Mijn HT "Pitch Black"

Gestart door molle, augustus 24, 2005, 00:05:47

Vorige topic - Volgende topic

molle

Citaat van: Ruben op november 10, 2005, 14:48:50
Ohh. uurtje werk.. ;D

Als jij het zegt >:D ;D
De stof krijg ik volgende week binnen. En de week erop ga ik alles dichtmaken ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

blackball147

Citaat van: molle op november 10, 2005, 14:51:11
Als jij het zegt >:D ;D
De stof krijg ik volgende week binnen. En de week erop ga ik alles dichtmaken ;)

en met wat ga je alles dicht maken als ik zo nieuwsgierig mag zijn? is er specifiek gekeken voor geluidsoverlast te beperken of voor akoustische redenen?

alleszins een mooie, veel belovende ruimte!! als het ooit af is stel ik me zeker kandidaat om de fouten te komen zoeken.... ;D

molle

Citaat van: blackball147 op november 10, 2005, 14:55:41
en met wat ga je alles dicht maken als ik zo nieuwsgierig mag zijn? is er specifiek gekeken voor geluidsoverlast te beperken of voor akoustische redenen?

alleszins een mooie, veel belovende ruimte!! als het ooit af is stel ik me zeker kandidaat om de fouten te komen zoeken.... ;D

Heb rekening gehouden met beide.
Het word dicht gemaakt met gipskartonplaten van 1 cm dikte.
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

molle

Daarna word alles geschilderd. En later als ik wil kan ik er nog altijd wandtapijt tegenplakken ;D
Heb dus nog alle keus ;)

Sjors

Citaat van: molle op november 10, 2005, 14:44:13
Thx allemaal ;)

De volgende stap is de hoekcorners overtrekken met een zwarte speakerstof.
Zo'n stof dat ze gebruiken om in autokoffers alles mooi weg te werken. Komt uit de autotuning wereld. ;D
De stof is van Phoenix Gold 8) En vrij dikke stevige stof.

Dat word rustig slapen vanavond ;)

Lekker ingepakt zo!! dat klingt zeker ook al heel anders!? zeker met praten merk je het al zeker  8)

Enne Phoenix gold die maken ook mooie audio producten! echt een top merk.

Groet, Sjors

molle

Citaat van: Sjors op november 10, 2005, 15:01:13

Dat word rustig slapen vanavond ;)

Lekker ingepakt zo!! dat klingt zeker ook al heel anders!? zeker met praten merk je het al zeker  8)

Enne Phoenix gold die maken ook mooie audio producten! echt een top merk.

Groet, Sjors

Ja dat klopt. Daarnet waren ze met 2 aan het roepen dat het eten klaarstond. Heb niks gehoord ;D >:D

molle

Ik ga me douchen nu want alles jeukt aan men lijf :P ;D

Sjors

Citaat van: molle op november 10, 2005, 15:05:33
Ik ga me douchen nu want alles jeukt aan men lijf :P ;D

Ja ik ken het das erg kl**e  :-\  maar even lekker douchen inderdaad  ;)

reza

Ziet erg goed uit allemaal molle ;D
Als je ooit wilt stoppen met je HT. Dan kan je er altijd nog een panic room van maken ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

molle

Citaat van: reza op november 10, 2005, 15:27:40
Ziet erg goed uit allemaal molle ;D
Als je ooit wilt stoppen met je HT. Dan kan je er altijd nog een panic room van meken ;D

Moet ik nog wel aan FrankG vragen of ie geen kluisdeur meer over heeft >:D ;D

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Sjors

Citaat van: molle op november 10, 2005, 15:42:12
Moet ik nog wel aan FrankG vragen of ie geen kluisdeur meer over heeft >:D ;D

FrankG annex de kluisdeurenman  >:D ;D

bmateijsen

De basis moet altijd goed zijn... zo is het mij geleerd en dit ziet er prima uit!! Ik ben erg benieuwd naar het vervolg!

GTDesign

Citaat van: molle op november 10, 2005, 14:44:13
Thx allemaal ;)

De volgende stap is de hoekcorners overtrekken met een zwarte speakerstof.
Zo'n stof dat ze gebruiken om in autokoffers alles mooi weg te werken. Komt uit de autotuning wereld. ;D
De stof is van Phoenix Gold 8) En vrij dikke stevige stof.

Phoenix Gold,  High end voor de Carhifi wereld. Hun specialiteit is vooral Eindversterkers met 24 krt gouden printsporen...
begint er al weer goed uit te zien, dit wordt een mooie ruimte.

molle

Citaat van: GTDesign op november 10, 2005, 17:03:35
Phoenix Gold,  High end voor de Carhifi wereld. Hun specialiteit is vooral Eindversterkers met 24 krt gouden printsporen...
begint er al weer goed uit te zien, dit wordt een mooie ruimte.

Phoenix Rules voor de wagen 8) Als ik 19 jaar was stak er ongeveer voor een 6500 euro aan speakers en versterkers in mijn Golf. Speelde echt niet normaal, tot op zekere dag mijn wagen compleet leeg gepikt was. Kreeg bijna iets aan mijn hart >:(
Sindsdien heb ik nooit geen muziek vermogen in men auto geplaatst.
Word nog kwaad als ik eraan terug denk.

Thx voor de complimenten allemaal ;)

Sjors

Citaat van: molle op november 10, 2005, 18:30:30
Phoenix Rules voor de wagen 8) Als ik 19 jaar was stak er ongeveer voor een 6500 euro aan speakers en versterkers in mijn Golf. Speelde echt niet normaal, tot op zekere dag mijn wagen compleet leeg gepikt was. Kreeg bijna iets aan mijn hart >:(
Sindsdien heb ik nooit geen muziek vermogen in men auto geplaatst.
Word nog kwaad als ik eraan terug denk.

Thx voor de complimenten allemaal ;)

Ja dat is erg ik ken het ja, een zeer goede schoolkameraad reed een Opel Kadett je zag aan de buitenkant en aan de binnenkant niet dat er een instal van 5000Euro in zat, uiteraard een Kadett die is diefstal gevoellig! er moest alarm op dat was besteld en moest binnenkomen, maar dat duurde nog een week, precies de dag vóór dat het alarm systeem zou binnenkomen werd in die nacht zijn Kadett gestolen!

Dus hij s'ochtend's in zn werkleding en z'n brood in zn andere hand en hij loopt naar z'n "auto" toe en hij had zoiets van: hier ha dik mn Kadettje toch gisteren neergezet  ???

4 dagen later werd zijn Kadett terug gevonden zonder instal uiteraard, ze hebben zijn radio laten zitten (pioneer van 900 euro) omdat het frontje er niet in lag... tjah ook geen leuke ervaring.

Maarehh, je hebt nu een mooi Bose sound systeem in je Audi  8) ;)

Groet, Sjors

molle

Citaat van: Sjors op november 10, 2005, 18:40:03

Ja dat is erg ik ken het ja, een zeer goede schoolkameraad reed een Opel Kadett je zag aan de buitenkant en aan de binnenkant niet dat er een instal van 5000Euro in zat, uiteraard een Kadett die is diefstal gevoellig! er moest alarm op dat was besteld en moest binnenkomen, maar dat duurde nog een week, precies de dag vóór dat het alarm systeem zou binnenkomen werd in die nacht zijn Kadett gestolen!

Dus hij s'ochtend's in zn werkleding en z'n brood in zn andere hand en hij loopt naar z'n "auto" toe en hij had zoiets van: hier ha dik mn Kadettje toch gisteren neergezet  ???

4 dagen later werd zijn Kadett terug gevonden zonder instal uiteraard, ze hebben zijn radio laten zitten (pioneer van 900 euro) omdat het frontje er niet in lag... tjah ook geen leuke ervaring.

Maarehh, je hebt nu een mooi Bose sound systeem in je Audi  8) ;)

Groet, Sjors

Ja is echt wel klote >:( Maar ben zeer tevreden nu met mijn Bose in de wagen hoor 8) ;)

Sjors

Citaat van: molle op november 10, 2005, 18:48:53
Ja is echt wel klote >:( Maar ben zeer tevreden nu met mijn Bose in de wagen hoor 8) ;)

Top!  :D  als het goed is heb jij ook zo'n woofer "tussen" je hoedenplank 

Heb je trouwens ook zo'n eletrishe zonnen rollo in je hoedenplank?  :)

molle

Citaat van: Sjors op november 11, 2005, 00:09:59

Top!  :D  als het goed is heb jij ook zo'n woofer "tussen" je hoedenplank 

Heb je trouwens ook zo'n eletrishe zonnen rollo in je hoedenplank?  :)

De sub is er maar de zonnen rollo niet ;)

Sjors

Citaat van: molle op november 11, 2005, 00:12:34
De sub is er maar de zonnen rollo niet ;)

Dat die rollo er niet in zit verbaasd mij eigenlijk een beetje, dat heeft zelfs onze Vectra! :D

molle

Citaat van: Sjors op november 11, 2005, 00:31:49
Dat die rollo er niet in zit verbaasd mij eigenlijk een beetje, dat heeft zelfs onze Vectra! :D

Sorry heb een mooie zonnebril >:D ;D Heb ik eigenlijk nooit geen last van gehad :D

Durk

is ook alleen voor de mensen die op de achterbank zitten....
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Sjors

Citaat van: molle op november 11, 2005, 06:18:03
Sorry heb een mooie zonnebril >:D ;D Heb ik eigenlijk nooit geen last van gehad :D

Nou dan heb ik niks gezegt  :)

Citaat van: Durk! op november 11, 2005, 09:55:16
is ook alleen voor de mensen die op de achterbank zitten....

Eigenlijk is dat wel zo ja, maar als je 's avond's of 's nacht's rijd dan is dat (buiten de automatische dimmende achteruitkijkspiegel)  af en toe best fijn om dicht te doen  8)

Groet, Sjors 

Durk

vindt je? daarvoor heb je toch een dimmende binnenspiegel..
(zag trouwens van de week, dat mijn schoonvader ook dimmende buitenspiegels heeft.. :P
ook wel lekker)
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Sjors

Citaat van: Durk! op november 11, 2005, 10:35:59
vindt je? daarvoor heb je toch een dimmende binnenspiegel..
(zag trouwens van de week, dat mijn schoonvader ook dimmende buitenspiegels heeft.. :P
ook wel lekker)

Mn Pa vind het ook niet fijn.. ik wel  ;D

Jep heeft onze Vectra ook aleen de bestuurders kant, tevens gaat de rechterbuitenspiegel (bijrijderskant) zodra je de transmissie in z'n R zet helemaal naar beneden zodat die "dode" hoek weg is en je net wat beter zicht hebt op de achterkant. was eerst wel even wennen trouwens  :)

en door de memory wat in de stoellen zit gaat alles naar afloop weer terug in de geprogrameerde stand, dus de binnenspiegel, buitenspiegels, en de bestuurdersstoel, je kan trouwens 3 bestuurders programeren.

Groet, Sjors