Graafke's Stereo

Gestart door graafke, september 7, 2005, 22:53:33

Vorige topic - Volgende topic

Rody

Citaat van: Ruben op maart  2, 2006, 19:32:48
Jij wel, totdat je al die meuk eindelijk verkoopt.. :P

Haha

Jean Pierre

hier nog zown arme student :p

Mooi stekkerblokje merk je ook verschil trouwens?

graafke

Citaat van: Jean Pierre op maart  3, 2006, 15:29:40
hier nog zown arme student :p

Mooi stekkerblokje merk je ook verschil trouwens?

Mwa ik heb eerlijk gezegd niet echt een verschil gehoord het geluidsbeeld is een klein beetje rustiger geworden lees: minder rommelig

advr

z'on blok doet natuurlijk niet zo veel.... :o
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Jean Pierre

Citaat van: advr op maart  3, 2006, 20:48:32

z'on blok doet natuurlijk niet zo veel.... :o

Ik denk dat als je niet je eigen stroom gedeelte krijgt vanuit de meterkast dat het effect wel een stuk minderh oorbaar is, het staat wel erg  O0 overigens!

FrankB

Citaat van: Jean Pierre op maart  4, 2006, 10:26:24
Ik denk dat als je niet je eigen stroom gedeelte krijgt vanuit de meterkast dat het effect wel een stuk minderh oorbaar is, het staat wel erg  O0 overigens!

Ik heb helaas geen dedicated groep voor m'n audio, maar een goede verdeeldoos maakt toch echt wel veel uit.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

advr

als deze stervormig is opgezet wel in ieder geval. ;D
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

FrankB

Citaat van: advr op maart  4, 2006, 10:59:21
als deze stervormig is opgezet wel in ieder geval. ;D

Sterbedrading idd, en natuurlijk goede onderlinge afscherming, sterk klemmende connectoren, etc.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

graafke

a.s. donderdag bij ADVR een blue heaven interlink ophalen eens kijken wat dat voor verschil geeft  O0

advr

en natuurlijk even naar de Wood luisteren, die heeft er nu een uurtje of 40 opzitten dus dat begint wat te worden ;D ;D

graafke

Citaat van: advr op maart  5, 2006, 19:20:45

en natuurlijk even naar de Wood luisteren, die heeft er nu een uurtje of 40 opzitten dus dat begint wat te worden ;D ;D

inderdaad hier ben ik erg benieuwd naar! wanneer open jij eens een topic over jou set ad?  8)  Zo'n mooie set verdiend een plaats op het forum

advr

zie http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=17919.0

maar ik zal eens nieuwe foto's plaatsen. dit is nog de oude setup. misschien vanavond al... ;D

edit: de boel is een beetje upgepimpt!! ;D

graafke

Ziet er goed uit ADVR!

Wanneer gaan we een keertje buizendempers bestellen??

advr

oh ja, da's waar ook! :o :o misschien volgende week. effe kijken wat ik nodig heb. ;D ;D

Tigger

Citaat van: graafke op januari 25, 2006, 22:05:03
Na een luistersessie tussen de Zingali 1B en de sonus fabers heb ik gekozen voor de laatste....de zingali's zijn enorm gedetailleerd maar daardoor vermoeiend en de bassweergave viel erg tegen
Vond ze in combinatie met de REL Strata III bij mij wel errug ok klinken. ;)  Het gedetailleerde werd juist wat minder door de bas-aanvulling. Maar eerlijk = eerlijk: wat je nu hebt, klinkt top! En wellicht kunnen we het eens worden over de prijs van je oude stekker-blok.  :)

En....oo ja...als er een keer op een kratje bier wordt gezeten en e.a. gedronken en beluisterd.....: count me in  O0
Marantz / REL / Audiolab / QED / Philips

graafke

Citaat van: Tigger op maart  7, 2006, 00:31:57
Vond ze in combinatie met de REL Strata III bij mij wel errug ok klinken. ;)  Het gedetailleerde werd juist wat minder door de bas-aanvulling. Maar eerlijk = eerlijk: wat je nu hebt, klinkt top! En wellicht kunnen we het eens worden over de prijs van je oude stekker-blok.  :)

En....oo ja...als er een keer op een kratje bier wordt gezeten en e.a. gedronken en beluisterd.....: count me in  O0

haha dan bel ik je gelijk ;) over de prijs van het stekkerblok worden we het eens, hieruit maak ik dus op dat hij goed bevalt?

Tigger

Het bevallen is (wat schrijf ik nu ??? :o mmm...toch maar weer eens een goed gesprek met mijn vriendin) natuurlijk ook afhankelijk van de prijs. ;)
Mijn eerste voorkeur ging uit naar zo'n MonsterCable blok (HTS800DE)
Marantz / REL / Audiolab / QED / Philips

graafke

En weer een upgrade...mijn interlink deze keer (versterker - cd speler)

Een Nordost Blue heaven die mooi matched bij mijn speakerkabel.

Het verschil wat me opviel tov cosmic audio was dat alle tonen een stuk strakker zijn geworden, de rommel is eruit. Dit is eigenlijk precies het effect wat ik hoopt dat zou gebeuren. Verder nog weer meer detail het klinkt gewoon erg goed!

advr

gefeliciteerd, mooie interlink, komt me wel bekend voor ;D ;D

bijgekomen van het Wood geweld. ;D

graafke

Citaat van: advr op maart 10, 2006, 21:56:45
gefeliciteerd, mooie interlink, komt me wel bekend voor ;D ;D

bijgekomen van het Wood geweld. ;D

inderdaad :D

Die Wood is in een woord FANTASTISCH ......supergeluid echt super

Rody

Nice :)
Wanneer ga je je CDspeler upgraden?

graafke

Citaat van: Rody op maart 11, 2006, 01:30:29
Nice :)