Erik's Ht

Gestart door Eriks, januari 4, 2006, 01:08:16

Vorige topic - Volgende topic

riesjdabietsj

Citaat van: LittleNinja op juli 17, 2006, 13:15:30
Sorry... Wat is "mieljaar"?

Mieljaar =  :o

(wow, ongeloofelijk, sh*t etc)

Krijg je als je tegen de grens van Belgie woont ;)
Speakers: Bowers & Wilkins Formation Duo | Monitor: LG C3 OLED 77" | Console: Sony PS4 | Other: Synology DS13 (2x2TB) and Gramofon

Head-fi: Bowers & Wilkins P5, Sony WH-1000XM3

Wimpie007

een uitroep van verontwaardiging/ontzag, hier voornamelijk bedoeld als goedkeurende bemerking :)
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

riesjdabietsj

Citaat van: wimpie007 op juli 17, 2006, 13:30:43
een uitroep van verontwaardiging/ontzag, hier voornamelijk bedoeld als goedkeurende bemerking :)
Beter had ik het niet kunnen zeggen  ;D
Speakers: Bowers & Wilkins Formation Duo | Monitor: LG C3 OLED 77" | Console: Sony PS4 | Other: Synology DS13 (2x2TB) and Gramofon

Eriks

dressoir is 2.10 breed en het scherm 2.40m, dank voor de complimenten, ik moet nu gaan werken plaats straks meer comentaar

Seth__Gekko

Dru

Citaat van: LittleNinja op juli 17, 2006, 13:15:30
Sorry... Wat is "mieljaar"?

Hahaha nooit Suske & Wiske gelezen vroeger?  ;D

LittleNinja

Citaat van: Eriks op juli 17, 2006, 13:38:22
dressoir is 2.10 breed en het scherm 2.40m, dank voor de complimenten, ik moet nu gaan werken plaats straks meer comentaar

Oke, dan valt die 2,4 meter ook we mee..  ;)

Citaat van: Dru op juli 17, 2006, 14:14:10
Hahaha nooit Suske & Wiske gelezen vroeger?  ;D

Jawel... maar ik ben al zo oud... al vergeten!  ;)
Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

Eriks

Citaat van: riesjdabietsj op juli 17, 2006, 12:46:44

Had jij die sub niet een tijd geleden te koop staan??

Inderdaad maar met de komst van een kleine zat een upgrade er toch niet in, wil nog steeds zo graag een SVS maar nu eerst andere surrounds en na de verbouwing moet ik ook kabelgoten kopen dus ik heb nu andere prioriteiten.
En hij gaat prima hoor, hard zat voor in een flat  O0 gaat toch vanaf 19Hz en ik denk met een andere amp erop dat ie nog beter zal gaan, ga hem overigens wit maken met een wit speaker doek ervoor

riesjdabietsj

Citaat van: Eriks op juli 17, 2006, 23:33:42
Inderdaad maar met de komst van een kleine zat een upgrade er toch niet in, wil nog steeds zo graag een SVS maar nu eerst andere surrounds en na de verbouwing moet ik ook kabelgoten kopen dus ik heb nu andere prioriteiten.
En hij gaat prima hoor, hard zat voor in een flat  O0 gaat toch vanaf 19Hz en ik denk met een andere amp erop dat ie nog beter zal gaan, ga hem overigens wit maken met een wit speaker doek ervoor

haha, toevallig... die sub kwam ik volgens mij op tweakers of fok! tegen, en heb er toendertijd serieus aangedacht contact op te nemen om die sub over te nemen, vond hem zo bruut staan en wilde eens kijken hoe hij klonk.
Alleen de centjes op dat moment he  ;D

wit ivm WAF?

Eriks

Citaat van: riesjdabietsj op juli 17, 2006, 23:36:14
haha, toevallig... die sub kwam ik volgens mij op tweakers of fok! tegen, en heb er toendertijd serieus aangedacht contact op te nemen om die sub over te nemen, vond hem zo bruut staan en wilde eens kijken hoe hij klonk.
Alleen de centjes op dat moment he  ;D

wit ivm WAF?

Hij klinkt echt wel heel goed alleen vind ik hem net wat te traag vandaar de wens om eens wat anders te proberen. En wit ivm WAF inderdaad ;D dus duurt nog wel even voordat ik die ga upgraden..

Eriks

Ik heb op het moment niks beters te doen dus post ik nog maar wat van hetzelfde, wat wel veranderd is zijn de surrounds, B&W's zijn verkocht en ik heb uit noodzaak en geldgebrek de Tannoytjes er maar bij gezet. Beter dan niks zullen we maar zeggen.
Ook zijn de LW12 dimmers binnengekomen dus beide spots werken icm de RC5200 aan.uit en dimmen (X10)

En 28 augustus begint de verbouwing, eindelijk.

LittleNinja

Aardige collectie aangemaakt!

Trouwens.. Je had wel ook dezelfde range ( CM ) van B&W achter staan??

Groet.

Eriks

Citaat van: LittleNinja op juli 25, 2006, 15:43:36
Aardige collectie aangemaakt!

Trouwens.. Je had wel ook dezelfde range ( CM ) van B&W achter staan??

Groet.

Was dat maar waar, het waren 602S3, de CM is niet meer te krijgen helaas

Seth__Gekko

Eriks

Eriks

update :

Pioneer DV 868 AVi, na de renovatie over ongeveer 4 weken komen er nieuwe foto's

Gr

Eriks

LittleNinja

Mooie speler!!! Zal een prachtig plaatje neerzetten!!  :o

Peerless Monster

Citaat van: Eriks op juli 17, 2006, 23:33:42

Zonde Erik!!
Ik heb ze allebei gehad (ik had er 2 van deze unieke jongens) en dat gaf toch wel een ontzettende goede diepe bas.
(vandaar ook mijn nickname trouwens, dat is een erfenisje ;) )
ALs je ze juist versterkt kan ie nog veel meer, maar dat is een flinke investering...
Misschien een Hypex inbouwen?

De ander trouwens heb ik geruild tegen een aantal modificaties in een CD-speler.
Had ik nooit moeten doen. De afwerking was top en de speaker is bijna niet te tillen ;).
Kortom kwaliteit voor het geld.
Ik zou hem gewoon te koop zetten, want hij verdient het niet om wit geschilderd te worden...
(het fineer is zo mooi...)
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of Classe CA400 | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

Eriks

Wil de peerless sub nu gaan matchen met de CM van B&W, incl aluminium voorplaat, dus wit is van de baan  ;)

Peerless Monster

Citaat van: Eriks op september 20, 2006, 11:51:29
Wil de peerless sub nu gaan matchen met de CM van B&W, incl aluminium voorplaat, dus wit is van de baan  ;)

!!! mooi !!!
Ik ben toch wel van het aluminium ;)
En de match qua geluid met de B&W?
Ik zou een voor een andere mono gaan ...
Dat is nogal een upgrade namelijk.
Ik heb ze destijds gehoord op 2 klasse A versterkers en dat was al behoorlijk heftig.
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of Classe CA400 | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

Eriks

Citaat van: Peerless Monster op september 20, 2006, 12:01:42
!!! mooi !!!
Ik ben toch wel van het aluminium ;)
En de match qua geluid met de B&W?
Ik zou een voor een andere mono gaan ...
Dat is nogal een upgrade namelijk.
Ik heb ze destijds gehoord op 2 klasse A versterkers en dat was al behoorlijk heftig.

Geen geld helaas net vader geworden

Peerless Monster

Citaat van: Eriks op september 20, 2006, 12:22:56
Geen geld helaas net vader geworden

Aaaaah gefeliciteerd dan Erik!
Dat is pas een upgrade ;).
Verder gewoon iedere dag een euro of 10 in een potje doen...
Dat helpt bij de aanschaf van nieuwe spullen ;)

Eriks

Citaat van: Peerless Monster op september 20, 2006, 12:32:45
Aaaaah gefeliciteerd dan Erik!
Dat is pas een upgrade ;).
Verder gewoon iedere dag een euro of 10 in een potje doen...
Dat helpt bij de aanschaf van nieuwe spullen ;)

Dank je......Het komt wel weer allemaal, de DVD speler was voorlopig de laatste en vanaf volgend jaar gaan we weer eens kijken, In een flat kan je toch niet heel gek doen en een epson TW600 lijkt me ook een upgrade. Maar dat allemaal volgend jaar een keer.

Eriks

Nu met een verbouwing bezig en ik verwacht over een week of 3, 4 weer een fotoshoot.

Eriks

Citaat van: TearS op oktober  4, 2006, 15:54:53
Erg mooie spullen Erik  ;D :o

Dank je...

Jij ook nog een tevreden man?   jou HT staat hier ook ergens tussen ?