Mijn HT "Pitch Black"

Gestart door molle, augustus 24, 2005, 00:05:47

Vorige topic - Volgende topic

Durk

YES  :D

Eindelijk weer een topic van GT!
met fotooooo's.. Deze ga ik echt zeker volgen!
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

GTDesign

Hierbij de constructie van de Cornertraps. De Cornertraps worden geheel gevuld met steenwol.

GTDesign

De Cornertraps worden verder voorzien van een regelwerk of ook wel lattenabsorber (Slat Trap) genoemd.

GTDesign

Met dank aan Thingman voor berekeningen hiervan.

Durk

worden die latten ook nog een overtrokken met stof o.i.d.?

R

Looking good, looking nice. Goed bezig GT. IK denk voor jou ook vrij leerzaam icm met thingman, of niet?

Jimmy Conway

reza

Dit word een zeer mooie HT RUIMTE, dat zie ik met mijn timmermans oog (wat ik niet heb) ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

myself

gho, het begint nu al vorm te krijgen  8) is natuurlijk ook wat makkelijker voor te stellen als je real life de kale ruimte hebt gezien
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

molle

Zei het toch dat Gé een vakman is van de eerste soort. :D
Alles zeer smooth tegen elkaar gezet 8)

Gé, bedankt voor dit mooie werk ;) Klasse O0
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

reza

Citaat van: molle op september 28, 2005, 20:22:10
Zei het toch dat Gé een vakman is van de eerste soort. :D
Alles zeer smooth tegen elkaar gezet 8)

Gé, bedankt voor dit mooie werk ;) Klasse O0
Weet je al ongeveer wanneer alles klaar/kan zijn???
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Durk

of heeft GT niet meer gedaan dan het werk wat we nu zien..
zijn gereedschap is in ieder geval weg...

Jimmy Conway

Durk

laten we hopen dat ie terug mag komen...
anders moet molle de foto's maar op een betaalsite zetten, dan verdiend GT zichzelf terug  >:D

myself

eigenlijk wel jammer sven dat je zelf niet aan het verbouwen bent. dan heb je toch meer eer van je werk  ;) ;D
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

Durk

ik wil mijn HT wel zelf doen. (met hulp dat weer wel)

GTDesign

Sven heeft me inderdaad gevraagd om de basis te leggen van zijn HT. Vooral de dingen zoals de Cornertraps en de afwerking van het buizenstelsel aan het plafond waar Sven eigenlijk geen raad mee wist.

Wat nu nog overblijft is het afwerken van de wanden. Dit zijn nu alleen nog maar rechte stukken die met wat aanwijzingen van mij door Sven zelf gedaan worden. Immers had Sven ook alvast twee (dragende  ;D) muren uitgebroken, hetgeen er keurig uitzag.

Zo kan Sven toch zijn eigen HT verbouwen met eer van zijn werk.

bryan vd B

hi,

mooi hoor een aparte HT kelder 8) 8) en al helemaal als je van experts hulp krijgt 8) 8) ;)
Ga je topic zeker volgen !!!!!

bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

molle

Tja het word een werk van ons beiden he Gé ;D
Nee de rest ga ik voor mijn rekening nemen. Hoelang dit allemaal gaat duren dat weet ik nog niet maar er is geen haast bij ::)

Morgen ga ik pas achter het nodige hout zien ;D
Moest de houthandel nu nog open zijn ging ik vandaag nog en werkte ik de nacht door >:D

Nee grap, ga het rustig verder aanpakken en het tot een zo mooi mogelijk einde brengen ;)

Ben blij dat de basis er al staat en dat ik hier vanuit verder gaan. Begin is altijd het moeilijkst :P
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

bryan vd B

hi,

Gewoon rustig er de tijd voor nemen want een goede voorbereiding is het halve werk ;).
We volgen je toch wel ;D

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

molle

Eindelijk iets voor de zondagen om naar uit te zien ;D
Tja als je maar 1 dag op een week vrij hebt gaat het wel allemaal wat trager verlopen :-\ maar dit komt wel goed :D
Heb nog 3 halve dagen de week die ik kan inlassen ;)
Morgen op zoek naar het houtwerk ;D
Is het nog geen 09.00 uur ::)

Sjors

Citaat van: molle op september 29, 2005, 00:31:52
Eindelijk iets voor de zondagen om naar uit te zien ;D
Tja als je maar 1 dag op een week vrij hebt gaat het wel allemaal wat trager verlopen :-\ maar dit komt wel goed :D
Heb nog 3 halve dagen de week die ik kan inlassen ;)
Morgen op zoek naar het houtwerk ;D
Is het nog geen 09.00 uur ::)

Nog 8 uur en een kwartier  :D te gaan ga gauw slapen dan gaat de tijd snel   :)

molle

Sjors

Citaat van: molle op september 29, 2005, 00:55:37
Kan niet slapen van de zenuwen ;D

Whaaa  ;D  nu nog 8 uur te gaan  ;)  t'schiet al op  :)

GTDesign