer op 230 breed nu.
In mn nieuwe woon ruimte willen we (WAF) donker appel groene achterwand en dan zijn die kaders inderdaad een must....
En ja ze staan op GOT, scherp van je

Gr
Erik

Marc R

Mooie set, die B&W's zien er zonder front erg strak uit. Leuke ruimte ook, alleen past zo'n systeemplafond er niet echt in ;), maar dat zat er waarschijnlijk al in neem ik aan.

Atmoz

Wow, dat ziet er echt mooi uit  :o

Hele strakke inrichting en mooie kamer!!!
Leuke set ook  ;D
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Rappie

Kijkt dat wel lekker met zo'n reflecterende tafel ? Verder inderdaad een omkadering van je scherm een mooie toevoeging natuurlijk ...
Eigenaar van Paulthé

Fransvis

mooie opzet, hoor. En dat rode achtergrond valt me ook reuze mee. Ik zou alleen nog een mooi strak zwart verlours kader om je scherm heen maken. Maakt het helemaal af.  ;)

guitarman

Ziet er gelikt uit, alleen het systeemplafond is een beetje jammer :-)
Marantz SR8500, Marantz DV7600, B&W ASW750 sub, 5 x B&W VM1, Epson TW620 ISF, Projecta Cinelpro.

wolsinkpower

ziet er zeer gelikt uit ;D vind wel mooie kleur rood.. zit er ook aan te denken zoiets (of net iets donkerder) hier op de muur te doen :)

Hoe breed projecteer je op het moment?
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

Eriks

Ik projecteer nu 2m30 breed, en tja dat plafond.... erg lelijk inderdaad.
Ik wil hier ook graag weg, woonruimte upgraden  ;D

guitarman

Woonruimte upgrades zijn vaak het duurste  :P
Marantz SR8500, Marantz DV7600, B&W ASW750 sub, 5 x B&W VM1, Epson TW620 ISF, Projecta Cinelpro.

simonklein

Ziet er strak uit. netjes.  :D

Sjors

Citaat van: guitarman op januari  4, 2006, 11:29:52
Ziet er gelikt uit, alleen het systeemplafond is een beetje jammer :-)

een hoop zouden er een moord voor doen, wel met acoutishe platen  :)

Mooie en erg nette set! een zwartkader rond je scherm is niet aleen (mooi) maar draagt ook bij in de positiefe zin voor je contrast  :)

Groet, Sjors

Eriks

Over het zwarte kader valt veel te zeggen, maar zoals eerder aangegeven wordt dat rood bijna helemaal zwart wordt als je verduisterd. Dus effectief is mijn zwarte kader de hele muur, en dan nog hoezen op de speakers, zie je die ook bijna niet meer O0
Alleen het plafond valt dan enorm op

brimbrammer

Citaat van: rikkienator op januari  5, 2006, 11:47:22
Over het zwarte kader valt veel te zeggen, maar zoals eerder aangegeven wordt dat rood bijna helemaal zwart wordt als je verduisterd. Dus effectief is mijn zwarte kader de hele muur

Toch zal hier nog veel winst te behalen zijn ondanks dat het rood zo donker lijkt bij verduistering.

el-jorge

Mooi meubel ook, waar heb je dat vandaan, de zweedse meubelboer?
|LG OLED| |Denon| |PS4| |Monitor Audio Radius| |SVS| |Wyrewizard|

graafke

mooi set en een heel erg mooi meubel  O0

Eriks

IK EA daar gekocht ja :D    Ik hoop straks in de nieuwe woning een fatsoenlijk scherm te gaan hangen, ik wil hier weg en ga er dus geen cent meer aan vuil maken. Wellicht verandert straks de kijkafstand en koop ik een te groot of te klein scherm nu.
De te behalen winst zal aanwezig zijn ja maar zeer klein denk ik.

brimbrammer

Citaat van: rikkienator op januari  5, 2006, 23:07:14

De te behalen winst zal aanwezig zijn ja maar zeer klein denk ik.
Uit ervaring kan ik je vertellen dat je dit nu onderschat, zeker bij het gebruik van zwarte stof als kader.
Zelfs het verschil tussen een zwart geschilderde kader (muurverf/latex) en een kader van zwarte stof was behoorlijk extreem.

Eriks

Citaat van: brimbrammer op januari  5, 2006, 23:19:45
Uit ervaring kan ik je vertellen dat je dit nu onderschat, zeker bij het gebruik van zwarte stof als kader.
Zelfs het verschil tussen een zwart geschilderde kader (muurverf/latex) en een kader van zwarte stof was behoorlijk extreem.

Wellicht draai ik bij als ik het met eigen ogen zie  :D Neemt niet weg dat ik eerst de duurste upgrade ga aanschaffen: woonruimte.

brimbrammer

Citaat van: rikkienator op januari  6, 2006, 00:15:04
Neemt niet weg dat ik eerst de duurste upgrade ga aanschaffen: woonruimte.

Ook niet onbelangrijk..  ;D

coax-c3

een helemooie set  :) alleen het deurtje van je meubel er nog ff uit halen om je te verlekkeren aan de audio
componenten  ;D ;D
Chario Academy Millennium II  front
Chario hyper 1000 back
Chario constellation Phoenix center
Rel 305 subwoofer
De nad master
M15 voorversterker
M25 eindversterker
Hitachi 7200 gekalibreerd
NAD M55 dvd speler
htpc p4 2.9 extreme waterkoeling

Eriks

Citaat van: coax-c3 op januari 10, 2006, 22:03:36
een helemooie set  :) alleen het deurtje van je meubel er nog ff uit halen om je te verlekkeren aan de audio
componenten  ;D ;D
WAF 8)